Cutie de viteze noua la 35.000 KM !!!!
Moderator: Echipa Tehnica
Cutie de viteze noua la 35.000 KM !!!!
Bai fratilor, mi-a ajuns! Daca am ajuns sa schimb cutia de viteze la o masina noua ptr ca deja trebuia sa bag cu piciorul in treapta intai si in marsarier cred ca asta spune mult despre priceperea fratilor francezi in constructia de masini. Da, spuneti-mi ce vreti : ca Citroen e campion de tzaspe ani la raliuri, ca e cea mai inovativa marca, dar ca e fiabila ?? ; am avut noroc ca s-a intimplat cu 2 zile inainte sa expire garantia ca altfel ma costa o caruta de bani.
De la placerea de a conduce am ajuns la a regreta ca mi-am cumparat masina.
E prima si ultima data in viata cind voi mai cumpara o masina frantuzeasca.
Dupa problemele cu parbrizul, parasolarul, amortizoarele spate (schimbate amindoua la 15000 de km desi in masina nu ma car decat pe mine si am doar 80 de kile), computerul de bord, cruise contro-lul si multe altele a venit si chestia cu cutia de viteze.
A venit timpul sa spun pa fara nici un regret in glas; a se citi : Citrone c4 coupe1,4 90 cp benzina de vanzare !!!!
De la placerea de a conduce am ajuns la a regreta ca mi-am cumparat masina.
E prima si ultima data in viata cind voi mai cumpara o masina frantuzeasca.
Dupa problemele cu parbrizul, parasolarul, amortizoarele spate (schimbate amindoua la 15000 de km desi in masina nu ma car decat pe mine si am doar 80 de kile), computerul de bord, cruise contro-lul si multe altele a venit si chestia cu cutia de viteze.
A venit timpul sa spun pa fara nici un regret in glas; a se citi : Citrone c4 coupe1,4 90 cp benzina de vanzare !!!!
- catalin_dsc
- simpatizant
- Mesaje: 45
- Membru din: Vin 22-Dec-2006 17:09
- Localitate: Bucuresti
E la noroc,nu toate masinile sunt la fel de bune sau de proaste ca ale tale
Nu pot sa-ti zic nici macar ca,conteaza si cum mergi.
Desi eu am 62.000 de km deja,am schimbat pana acum ulei,filtre placute si ultima data un cap de bara care a costat cam 140 de lei
Eu sunt foarte multumit de masina,dar nu pot sa iti zic ca nu ai dreptate
Faza cu treapta a 1-a........am o prietena cu un 1.4 care are ceva probleme,dar mai mult la march-arriere decat la a 1-a.Banui de la ce poate fi si anume timoneria reglata imperfect ,in sensul ca ea cand e in treapta a 1-a e de fapt deplasata cu 1 mm sau juma de mm fata de unde ar trebui sa fie si asta in timp,destul de scurt duce la distrugerea respectivei cutii,asta zic din experienta,am avut un megane inainte si am busit 2 cutii,la toate treapta a 2-a,din cauza ca aveam timoneria stramba,lucru constatat evident abia prea tarziu.
De lovit nu aveai cum sa o lovesti acolo,ai scut,etc si s-ar fi vazut si nu ti-ar fi schimbat-o niciodata pe garantie.Mecanic vorbind,cutiile au sanse foarte mici sa fie defecte sau sa se defecteze in timp,sunt de parere ca e componenta care cedeaza cel mai greu.Dar daca timoneria nu e reglata corect,sau este deplasata din cauza unei lovituri in mod sigur cutia va crapa foarte foarte repede.
Despre cruise-control si alte chestii electrice........poti frumusel cand iti da vreo eroare,in primul rand sa ii dai un reset ca la windows,adica sa scoti borna de la baterie 1-2 minute o pui la loc si in 90 la suta din cazuri isi va reveni indiferent ce iti zice acolo(eu am avut cruise control,nefunctionare comenzi volan,zicea ca nu merge o pozitie si erau toate bune si toate astea s-au rezolvat cu un "reset")
Nu pot sa-ti zic nici macar ca,conteaza si cum mergi.
Desi eu am 62.000 de km deja,am schimbat pana acum ulei,filtre placute si ultima data un cap de bara care a costat cam 140 de lei
Eu sunt foarte multumit de masina,dar nu pot sa iti zic ca nu ai dreptate
Faza cu treapta a 1-a........am o prietena cu un 1.4 care are ceva probleme,dar mai mult la march-arriere decat la a 1-a.Banui de la ce poate fi si anume timoneria reglata imperfect ,in sensul ca ea cand e in treapta a 1-a e de fapt deplasata cu 1 mm sau juma de mm fata de unde ar trebui sa fie si asta in timp,destul de scurt duce la distrugerea respectivei cutii,asta zic din experienta,am avut un megane inainte si am busit 2 cutii,la toate treapta a 2-a,din cauza ca aveam timoneria stramba,lucru constatat evident abia prea tarziu.
De lovit nu aveai cum sa o lovesti acolo,ai scut,etc si s-ar fi vazut si nu ti-ar fi schimbat-o niciodata pe garantie.Mecanic vorbind,cutiile au sanse foarte mici sa fie defecte sau sa se defecteze in timp,sunt de parere ca e componenta care cedeaza cel mai greu.Dar daca timoneria nu e reglata corect,sau este deplasata din cauza unei lovituri in mod sigur cutia va crapa foarte foarte repede.
Despre cruise-control si alte chestii electrice........poti frumusel cand iti da vreo eroare,in primul rand sa ii dai un reset ca la windows,adica sa scoti borna de la baterie 1-2 minute o pui la loc si in 90 la suta din cazuri isi va reveni indiferent ce iti zice acolo(eu am avut cruise control,nefunctionare comenzi volan,zicea ca nu merge o pozitie si erau toate bune si toate astea s-au rezolvat cu un "reset")
Imi pare sincer rau pentru tine...iti iei masina noua tocmai sa nu ai probleme de genul asta si trebuie sa schimbi atatea lucruri dupa DOAR 35.000 km????? Cred ca din ce in ce mai mult in viata norocul conteaza. Eu am un C4 coupe 1.6i 16v si spun sincer ca nu am avut nicio problema cu el.....absolut nimic. Si eu vreau sa o vand dar doar pentru a lua ceva superior din punct de vedere al ingineriei si finisajelor!! Iti doresc ca sa ai mai mult noroc la urmatoarea si bafta la vanzare!!!
Imi pare sincer rau pentru tine. In primul rand conteazĂŁ mult norocul, apoi , daca in ce priveste motorul s-a avansat mult in ceea ce priveste fiabilitatea, la restul fata de anii 80 cred ca a scazut destul de mult fiabilitatea.
dar cred totusi cel mai mult conteaza norocul..iar acum daca ai acumulat atatea resentimente cred ca poate ar fi mai bine pt linistea ta sa schimbi marca. Eu am avut nova GTI, erea masina parintilor luata de noua si la Constanta mi-a picat motorasul de relanti, servofrana si luminile imi faceau figuri..si eream la constanta..am venit asa noaptea pana in bucuresti. motorasul de relanti erea 8milioane in conditiile in care la vremea aceea eu castigam cam 12mil pe luna. asta e doar un exemplu problemele au fost fara numara
Bineinteles ca dak presupunem prin absurd mi-as cumpara acum o dacie si as avea probleme cu ea m-as considera raspunzator.
dar cred totusi cel mai mult conteaza norocul..iar acum daca ai acumulat atatea resentimente cred ca poate ar fi mai bine pt linistea ta sa schimbi marca. Eu am avut nova GTI, erea masina parintilor luata de noua si la Constanta mi-a picat motorasul de relanti, servofrana si luminile imi faceau figuri..si eream la constanta..am venit asa noaptea pana in bucuresti. motorasul de relanti erea 8milioane in conditiile in care la vremea aceea eu castigam cam 12mil pe luna. asta e doar un exemplu problemele au fost fara numara
Bineinteles ca dak presupunem prin absurd mi-as cumpara acum o dacie si as avea probleme cu ea m-as considera raspunzator.
Corect
la logan sunt maruntisuri. Stergatoare care scartaie, furtunase de la stropitorul de parbriz care crapa, iar apoi cei de la reprezentanta iti recomanda pe cele de berlina ca sunt mai bune
, cablu de ambreiaj, anvelope care sar de pe janta de aluminiu etc.. Intradevar motorul pe benzina de pe logan este modern si fiabil..


bogdan78 scrie:anvelope care sar de pe janta de aluminiu etc...
si tu chiar crezi cacaturi d-astea? daca ai un dram de logica, gendeste-te putin: de ce ar sari un cauciuc Michelin de pe o janta de Renault?
pe bune, nu mai aplecati ureche (ca sa nu zic "nu mai puneti botu'", ca suna urat) la toate aberatiile debitate de nu stiu ce jurnalist auto de mana a 14-a si mai filtrati si prin propria voastra minte inainte sa puneti etichete.
si daca e sa vorbim strict de defecte minore, cum ti se par sertarele acelea cu deschidere lenta din C4 care se strica din prima luna? ce zici de plafoniere care nu se aprind? dar de tampoanele de la motor care se rup in primii 10.oookm. ca sa nu mai vorbesc de amortizoare care la C4 sunt de toata jena, in timp ce Loganul pe gropi e tanc. si ceea ce am enumerat eu aici nu sunt probleme citite p forum, ci probleme constatate pe o singura masina a unui bun prieten.
XENON scrie:bogdan78 scrie:anvelope care sar de pe janta de aluminiu etc...
si daca e sa vorbim strict de defecte minore, cum ti se par sertarele acelea cu deschidere lenta din C4 care se strica din prima luna? ce zici de plafoniere care nu se aprind? dar de tampoanele de la motor care se rup in primii 10.oookm. ca sa nu mai vorbesc de amortizoare care la C4 sunt de toata jena, in timp ce Loganul pe gropi e tanc. si ceea ce am enumerat eu aici nu sunt probleme citite p forum, ci probleme constatate pe o singura masina a unui bun prieten.
daca tovarasul tau a avut problemele astea eu nu le pot numi decat ghinion. nu stiu cum poti sa faci comparatie intre suspensiile de la C4 si cele de Logan cand sunt gandite total diferit...in fine.Sertarele mele functioneaza fara probleme si nu am nici o problema cu masina...dar deh...asa suntem noi. REcunosc ca problema de mai sus cu cutia e f grava dar pana la el nu am mai auzit-o!!! A mai fost cineva cu un motor schimbat parca si cam astea sunt cele mai grave pana acum.
- Andrei Anghel
- pasionat
- Mesaje: 425
- Membru din: Lun 26-Mai-2008 08:13
- Localitate: Bucuresti
exact - OPEN YOUR FUCKING EYES!
fact - NU cine are un c4 bun e NOROCOS, ci cine nu are unul bun e ghinionist! lumea nu intra pe forumuri ca sa zica ce bun e, intra ca se planga de ce probleme are! deci normal ca pe internet numarul celor nemultumiti e mai mare decat a celor multumiti...
ma crezi, xenon, ca eu am un c4 care n-are nici pe dracu la suspensie (a bine, daca-i dai numa prin cratere tre sa fii idiot sa te plangi dupa aia ca ti-a troncanit suspenia spate ... la gropi normale n-are nici pe dracu), n-are nici macar un greiere, ii merg foarte bine sertaresele si n-are nicio problema la niciun tampon? si ca mai cunosc si alte c4-ur, in aceeasi situatie, fara nicio problema? serios acum, ce dumnezeii mamii ei de masina nu are probleme? mercedes 1980? ghinion, alea nu se mai fac.
fact - NU cine are un c4 bun e NOROCOS, ci cine nu are unul bun e ghinionist! lumea nu intra pe forumuri ca sa zica ce bun e, intra ca se planga de ce probleme are! deci normal ca pe internet numarul celor nemultumiti e mai mare decat a celor multumiti...
ma crezi, xenon, ca eu am un c4 care n-are nici pe dracu la suspensie (a bine, daca-i dai numa prin cratere tre sa fii idiot sa te plangi dupa aia ca ti-a troncanit suspenia spate ... la gropi normale n-are nici pe dracu), n-are nici macar un greiere, ii merg foarte bine sertaresele si n-are nicio problema la niciun tampon? si ca mai cunosc si alte c4-ur, in aceeasi situatie, fara nicio problema? serios acum, ce dumnezeii mamii ei de masina nu are probleme? mercedes 1980? ghinion, alea nu se mai fac.
WLD scrie:la 16v nici o problema nu e minora.
mie imi place f. mult C4 ca aspect, raportul pret/dotari este cu siguranta dintre cele mai bune de pe piata. dar, sincer, mi-e pur si simplu frica sa imi iau una. eu am exemplu pe cea a prietnului meu, lasand la o parte ce se srie pe forumuri. de ce C1 astea care sunt absolut jenante ca finisaje si dotari nu au probleme de fiabilitate? sa stii ca urmaresc si forumul de Peugeot si cel de Toyota, si nu s-au semnalat probleme. la a mea daca ar ceda ceva, Doamne-Fereste!!!, macar stiu ca o alerg non-stop, dar uite ca si alergata in ultimul hal, am ajuns la 30.000km fara belele.
repet, judecand masina ca aspect/dotari/pret, C4 ar fi pe lista mea de optiuni undeva f. sus. dar cand vad astfel de chestii...nu stiu ce sa mai cred.
repet, judecand masina ca aspect/dotari/pret, C4 ar fi pe lista mea de optiuni undeva f. sus. dar cand vad astfel de chestii...nu stiu ce sa mai cred.
Referitor la anvelope care sar de pe janta. Nu cred chiar am vazut 2 cazuri.
Acuma sa nu intelegi gresit. Nu sar asa din senin, tre sa intri intr-o bordura cu ea.
Iar la inceput nici modelul de top dacia nu erea echipat cu Michelin, pana si-au dat seama de problema. dealtfel cred ca modelul de janta si nu cauciucul este problema.
Marturisesc ca nu am avut ocazia sa merg sau sa am prieteni cu C4, insa dacia o cunosc foarte bine, inclusiv loganul..si orice as spune despre dacia nu este citat de pe internet sau din presa. majoritatea le-am patit pe pielea mea.
Acuma sa nu intelegi gresit. Nu sar asa din senin, tre sa intri intr-o bordura cu ea.
Iar la inceput nici modelul de top dacia nu erea echipat cu Michelin, pana si-au dat seama de problema. dealtfel cred ca modelul de janta si nu cauciucul este problema.
Marturisesc ca nu am avut ocazia sa merg sau sa am prieteni cu C4, insa dacia o cunosc foarte bine, inclusiv loganul..si orice as spune despre dacia nu este citat de pe internet sau din presa. majoritatea le-am patit pe pielea mea.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11813
Cel mai nou membru JackPep