Deoarece nu mai pot edita mesajul o sa scriu unul nou.
Am fost azi la service (pe Traian 117, Ploiesti, mai nou se ocupa si de citroen), problema reparata, cost : 150lei
Din toata asta 7 lei a fost banda de izolier si varnish.
Restu de cost trageti voi concluzia...
Acu raspunde la comenzi cum trebuie si cand trebuie. Cine se incumeta poate repara si singur defectiunea, eu am incercat dar era prea izolat firul si nu aveam spatiu in sus si jos sa trag de manson, asa ca mam lasat pagubas si am zis sa o duc la service ca pentru cateva sute de lei nu e bai...dar rezultatul a fost altul (strict de pret vorbind).
Am cautat si firul doar pentru stergator dar nu lam gasit,asa ca am tinut cateva zile scoasa mufa de la motoras,mufa respectiva anulandu-mi si inchiderea la portbagaj, incuind permenent portbagajul ( intri pe la bancheta din spate o cuplezi repede si problema rezolvata).
Atentie cu aceasta problema din cate am inteles cablurile respective sunt numa plusuri,dar daca ar atinge caroseria ar putea descarca bateria sau sa faca scanteie cine stie ce...asa ca macar sa fiti atenti sa fie izolate firele de caroserie ( pe mine asta ma dat inapoi de la reparatie mestereasca, izolatia prea buna).
Acu inca o chestie ce am observat.
Cand sucesc cheia dar pana la treapta de pornire, se aprind butoanele de rigoare si se sting normal dar cu ele se sting si toate luminile din bord(turometru,vitezometru,etc) si imi apare
Economy mode active (sau ceva de genu). Desi la vreo ora am pornito iar, si miau ramas toate ecranele aprinse. E cumva un semn ca e pe duca bateria? Mentionez ca ledu bateriei e verde.
Din cate stiu eu
Economy mode e pentru radio-cd, sau se aplica pentru toate sistemele masinii?
Plasticele din jurul lunetei stie cineva cat costa?Sau unde se pot reconditiona?Am mai multe picioruse rupte la ele (nu de la mine,asa a fost) si daca se desprind un pic din pozitia lor incep si troncane.Are cineva vreo idee de vreun pesticid pentru greierele asta?

( in afara de holsurub trecut prin tabla si el)
