Ce ne place in mod deosebit la C4?

Forum de dicutii generale despre Citroen C4, C4 Picasso si Grand C4 Picasso: dotari, oferte, versus, posesori, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

stefanitza
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Vin 09-Iun-2006 14:34
Localitate: Bucuresti

Ce ne place in mod deosebit la C4?

Mesajde stefanitza » Lun 04-Sep-2006 11:10

Nu stiu cat de interesant ar fi topic-ul, dar sunt curios (si ma gandesc ca si altii ar fi) de ce am optat in final pentru C4, care sunt diferentele fata de alte masini pe care le apreciem cel mai mult? Asta si ca balans pentru toate topic-urile de probleme...

Interiorul

Foarte bine organizat, chiar mai bine decat la Saab si "they should know better" data fiind experienta lor in avioane.

1. Informatiile sunt dispuse pe niveluri separate, mai aproape sau mai departe de campul vizual de mers, in functie de importanta lor.
LCD-ul central e in special deosebit, acolo avand cele mai importante informatii legate de mersul masinii (viteza, combustibil, temperatura motorului, parametrii de croaziera, martori vitali de siguranta si functionare). E chiar in campul vizual, nu trebuie sa te chiorasti sub o "streasina" de 20 cm undeva jos, unde ori se reflecta soarele in sticla ce acopera bordul, ori e intuneric bezna; doar noaptea e cu adevarat vizibil. E exact ca la HUD-urile avioanelor militare si mai nou unele masini "de lux". Chiar am vazut la C4 Picasso ca au adus absolut tot in LCD-ul central, inclusiv navigatia:

Imagine

Turometrul e si el pus ca lumea si prezentat corect asa cum e, ca o bara. O cifra seaca a turatiei poate nu ar fi fost la fel de "lizibila". De-abia dupa aceea sunt celelelte instrumente, pana la clima care e cea mai putin importanta si cea mai rar actualizata.
2. Informatiile sunt impartite pe categorii.
Martorii vitali de functionare au locul lor (frana de mana, erori ale sistemelor - ulei, frana etc.), cei de siguranta la fel(airbag-uri, centuri), cei legati de lumini sunt si ei grupati undeva bine si asa mai departe. La celelalte masini toti sunt aglomerati sub "streasina" aia, colorati care mai de care; cand pui contactul se aprinde tot pomul de Craciun, iar de ce se intampla in mers nici nu mai spun.
3. Hub-ul central al volanului nu se roteste
E misto ideea sa faca asta ca sa puna un airbag normal si la sofer. La celelalte masini e o "turta" mica, mult mai ineficient decat cel de la pasager.
4. Senzatia de spatiu si pozitia de condus.
Probabil data de bordul foarte lung si de spatiile vitrate largi... mi se pare ca e un spatiu imens in interior, dar nu nesimtit ca la masinile americane. Pur si simplu imi da o senzatie de confort pe care n-am avut-o nici la masini mai mari (tot "de lux"). Ma simt bestial sa conduc din jumatatea din spate a masinii :)
5. Sertarasele
Buna treaba sa nu mai fie gaurile alea prin/pe sub bord in care sa nu poti pune nimic ca sare tot din ele la orice curba mai stransa.
6. Design-ul si ergonomia interiorului, in ansamblu
Foarte misto, desi la capitolul asta sunt si alte masini care fac fata, nu vad nimic inovator la C4.

Exteriorul

1. Farurile
Perfecte, se potrivesc de minune. Au fost multi care s-au jucat cu forme asemanatoare, dar nicaieri n-a iesit asa de bine. De exemplu, BMW.
2. Spatele
Desi s-a mai vazut ideea si pe la alte frantuzoaice si nu numai, la fel, nimeni n-a dus-o pana la capat. Cel mai "coupe" coupe din cate am vazut si prima chestie care mi-a atras atentia la ea.
3. Design-ul exterior in ansamblu
Prababil si chestie de gust, dar pe gustul meu. Curat, deosebit de frumos si fara fitze de neam prost. In plus, una din putinele masini care te lasa cracanat indiferent de unghiul la care o privesti.

Cam asta ar fi, sper ca n-am uitat nimic.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 04-Sep-2006 18:26

inca mai descopar ca imi place masina asta. in fiecare zi vad un unghi nou, o sclipire diferita...de la exterior, la interior...
dar gasesc si lucruri mai putin placute. de fapt nu gasesti ceva perfect in viata asta...e ca o femeie. :D pe de o parte te face sa iti pierzi simturile de placere, dar pe de-alta pur si simplu face ce vrea ea....in general arata superb, dar la o cautare amanuntita ii gasesti micile chichite care o fac natura, imperfecta... :oops: si totusi o iubesti, e a ta...
stiu ca multi isi numesc masinile...chiar am fost intrebat cum o chema pe a mea... :oops: totusi nici chiar asa nu sunt. mai schimb cate un gand cu ea, ma mai rog de ea sa aiba grija de mine, si promit sa o ingrijesc...pur si simplu, e BESTIA mea...."frumoasa si bestia", pachet promotional 1+1 :D
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Lun 04-Sep-2006 23:06

spatele de C4 seamana foarte mult cu al unei sportive japoneze de la sfarsitul anilor '80-inceputul anilor '90, mai precis nu stiu ce marca/model, poate ma ajuta cineva.honda sau mazda? si din pacate nici renault nu a fost departe de acest design cu megane-ul (shake it).
asta insa nu scade cu nimic frumusetea masinii.
mai nou am vazut un chevrolet cu faruri foarte asemanatoare cu ale c4-ului :twisted: .
Cosmin
high energy music expression

Avatar utilizator
retro
pasionat
Mesaje: 819
Membru din: Mie 20-Iul-2005 02:53
Localitate: Galati
Masina: Xantia II 1.8i 16v
2: C5 II 2.0i
Contact:

Mesajde retro » Lun 04-Sep-2006 23:18

Poate cu honda crx?

stefanitza
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Vin 09-Iun-2006 14:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde stefanitza » Lun 04-Sep-2006 23:39

Da, asa e, e vorba de Mazda 323 din 1994, seamana tare mult. S-a chemat "Familia Neo" (Mazda 323 C in Europa) da' n-a avut mare succes. Uite niste imagini:

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 05-Sep-2006 07:23

alta e masina
http://forum.4tuning.ro/attachment.php? ... 1156252796
http://chamonix.as.utexas.edu/HTML/jpg/ ... nsight.jpg
honda insight
de fapt sunt mai multe. linia asta de design este doar adaptata.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde White Wizard » Mar 05-Sep-2006 07:46

...spatele de C4 (coupe) seamana foarte mult cu Honda CRX si mai putin cu Mazda 323, dar exista o oarecare asemanare!

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mar 05-Sep-2006 09:59

semana, dar nu pre rasare.

In timp ce la c4 spatele este lat, iar triplele sunt pozitionate la extremitati pe lungime la celelalte masini pe care le-ati mentionat spatele se ingusteaza.

In alta ordine de idei cele doua masini despre care vorbiti sunt oribile ca design :)

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Mar 05-Sep-2006 10:18

prima data m-a atras designul exterior .
... a fost dragoste la prima vedere :heart:

Si cum zice @T.rac3Er , in fiecare zi ... cate un nou fior :oops:

Avatar utilizator
rdi
simpatizant
Mesaje: 28
Membru din: Lun 24-Iul-2006 12:03
Localitate: Bucuresti

Mesajde rdi » Mar 05-Sep-2006 10:32

si la mine tot designul exterior a fost cheia, mi-a placut de cand s-a lansat, in conditiile in care nu suport si n-am suportat vreodata vreun citroen... dar c4 coupe (cel simplu mi se pare oribil) e chiar altceva, si e un diferentiator puternic fata de banale skode, vw sau chiar seaturi (k, noul leon e primul seat ever care imi place).

de altfel - eu am vazut interiorul doar DUPA ce am ridicat masina, ca n-am avut timp sa ma duc sa fac un testdrive sau macar sa o vad...

aa, si un mare plus pentru gadgeturi si ecrane si device-uri - sunt fan inrait tehnologie, deci mi se potriveste perfect.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 05-Sep-2006 10:45

Eu zic ca semna mai mult cu audi A2 la spate ,dar si din profil, numai ca a noastra este mai expandata(asta la varianta coupe).
Cateva elemente care imi plac la c4 ar fi grila care se aseamana cu cea de aston martin si farurile care aduc a bmw.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 05-Sep-2006 12:05

nu stiu pe unde citisem, vrei Star Trek iei C4 :D

intrebare:
... cine face rost de o macheta a robotului C4 ....
am gasit undeva pe un site .nl dar nu e de vanzare un transformer din asta :cry:
seara farurile aprinse fac pur si simplu furori. daca la inceput ma gandeam de combinatia pozitii+proiectoare ca este periculoasa am vazut ca doar pozitia scurta(pozitia inclusa) e si mai grozava. ma refer, la cei din fata ta ce vad. o BESTIE care mananca asfalt. nu stiu cum arata cand dai blitz-uri :!:
cand va veni momentul tuningului la a mea, va suferi mici interventii, de finete. pur si simplu masina arata grozav stock... 8)
si cand te gandesti ca inainte sa analizez situatia detaliat , cel putin la vizibilitatea din interioar, atacam modelul c4 coupe la fiecare discutie. intr-adevar montantii spate sunt f mari, si acopera destul de mult din unghi, dar, TOATE coupe-urile sufera la aspectul asta. asa ca nu mai e un argument asa de mare. in plus, la mersul cu spatele, ai vizibilitatea cea mai buna. acolo unde e luneta se termina masina. ei, pt multi e greu sa te adaptezi de la alte masini (si la mine e la fel de greu) dar e mult mai clar asa unde esti pozitionat.
si eu sunt fan tehnologie si linii moderne, si mi se potriveste perfect masina asta. mai lipsea u HUD :lol: ... anyway se poate pune aftermarket ...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

colegu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Mar 29-Aug-2006 19:38
Localitate: ct

Mesajde colegu » Mar 05-Sep-2006 19:50

interesant cĂŁ la capitolul puncte forte menĂžionaĂži ,ĂŽn special dizainul..
iar la minusuri,cã- leneºã,consumã mult,suspensie naºpa pe spate,greieri ºamd..

pe lângã dizain,un alt punct forte sunt dotãrile,eu În jurul la 15k euro nu am gãsit asemenea dotãri pe nicio altã maºinã(excepÞie meganul care aratã crunt În schimb).

bezz
pasionat
Mesaje: 1825
Membru din: Lun 16-Ian-2006 16:16
Localitate: B-CT / RO

Mesajde bezz » Mar 05-Sep-2006 20:35

poate nu crunt, sa zicem banal si ieftin, pe mine megane bicorp m-a lasat masca (spatele mai ales) insa asta pana sa apara C4 :twisted: .
ps cred ca mazda 323 am vazut eu, ins fara magaria aia de eleron, si nu mi s-a parut asa de penala...am mult mai mult respect pentru mazda in comparatie cu toyota sau honda (oricum subaru RULES! :twisted: ).
Cosmin

high energy music expression

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Mar 05-Sep-2006 20:47

C4 e singura masina langa care am stat 10 minute sa ma uit, cand am vazut-o prima data pe strada! Nu imi venea sa cred, acum 2 ani nu eram asa de pasionat de Citroen! Acum... NU as mai lua altceva! Imi place!

Imi place la nebunie volanul si pilotul automat! :)
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]


Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos