C4 de 2 luni cu probleme la "sistemul de depoluare"

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mar 06-Feb-2007 17:35

intrebare...la mine, acum de ceva vreme rece, dimineata la pornire, timp de vreo 5 minute caraie la motor ceva de zici ca e tractorisca (diesel)...nu m-am impacientat explicand comportamentul cu vremea rece [0,-5 grade]. oricum ca sa fiu prevazator am intrbat la ai mei dealeri de pollution fault. se pare ca au mai avut clienti la problema asta si ca se schiba o sonda.
deci ce parere aveti cu caraitul la temperatura scazuta. e normal?
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 06-Feb-2007 17:42

Si la mine trancane, dar dispare pina sa-mi apara prima linie la indicatorul de temperatura la motor.
Daca-s 0C sau mai mult trancanitul ala e abia sesizabil.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 07-Feb-2007 08:25

corect...e legat de temperatura motorului. la asta m-am gandit si eu, dar speram pt o a doua parere, sa fiu sigur. :)
la cei car au problema cu antipolution fault si au fost la service ce li s-a schimbat? si cand a revenit problema au mai fost sa li se remedieze? as vrea sa stiu daca are solutionare situatia asta cu poluarea.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mie 07-Feb-2007 09:27

T.rac3Er scrie:corect...e legat de temperatura motorului. la asta m-am gandit si eu, dar speram pt o a doua parere, sa fiu sigur. :)


In momentul in care ciriie mai tare si motorul e rece nu o smunci, schimba mai jos de 3000rpm si nu accelera brusc. Asta pina se incalzeste. Motorul iti va tine mai mult si va fi mai viguros decit altele identice chinuite.

c0mas
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 19-Mar-2007 00:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde c0mas » Lun 19-Mar-2007 00:21

Da, azi mi-a aparut si mie eroarea cu antipollution. Motorul era cald, eram in miscare (in demaraj destul de puternic de fapt), s-a aprins martorul luminos insotit de un semnal sonor ... si asa a ramas aprins, indiferent daca am ponit motorul din nou sau daca l-am lasat o ora sa se raceasca (o sa mai incerc si maine dimineatza ... poate, poate, ... daca nu ... la service)

P.S. are aprox 24000 km, si pana acuma singurele probleme le-am avut cu regulatorul de viteza care "mi-a aprins" beculetzul service de 2 ori (si de fiecare data l-au rezolvat la ATS in 15 minute)

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 19-Mar-2007 07:46

Tot 1.6i?

c0mas
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 19-Mar-2007 00:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde c0mas » Lun 19-Mar-2007 09:15

Nu, e de 1.4 benzina

c0mas
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 19-Mar-2007 00:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde c0mas » Joi 22-Mar-2007 14:52

Da, deci cei de la service au scos eroarea, au zis ca motorul e ok, si ca ar trebui sa schimb benzina (probabil cu una mai buna) si sa merg mai sportiv ... :) asta in conditiile in care toata lumea spune ca si asa merg mult prea sportiv ... dar o sa incerc sa ma autodepasesc ... :D

Avatar utilizator
tartorul
pasionat
Mesaje: 522
Membru din: Lun 02-Mai-2005 19:05
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde tartorul » Joi 22-Mar-2007 15:30

Cerele celor de la ATS o analiza chimica la benzina si sa iti dea in scris ce nu e bun la benzina. Nu esti primul pe care il prostesc pe fata, ca nu sunt in stare sa faca o diagnoza cum trebuie. La ATS soselele si drumurile sunt de vina, aerul din tara e de vina, benzina e de vina, motorina e de vina, cioara care zboara pe deasupra ATS-ului e de vina, toti sunt de vina, toate sunt de vina, in schimb C4 este o masina perfecta fara nici o problema.
Fun Citroen

c0mas
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Lun 19-Mar-2007 00:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde c0mas » Joi 22-Mar-2007 17:04

Buna idee, daca se mai aprinde beculetul o sa ma duc la ei suparat rau de tot si le bag faza cu compozitia benzinii.

bmc
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 01-Sep-2005 11:34
Localitate: Bucuresti

dupa 2 ani, iaras FAULTY ANTIPOLLUTION !!!

Mesajde bmc » Mar 11-Sep-2007 10:54

va instiintez cu tristete ca "FAULTY ANTIPOLLUTION" bantuie din nou.. dupa 2 ani de absenta. Am mers la ATS si baietii zic ca e cealalta sonda de oxigen (din amonte)... la ei.. e 700 RON, la alt magazin (Autonet) 400 RON, evident originala... ce ziceti de asta?
Problema e ca nu am acceptat oferta lor.. unul din motive fiind ca, din cate m-am documentat si pe alte forumuri, unii au schimbat ambele sonde si mesajul tot a reaparut...
Dati-mi o idee.. o parere.. pls!

NOS_feratu
pasionat
Mesaje: 281
Membru din: Mar 19-Iun-2007 10:30
Localitate: taramul ploilor vesnice
Masina: Citroen C5 X7 exclusive 2.2 HDI 125Kw
2: now gone: Citroen C5 2001 2.0 hdi

Mesajde NOS_feratu » Mar 11-Sep-2007 12:49

imi pare rau sa aud ca C4 una din cele mai frumoase masini din momentul de fata are probleme de genul asta. stiu ca suna un pic aiurea ce spun eu acuma dar nu cumva o fi o "mapare" defectuoasa a motorului? :?: ... eu as incerca o rescriere a softului sau un chiptuning... pentru ca mi se pare un pic aiurea sa se defecteze doua sonde de oxigen in 3 ani... este totusi un motor de citroen nu unul facut in apele internationale... dar erorile se pot strecura sub cele mai neinchipuite forme... take care
'78 Ford Granada 2.0 V6 (in reparatie capitala)
... you can run all for a long long time, sooner or later God'll come to cut you down...

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Re: dupa 2 ani, iaras FAULTY ANTIPOLLUTION !!!

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Mar 11-Sep-2007 15:57

bmc scrie:va instiintez cu tristete ca "FAULTY ANTIPOLLUTION" bantuie din nou.. dupa 2 ani de absenta. Am mers la ATS si baietii zic ca e cealalta sonda de oxigen (din amonte)... la ei.. e 700 RON, la alt magazin (Autonet) 400 RON, evident originala... ce ziceti de asta?
Problema e ca nu am acceptat oferta lor.. unul din motive fiind ca, din cate m-am documentat si pe alte forumuri, unii au schimbat ambele sonde si mesajul tot a reaparut...
Dati-mi o idee.. o parere.. pls!

Clapeta de acceleratie, sau o diagnosticare in alta parte.

flcaza
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Sâm 06-Oct-2007 17:53
Localitate: buc

Mesajde flcaza » Joi 15-Noi-2007 10:54

acelasi mesaj l-am avut si eu la 1500 (una mie cinci sute) km, si au dat vina pe benzina la inceput. Benzina care o puneam eu era de la OMV deci era ok din punctul meu de vedere.

ce au schimbat ei a fost POMPA DE INALTA PRESIUNE, prima data au refuzat sa scrie in cartea tehnica dar evident cu scandal s-a rezolvat si asta + stampila pe scris.

este un 1.6 hdi 110cp.

din pacate daca exista forumul asta cind mi-am luat masina 99% nu o mai luam.....

MUGUREL PIRSCOVEANU
Pro Motor Rm.Valcea
Mesaje: 823
Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
Localitate: ramnicu valcea
Contact:

Mesajde MUGUREL PIRSCOVEANU » Joi 15-Noi-2007 12:46

flcaza scrie:acelasi mesaj l-am avut si eu la 1500 (una mie cinci sute) km, si au dat vina pe benzina la inceput. Benzina care o puneam eu era de la OMV deci era ok din punctul meu de vedere.

ce au schimbat ei a fost POMPA DE INALTA PRESIUNE, prima data au refuzat sa scrie in cartea tehnica dar evident cu scandal s-a rezolvat si asta + stampila pe scris.

este un 1.6 hdi 110cp.

din pacate daca exista forumul asta cind mi-am luat masina 99% nu o mai luam.....


Ok. iti inteleg frustrarile.
Ieri dupa ce s-a muncit toata ziua pentru inlocuirea ambreiajului si dupa ce inainte se inlocuisera turbina, electrovane, etc, ne-am lovit de aceeasi problema: se facuse seara si se terminase programul, si banuiesc si pentru tine era aceeasi problema: intoarcerea acasa.
Pentru a rezolva problema ne trebuie masina mai multe zile. Si asta iti spun pentru ca am mai avut un caz la alta masina la care tot asa venea pe graba, pe graba ii inlocuiam ce scria defect, pleca, si nu se repara. Pana nu ne-a lasat masina mai multe zile, nu am rezolvat problema. Si era cablajul care nu intrerupea intr-un loc. Chestia asta cu cablajul nu ai cum sa o descoperi in 5 minute. Tehnologia este de inlocuire prin simulare a cate unui segment de cablaj si probe la drum. Este o chestie care nu poate nimeni sa o faca in 10 minute. Chestia cu cablajul am descoperit-o din intamplare, si asta nu inseamna ca asta este si la masina ta. Deci nu e o generalizare.
De asemenea, uiti sa treci aici disponibilitatea service-ului nostru pentru a rezolva problema.
Mugurel


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu