C4 1.6 HDI FAP
Scris: Lun 17-Aug-2015 22:53
Salutare tuturor si bine v-am gasit. Am achizitionat acum doua zile un C4 din 2006, o frumusete de masina. 1.6HDI, 213,000 km, clima dual zone, senzori parcare, o multime de accesorii si butoane, etc. Am luat-o de la un nene - primul proprietar pe romania (din 2013), acte in regula, taxa platita, pretul zic ca a fost ok, 34 de sutici. Acum sper sa nu ma fi tepuit, deoarece am notat cateva mici probleme:
1. Avertizare pentru nivelul aditivului din filtrul de particule - Nu stiu ce e, unde e, si ce aditiv sa pun. Nu am idee ce aditiv s-a folosit pana acum, stau si ma intreb daca nu e vreo pb daca pun alt aditiv.
2. Parking system faulty - banuiesc ca e vreun senzor de parcare ars
3. Mi se aprinde ptr cateve secunde "Service" - nenea de la care am luat-o a zis ca e posibil sa fie de la neresetarea intervalului de service cand a schimbat uleiul.
4. Desi in prima zi cand am luat-o nu a facut nici o pb, asta seara am descoperit apa la picioarele mele, cu siguranta e furtunul de evacuare de la AC care a crapat sau s-a infundat, cand pornesc aerul vad ca picura in masina.
5. Nu am idee la ce interval se schimba distributia. Am carte service de Germania, si cred ca e pe bune, cu toate reviziile facute pana la 170 000 de km , cand a ajuns in Romania (sfarsitul lui 2013).
In rest imi place buburuza de mor, trage frumos, nu bate, nu troncane, confortabila, frumoasa foc, ce mai, pentru primul diesel din viata mea e ok. Acum va rog daca se poate sa ma lamuriti cu pb mentionate mai sus as fi foarte recunoscator. De asemenea, daca m-ati indruma spre un service bun in Ploiesti/Campina, raman dator si de o mare bere.
1. Avertizare pentru nivelul aditivului din filtrul de particule - Nu stiu ce e, unde e, si ce aditiv sa pun. Nu am idee ce aditiv s-a folosit pana acum, stau si ma intreb daca nu e vreo pb daca pun alt aditiv.
2. Parking system faulty - banuiesc ca e vreun senzor de parcare ars
3. Mi se aprinde ptr cateve secunde "Service" - nenea de la care am luat-o a zis ca e posibil sa fie de la neresetarea intervalului de service cand a schimbat uleiul.
4. Desi in prima zi cand am luat-o nu a facut nici o pb, asta seara am descoperit apa la picioarele mele, cu siguranta e furtunul de evacuare de la AC care a crapat sau s-a infundat, cand pornesc aerul vad ca picura in masina.
5. Nu am idee la ce interval se schimba distributia. Am carte service de Germania, si cred ca e pe bune, cu toate reviziile facute pana la 170 000 de km , cand a ajuns in Romania (sfarsitul lui 2013).
In rest imi place buburuza de mor, trage frumos, nu bate, nu troncane, confortabila, frumoasa foc, ce mai, pentru primul diesel din viata mea e ok. Acum va rog daca se poate sa ma lamuriti cu pb mentionate mai sus as fi foarte recunoscator. De asemenea, daca m-ati indruma spre un service bun in Ploiesti/Campina, raman dator si de o mare bere.