Pagina 1 din 1

Fiabilitate C 4

Scris: Vin 27-Oct-2006 18:52
de razvannidelea
Salutare,

As dori sa-mi spuneti ce parere aveti despre fiabilitatea lui C 4 prin gropile din Romania. Dupa ~ 30.000 km incepe cumva sa trancane pe puntea fata? Va intreb acest lucru deoarece sunt pe cale de a achizitiona un C4 hDI 110 CP si la aceasta intrebare nu mi-au raspuns cei de la rel cu clientii ATS ... poate nu-i intereseaza, nu stiu.
Posed o Toyota Corolla cu care am 50.000 Km si se tine super bine, dar vreau sa-mi schim masina si cum o Coralla nu-mi voi lua din nou, mi-am indreptata atentia catre C4, nemaipunand la socoteala ca la ~ 14.000 EUR CIP, ai ESP, ASR ceea ce la alti contructori inseamna cel putin vreo 2.000 EUR in plus, vorbesc de motorizarile diesel.

Multam anticipat

Scris: Vin 27-Oct-2006 20:02
de silvius
pai depinde si de tine cum iei gropile, cum o intreti si alte faze
acum nu te astepta sa suni la vreun showroom, indiferent de marca si ei sa inceapa sa iti spuna bubele... :shock:

Scris: Lun 30-Oct-2006 01:21
de stevey
Am citit intr-o revista frantuzeasca auto-moto despre cum se comporta ca fiabilitate masina deupa un an sau un nr de km.Despre amortizoare fata spune ca prezinta uzura anormala la 50.000km dealtfel ca sunt si cam zgomotase asta dupa cum stim si noi(personal sa ma tina si 20 in gropile astea si sunt multumit).Apropo amortizoarele fata provin de la peugeot deci e de inteles...In rest o considera ca fiind fiabila excluzand cateva reglaje facute in graba pe la motor(probabil tacaneala de la unii si de la mine ) si echipament(?) de o reputatie onorabila dupa cum si prezinta.Ii dau 4 stele din 5 (in alte parti gasesti si cu 5 stele jumate).In rest daca te intereseaza si despre alte probleme este subiect deschis cu toate nemultumirile.Eu am citat din ceva oficial.

Scris: Lun 30-Oct-2006 14:21
de regedit
in afara ca e destul de tare pe suspensii (ceea ce mie imi place f. mult) la mine la 10.000 km nu arata absolut nici o problema. totusi e cam neconcludent deoarece sunt mult prea putini km pentru o piesa ca amortizorul. in plus prefer sa merg pe drumuri cat mai bune si rar accept si destinatii cu drumuri mai "accidentate".

Scris: Lun 30-Oct-2006 15:58
de stevey
AAA scuzati am uitat sa fac o corectura.Amortizoarele spate nu fata sunt cele problematice.Oricum se stie ca amortizoarele spate cad primele.

Scris: Lun 30-Oct-2006 17:19
de T.rac3Er
vrei sportivitate, coupe, suspensie mai rigida, drumuri romanesti le va uza mai repede...vrei comfort te orientezi pe altceva...
e ca si cum ai spune "vreau masina sport da' sa consume 5%" :lol:
nu e vorba de fiabilitate, ci de setupul facut. ca si un golf sau altceva lat de afara, pt pietele straine, va suferi mai mult decat unul de la noi, care are si pachet drumuri grele pe el standard (suspensii mai moi, inaltate, dar care se inclinaaaa in curbeeee, si daca vrei sa intri mai rpd intr-o curba mai stransa risti sa faci boacane