Din ciclul 'face' eu singur ca pe ATS nu-l mai suport

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Coos
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Mar 20-Dec-2005 01:50
Localitate: Bucuresti

Din ciclul 'face' eu singur ca pe ATS nu-l mai suport

Mesajde Coos » Sâm 12-Ian-2008 00:03

Salut.
O povestioara din seria 'face' eu ca 'e zgarcit' si m-am saturat de ATS.

N-am mai scris demult pe forum pt ca m-am cam dat batut cu plansul despre problemele care mi le face masina. A iesit din

septembrie din garantie, am platit vro 10 milioane revizia pt ulei, filtru si placute frana pe fata :shock: si clasicele

'ciorapei', greierasi si anti-theft sudden-death s-au tot repetat.

Insa, mai nou, de anul nou mai exact, m-a lasat un far pe faza scurta. Si pt ca am fost silly si nu am completat corect

lichidul de spalator parbriz, a inghetat si motorasul si pt vreo 2 zile am trait cu impresia ca s-a prajit pt ca l-am

fortat.

Cum trebuia sa plec din localitate si nu puteam sa merg chior pe drum, am cautat pe 31 dec becuri 'misto' tehno evolution

Philips Ultra X si Y de 1 milion si jumatate insa nu am gasit pe nicaieri.

Asa ca mi-am tras un set 'Xenon' 40 lei made in turcia cu iz de albastru si mi le-am montat in parcarea Carefour Feeria.

Chin mare, degete subtiri, gaura mica, clema buclucasa nu iesea, etc, in 30 minute de frig am rezolvat. Surpriza mare, arata

chiar bine, si fac o lumina mai alba decat cele halogen nevopsit :). Nu sunt orbitoare, sper ca nu m-a injurat nimeni pana

acum. Robotelu' are look de BMW acum, pt ca pozitiile bat in portocaliu comparativ cu faza scurta. Doar de acolo s-au

inspirat :P

Dupa revelion, m-am gandit ca nu se poate sa fie construita chiar asa de prost masina sa se arda pompa de apa, asa ca mi-am

luat aparatul de masura si control si sari pe ea. Am gasit o siguranta buclucasa de 10A(rosie) sub capota, langa baterie sub

capacul cu o carticica pe ea. De ce o fii carticica aia acolo nu stiu pt ca in manual nu tin minte sa fie vreo diagrama cu

sigurantele. Apropos este? Ca nu mai stiu pe unde e manualul :).

Are cineva un manual electric de service pt Coupe? Vreau sa ma leg la port-ul de sub scrumiera sa imi tunez/crap soft-ul

robotului. (sunt programator, stric pe barba mea, nu mai am garantie).

Am mers la un Agip, am dat 4 lei pe un set de 10 sigurante, si gata, am si apa pe parbriz ca e un chin sa mergi in spatele

altei masini fara spalator de parbriz.

Concluzia: Daca ramaneti fara apa la stergatoare poate fii de la sigurante (sau lipsa apa :P), n-am dat bani ATS-ului, n-am

asteptat 2 saptamani dupa programare, n-am ramas o zi fara masina sa ma plimb cu taxi-ul pana in Baneasa(ca acolo e

electrica mai nou), am invatat sa schimb sigurante si bec-uri. Cine stie cat mai imi cereau si pe unitatile de timp pt

'operatiile complicate' efectuate...

Urmeaza ciorapeii prinsi cu sarma si usi demontate pt rezolvarea definitiva a greierilor.

Care mai are povestioare cu reparatii ad-hoc, please share.

Vive la France! ;)
-[img:e343dfc466]http://forum.softpedia.com/uploads/av-59299.jpg[/img:e343dfc466]

byte
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Joi 28-Iun-2007 12:26
Localitate: Timisoara

Mesajde byte » Vin 01-Feb-2008 15:56

A mea desi este in garantie am renuntat de mult sa ma duc pentru chestii minore in service dupa ce ultima data mi-au desumflat rotile ca sa nu se mai auta greierii :shock:
Cu ciorapeii ti-as recomanda sa ii lipesti cu silicon pentru ca tot cu silicon au fost lipiti si initial. Deci curata-i bine si da putin silicon de jur imprejur si garantez ca nu o sa ma ai probleme.

Spor

george
pasionat
Mesaje: 250
Membru din: Dum 31-Iul-2005 11:48
Localitate: Cluj

Mesajde george » Dum 03-Feb-2008 18:15

Am patit si eu acelasi lucru cu lichidul de spalat parbrizul. A fost vorba de aceeasi siguranta care a trebuit schimbata.
La mine a fost exact invers: am sunat la Service-ul Citroen din Cluj unde le-am spus ca nu-mi functioneaza spalatorul. Mi s-a raspuns "nu puteti conduce asa, veniti miine sa vedem". Am fost, m-au preluat direct, au verificat, au schimbat siguranta si am platit (cu factura) suma de 2 lei. Pretul sigurantei. Fara programari, manopera, etc. Jos palaria.
Am trecut pe la mai multe Service-uri in decursul timpului. Cei de la Citroen Cluj sint deosebit de serviabili si corecti de fiecare data cind am fost pe la ei. Deja ma gindesc ca viitoare masina as dori sa fie Citroen, poate si din cauza Service-ului din Cluj.

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Dum 03-Feb-2008 21:55

din cate stiu eu europcar srl nu tine de ats, nu? (service-ul din cluj)
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
catalin_dsc
simpatizant
Mesaje: 45
Membru din: Vin 22-Dec-2006 17:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde catalin_dsc » Lun 11-Feb-2008 22:50

Becuri faza scurta pana acum 3 sau 4 am schimbat,stopuri frana de 3 -4 ori stanga odata pe dreapta
Recuperat becul de la iluminatul scrumierei care a cazut cu tot cu cablu undeva departe si a trebuit sa demontez nu gluma si acum vad ca iar a plecat un pic la vale
Balamaua de la cotiera a sarit dintr-o ureche ,rezultatul a fost ca nu se mai inchidea cotiera,asta s-a rezolvat cu un ciocan si o surubelnita
Urmeaza inlocuire proiector stanga fata,pe care l-am gasit la augsburg la pretul de 150 lei in loc de 214 cat e la ats,sper sa reusesc sa il schimb singur sa nu fie nevoie sa le dau cine stie cat manopera
Alta chestie rezolvata partial singur,a fost ca mi-a sarit furtunul de retur de la apa de racire din radiator exact din prindere si dupa ce l-am pus la loc si am fost programat pentru schimbarea lui peste 3 saptamani ca evident nu il aveau pe loc si mai mult vroiau sa imi tina si masina acolo ,pana la urma s-au asigurat ca l-au prins bine insa a trebuit sa refac singur aerisirea si sa completez cu antigel si am mers asa pana a venit furtunul si mi l-au schimbat pe garantie

Coos
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Mar 20-Dec-2005 01:50
Localitate: Bucuresti

Mesajde Coos » Mar 12-Feb-2008 20:05

Mda, la asta n-am avut ce-i face.
C4-ul meu lasa pete pe asfalt de ulei mai nou.
Mi-am dat seama ca e de cutie nu de motor pt ca era transparent.

La ATS am intrebat cat ma costa si mi-au zis minim 60 lei constatarea plus manopera si piese.

Am intrebat la Champion si mi-a zis clar la telefon :Semering planetara, maxim 200 cu tot cu piesa (garnitura).

Am preferat sa ma duc la Champion pt ca mi-a rezolvat problema in o zi, am asistat la toata disectia si seful de service mi s-a parut de treaba.

Total 150 RON. Garnitura 45 lei. Scump ieftin, asta e, masina frantuzeasca am vrut, de-asta am gasit :)
-[img:e343dfc466]http://forum.softpedia.com/uploads/av-59299.jpg[/img:e343dfc466]


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO