buna ziua,
Tin sa mentionez din start ca sunt sofer incepator. Acum 2 saptamani am luat un c4 din 2005 cu 35 000 km cat se poate de reali. l-am dus la un baiat mecanic (recomandat) pentru ca garnitura de chiuloasa si distributia trebuiau schimbate. Chiuloasa era praf pentru ca fostul proprietar pusese antigel cu vascozitate aiurea. Am planat chiuloasa. Dupa o saptamana am luat masina inapoi si motorul la relanti avea un zgomot sacadat si parea ca se 'ineaca'. am aflat ca poate fi de la bujii, sonda lambda etc. Am schimbat bujiile. Acum motorul are niste vibratii foarte infundate si sacadate. Mai mult de atat, inainte sa duc masina la mecanic, motorul parca avea mai multa putere (acum intre 2500-3000 rotatii intr-a doua masina se chinuie, inainte zgomotul era mult mai slab).
Ma puteti ajuta cu sfaturi, i s-a mai intamplat chestia asta cuiva ? replici gen 'ia-ti alt mecanic' sunt inutile, oricum daca nu voi gasi cauza, o sa ma duc la un service autorizat.
Multumesc anticipat
probleme motor
Moderator: Echipa Tehnica
Va fi foarte greu sa afli un raspuns , pentru ca nu stim exact ce a facut respectivu la masina ! Nu e indicat sa asculti sfaturi de pe net , avand in vedere ca deja primele recomandari te-au adus in aceasta stare cu masina .
Asa ca gasirea cauzei este strans legata cu gasirea persoanei care sa verifice masina corect !
Succes
Asa ca gasirea cauzei este strans legata cu gasirea persoanei care sa verifice masina corect !
Succes
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade
teoretic, el a schimbat distributia si garnitura chiuloasei. s-a dus sa planeze chiulasa, cand l-am intrebat cat a luat din ea n-a stiut sa-mi spuna. asta a fost un mare semn de alarma, stiu ca daca planezi chiuloasa trebuie sa stii exact cat se ia din ea. de asemenea, cand a desfacut chiuloasa eram si eu de fata. a tras de galeria de admisie ca de pensie! e posibil sa fi stricat ceva la galerie ? stiu ca poate fi un motiv pentru dardaiala sacadata a motorului....
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
acum,gandeste-te si tu logic: daca inainte motorul a mers bine,inseamna ca bujiile si sonda ies din ecuatie pentru ca nu se puteau strica in acest interval.cel mai probabil distributia nu e pusa corect. ar mai putea fi ceva mufa care nu e bagata la loc sau e pusa intr-un loc gresit chiar daca toate mufele au sistem antiprost.nu cred ca a luat atat din chiulasa incit sa modifice raportul de compresie,dar nu se stie niciodata.
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
-
- simpatizant
- Mesaje: 84
- Membru din: Mar 21-Aug-2012 10:07
- Localitate: Bucuresti
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu