Pagina 1 din 2

Cutie noua de viteze pt C4

Scris: Mar 18-Iul-2006 15:30
de bkdc

Scris: Mar 18-Iul-2006 17:02
de DMX
Nu cred ca e ptr piata noastra aceea cutie de viteza , din pacate . Oricum eu cutie automata ,DSG sau alte minunatii de genul asta le vad foarte bune ptr cei care au masini puternice peste 2500 cm si peste 150 CP , ptr C4 - unde am 1.4 si 90 CP - nu mi`as pune automata nici sa ma omori - as trai cu niste mari emotii orice depasire

Scris: Mar 18-Iul-2006 20:08
de Adrian
Se pune pe HDI 110HP, si costa in plus 700euro! SUPER ieftin, 2 moduri - inclusiv Sport... Am vazut azi la ProMotor!
Nu cred ca o sa apara pe la noi! :(

Scris: Mar 18-Iul-2006 20:09
de bezz
La PRO-MOTOR am vazut prezentare C4 cu noua cutie de viteze FOARTE LAUDATA de realizatorii emisiunii (cutia mai mult, masina un pic mai putin).Au anuntat in emisiune ca va costa + 750euro, in comparatie cu un DSG de golf5 care duce la +1500euro :shock: Pentru asta a primit aplauze, dar si pentru cutie in sine, care se pare ca se comporta binisor.
+uri: pret, comportament, motorizare (parca)
-uri: ergonomie (bord),portbagaj mic.
Deci trebuie sa apara si la noi, rabdare si tutun :P .
@Adrian: daca a aparut la ProMotor va aparea si pe piata interna, asa ca nu mai fii trist.

Scris: Mar 18-Iul-2006 21:29
de Adrian
Oricum, gandu meu departe este de masina asta.. Sau de oricare! Am de plata 5 ani la a mea.. :)

Scris: Joi 20-Iul-2006 15:10
de newt
Ceea ce nu vad eu in articolul asta este asemanrea cu DSG-ul...
Unde este ambreiajul dublu si preselectarea trebtelor anterioara si posterioara celei in care esti?
In alta ordine de idei, daca se dovedeste a fi comparabila cu DSG-ul m-as combina sa-mi dau VTR-ul de 1.6 pe benzina pe un VTS cu cutia asta..... =P~

Scris: Joi 20-Iul-2006 19:04
de bezz
@newt: nu prea inteleg ce chestii tehnice spui tu pe acolo :D dar noua cutie are si un mod manual in care te joci cu doua padele ("chrome plated rally-style paddles"), aflate in spatele volanului (si care cica sunt integrate foarte bine acolo), sau faci acelasi lucru doar din schimbator.
In plus are si un asistent la pornirea in panta.
Deci te intreb acum: este mai bun DSG-ul, ca sa coste dublu fata de cutia automata de C4? :twisted:

Scris: Joi 20-Iul-2006 19:07
de Matrixu
Depinde pentru ce iti trebuie cutie automata...daca ai un stil mai sportiv DSG merita sa fie si de 10 ori mai scumpa...daca ai un stil normal de mers atunci clar nu merita...
Nu stiu cum o schimba asta de pe C4 insa am vazut cum schimba DSG.... 8)

Scris: Vin 21-Iul-2006 12:42
de newt
@bezz: pai hai sa ne gandim... pe langa faptul ca, spre deosebire de cutia automata standard, DSG-ul are 2 discuri de ambreiaj si 2 drive-shaft-uri (traducerea.... later...), cate unul pentru fiecare set de trepte 1,3,5,rev respectiv 2,4,6, timpii de schimbare sunt undeva in zona lui 8ms pentru upshift respectiv 600-800 ms pentru downshift, mult sub valorile unei cutii automate chiar si cu mod SPORT.
asta se traduce prin, probabil, unul dintre marile paradoxuri din industria auto de consumer actuala: o cutie in esenta automata, singura din informatiile pe care le detin, care poate accelera mai bine decat o cutie manuala.
de aici rezulta mirarea mea cand a fost comparata cu DSG-ul.....


(later edit) si ca sa-ti raspund la obiect la intrebarea daca merita banii DSG-ul: pe langa timpii de shimbare fantastici iti mai ofera un lucru care pe mine personal m-a dat pe spate: cuplu neintrerupt in accelerare de la 0 pana la viteza maxima... CVT-ul de la.... toyota, parca, mai ofera ceva similar in materie de cuplu....

Scris: Vin 21-Iul-2006 14:26
de bezz
:oops: mda, deci sunt in urma rau de tot la "detalii tehnice", am cam inteles de ce este asa scumpa cutia de vag...
tot ce mai ramane este sa mergem la un drive test cu C4 cu noua cutie si s-o vedem si pe ea la lucru.
merci mult de informatii, io eram pe dinafara rau :wink:

Scris: Vin 21-Iul-2006 15:47
de newt
Cu asta sunt perfect de acord!! daca aude cineva ca a intrat in tzara vre-unul cu cutia asta noua let us know!!!!... mai ales daca e benzina !!!! :twisted:

Scris: Vin 28-Iul-2006 17:43
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Se va pune numai pe C4 hdi 110 cp la inceput.
Va fi o cutie noua de viteze mecanica cu 6 trepte, un singur disc de ambreiaj si cu actionare hidraulica.
promit sa revin cu informatii dupa ce voi afla concret tot ce este legat de realizarea tehnica.
Oricum asteptarile sunt importante. Eu am vrut sa comand o masina din iunie de cand ar fi trebuit sa se produca, dar s-a mai amanat productia pana in septembrie. ideea fata de Sensodrive-ul de pe C3 este ca actionarea hidraulica va fi muuuult mai prompta de cat mecanismele de pe C3.
Paletele arata foare bine, iar selectia se va putea face si de la schimbator.
Mie imi place ideea de a le avea fixe de butuc, pentru ca asa cum sunt pe masinile nemtesti nu mi se par chiar ergonomice. E de preferat sa fie cat mai mari si sa le intr-un punct fix decat sa le ai pe volan ( cum e la M3, sau Mercedes0 pentru ca nu mai stai sa e gandesti pe care sa apesi. Imaginati-va ca ar fi maneta de semnalizare solidara cu volanul...
Cred ca este singura masina diesel cu o cutie de viteze mecanica (cu pinioane) si disc de ambreiaj pe care sa o poti folosi si in regim automat.
HILL HOLDER-ul a aparut pentru ca la C3 sensodrive erau probleme la pornirea din panta.
pretul de vanzare va fi de maxim 700-800 euro in plus. pentru ca de fapt nu se pune alta cutie de viteza sau altceva. Numai niste calculatoare niste electrovalve hidraulice, pompa de presiune :twisted: :twisted: :twisted:

Scris: Lun 31-Iul-2006 09:54
de newt
COOL!!! ashadar discutam despre o cutie similara cu selespeed-ul lui alfa (robotizata) dar fara neajunsurile pe care le are aia....
nu e un DSG dar suna la fel de bine.... yummi.... =P~ =D>

Scris: Lun 31-Iul-2006 22:51
de tartorul
@mugurel: vreo informatie despre momentul cand va fi pusa si pe versiunile cu benzina?

cutia e foarte interesanta iar pretul este mai mult decat rezonabil.

despre fiabilitatea hidraulucii cutiei ce se aude?

Scris: Mar 01-Aug-2006 07:20
de nicum
Am vazut si eu subiectul asta la o emisiune auto, nu mai stiu care. Ideea e ca lucrurile sint imbunatatite si in sensul fiabilitatii si in sensul ergonomiei fata de actuala generatie de SensoDrive.
O alta nouate este ca pe C5 se va pune un motor de 2.2 bi-turbo HDi :shock: de 174 de cai, fiind cam singura motorizare biturbo pe un motor in 4 cilindrii.