Salutare,
de curand mi-am vandut actualul C4 coupe (1.6 HDI 110 Cp din 2007) si am decis sa raman in continure fidel marcii, asta pentru ca de 4 ani cat am avut masina nu am avut deloc probleme cu ea. Asa ca ma orientez tot catre c4, dar dupa 2011 si aici as avea nevoie de cateva lamuriri din partea voastra. Sunt intre urmatoarele 2 motorizari: 1.6 eHDI de 115 CP AUTOMATA si 2.0 HDI 150 CP MANUALA.
Intrebarile mele sunt urmatoarele
1. Care din cele 2 motoare este mai fiabil?
2. Cutia automata de pe 1.6 eHDI cat de performanta este (in conditiile in care aceasta este robotizata)
3. Consum pentru 2.0 HDI imi poate spune cineva
Cautand pe site-uri cu anunturi am gasit cateva care imi capteaza atentia, printre care un C4 Exclusive 2.0 HDI cu o sumedenie de dotari, printre care xenon adaptiv. Daca este cineva posesor, imi poate spune care sunt costurile pentru schimbare de bec (asta daca a fost cazul) si cat de performante sunt acestea
Va multumesc pentru ajutor si astept cu mare interes raspunsurile voastre pt a ma hotara mai departe ce aleg. O seara placuta tuturor si asfalt uscat
Intrebari achizitionare C4 dupa 2011
Moderator: Echipa Tehnica
Intrebari achizitionare C4 dupa 2011
Stefan C
C4 2.0 HDI 150 cp, exclusive + lane assist, panoramic, denon subwoofer, navigatie 3d my way, xenon adaptiv, monitorizare unghi mort, jante citroen phoenix, etc
C4 2.0 HDI 150 cp, exclusive + lane assist, panoramic, denon subwoofer, navigatie 3d my way, xenon adaptiv, monitorizare unghi mort, jante citroen phoenix, etc
Nimeni pe aici cu un raspuns?
Eh, nimeni pe aici nu ma poate ajuta?????
Stefan C
C4 2.0 HDI 150 cp, exclusive + lane assist, panoramic, denon subwoofer, navigatie 3d my way, xenon adaptiv, monitorizare unghi mort, jante citroen phoenix, etc
C4 2.0 HDI 150 cp, exclusive + lane assist, panoramic, denon subwoofer, navigatie 3d my way, xenon adaptiv, monitorizare unghi mort, jante citroen phoenix, etc
Hai ca pana la urma am aflat singur si hai sa va tin si pe voi la curent
Am ales varianta cu motor de 2.0 HDI 150 cp cutie manuala in favoarea 1.6 eHdi 115 cp automata secventiala (pilotata-semiautomata). Am inteles de la mai multa lume ca iarna mai face mici figuri si ca daca vrei sa schimbi mai spor din padele, trebuie sa iei piciorul de pe acceleratie (asta pentru ca nu este cu dublu ambreiaj).
Legat de consum, am facut ieri cu ea 300 de km si am scos de la sibiu la bucuresti (mers 135 KM/h pe autostrada, in rest fugarita intre 100-140, coloana in Brasov, serpentine si altele,) medie de consum de 5,6% ceea ce zic eu ca este decent pentru un motor de 2000 cmc.
Sper sa ajute pe cineva informatia de aici
Toate cele bune
Am ales varianta cu motor de 2.0 HDI 150 cp cutie manuala in favoarea 1.6 eHdi 115 cp automata secventiala (pilotata-semiautomata). Am inteles de la mai multa lume ca iarna mai face mici figuri si ca daca vrei sa schimbi mai spor din padele, trebuie sa iei piciorul de pe acceleratie (asta pentru ca nu este cu dublu ambreiaj).
Legat de consum, am facut ieri cu ea 300 de km si am scos de la sibiu la bucuresti (mers 135 KM/h pe autostrada, in rest fugarita intre 100-140, coloana in Brasov, serpentine si altele,) medie de consum de 5,6% ceea ce zic eu ca este decent pentru un motor de 2000 cmc.
Sper sa ajute pe cineva informatia de aici
Toate cele bune
Stefan C
C4 2.0 HDI 150 cp, exclusive + lane assist, panoramic, denon subwoofer, navigatie 3d my way, xenon adaptiv, monitorizare unghi mort, jante citroen phoenix, etc
C4 2.0 HDI 150 cp, exclusive + lane assist, panoramic, denon subwoofer, navigatie 3d my way, xenon adaptiv, monitorizare unghi mort, jante citroen phoenix, etc
Salut
Eu am un HDI de 1.6 cu cutie robotizata, iar contrar opiniilor, e OK, odata ce te inveti cu ea. Poti schimba si sport, cu padelele, dar, da, trebuie sa lasi putin acceleratia cand schimbi, DAR schimbul se face mai rapid decat la o manuala si ai si ambele maini la volan. Si eu am avut aceleasi intrebari despre cutia robotizata si am auzit tot felul de zvonuri de la tot felul de "specialisti" care nu s-au dovedit a fii decat tampenii.
Cutia robotizata e perfect OK si scoate niste consumuri mai mult decat decente, la un 1.6 hdi. Consumul e de 5,8 in oras si 3,8, afara daca mergi lejer. Daca o calci, atunci ai 6,3 in oras si cam 4,5 4,8, afara. Cam atat am scos eu.
Daca vrei sa conduci mai sportiv, atunci e indicat sa mergi cu padelele, iar daca mergi lejer, atunci pe automat e perfect OK. Calculatorul se adapteaza, la modul automat, dupa stilul tau, deci, practic daca mergi automat, mai sportiv o vreme, dupa mai multe schimburi, va schimba mai scurt si tot asa. Se pare ca se adapteaza constant, dar totusi in modul automat, nu e indicat sa conduci sportiv. Pentru aia au pus padelele. Oricum si in modul automat, poti schimba manual, daca e nevoie, deci, poti urca mai rapid in trepte, daca vrei sau poti face frane de motor, manual. Asa ca, practic, dupa putin antrenament, poti conduce mai sportiv, daca asta iti place, decat cu o cutie manuala clasica.
Inca odata, pentru cei ce citesc asta, sfatul meu e sa nu se sperie de padele. Cutia e perfect OK, iar toate zvonurile si sperieturile sunt doar vorbe goale. Eu nu as mai alege acum, o cutie manuala, desi, inainte as fi gandit la fel.
Inca un sfat.. uitati de toate visele umede cu DSG la SH si alte chestii de genu, caci alea sunt cutii OK, dar dupa 150 de mii km, incep problemele. In iarna 2 personaje cunoscute mie, au ramas cu cutiile stricate pe autostrazi, prin Germania, masini, relativ noi, Audi/VW. Comparativ, cutiile robotizate, sunt doar niste cutii manuale cu un robot, care schimba in locul tau, deci sunt mai fiabile, dar mai lente in mod automat. In SUA, cutiile robotizate sunt mai raspandite decat cele full automate, din cauza asta. Asa ca n-are rost sa va speriati de cutia robotizata. Dupa ce veti avea una, n-o sa mai vreti manuala, cred. E combinatia perfecta intre fiabilitate, performanta si economie.
Sper sa-i fie cuiva de folos, tot ce-am scris, caci si eu aveam aceleasi intrebari despre cutia secventiala de pe Citroen C4 ori, in general si pana la urma n-am avut decat sa incerc, ca toti aveau "sfaturi" de dat, in totala necunostinta de cauza. Bine ca nu i-am luat in seama.
Eu am un HDI de 1.6 cu cutie robotizata, iar contrar opiniilor, e OK, odata ce te inveti cu ea. Poti schimba si sport, cu padelele, dar, da, trebuie sa lasi putin acceleratia cand schimbi, DAR schimbul se face mai rapid decat la o manuala si ai si ambele maini la volan. Si eu am avut aceleasi intrebari despre cutia robotizata si am auzit tot felul de zvonuri de la tot felul de "specialisti" care nu s-au dovedit a fii decat tampenii.
Cutia robotizata e perfect OK si scoate niste consumuri mai mult decat decente, la un 1.6 hdi. Consumul e de 5,8 in oras si 3,8, afara daca mergi lejer. Daca o calci, atunci ai 6,3 in oras si cam 4,5 4,8, afara. Cam atat am scos eu.
Daca vrei sa conduci mai sportiv, atunci e indicat sa mergi cu padelele, iar daca mergi lejer, atunci pe automat e perfect OK. Calculatorul se adapteaza, la modul automat, dupa stilul tau, deci, practic daca mergi automat, mai sportiv o vreme, dupa mai multe schimburi, va schimba mai scurt si tot asa. Se pare ca se adapteaza constant, dar totusi in modul automat, nu e indicat sa conduci sportiv. Pentru aia au pus padelele. Oricum si in modul automat, poti schimba manual, daca e nevoie, deci, poti urca mai rapid in trepte, daca vrei sau poti face frane de motor, manual. Asa ca, practic, dupa putin antrenament, poti conduce mai sportiv, daca asta iti place, decat cu o cutie manuala clasica.
Inca odata, pentru cei ce citesc asta, sfatul meu e sa nu se sperie de padele. Cutia e perfect OK, iar toate zvonurile si sperieturile sunt doar vorbe goale. Eu nu as mai alege acum, o cutie manuala, desi, inainte as fi gandit la fel.
Inca un sfat.. uitati de toate visele umede cu DSG la SH si alte chestii de genu, caci alea sunt cutii OK, dar dupa 150 de mii km, incep problemele. In iarna 2 personaje cunoscute mie, au ramas cu cutiile stricate pe autostrazi, prin Germania, masini, relativ noi, Audi/VW. Comparativ, cutiile robotizate, sunt doar niste cutii manuale cu un robot, care schimba in locul tau, deci sunt mai fiabile, dar mai lente in mod automat. In SUA, cutiile robotizate sunt mai raspandite decat cele full automate, din cauza asta. Asa ca n-are rost sa va speriati de cutia robotizata. Dupa ce veti avea una, n-o sa mai vreti manuala, cred. E combinatia perfecta intre fiabilitate, performanta si economie.
Sper sa-i fie cuiva de folos, tot ce-am scris, caci si eu aveam aceleasi intrebari despre cutia secventiala de pe Citroen C4 ori, in general si pana la urma n-am avut decat sa incerc, ca toti aveau "sfaturi" de dat, in totala necunostinta de cauza. Bine ca nu i-am luat in seama.
Achizitie C4
Salut,
De ceva timp caut o masina SH care sa fie ok la pret, fiabila si cu un consum mai mic fiindca fac zilnic naveta la serviciu (110 KM dus-intors). Doresc sa imi vand masina actuala (astra G 1.6 benzina 2001) si m-am orientat astfel spre un diesel, iar de la Citroen, C4 din 2011 / 2012 1.6 pare o alegere buna.
Inainte de a cumpara masina, as dori sa aflu opinii mai documentate ca si ale mele.
1. E fiabila C4?
2. Care sunt problemele cele mai frecvente care se ivesc la ea?
3. Costuri intretinere/reparatii.
4. Cutie manual sau automata?
Deocamdata acestea sunt intrebarile principale la care am nevoie de raspunsuri.
Merci.
De ceva timp caut o masina SH care sa fie ok la pret, fiabila si cu un consum mai mic fiindca fac zilnic naveta la serviciu (110 KM dus-intors). Doresc sa imi vand masina actuala (astra G 1.6 benzina 2001) si m-am orientat astfel spre un diesel, iar de la Citroen, C4 din 2011 / 2012 1.6 pare o alegere buna.
Inainte de a cumpara masina, as dori sa aflu opinii mai documentate ca si ale mele.
1. E fiabila C4?
2. Care sunt problemele cele mai frecvente care se ivesc la ea?
3. Costuri intretinere/reparatii.
4. Cutie manual sau automata?
Deocamdata acestea sunt intrebarile principale la care am nevoie de raspunsuri.
Merci.
-
- just curious
- Mesaje: 10
- Membru din: Mar 27-Dec-2016 15:26
- Localitate: Arges
- Masina: Megane 3
- 2: Viitor un c4
Re: Intrebari achizitionare C4 dupa 2011
Eu vreau sa trec de la megane 3 la citroen c4
Trimis de pe al meu SM-J320F folosind Tapatalk
Trimis de pe al meu SM-J320F folosind Tapatalk
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 28 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187758
Total subiecte 18619
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11707
Cel mai nou membru catalinos