MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:pai daca pui contactul si invarti volanul nu intra servodirectia in functiune.
trebuie sa depasesti viteza critica de 1km/h si merge!
Am inteles acum. Asta chiar nu o stiam.
DIRAVI? asta ce mai e?
Moderator: Echipa Tehnica
Sa-ti spuna d-l MARIAN.
Eu cand eram un pitic mic prin 1976 a pornit un vecin de-al meu (francez care lucra la combinatul chimic) masina (pe care o lasase in parcare cu rotile bracate la maxim) si fara sa atinga nimic, volanul a revenit pe drept. Eeeee?
ovidiub scrie:Simbata dimineata la plecare la drum lung verific ulei si lichid racire. Zis si facut! Numai ca.. mi-a sarit inima. Nivelul uleiului este ok dar lichidul de racire este pe undeva aproape de minim. Stiti cumva daca exista vreun sistem de alerta care sa beepaie sau sa faca ceva in caz ca se atinge nivelul minim acceptat de calculatorul masinii?
Matrixu scrie:Inca o mare nelamurire care o am.
Voua va arata daca aveti capota deschisa? Eu am incercat toate posibilitatile si nu mi-a aratat nici de-al naibii. Sper sa nu fie iar vreo gaselnita a alarmei.
BTW, am incercat chestia cu contactul pus sa vad daca am sau nu servodirectie, si chiar asa a fost, aveam servodirectie in timp ce masina mergea cu motorul oprit
MUGUREL PIRSCOVEANU scrie:Bancheta din spate c4: cam la toate face la fel. Eu am facut o nginerie la bancheta, am pus un element elastic intre spatele banchetei si panoul de plastic fix al portbagajului. Ceva destul de voluminos. A tacut!.
Daaaar... bine k se mai aud si altele (rezervor, hayonul din 2 segmente, etc)
Nivelul de ulei indicat de bord, este intuitiv. Este cel mai sanatos de verificat manual cu joja.
In momentul in care scade nivelul de lichid de racire utilizatorul va fi anuntat la bord in primul rand cu martorul Service!
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori