Pagina 1 din 2

C4 HDI 1.6/110 CP

Scris: Sâm 13-Ian-2007 17:30
de tzun
as vrea sa stiu si eu mai multe detalii despre motorul acesta ! are turbina nu are turbina ! e Common Rail?! toate detaliile despre el !! absolut tot !! multumesc !!

Scris: Sâm 13-Ian-2007 20:12
de Gusti
are de toate :D
si acum serios vorbind ...sunt prea multe de spus despre motorul asta .. cel mai bine e sa cauti pe net specificatii si manualul motorului

Scris: Dum 14-Ian-2007 00:40
de tzun
sorry dar nu stiu unde sa ma uit !! da ceva pe site-ul citroenului dar nu de ajuns dak imi poti da un link ceva pls ! multumesc !!

Scris: Dum 14-Ian-2007 09:28
de mituc
Uite aici tre' sa te uiti (la un search pe google e primul link):

http://www.citroen.com/CWW/en-US/RANGE/ ... SATION.htm

Scris: Dum 14-Ian-2007 11:29
de DMX
- intra aici http://www.clubcitroen.ro/forum/search.php - si scrii la CCAUTARE ce vrei tu - C4 HDI ...bla bla bla

-sau pw www.google.ro - search - citroen C4 HDI
--------------------------------------------------------------------------------------
-te asigur ca o sa ai ce sa citesti !!!

Scris: Mie 14-Feb-2007 14:04
de quentin
cum se activeaza acel overboost ? in functie de agresivitatea calcarii pe pedala de acceleratie sau pedala de acceleratie e in 2 trepte ? asa aveam pe Laguna (acc in 2 trepte)

Scris: Sâm 17-Feb-2007 21:21
de P S L
sunt sigur ca tzun ar fii gasit si el singur pe google date tehnice si etc despre masina. el vroia impersiile catorva proprietari. vroia doar sa va dati cu parerea despre ceva ce aveti. la fel am fost si eu indrumat cand am intrbat despre masina: sa ma uit pe diferite siteuri. in orice caz in vreo 12 zile imi vine un coupe 1.6 hdi.
RESPECT

Scris: Sâm 17-Feb-2007 22:22
de stevey
E facut cu fooorrrd si e acelasi de pe focusss

Scris: Mar 08-Mai-2012 21:57
de catnico
rectificare:facut de peugeot citroen si montat pe ford

Scris: Joi 23-Aug-2012 10:06
de Mihu96
Eu iti spun tot ce stiu: este un motor proiectat de catre Peugeot in colaborare cu Citroen; exista in mai multe variante de putere si de nr de valve si anume 90,110,136 respectiv toate 16v.Cat despre cel de 110 se spune ca este cel mai rentabil dintre toate si consuma cel mai putin ulei (ATENTIE,nimic altceva in afara de TOTAL).De asemenea are injectie de tip common rail adica o singura pompa de injectie transmite tuturor celor 4 cilindrii motorina la o presiune foarte mare de cca. 2000bari, are turbina sigur ca da Garrett se numeste, una dintre cele mai bune turbine.Si sa-ti mai zic ceva important,grupul PSA imprumuta aceste motoare celor de la Ford si inca altora dar nu-mi vin acum in minte, si imprumuta pentru ca ei au unul dintre cele mai moderne motoare diesel,HDi. :D
Imagine

Scris: Joi 23-Aug-2012 13:22
de mbc
Pune Total tata si iti face ca tractorul, dupa aia pune Liqui Moly si face ca o benzinara. Care varianta preferi?

Scris: Joi 23-Aug-2012 13:24
de Mihu96
Pai stiam ca ei recomanda Total si nah acuma stii cum e ce recomanda frantuzu pt masinuta lui e sfant.

Scris: Joi 23-Aug-2012 13:26
de Mihu96
Sincer, mie imi place sa faca ca un tractor pt ca deaia e diesel (fie vorba intre noi, oricum nu face ca un Pumpe Duse0

Scris: Joi 23-Aug-2012 13:26
de mesersmith
Mihu96 scrie:... si consuma cel mai putin ulei (ATENTIE,nimic altceva in afara de TOTAL).


Dar de ce numai total? Tuseste de la alta marca de ulei?
Si presiunea e pe la 1600 parca, dar asta o spun din amintiri.

Scris: Joi 23-Aug-2012 13:28
de Mihu96
Mda asta asa e nu tuseste si de la altceva, dar te contrazic la chestia cu 1600 bari...e e 2000 la 1.6 hdi 110.