Pagina 1 din 2
c4 sau astra gtc
Scris: Mar 22-Apr-2008 18:17
de numai_silviu
Salutare tuturor!
Sunt un utilizator nou al forumului si dupa o atenta spicuire a acestui forum am decis sa ma inscriu, avand in vedere ca am in plan achizitia unei masini in perioada imediat urmatoare (deindata ce scap de semnatura

).
Alegerea mea sta intre c4 coupe si astra gtc, astra avand un avantaj la pret, reusind sa obtin un discount de 14% la pretul de lista (daca va intereseaza mai multe detalii va povestesc), dar c4 parca ramane preferata pentru design.
Problemele pe care le'am vazut pe'aici ma fac sa ma gandesc de doua ori inainte de decizia finala. Voi ce ziceti, gtc 115cp benzina sau c4 coupe 138cp diesel cu dotari similare (si preturi la fel de similare).
PS: daca mesajul meu nu s'a incadrat bine acestei categorii, rog sa fie mutat.
Scris: Mar 22-Apr-2008 19:04
de ram84
Eu as alege clar C4 coupe cu motorul de 138 C.P. Iesi cu un consum mult mai mic si performante mai bune.
Ca design sunt amandoua frumoase si nu te pot ajuta in aceasta privinta...si eu as fi in dilema, dar etaland motoarele, clar C4.
Scris: Mar 22-Apr-2008 19:22
de numai_silviu
Mersi frumos!
Tin sa precizez faptul ca nu neaparat performantele ma intereseaza (nu sunt de lepadat) ci mai degraba fiabilitatea celor 2 modele. Aici c4 din cate citesc nu sta foarte bine.
Oare vtr pack are mai putine probleme de fiabilitate (greierasi mai putini, boxe mai bune, ca suspensia spate zgomotoasa cred ca e prezenta la toate dotarile)?
Scris: Mar 22-Apr-2008 20:38
de XENON
nu, masina e aceeasi. greierasii nu provin de la optiunile pe care VTR-ul le are in plus, ci de la piesele importante (gen bord, ca exemplu) care sunt aceleasi la orice masina, indiferent de dotari.
apropo, ia-ti GTC!(gata, cred ca o sa primesc bann

)
Scris: Mar 22-Apr-2008 20:50
de cbx
numai_silviu scrie: Aici c4 din cate citesc nu sta foarte bine.
ai nimerit in coltul carcotasilor , unele nemultumiri s-au rezolvat de mult
Scris: Mar 22-Apr-2008 20:52
de numai_silviu
cred ca scopul forumului nu este sa luam ban, ci sa vedem care sunt avantajele unei marci si ale celeilalte.
Printre avantajele c4 eu am gasit:
pret
cotiere fata spate (sunt incluse ambele si la tehno ev sau doar pe vtr pack?)
lumini in plafon si in spate
motor diesel
pilot automat in standard
dezavantaje:
probleme de fiabilitate (as vrea sa ma contraziceti totusi daca aveti argumente solide)
muzica nu tocmai shmechera (a disparut dotarea cu 9 difuzoare sau ma insel?)
toti ocupantii masinii vad cu ce viteza mergi (cam stresant)
avantaje gtc:
butonul sport
mai rare pe sosele
un singur display
volanul parca totusi e mai ok clasic
discountul de flota (14% la pretul de lista)
muzica "premium" pentru 600euro ai 6 cd changer MP3 si difuzoare seria de sus blaupunkt, setari profi la sunet (egalizatoare &stuff)
o luminita care bate exact din oglinda in jos pe maneta schimbatorului de viteze si lumineaza feeric noaptea (nu stiu insa exact daca toate echiparile o poseda)
dezavantaje:
fara cotiere si nici macar acele chestii in plafon deasupra geamului unde sa tii mana in spate (scuze pentru exprimarea neacademica)
motor slabut
timp de livrare 4 luni (cum sta c4 aici?)
Scris: Mar 22-Apr-2008 21:01
de mbc
sa nu uitam un atuu important (dupa parerea mea) care il citroenurile (si alte masini) fata de opel. TABLA. Calitatea tablei este mai ridicata decat la opel. am inteles ca tabla de opel nu este tratata impotriva coroziunii (galvanizata), spre deosebire de masinile psa care sunt. Daca priviti la un bx din 92 si un open vectra din 92 veti intelege ce zic. ati vazut xantii roase de rugina? eu am vazut astre din 2000 multe cu problema aceasta.
Nu uita, oricum, ca un diesel de 110 cai (de exemplu) va trage mai bine decat un benzinare de 110 cai, si la diesel nu ti-i asa de greu sa o calci (consumul ramane in limite normale.
Scris: Mar 22-Apr-2008 21:04
de mbc
numai_silviu scrie:toti ocupantii masinii vad cu ce viteza mergi (cam stresant)
Daca este masina proprietate a soacrei, te cred ca nu vrei sa stie toti ocupantii cu cat mergi. Daca in schimb e masina ta, e "cool" sa vada toti pasagerii cu cat mergi, sa nu mai ziceam ca si masina din spatele tau vede viteza. Eu zic ca e fain. Oricum la bord c4 il devanseaza total pe opel, si daca nu ai fixuri pe borduri clasice o sa te obisnuiesti foarte repede cu el si o sa iti placa.
Scris: Mar 22-Apr-2008 21:21
de numai_silviu
Inteleg faptul ca va tine foarte mult caroseria, dar ma intereseaza sa tina la fel de mult si motorul, iar la motor, am vaga impresie ca opel sta mai bine (conduc un cielo din 96 care stiu ca are motor de kadet de o mult mai veche generatie si care inca trage bine, i s'a schimbat doar uleiul si ceva curele dupa 100mii km, iar cutia... in afara ca "agata" in a 2a merge parfum)
Scris: Mar 22-Apr-2008 21:31
de mbc
eu nu m-as avanta in a zice ca un benzinar de opel tine mai mult decat un diesel HDi.. GET REAL! Ca e sprinten motorul opel... adevarat. ca e bun:da, adevarat. mai fiabil decat un hdi: nu.
Ce nu o sa te tina la c4 daca, repet, daca ai probleme, o sa fie alte electronice si ce ai mai auzit pe forum, dar eu nu mi-as face probleme de motor in sine. Si eu am cielo ca si masina de firma, e un motor super (ca fiabilitate) dar nu sta la fel de bine la 100 000km ca si TD-ul meu de pe bx de peste 200 000 km si 7 ani in plus.
Scris: Mar 22-Apr-2008 22:46
de XENON
1.eu zic sa nu ne aruncam la afirmatii despre tabla, comparand un opel si un citroen de acum 20 de ani. ca opelul nu are caroserie galvanizata e aberatie totala, cred ca si Loganul are asa ceva.
mbc, ai apasat vreodata pe o capota de C4 (daca nu ma insel este aluminiu, ceea ce in teorie ar fi f. bine, doar ca este atat de subtire incat se onduleaza cand apesi cu UN DEGET. cica pt. siguranta pietonilor. ei bine, nu ma intereseaza pietonii. vreau sa am o capota pe care sa nu mi-o indoaie un gainat de porumbel excretat de la mare inaltime)
2.poate am mai spus-o (fiindca a mai fost un thread su subiectul asta, C4 coupe Vs. GTC). C4 pe langa Astra pare o masina
de carton. totul, dar absolut totul la interior arata f. bine dar cand tragi cu mana se misca jalnic. incepand cu consola centrala si terminand cu celebrul afisaj central. atentie mare, ca afisajul ala daca il lovesti cu ceva cred ca se rupe de pe bord

. nu mai vorbesc de plafoniere si sertarele acelea "automate" care se strica din primele mii de km.
3.si nu in ultimul rand pretul la revanzare. nu vorbesc aici numai de Romania (unde mentalitatile sunt absolut idioate). uitati-va pe mobile.de sa vedeti cat scade pretul unui C4 fata de o Astra.
4.chiar daca C4 arata dupa parerea mea superb, GTC-ul as spune ca il intrece (cu conditia unor jante de minimum 17inch. un GTC cu jante in 17 sau mai mari arata pur si simplu "grav", emana sportivitate, pe cand un C4 numai sportiv nu arata. elegant da, dar in nici un caz sportiv)
5.TOTUSI, nu stiu ce calcule ai facut tu, dar chiar nu cred ca la pretul lui C4 iti poti lua un GTC cat de cat bine dotat (fie si la pret redus). in opinia mea prezinta o multime de avantaje fata de C4, dar toate acestea vin cu anumite costuri. in momentul de fata un C4 in configuratie TechnoEvolution bate de departe orice alta oferta in segmentul sau. daca te consideri un tip norocos, ai putea incerca si un C4. tinuta de drum e excelenta, dotari bune, masina frumoasa. depinde cat esti de dispus sa iti asumi riscul. fa un drive-test, vezi cum te simti in ambele. ai grija ca in timp ce un C4 arata aproape la fel de bine in interior indiferent de versiune, la OPEL banii dati fac diferenta intre versiuni.
Scris: Mie 23-Apr-2008 05:29
de ram84
La Astra mai exista si optiunea cu parbrizul panormaic la 1350Euro(s-a mai discutat despre avantaje/dezavantaje la el).
Mie imi place ceva mai mult Astra-ul dar si pretul mi se pare mult mai mare. La C4 o sa te lase climatizarea in primii 10 000km, dar se remediaza imediat si gratis(e o problema generala).
Daca alegi Citroen, trebuie sa stii ca in Bucuresti nu prea exista service-uri calumea, iar daca o sa citesti mai mult pe forum o sa vezi ca toata lumea recomanda ProMotor Valcea pentru seriozitate, competenta si promptitudine(nu vreau sa fac reclama dar asta e adevarul).La Opel nu stiu cum sta treaba cu service-urile.
Scris: Mie 23-Apr-2008 06:11
de numai_silviu
xenon> la opel se ofera discountul de flota, daca iti cumperi masina pe firma si in leasing, astfel pretul unui 115cp benzina dotarea sport si cu ceva optionale ajunge la acelasi pret cu un c4 2.0hdi vtr pack aflat acum in promotie. Practic, m'ar interesa mai mult sa fie mai calitative finisajele interioare la vtr pack fata de tehnoevolution, daca sunt la fel, m'ash orienta la 1,6hdi TE...
ram84> 10x pentru pont, nu m'ar deranja in ideea unei achizitii c4 sa fac reviziile la valcea, mai ma plimb si eu

Scris: Mie 23-Apr-2008 06:24
de mbc
loganul galvanizat? cred ca glumesti... mie anul 2000 mi se pare 8 ani diferenta, ceea ce e perfect pentru a evidentia rugina. de ce? nici la logan nu iese rugina in 2-3 ani, asadar mi se pare relevant. Tabla subtire? nu are nici o legatura cu rugina. poate sa fie subtire si sa nu rugineasca, iar poate sa fie mai groasa si sa fie predispusa la rugina
Scris: Mie 23-Apr-2008 06:25
de mbc
tip: verifica garantia anti-coroziune data de citroen si aceeasi garantie data de opel.
