Potential C4Coupe buyer
Moderator: Echipa Tehnica
Potential C4Coupe buyer
Salutare!
Deoarece sunt pe punctul de a achizitiona un C4 Coupe care-i cea mai buna sursa de a te informa daca nu de la actuali posesori? Asadar, v-as fi recunoscator daca m-ati putea lamuri in urmatoarele aspecte:
1. Cum se simte motorul de 1.6 benzina 110cp? Actualmente conduc Alfa 147 1.6 T Spark 105cp, care este un motor de turatie, schimbarea vitezelor se face in jur de 3000-3500rpm (mers normal), redline la 6500, trage foarte frumos de la 3500 in sus..destul de nervos pt puterea pe care o dezvolta, se simte bine in turatii mari, la turatii joase nu prea faci nimic cu el.. Consum urban intre 9 si 12%, cele mai frecvente consumuri de 11% la mers sportiv. V-ati facut acum o idee cam ce gen de informatii caut, deci, cum se misca Citroenul?
2. Cum se simte suspensia?! Este moale, inclinatii catre confort, sau este ceva mai rigida si foarte stabila? Revenind la Alfitsa mea, are o suspensie rigida (nu as zice neaparat neconfortabila) care ii imprima un comportament rutier ireprosabil.. este realmente lipita de sosea! Sa ma astept la o barca pe valuri (cum in general sunt masinile frantuzesti..) sau C4 fiind un model ceva mai sportiv are si stabilitate mult imbunatatita?
3. Cam care sunt plusurile / minusurile modelului ?! De ex, mie mi se pare destul de deranjanta ideea bordului digital, cu 2 displayuri diferite in locuri diferite, cel central vizibil din toata masina.. Ce alte astfel de neajunsuri are / ce inovatii spectaculoase?
Spre rusinea mea intreb toate astea deoarece decizia de a cumpara a o masina noua a venit destul de repede si deasemeni achizitionarea (daca va fi cazul) va avea loc foarte curand.. Nu am apucat sa fac un testdrive, sa vad pe pielea mea motor, stabilitate, conduita, pozitie la volan, feeling in masina.. Sper sa iau un prim contact maine, dar ma indoiesc sa pot face si testdrive..
De aceea va cer voua toate aceste pareri...
Deoarece sunt pe punctul de a achizitiona un C4 Coupe care-i cea mai buna sursa de a te informa daca nu de la actuali posesori? Asadar, v-as fi recunoscator daca m-ati putea lamuri in urmatoarele aspecte:
1. Cum se simte motorul de 1.6 benzina 110cp? Actualmente conduc Alfa 147 1.6 T Spark 105cp, care este un motor de turatie, schimbarea vitezelor se face in jur de 3000-3500rpm (mers normal), redline la 6500, trage foarte frumos de la 3500 in sus..destul de nervos pt puterea pe care o dezvolta, se simte bine in turatii mari, la turatii joase nu prea faci nimic cu el.. Consum urban intre 9 si 12%, cele mai frecvente consumuri de 11% la mers sportiv. V-ati facut acum o idee cam ce gen de informatii caut, deci, cum se misca Citroenul?
2. Cum se simte suspensia?! Este moale, inclinatii catre confort, sau este ceva mai rigida si foarte stabila? Revenind la Alfitsa mea, are o suspensie rigida (nu as zice neaparat neconfortabila) care ii imprima un comportament rutier ireprosabil.. este realmente lipita de sosea! Sa ma astept la o barca pe valuri (cum in general sunt masinile frantuzesti..) sau C4 fiind un model ceva mai sportiv are si stabilitate mult imbunatatita?
3. Cam care sunt plusurile / minusurile modelului ?! De ex, mie mi se pare destul de deranjanta ideea bordului digital, cu 2 displayuri diferite in locuri diferite, cel central vizibil din toata masina.. Ce alte astfel de neajunsuri are / ce inovatii spectaculoase?
Spre rusinea mea intreb toate astea deoarece decizia de a cumpara a o masina noua a venit destul de repede si deasemeni achizitionarea (daca va fi cazul) va avea loc foarte curand.. Nu am apucat sa fac un testdrive, sa vad pe pielea mea motor, stabilitate, conduita, pozitie la volan, feeling in masina.. Sper sa iau un prim contact maine, dar ma indoiesc sa pot face si testdrive..
De aceea va cer voua toate aceste pareri...
[img:bc2ffb3d7d]http://alex.interactivision.ro/semnaturaalex.gif[/img:bc2ffb3d7d]If you`re having car problems i feel bad for you sonI`ve got 99 problems but my ride ain`t one
Azi la intoarcere de la Obarsia lotrului am pierdut iar controlul masinii. Nu stiu altii cum sunt, dar la C4 ai o senzatie clara de stabilitate si totusi te trezesti ca masina te surprinde cand ii fuge spatele intr-o curba sau smucitura de volan cand nu te astepti.
Din fericire, alunecarile astea de fund sunt usor de controlat si masina ramane pe sosea.
Din fericire, alunecarile astea de fund sunt usor de controlat si masina ramane pe sosea.
Arise scrie:Azi la intoarcere de la Obarsia lotrului am pierdut iar controlul masinii. Nu stiu altii cum sunt, dar la C4 ai o senzatie clara de stabilitate si totusi te trezesti ca masina te surprinde cand ii fuge spatele intr-o curba sau smucitura de volan cand nu te astepti.
Ai VTS si iei curbele in slide cu frina de mina trasa? Pe a mea am reusit s-o fac de mai multe ori sa gliseze insa fuge si de fata si de spate in acelasi timp, iar daca in punctul ala trag brusc de volan doar subvireaza si atit (la fel daca accelerez brusc pe viraj).
Poate ai nimerit vruen hop care ti-a saltat spatele si nu aveai pe nimeni in spate (deci sa zicem ca era mai usor decit botul care a ramas lipit).
Sintem putin offtopic cu asta insa mai facut curios...
sa-mi fie cu iertare, dar la alfa nu am "reusit" niciodata sa pierd controlul.. nici macar intr-o situatie critica in care la viteza mare am fost obligat sa schimb banda pe care ma aflam apoi sa revin pe ea, totul in cativa metri.. pierderea spatelui la masini cu tractiune este cauzata de efectul de balans, care intervine atunci cand suspensia nu este suficient de ferma.. So, i`m a litle worried.. Evident, nu vbim aici de frane de mana!
[img:bc2ffb3d7d]http://alex.interactivision.ro/semnaturaalex.gif[/img:bc2ffb3d7d]If you`re having car problems i feel bad for you sonI`ve got 99 problems but my ride ain`t one
pe partea tehnica inca nu pot sa iti spun ce si cum am abia 700km...la test drive vei reusi sa iti faci o impresie. dar pot sa iti recomand pe latura pretului. nu te forteaza nimeni sa iei masina asta, si trebuie sa il faci pe agentul sa vanzari sa inteleaga asta. nu fii nerabadator sa o cumperi si intreaba cam ce ar fi dispusi sa iti ofere in plus (gratuit) daca te decizi...intr-un final
.... sa cumperi de la ei...masina vine fara presuri, scut, alarma..., deci o posibila lista de a-ti oferi ei.... nu stiu in buc cati dealeri de citroen sunt, dar e bine ca dupa ce te duci la unul, sa te insurubezi in celalalt, si sa te tii tare pe pozitii (mai ales daca le test drive remarci ceva care te deranjeaza). astea sa zicem ca oferta de baza.
dar tu cum negociezi cu dealerul, poti sa tragi cu okiul cam ce ofera el in plus spre vanzare (senzori parcare,
, etc...nu-mi vine acum in minte ce ar putea sa aiba expus) si sa ceri respectiva optiune. de fapt nu conteaza asta. tu cere-le procente nu stiu ce sa zic...5% la prima strigare (~700euro) este realizabil...2% iti pot oferi fara sa zica nimic
e greu sa incerc sa explic o discutie intr-un spatiu limitat cum e un forum, dar in principiu sper sa iti faci o idee cam ce ar trebui sa obtii (la orice masina noua). mi-e mi-a picat fisa cam tarziu, de fapt mai stiam lume pe la dealer si nu am vrut sa par un nesimtit
PS: motorul este de turatie. abia de la 3000-3500 ar trebui sa se simta efectul

dar tu cum negociezi cu dealerul, poti sa tragi cu okiul cam ce ofera el in plus spre vanzare (senzori parcare,

e greu sa incerc sa explic o discutie intr-un spatiu limitat cum e un forum, dar in principiu sper sa iti faci o idee cam ce ar trebui sa obtii (la orice masina noua). mi-e mi-a picat fisa cam tarziu, de fapt mai stiam lume pe la dealer si nu am vrut sa par un nesimtit

PS: motorul este de turatie. abia de la 3000-3500 ar trebui sa se simta efectul
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
Nu am VTS. As fi vrut eu.
Eu nu trag niciodata frana de mana in timpul mersului! O folosesc permanent la oprire/stationare.
Acum ca analizez toate momentele prin care am trecut, pot spune ca:
-masina se tine bine in curbe. (adica pot face ceva reprosuri, dar pana la urma curbele trebuie luate cu viteza redusa. E si obligatia mea sa reduc viteza.)
-spatele imi fuge la miscari bruste de volan. (Aici pot aduce multe reprosuri, oricum, eu smucesc destul de mult volanul.)
Oi fi eu un sofer prost si neatent...

Eu nu trag niciodata frana de mana in timpul mersului! O folosesc permanent la oprire/stationare.
Acum ca analizez toate momentele prin care am trecut, pot spune ca:
-masina se tine bine in curbe. (adica pot face ceva reprosuri, dar pana la urma curbele trebuie luate cu viteza redusa. E si obligatia mea sa reduc viteza.)
-spatele imi fuge la miscari bruste de volan. (Aici pot aduce multe reprosuri, oricum, eu smucesc destul de mult volanul.)
Oi fi eu un sofer prost si neatent...
Am 30.000km cu c4. Am intrat in curbe stranse cu viteze pe care unii nu le ating nici pe autostrada si masina sta foarte bine pe sosea, se poate sa fie din presiunea la pneuri, mai verificale, daca nu se poate sa fi atacat curba gresit. De obicei in curba nu accelerezi si nu mai misti volanul stanga dreapta sa o tii pe sosea,
asta o faci de la intrarea in curba corecturile sunt minore si nu au cum sa iti provoace subvirare decat daca viteza era un pic prea mare pentru curba abordata. Eu iti sugerez sa verifici totusi presiunea pneurilor caci e un factor important.

Si mie mi se pare ca sta foarte bine in curbe. Chiar daca am intrat cu viteze relativ mari, masina se aseaza foarte bine. Pe uscat a trebuit sa ma fortez serios ca sa intre in actiune ESP-ul.
Scaunelor le-ar trebui o sustinere laterala mai buna atunci cind se forteaza in curbe, dar altfel masina e super.
Si eu cred ca ai ceva dereglat la suspensii sau la roti.
Scaunelor le-ar trebui o sustinere laterala mai buna atunci cind se forteaza in curbe, dar altfel masina e super.
Si eu cred ca ai ceva dereglat la suspensii sau la roti.
Deci treaba este in felul urmator...
Iau pe oricare din voi in masina (care aveti curaj
) , dau talpa si iau ce curbe vreti voi. Garantez ca le ia bine, si ca nota finala la stabilitate va fi EXCELENT.
Dar probabil, la intoarcere din micul raliu, mers linistit sa zicem, relaxat asa, spatele masinii va fugi. Dupa care ne vom uita mirati unul la altul si ne vom intreba... CE DRACU A FOST ASTA???
Ce ar implica o verificare sa vad daca masina are ceva probleme/dereglari/naigba stie ce?
Iau pe oricare din voi in masina (care aveti curaj

Dar probabil, la intoarcere din micul raliu, mers linistit sa zicem, relaxat asa, spatele masinii va fugi. Dupa care ne vom uita mirati unul la altul si ne vom intreba... CE DRACU A FOST ASTA???
Ce ar implica o verificare sa vad daca masina are ceva probleme/dereglari/naigba stie ce?
Arise scrie:Azi la intoarcere de la Obarsia lotrului am pierdut iar controlul masinii. Nu stiu altii cum sunt, dar la C4 ai o senzatie clara de stabilitate si totusi te trezesti ca masina te surprinde cand ii fuge spatele intr-o curba sau smucitura de volan cand nu te astepti.
Din fericire, alunecarile astea de fund sunt usor de controlat si masina ramane pe sosea.
pentru astfel de momente senzationale exista ESP, care intr-adevar la benzina este optiune si nu standard (un alt avantaj al benzinei ;)) si pe care bineintzeles lumea nu mai are bani sa-l ia!
am reusit sa "pornesc" ESP-ul o singura data cand dupa o depasire in care trecusem bine de 120 a fost o combinatie de reintrare pe banda (viraj stanga) franare pentru ca viteza era mare (venea un viraj dreapta in fata) si virajul de dreapta din fata mea in care am intrat cam cu 90 la ora. din tot acest balans combinat si cu viteza putin peste limita virajului (am preferat sa nu mai franez in viraj) am auzit n clanc-clanc, s-a aprins becul de esp in bord, si masina a facut ce a vrut volanul (adica eu) si nu ce au vrut rotile si dinamica masinii.
intr-adevar, cand gresesti la ce ii "spui" volanului nici macar esp-ul nu te mai poate ajuta. el te ajuta sa nu ajungi in santz in momentul in care stii sa virezi dar o faci la limita - dar nu vireaza pentru tine.
parerea mea finala este ca pastrarea calmului in momentul in care masina "pleaca" este vital. o masina de pana in 150 cai nu se poate destabiliza atat de rau incat sa ai mari probleme in a o redresa. problemele apar cand sub pedala ai 300 de cai care cand o iau razna ...devin mult mai complicat de pus inapoi pe drum.
C4 este o masina stabila din punct de vedere sasiu/suspensii si in conditii de exploatare normala prezinta un echilibru bun cu mici tendinte de subvirare
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru florinmarchidanu