C4 Picasso
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
C4 Picasso
Nu stiu daca e cel mai bun loc unde sa scriu despre C4 Picasso, dar pentru ca nu e Xsara si e mai mult un C4, m-am hotarat sa scriu aici.
1. Design. Masina arata excelent afara, dar inauntru este cu adevarat senzationala. Are o aranjare a tuturor accesoriilor foarte inspirata, are o senzatie de spatiu uriasa, un parbriz imens si iti da confortul la drum al aerului pe care poti sa-l respiri.
prima chestie care iti sare in ochi este ecranul multifunctiuni (culoare albastru merci-VW) cu mai multe nuante reglabile, frana de mana iti ia ceva sa o gasesti, dar chestia tare este ca e automata! , padelele de la volan se ating foarte usor, ca de altfel toate comenzile, finisajul interior este EXCEPTIONAL (poate chiar peste un C6, ca sa nu mai vb de vreun Ford sau Opel care sunt de-a dreptul jenante in clipa asta) scaunele extrem de confortabile, cotierele reglabile, podeaua este perfect dreapta, o ambianta seara deosebita cu o multime de luminari suplimentare (parasolar, lumina de curtoazie la manerele de deschidere, podea, ext langa usa,) pavilion vitrat cu jaluzea electrica, lumini in spatele scaunelor fata, clima 4 zone, scaunele sunt cel mai inteligent dispozitiv de rabatare pt spate, jaluzele pentru toate geamurile, si stimati telespectatori cioaca cu care selectezi vitezele este chiar bine pozitionata!
2. Mecanica. Va recomand cu desavarsire noua cutie secventiala cu actionare hidraulica pe care o pueteti folosi in regim automat si manual de o eficienta greu de gasit. O mica exceptie, in regim automat la viteze de 15km/h ezita in selectarea vitezei iar la o depasire la fel daca nu sunteti hotarati sa accelerati nu retrogradeaza. In regim manual schimbarea este bestiala. Suspensia este in sfarsit CITROEN adica pneumatica si extrem de confortabila. Asociata unei directii ferme in momentul in care se intra intr-un viraj, la bracare nu trebuie asteptat spatele sa vina, se inscrie fara probleme si previzibila (lucru pe care l-am remarcat de la C6. Cuplul este fantastic ( desi e pe benzina) cu a 6-a la 80 km/h se accelereaza fara probleme.
3. dezavantaje: pret, eu as fi montat cutia secventiala ca la WRC cu o singura paleta, pt ca noaptea atunci cand esti pe manual pe curbe, daca trebuie sa schimbi fazele, sa semnalizezi sa mai schimbi si o treapta inferioara, deja e prea mult. Daca mai suna si telefonul este chiar complicat. Si asta am observat ca de fapt cu mana dreapta nu faci nimic.
Pentru parcarea masinii, va interzic sa o luati fara senzori de parcare.
Mai vorbim...
Eu sunt super incantat.
1. Design. Masina arata excelent afara, dar inauntru este cu adevarat senzationala. Are o aranjare a tuturor accesoriilor foarte inspirata, are o senzatie de spatiu uriasa, un parbriz imens si iti da confortul la drum al aerului pe care poti sa-l respiri.
prima chestie care iti sare in ochi este ecranul multifunctiuni (culoare albastru merci-VW) cu mai multe nuante reglabile, frana de mana iti ia ceva sa o gasesti, dar chestia tare este ca e automata! , padelele de la volan se ating foarte usor, ca de altfel toate comenzile, finisajul interior este EXCEPTIONAL (poate chiar peste un C6, ca sa nu mai vb de vreun Ford sau Opel care sunt de-a dreptul jenante in clipa asta) scaunele extrem de confortabile, cotierele reglabile, podeaua este perfect dreapta, o ambianta seara deosebita cu o multime de luminari suplimentare (parasolar, lumina de curtoazie la manerele de deschidere, podea, ext langa usa,) pavilion vitrat cu jaluzea electrica, lumini in spatele scaunelor fata, clima 4 zone, scaunele sunt cel mai inteligent dispozitiv de rabatare pt spate, jaluzele pentru toate geamurile, si stimati telespectatori cioaca cu care selectezi vitezele este chiar bine pozitionata!
2. Mecanica. Va recomand cu desavarsire noua cutie secventiala cu actionare hidraulica pe care o pueteti folosi in regim automat si manual de o eficienta greu de gasit. O mica exceptie, in regim automat la viteze de 15km/h ezita in selectarea vitezei iar la o depasire la fel daca nu sunteti hotarati sa accelerati nu retrogradeaza. In regim manual schimbarea este bestiala. Suspensia este in sfarsit CITROEN adica pneumatica si extrem de confortabila. Asociata unei directii ferme in momentul in care se intra intr-un viraj, la bracare nu trebuie asteptat spatele sa vina, se inscrie fara probleme si previzibila (lucru pe care l-am remarcat de la C6. Cuplul este fantastic ( desi e pe benzina) cu a 6-a la 80 km/h se accelereaza fara probleme.
3. dezavantaje: pret, eu as fi montat cutia secventiala ca la WRC cu o singura paleta, pt ca noaptea atunci cand esti pe manual pe curbe, daca trebuie sa schimbi fazele, sa semnalizezi sa mai schimbi si o treapta inferioara, deja e prea mult. Daca mai suna si telefonul este chiar complicat. Si asta am observat ca de fapt cu mana dreapta nu faci nimic.
Pentru parcarea masinii, va interzic sa o luati fara senzori de parcare.
Mai vorbim...
Eu sunt super incantat.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
-->Arata bine pacat ca la noi in tara nu a prins asa de mult ca in alte tari acest tip de masina de familie , noi suntem inca cu jeep-urile !!
-->In Austria ma uitatm 70% din masile care era venite la skii erau in genul acesta , 29% masini normale (sa le spunem ) si doar 1% jeep-uri !!
-->E o masina extraodinare de plecat in calatorii cu familia , si chiar arata bine.
-->In Austria ma uitatm 70% din masile care era venite la skii erau in genul acesta , 29% masini normale (sa le spunem ) si doar 1% jeep-uri !!
-->E o masina extraodinare de plecat in calatorii cu familia , si chiar arata bine.
- Alex Motan
- pasionat
- Mesaje: 198
- Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
- Localitate: Bucuresti,Galati
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
c4
Nu am cuvinte pt masina asta...mi se pare reusita din toate punctele de vedere. Am fost acum 2 zile la reprezentanta din Pipera si sincer am ramas cu gura cascata cat de beton arata. Sa nu mai zic ca au bagat si C6 la expunere care...ce mai....zici ca e avion.
Înapoi la “Citroen C4 - Berlina, Coupe, Sedan, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo