Pagina 1 din 2
Motor C4 2.0L
Scris: Dum 07-Dec-2008 13:12
de pitonul
Vreau sa stiu de unde pot lua un motor de 2.0L ma refer S.H. ca nou stiu de unde.Ma gandesc ca s-a gasit cineva sa rastoarne un C4 de 2.0L
Scris: Dum 07-Dec-2008 13:43
de razzwan
poi intra pe site-uri la dezmembrari sau daca nu intreaba pe la orice dezmembrare care o intalnesti ! sau daca nu te duci afara si iti ei o masina dauna 100%
Scris: Dum 07-Dec-2008 13:48
de pitonul
Pai ce sa zic am mai intrat pe net sa caut dar fara rezultat.nu stiu daca nu trebuie luat si Kit-ul de ambreiaj mai mult ca sigur si cutia si apoi nu stiu daca se potrivesc planetarele astea care sunt la C4 1,6.De aceea am incercat aici pe forum la citren.Ma gandesc ca poate se gaseste cineva care ma poate ajuta

Scris: Dum 07-Dec-2008 13:49
de khan
inteleg ca vrei 2.0 benzina? cel de 180CP? cam rar si oricum, nu e asa de simplu de schimbat avind in vedere electronica complet diferita
Scris: Dum 07-Dec-2008 14:01
de pitonul
dezvolta

.la ce electronica te referi ca normal ca il cumpar si cu coputerul care era pe el.Ideea e daca ies mai ieftin fara a vinde masina si a cumpara alta de 180 de cp.imi este frica sa nu trebuiasca sa schimb si ambreiaj ,cutie, planetare.Si sa ma duca la foarte multe mii de euro.Astept un link ceva un tel al cuiva care vinde sh un astfel de motor.
Scris: Dum 07-Dec-2008 14:22
de khan
pai o lista fff scurta de diferente intre cele 2 modele ar arata cam asa:
- motor
- electronica
- cutie (adica si ambreiaj)
- planetare
- frine
- suspensie
- roti
fa un calcul si vezi daca nu mai bine o iei gata facuta. un motor ca asta ajunge si poate chiar depasi 1000 EU fara subansamble
Scris: Dum 07-Dec-2008 14:38
de khan
a si ar mai fi si suportii de motor, radiatorul, filtrul de aer, esapamentul complet, diverse furtune...
Scris: Dum 07-Dec-2008 15:36
de mihaistan
banii care ii dai pe motor .. si restu de anexe + timpul pierdut .. mai bine faci un upgrade de masina

la astea mai vechi e mai simplu.. la o masina noua... nu prea are rost , parerea mea HAC

Scris: Dum 07-Dec-2008 17:37
de pitonul
daca toata treaba nu ma duce la peste 3.500 euro ma bag, cred ca se merita.La ce vreau eu e ok sa ma scoata la 17.500 euro toata masina (pret masina + motor)
Scris: Dum 07-Dec-2008 21:23
de mihaistan
cred ca te va costa mai mult ... asta daca vrei sa faci o treaba serioasa ;) de ce nu te uiti dupa un v6 :P e mai palpitant
Scris: Dum 07-Dec-2008 21:53
de razzwan
sau gandestete si cata spaga dai la RAR ... si mai bine dute si intereseaza-te la RAR sa veszi daca ai voie sa pui un motor mai mare parca intr-un timp nu aveai voie dar numai tin minte exact ... asta ar trebui sa faci inainte sa te apuci de treaba...
Scris: Dum 07-Dec-2008 23:12
de mihaistan
se poate omologa

daca asa ceva s`a pus pe masina din fabrica ... sau se poate omologa artizanal in caz ca vrei sa pui altceva (nu stiu cat costa ..dar)

simplu
Scris: Dum 07-Dec-2008 23:14
de Matrixu
Vezi ca mai e 2.0 de 143 CP benzina
Scris: Lun 08-Dec-2008 12:24
de khan
pai si unde e cistigu', ca munca e cam aceeasi (mai putin restul de mate ce nu tin de motor), adica nu merita pentru 30CP in plus. de fapt, in opinia mea nu merita nici pentru mai multi in situatia asta, sansele ca ceva sa mearga prost sint infinite. as opta oricum pentru un schimb. asta daca nu as vrea s-o fac din pura placere si as avea la indemina toate mijloacele necesare
Scris: Lun 08-Dec-2008 16:53
de pitonul
m-ar multumi o masina de 150 de cai, dar cum s-a mai zis banii sunt cam aceeasi si nu se merita sa renunti la 30 de cp.Problema nu ar fi omologatul ci de unde sa fac rost de motor si cu ce costuri se face schimbare pt ca toate au o limita

sa o vand pe asta si sa iau una cu 180cp din fabrica pica pt5 ca diferenta e f mare.masina are 9.000 km si am vrut saa o vand cu 11.000 euro si nu a sunat nimeni.deja la pretul din fabrica am lasat 3.000 si masina e ca noua are si garantie inca un an.Ideea e ca daca nu gasesc raman cu ce are ea 110 cp si asta e.