Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
a...am uitat se intampla si din senin,pur si simplu e prea tensionat sau rasina cu care era prins a fost de proasta calitate.
se intampla si la case mai mari-unui prieten i sa spart la ford mondeo full option stand in ea cu motorul pornit
p.s.am invatat la fizica ca sticla in timp curge,sf sau nu cica moleculele de sticla chiar curg
se intampla si la case mai mari-unui prieten i sa spart la ford mondeo full option stand in ea cu motorul pornit
p.s.am invatat la fizica ca sticla in timp curge,sf sau nu cica moleculele de sticla chiar curg
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Eu cand m-am hotarat sa-mi cumpar C4 ( SX-ul si VTR-ul ) eram constinent ca o sa am "probleme" cu ele. D c ?? Pt. ca este "normal" sa apara aceste "probleme" cand un produs este nou-nout. C4 doar cu numele este inlocuitorul Xsarei , doar cu atat. In rest , este alta masina. Xsara a suferit vro doua face-lift-uri in viatza ei de 6 sau 7 ani, pe cand C4 abia a facut un an. Hadeti sa vedem daca or sa mai fie "probleme" cu C4 peste vro doi ani! Eu cred ca nu si ca o sa fie o masina foarte buna si fiabila!
In alta ordine de ideei , haideti sa ne aducem aminte de Mercedes A Klasse , prima generatie , care se rasturna la 60 km/h . Si problema care a avuto BMW X5 ( tot prima generatie ) la care se spargea luneta dintr-o data. Am dat doar doua exemple cu doua nume mari din lumea auto, ca ele sunt mai multe.
Daca cineva intra pe acest forum pentru prima data , se sperie ...si ar putea sa spuna ca:" Citroen C4 este cea mai proasta masina din lume..." la cata valva se face cu acest subiect. Dar eu , cel putin stau fericit, ca este produza in Franta si nu in Turcia.
Cat de "culmea" mai sunt acuma ?!
Astept cu un foarte mare interes reactiile voastre
In alta ordine de ideei , haideti sa ne aducem aminte de Mercedes A Klasse , prima generatie , care se rasturna la 60 km/h . Si problema care a avuto BMW X5 ( tot prima generatie ) la care se spargea luneta dintr-o data. Am dat doar doua exemple cu doua nume mari din lumea auto, ca ele sunt mai multe.
Daca cineva intra pe acest forum pentru prima data , se sperie ...si ar putea sa spuna ca:" Citroen C4 este cea mai proasta masina din lume..." la cata valva se face cu acest subiect. Dar eu , cel putin stau fericit, ca este produza in Franta si nu in Turcia.
DMX Sunteti culmea unii ....
Cat de "culmea" mai sunt acuma ?!
Astept cu un foarte mare interes reactiile voastre

- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
.Matrixu scrie:@WhiteWizard problema e ca s-a spart geamul din senin. Mie mi se pare destul de naspa "problema " asta
Da Matrixu stiu ca este o "problema" ca s-a spart geamul din senin, ca doar subiectul este "Problemute la C4... ", doar ca nu inteleg rostul a 23 de semne de exclamare.
White Wizard scrie:DMX scrie:!!!!!!!!!!!!!! PROBLEMA !!!!!!!!!
...si tot nu am inteles care este "problema"!
Acuma sa va spun si eu o "problema" cu care m-am confruntat la VTR si sa-mi spuneti cate semne de exclamare ar fi trebuit sa pun.
De Craciun . anul trecut , a aparut pt. prima data "problema". Mi s-a oprit motorul din senin la relanti. Tot in acea zi, am observat , ca la relanti , nu prea mergea "rotund" motorul. Am ambalato pana pe la vro 4000-4500 rot/min ...si culmea , cand a scazut turatia , s-a oprit motorul! In momentul respectiv , mi-am pus cate semne de intrebare ...si am dat vina pe vro eroare de calculator. A doua oara , am patit acest lucru pe data de 30 decembrie â05 , pe Dealul Negru , cand m-am oprit in coloana ( ... ca se rasturnase un tir ) ...si s-a oprit motorul! Am ramas iarasi uimit si mirat de acest lucru. Tin sa precizez , ca masina a mers foarte bine si inainte si dupa acest fenomen ...si mergea chiar foarte bine , nu avea lipsa de putere sau ceva de genul. In ultimul timp, acest fenomen incepuse sa fie din ce in ce mai pezent ... si imi fac o programare la A.T.S. Am dus masina in service , la data programata , a stat masinutza mea 4 zile in service cu mufele de la Lexia ... au controlat baietii cele 6 calculatoare pe care le are ... si nimic , nu dadea nici o eroare , absolut nimic. Totul era O.K. Nu au gasit absolut nimic in calculatoare si bineintels ca nu a aparut acel fenomen in testele pe care le-au facut cu ea. Dupa vro 4 zile ma duc sa i-au masina din service , dar nu inainte sa completez un formular pe care l-au trimis cei de la A.T.S. in franta cu problema mea. Dupa nici o saptamana de cand am scos masina din service, a fost punctul culminant. La fiecare semafor la care ma opream , se oprea si motorul. Avea momente cand nu mergea rotund la relanti ... ba , nu prea mai avea vana in ea cand o acceleram , ba mergea mai infranata cand apasam pedala de acceleratie ... Si acest lucru , doadata a inceput sa faca. In acel moment am plecat spre A.T.S. si cu chiu cu vai am ajuns la service-ul din Pipera ( fara programare , fara nimic )... Au venit baietii , au vazut cum face si ca nu mai sta la relanti daca o accelerezi , au luat masina ... au depistat care este treaba (...bineinteles ca Lexia nu zicea nimic, dupa ea masina mergea perfect ). Era capacul de la acceleratie , care este electric si facea figuri. Asta mi-a mancat mie atatea zile ... si timp pierdut, si ca aveam nevoie de masina cand era ea in service ... si nervi la semafor ...
Aceasta intamplare ( ca nu vreau sa-i mai zic "problema" ) nici nu vroiam sa o scriu pe forum , dar cand va ca unii dintre noi transforma un tantar in armasar de 23 de "stele" , m-am intrebat cate "stele" as putea primi eu cu aceasta intamplare hazlie.
P.S.: Imi iubesc Citroen-ul ca in prima zi , chiar daca ma necajit putin ...si apropo, sunt primul cu aceasta âproblemaâ , asa mi-au zis cei de la A.T.S.
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Problemuţe la C4
Astăzi trebuia să mă prezint la ATS ca să discut problema amortizoarelor la C4, invitat de D-na sau D-soara DINDIRICĂ, persoana care se ocupă de relaţiile cu clienţi.
Ăntre timp am fost sfătuit de Dna DINDIRICĂ să duc maşina la un service specilaizat care să-mi testeze amortizoarele. Am răspuns că maşina mea nu are momentan nici-o problemă, rugămintea este numai să-mi răspundă la ĂŽntrebările formulate anterior ca posesor de CITROEN, generate de discuţiile de pe forumul revistei AUTOJURNAL, şi FORUM CITROEN RO.
1. De ce apar aşa de multe probleme la amortizoarele spate C4?
2. Dacă ATS are cunoştinţă că amortizoarele spate sunt proiectate greşit, ĂŽn sensul că tija este prea lungă, fapt ce generează discomfort?
3. Dacă Citroen cunoaşte această problemă şi ce dispoziţii au primit ĂŽn acest sens?
4. Dacă amortizoarele defecte se ĂŽnlocuiesc ĂŽn perioada de garanţie?
Răspuns: ATS nu are informaţii despre probleme apărute la amortizoarele C4 şi ĂŽn plus de ce mă ... pe mine grija de amortizoare, dacă ĂŽncă nu sunt defecte.(Exprimarea nu a fost aşa, dar asta am dedus.) (Corect nu!) Nimic ĂŽn plus.
Ca urmare i-am răspuns că am fost desebit de satisfăcut de răspunsul foarte documentat transmis şi i-am urat să menţină ĂŽn continuare acest mod de a lucra cu clienţii, care nu poate fi decât benefic ATS-ului.
Ăntre timp am fost sfătuit de Dna DINDIRICĂ să duc maşina la un service specilaizat care să-mi testeze amortizoarele. Am răspuns că maşina mea nu are momentan nici-o problemă, rugămintea este numai să-mi răspundă la ĂŽntrebările formulate anterior ca posesor de CITROEN, generate de discuţiile de pe forumul revistei AUTOJURNAL, şi FORUM CITROEN RO.
1. De ce apar aşa de multe probleme la amortizoarele spate C4?
2. Dacă ATS are cunoştinţă că amortizoarele spate sunt proiectate greşit, ĂŽn sensul că tija este prea lungă, fapt ce generează discomfort?
3. Dacă Citroen cunoaşte această problemă şi ce dispoziţii au primit ĂŽn acest sens?
4. Dacă amortizoarele defecte se ĂŽnlocuiesc ĂŽn perioada de garanţie?
Răspuns: ATS nu are informaţii despre probleme apărute la amortizoarele C4 şi ĂŽn plus de ce mă ... pe mine grija de amortizoare, dacă ĂŽncă nu sunt defecte.(Exprimarea nu a fost aşa, dar asta am dedus.) (Corect nu!) Nimic ĂŽn plus.
Ca urmare i-am răspuns că am fost desebit de satisfăcut de răspunsul foarte documentat transmis şi i-am urat să menţină ĂŽn continuare acest mod de a lucra cu clienţii, care nu poate fi decât benefic ATS-ului.
White Wizard :Apropo, "tacanitul" care se aude la motor , in partea stanga cum te uiti din fata este o electro-valva care mai trebuie stransa cu o tura si jumatate. Nu este o "problema" foarte grava.
Vreau si eu sa stiu cat de "grava" este problema cu tacanitul si ce trebuie sa fac ca eu il aud si ma streseaza de cand mi-am luat masina.Eu am mai pus problema asta de mai demult dar acum vad pt. prima data un raspuns.
Hehe si dimineata am executat o ciuleandra pe linga mansina vreo 5 minute ca nu mi se deschideau usile. Au inghetat! Banuiam eu de asta vara ca bucata aia de cauciuc sau ce o fi, o sa se imbibe cu apa si la inghet o sa-mi faca zile negre. Iar dupa ce am plecat, la fiecare mica sau mai mare denivelare se auzeau niste scirtaituri, probabil de la gheata ...mai ceva decit daca frecai 2 bucati de zapada artificiala. 
Se pare ca suntem destui astia cu "tacaneli". Nu stiu cum e la voi dar la mine face numai dupa ce se incalzeste bine motorul. Electrovalva aia ce rol are?

Se pare ca suntem destui astia cu "tacaneli". Nu stiu cum e la voi dar la mine face numai dupa ce se incalzeste bine motorul. Electrovalva aia ce rol are?
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
ovidiub scrie:Am fost inca de anu trecut la Champion. Mi-au zis ca nu e nimic suspect si ca asa face motorul. Ce puteam sa mai zic?! O sa incerc ATS-ul de data asta. :P
Vedeti d c "Champion" nu mai are licenta??? Ce profesionisti erau ?
@stevey , grava nu este. Doar ca deranjeaza. Daca nu te-ar deranja zgomotul , ai putea s-o lasi asa , ca motorul va merge bine...
stevey scrie:si ce trebuie sa fac ca eu
Sa te duci la ATS si sa le spui de acest lucru. De strans, nu dureaza mai mult de 2min. ...si cum spunea si Matrixu , cu harti , cu bagat masina pe rampa ... vreo 20-30 min. dureaza!
ovidiub scrie:Electrovalva aia ce rol are?
...este o electro-valva de la returul gazelor. Nu te supara pe mine , dar chiar nu am chef sa spun exact ce rol are. ( mersic pt. intelegere )
Doamne, ce ciudat sunt, n-am nici o problema cu masina 

[b:b162e590d3][size=8:b162e590d3]C4 1.6HDi '05[/size:b162e590d3][/b:b162e590d3]
hehe sigur ai c4? Las' ca e mai bine sa nu ai probleme.
Oricum per total ma declar ff multumit desi am avut si am "problemute", pornind e la radio (problema rezolvata), turometru (rezolvata si asta) tacaneli pe la motor, nivelul lichidului de racire care a scazut brusc dar a ramas la acelasi nivel ulterior, un greieras undeva pe la nivelul umerilor (sa mor de-mi dau seama de unde e), un altul in usa dreapta mult mai enervant.
Dar cum spuneam ... e micul meu "exploziv" :P
Oricum per total ma declar ff multumit desi am avut si am "problemute", pornind e la radio (problema rezolvata), turometru (rezolvata si asta) tacaneli pe la motor, nivelul lichidului de racire care a scazut brusc dar a ramas la acelasi nivel ulterior, un greieras undeva pe la nivelul umerilor (sa mor de-mi dau seama de unde e), un altul in usa dreapta mult mai enervant.
Dar cum spuneam ... e micul meu "exploziv" :P
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo