Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
Astea poate sunt preturi de "sezon".
Dar sa va spun mica mare nedumerire. Stiti cind puneti contactul apare pe ecranul cel translucid intr-un colt citi km mai ai pina la revizie. Ei bine.. ieri dimineata arata ca mai am "3000 km" iar seara arata "- 100 km", in conditiile in care nu am mers mai mult de 20 km Âşi s-a aprins si cheita aia de avertizare sau ce naiba o fi.

Dar sa va spun mica mare nedumerire. Stiti cind puneti contactul apare pe ecranul cel translucid intr-un colt citi km mai ai pina la revizie. Ei bine.. ieri dimineata arata ca mai am "3000 km" iar seara arata "- 100 km", in conditiile in care nu am mers mai mult de 20 km Âşi s-a aprins si cheita aia de avertizare sau ce naiba o fi.
-
- pasionat
- Mesaje: 109
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 22:32
- Localitate: Bucuresti
eu am scut de tabla montat pe c4 coupe 1.6i VTR
de comportat offroad nu se comporta prea bine, inainte sa dai in ceva cu baia de ulei sau cutia dai in el cu spoilerul, asa ca parerea mea e ca unul de plastic de la 1.6HDi , doar pt protectia de pref si namol
in concluzie acum ca il am nu mi pare rau de el, dar daca ar fi sa il iau din nou mi-as lua unul de plastic
de comportat offroad nu se comporta prea bine, inainte sa dai in ceva cu baia de ulei sau cutia dai in el cu spoilerul, asa ca parerea mea e ca unul de plastic de la 1.6HDi , doar pt protectia de pref si namol
in concluzie acum ca il am nu mi pare rau de el, dar daca ar fi sa il iau din nou mi-as lua unul de plastic
ovidiuz scrie:Da, asta cu offroad-ul e o problema care ma preocupa destul de tare.
pai ar trebui sa te gindesti la un SUV mai mic, nu la o compacta...
ovidiuz scrie:Apropo, scuzati ignoranta: daca ii pui jante de aliaj de 17", i se modifica vreun pic garda la sol (adica se mai inalta)?
Nu in cazul lui C4, pentru ca vei avea anvelope tot de 205 (205/50/r17). E foarte probabil sa fie necesare reajustari ale suspensiilor, computerului de bord si a garzii la sol daca pui jante de 17 pe ceva ce avea de 15 (si anvelope de 195), o berlina X sau un coupe vtr (cred).
mituc scrie:ovidiuz scrie:Da, asta cu offroad-ul e o problema care ma preocupa destul de tare.
pai ar trebui sa te gindesti la un SUV mai mic, nu la o compacta...ovidiuz scrie:Apropo, scuzati ignoranta: daca ii pui jante de aliaj de 17", i se modifica vreun pic garda la sol (adica se mai inalta)?
Nu in cazul lui C4, pentru ca vei avea anvelope tot de 205 (205/50/r17). E foarte probabil sa fie necesare reajustari ale suspensiilor, computerului de bord si a garzii la sol daca pui jante de 17 pe ceva ce avea de 15 (si anvelope de 195), o berlina X sau un coupe vtr (cred).
Bullshit!!!
Matrixu scrie:mituc scrie:ovidiuz scrie:Da, asta cu offroad-ul e o problema care ma preocupa destul de tare.
pai ar trebui sa te gindesti la un SUV mai mic, nu la o compacta...ovidiuz scrie:Apropo, scuzati ignoranta: daca ii pui jante de aliaj de 17", i se modifica vreun pic garda la sol (adica se mai inalta)?
Nu in cazul lui C4, pentru ca vei avea anvelope tot de 205 (205/50/r17). E foarte probabil sa fie necesare reajustari ale suspensiilor, computerului de bord si a garzii la sol daca pui jante de 17 pe ceva ce avea de 15 (si anvelope de 195), o berlina X sau un coupe vtr (cred).
Bullshit!!!
Da, si mie mi se pare ciudat, ca doar nu te lasau sa-ti alegi optiunea asta la modelul SX Pack.
Anyway, sorry, cred ca tocmai am provocat o alunecare in offtopic

O sa deschid un topic nou cu offroad-ul.
Matrixu scrie:Bullshit!!!
La ce anume te referi: la ckt de bivol sau de bivolita? Adica la faptul ca nu trebuie umblat deloc la masina dupa ce treci de la jante de 15 la cele de 16 sau 17 (cu pneu de 205) sau la faptul ca C4 nu e masina pentru offroad? Politicos ar fi sa explici, nu doar sa arunci cu ckt (care inevitabil ricoseaza inapoi din monitor

Ma rog, dupa aia am inteles si eu ce intelegea omul prin offroad, daca pe un drum de tara a reusit sa atinga masina de sol... e cam nasol:) Sau era un drum mai puternic, nu zic nu... eu am dus-o prin ceva hirtoape destul de adinci si nu am atins inca nimic, insa mergind intreapta 1 la relanti (8kmph) si tinind rotile pe cit posibil la acelasi nivel pe ridicaturi sau in gropi.
a aparut si la mine prima problemuta. a plouat torential cateva ore si spre seara cand am iesit in oras am dat peste un lac la o intersectie. am vrut sa trec, apoi m-am razgandit si am dat inapoi vreo 20m, am intors si am plecat pe alt drum. la un moment dat am auzit un troncanit sub masina. ambele scuturi de plastic din spate (in dreptul usilor spate) erau desprinse si atarnau pe jos :x.
zambeste, maine va fi mai rau. 

Matrixu scrie:Bullshit!!!
citeste forumul!!! ai sa vezi de ce zice Matrixu bullshit, ca daca schimbi cauciucurile si jantele de la 15 la 17 dar pastrezi diametrul exterior al cauciucului nu trebuie sa faci nici o schimbare la masina, nici nu va cobori, nici nu se va ridica fata de pozitia de acum
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
khan scrie:citeste forumul!!! ai sa vezi de ce zice Matrixu bullshit, ca daca schimbi cauciucurile si jantele de la 15 la 17 dar pastrezi diametrul exterior al cauciucului nu trebuie sa faci nici o schimbare la masina, nici nu va cobori, nici nu se va ridica fata de pozitia de acum
Atunci urmareste si tu ideea initiala si problema ridicata initial. Daca schimbi doar jantele si pastrezi diametrul cauciucului atunci se pierde contextul problemei ridicate initial.. Practic nu schimbi nimic, decit ca pui niste cauciucuri cu talon probabil de 40 sau 45 (exista cauciucuri 195/ceva/r17? ar fi destul de necomune, probabil exclusiv pentru racing) pe care probabil va trebui sa le umfli la 2.5-2.7 atmosfere si cu care ai sanse mult mai mari sa-ti supi si jante si masina si tot prin gropile din tara noastra candidata la intrarea in Minunata Uniune Europeana (prescurtati voi).
ideea e ca daca faci schimbarea asta, e neaparat sa pastrezi diametrul exterior, indiferent cum se modifica latimea cauciucului si diametrul jantei, tocmai ca masina sa isi pastreze performantele, consumul si indicatia vitezometrului. deci nu coboara, nu se ridica. nu de la asta a pornit discutia, daca se modifica sau nu garda la sol?
N-am avut timpul necesar sa dau explicatii si doar d-aia am zis bullshit.
Parerea mea este ca inainte sa dam sfaturi legate de chestiuni tehnice sa incercam sa ne documentam putin.Nici eu nu sunt doctor in ale mecanicii dar parca nu incep sa dau sfaturi aberante.
Vezi ca sunt "1000" de discutii pe aici.
Eu recomand pentru jenti de 17 cauciucuri 225/45. Daca tot pui roti mari macar sa se vada si sa se simta(nu doresc sa se simta si la gropi, desi e inevitabil).
Talonul de 45 inca e suportabil pe drumurile noastre, trebuie mai multa grija insa.
Pt racing singurele cauciucuri subtiri(ca ai mentionat 195) eu le stiu pe alea pt zapada...or mai fi si altele habar n-am. Dar aici se vorbea de niste jenti aftermarket pentru un C4 si un set de cauciucuri..... Asa ca tu esti cel care complica problema fara rost...
Parerea mea este ca inainte sa dam sfaturi legate de chestiuni tehnice sa incercam sa ne documentam putin.Nici eu nu sunt doctor in ale mecanicii dar parca nu incep sa dau sfaturi aberante.
Vezi ca sunt "1000" de discutii pe aici.
Eu recomand pentru jenti de 17 cauciucuri 225/45. Daca tot pui roti mari macar sa se vada si sa se simta(nu doresc sa se simta si la gropi, desi e inevitabil).
Talonul de 45 inca e suportabil pe drumurile noastre, trebuie mai multa grija insa.
Pt racing singurele cauciucuri subtiri(ca ai mentionat 195) eu le stiu pe alea pt zapada...or mai fi si altele habar n-am. Dar aici se vorbea de niste jenti aftermarket pentru un C4 si un set de cauciucuri..... Asa ca tu esti cel care complica problema fara rost...
Ultima oară modificat Sâm 01-Iul-2006 21:29 de către Matrixu, modificat de 2 ori în total.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO