Se va pune numai pe C4 hdi 110 cp la inceput.
Va fi o cutie noua de viteze mecanica cu 6 trepte, un singur disc de ambreiaj si cu actionare hidraulica.
promit sa revin cu informatii dupa ce voi afla concret tot ce este legat de realizarea tehnica.
Oricum asteptarile sunt importante. Eu am vrut sa comand o masina din iunie de cand ar fi trebuit sa se produca, dar s-a mai amanat productia pana in septembrie. ideea fata de Sensodrive-ul de pe C3 este ca actionarea hidraulica va fi muuuult mai prompta de cat mecanismele de pe C3.
Paletele arata foare bine, iar selectia se va putea face si de la schimbator.
Mie imi place ideea de a le avea fixe de butuc, pentru ca asa cum sunt pe masinile nemtesti nu mi se par chiar ergonomice. E de preferat sa fie cat mai mari si sa le intr-un punct fix decat sa le ai pe volan ( cum e la M3, sau Mercedes0 pentru ca nu mai stai sa e gandesti pe care sa apesi. Imaginati-va ca ar fi maneta de semnalizare solidara cu volanul...
Cred ca este singura masina diesel cu o cutie de viteze mecanica (cu pinioane) si disc de ambreiaj pe care sa o poti folosi si in regim automat.
HILL HOLDER-ul a aparut pentru ca la C3 sensodrive erau probleme la pornirea din panta.
pretul de vanzare va fi de maxim 700-800 euro in plus. pentru ca de fapt nu se pune alta cutie de viteza sau altceva. Numai niste calculatoare niste electrovalve hidraulice, pompa de presiune
