Sau aceeasi problema poate aparea de la un contact imperfect...
Verifica alimentarea electromotorului si vezi firele daca sunt prinse bine,sau papuci daca are,sa nu fie slabiti...
Succes!
troaca nu mai vrea sa plece
Moderator: Echipa Tehnica
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
super, tocmai bine pentru un atehnic precum moi
mai am garantie pana SAMBATA, asa ca maine ma voi duce peste ei. sunt convins ca in service masina se va comporta exemplar, da' ii voi pune oricum sa verifice perii, papuci, botoshi si ce-o mai fi pe acolo
merci frumos ptr raspunsuri, o sa revin cu detalii

mai am garantie pana SAMBATA, asa ca maine ma voi duce peste ei. sunt convins ca in service masina se va comporta exemplar, da' ii voi pune oricum sa verifice perii, papuci, botoshi si ce-o mai fi pe acolo



merci frumos ptr raspunsuri, o sa revin cu detalii
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Vin 04-Feb-2011 20:03
- Localitate: Craiova
Frate de suferinta
Si a ta e pe diesel? ca eu am exact problema ta dar acum nu mai face nici clik-clak. Baterie mai am inca
Tu pina la urma cum ai rezolvat? Explica detaliat. Ai schimbat siguranta F8 cu una de 25Ah ori a fost de la carbunii electromotorului?

- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
oho
mult de scris
o sa incerc sa fiu cat pot de metodic.
daca electromotorul NU invarte si:
a) se aude "click-clack", si palpaie putin ecranele pe bord
- se verifica siguranta 8 de sub capota. daca e impuscata, se pune alta, de 25A. se merge oricum la o verificare a electromotorului.
- daca nu e impuscata, atunci sunt probleme la electromotor. daca nu-s fonduri, nu trebuie probabil cumparat altu', ci verificat carbuni, perii ...
- daca dadea antitheft faulty, si s-a tot dat la cheie de multe ori in ciuda acestei erori, ptr protectia bateriei si a electromotorului (cred), se va auzi "click clack" si electromotoru' nu va invarti. trebuie asteptat o vreme, sau scos si pus borna la loc.
b) se aude un click, ecranele se sting complet si se reaprind, ceasu' devine 00:00, data 1 ian 2003, limba franceza.
- e terminata bateria. NU are relevanta faptu' ca nu porneste nici cu crocodili. puneti-i cu totu' alta baterie, si o sa vedeti ca porneste. daca trebuie neaparat pornita cu crocodili, trebuie bypassuit sistemu' de comanda al electromotorului, si dat plus direct de la sigurante de-acolo. e un fir rosu, daca trebuie, ii fac poze.
- se face un scurt la un moment dat si bateria da "restart" masinii (ca si cum ai scoate si ai pune o borna la loc). trebuie curatate bine atat bornele, cat si firele. preferabil cu apa fierbinte (+perie de sarma). daca tot nu pleaca, se verifica firu' de masa, dintre cutia de viteze si caroserie (daca acesta e dus, atunci cand masori bateria, si tii minusu' pe caroserie, arata mai putin decat atunci cand il tii chiar pe borna.). daca totu' e in "regula", si tot nu pleaca, schimbati bateria.
mult de scris
o sa incerc sa fiu cat pot de metodic.
daca electromotorul NU invarte si:
a) se aude "click-clack", si palpaie putin ecranele pe bord
- se verifica siguranta 8 de sub capota. daca e impuscata, se pune alta, de 25A. se merge oricum la o verificare a electromotorului.
- daca nu e impuscata, atunci sunt probleme la electromotor. daca nu-s fonduri, nu trebuie probabil cumparat altu', ci verificat carbuni, perii ...
- daca dadea antitheft faulty, si s-a tot dat la cheie de multe ori in ciuda acestei erori, ptr protectia bateriei si a electromotorului (cred), se va auzi "click clack" si electromotoru' nu va invarti. trebuie asteptat o vreme, sau scos si pus borna la loc.
b) se aude un click, ecranele se sting complet si se reaprind, ceasu' devine 00:00, data 1 ian 2003, limba franceza.
- e terminata bateria. NU are relevanta faptu' ca nu porneste nici cu crocodili. puneti-i cu totu' alta baterie, si o sa vedeti ca porneste. daca trebuie neaparat pornita cu crocodili, trebuie bypassuit sistemu' de comanda al electromotorului, si dat plus direct de la sigurante de-acolo. e un fir rosu, daca trebuie, ii fac poze.
- se face un scurt la un moment dat si bateria da "restart" masinii (ca si cum ai scoate si ai pune o borna la loc). trebuie curatate bine atat bornele, cat si firele. preferabil cu apa fierbinte (+perie de sarma). daca tot nu pleaca, se verifica firu' de masa, dintre cutia de viteze si caroserie (daca acesta e dus, atunci cand masori bateria, si tii minusu' pe caroserie, arata mai putin decat atunci cand il tii chiar pe borna.). daca totu' e in "regula", si tot nu pleaca, schimbati bateria.
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 1
- Membru din: Joi 24-Feb-2011 22:49
- Localitate: cluj
mai baieti , voi ati incercat vreodata ceva serios?....sa va spun ce am patit eu......m-am dus la reprezentanta (masina nu era in garantie)....si le-am zis vreau un test la motor ....mi se parea ca ceva nu merge bine...bun...platit test 1,5 mil ...imi zic ca e de vina un senzor...zic ok...cat costa 5 mil...ok. platesc 5,8 mil cu tot cu manopera ...ies cu masina ..surpriza mergea la fel ....ma intorc inapoi..chemat sef service...un tip arogant... dat un cap in gura , el cazut jos in birou , eu peste el carat pumni....10 minute m-am calmat ....bagat masina inapoi in service ....din nou surpriza ...problema era alta ...alt senzor ....din nou tabarat pe seful de service.....concluzie shimbat senzorul defect ...primit diferenta de bani inapoi...;) .... corect nu? am 1,85 si 115 kg....nu prea stau la povesti ,(stiu ca nu este civic si etic , dar macar asa se rezolva ;)
- C i t r o n e l
- pasionat
- Mesaje: 461
- Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
- Localitate: psaclub.ro
- Contact:
timberland, bravo tata! pacat ca n-am buton din ala care face zzzdddddddrrrrrrrrrrriiiiinnnnggggggg ca sa intelegi ca e momentul sa ne parasesti, ca la romania got talent, got it?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu