Salutare,am schimbat senzor impulsuri dar în timp ce am făcut-o uitasem sa iau contactul.Cand am conectat mufa sa auzit după baterie ,sau mi sa părut ,un mic click.Am pus diagnoza pe ea și tot 1694 da ,iar la.live dată când dau la automat arata 0 rpm.Prima data pot da 10 secunde la.automat ,pe urmă 2 pâna nu sterg iar eroare.Acum am măsurat mufa care duce la senzor și am 2.5 v pe ea in loc de 5 daca nu mă înșel,iar siguranță 10 care se ocupa de injectoare, bobina inducție etc,nu are curent pe ea,și nu e nici ardă.Am scos bsm,l-am analizat.

Am măsurat și siguranța 11 cea de lângă cu portocaliu.nici pe ea nu am curent când pun contactul,dar asta e pt aer condiționat, ventilator ori eu niciodata nu puteam porni ventilator fara sa pornească motorul,deși display se aprinde.Deci nu știu dacă este neapărat să fie tensiune nici pe siguranța 10 înconjurată de mine mai sus.La diagnoza iese p1694 start and stop.....Cineva cu un C4 ar putea verifica daca are tensiune pe aceste siguranțe doar cu contact pus? M-ar ajuta foarte mult,fac o cinste , mulțumesc.
