directie C4
Moderator: Echipa Tehnica
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
307 are servodirectia de Xsara si suspensia de C4. mise pare cea mai nefericita combinatie. esp-ul(asta vb despre ce scrieti mai sus) are rolul de a se opune derapajului. pana la urma, numai la vts se poate deconecta la peste 50km/h, si asta pt a te juca cu masina pe viraje. cu cat masina este mai stabila, cu ata va intra esp-ul mai tz, deci nu poti spune ca dieselul e mai stabi pt k are esp. trebuie masurate vitezele cu care intri in viraj pana in clipa in care iti intra in functiune esp-ul, dupa ce intra acesta in functiune, rolul lui va fi de a frana roata care se opune derapajului si, atentie, iti va decelera motorul, adica viteza traiectoriei va fi inferioara unei masini fara esp.
http://en.wikipedia.org/wiki/Electronic ... ty_Control
e mai simplu de cautat ce e cu esp
e mai simplu de cautat ce e cu esp
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]
OPUS Workshop
:: LED designs ::
OPUS Workshop
:: LED designs ::
DE CE "TRAGE" VOLANUL.
Ăn EVZ de azi a apĂŁrut un articol semnat de CRISTIAN GEORGE POP, care menĂžioneazĂŁ cauzele care fac ca maÂşina sĂŁ tragĂŁ ĂŽntr-o parte ĂŽn timpul mersului. Citez:
Ăn momentul apariĂžiei unui asemenea fenomen suntem ĂŽnclinaĂži sĂŁ ne concentrĂŁm doar asupra unghiurilor direcĂžiei. Ăn realitate ar fi bine sĂŁ ĂŽncepem prin verificarea anvelopelor. DiferenĂžele de uzurĂŁ, presiune, dimensiuni sau profil pot influenĂža rulajul rectiliniu.
Nu subestimaĂži diferenĂžele de masĂŁ ale roĂžilor (pneu + jantĂŁ+capac roatĂŁ+greutĂŁĂži de echilibrare), ĂŽn special cele montate pe puntea faÞã. ĂineĂži cont Âşi de uÂşoara ĂŽnclinare transversalĂŁ spre dreapta a cĂŁii de rulare.
Unele componente ale sistemului de frânare pot produce devieri ale traectoriei ideale. Blocarea pistonaºului unui etrier, sau cilindru receptor, lipsa jocului Între tambur ºi garniturile de frânã, griparea unuia dintre cablurile secundare ale frânei de staÞionare, unele defecÞiuni ale pãrÞii hidraulice a sistemului ABS pot genera diferenÞe de turaÞie Între roÞi, deºi pedala sau levierul de frânã nu sunt acÞionate.
Verificarea pe un stand de direcÞie poate evidenÞia valori inegale (stânga dreapta) sau abateri de la valorile recomandate de constructor ale unghiurilor de cãdere (de carosaj), ale unghiurilor de Înclinare longitudunalã a pivotului sau fuzetei (de fugã) sau dereglarea convergenÞei roÞilor. Denivelãrile drumului, bordurile sau ºocurile primite de componentele sistemului de direcÞie sau/ºi suspensie pot provoca deformaÞii remanente.
Vã recomandãm sã efectuaÞi verificarea unghiurilor de direcÞie cu o frecvenÞã anualã sau respectând planul de ÎntreÞinere definit de fabricantul automobilului.
DacĂŁ nu sunteĂži de acord cu cele menĂžionate s-au aveĂži nelĂŁmuriri puteĂži sĂŁ-l contactaĂži la adresa auto@evz.ro
auto@evz.ro
Ăn EVZ de azi a apĂŁrut un articol semnat de CRISTIAN GEORGE POP, care menĂžioneazĂŁ cauzele care fac ca maÂşina sĂŁ tragĂŁ ĂŽntr-o parte ĂŽn timpul mersului. Citez:
Ăn momentul apariĂžiei unui asemenea fenomen suntem ĂŽnclinaĂži sĂŁ ne concentrĂŁm doar asupra unghiurilor direcĂžiei. Ăn realitate ar fi bine sĂŁ ĂŽncepem prin verificarea anvelopelor. DiferenĂžele de uzurĂŁ, presiune, dimensiuni sau profil pot influenĂža rulajul rectiliniu.
Nu subestimaĂži diferenĂžele de masĂŁ ale roĂžilor (pneu + jantĂŁ+capac roatĂŁ+greutĂŁĂži de echilibrare), ĂŽn special cele montate pe puntea faÞã. ĂineĂži cont Âşi de uÂşoara ĂŽnclinare transversalĂŁ spre dreapta a cĂŁii de rulare.
Unele componente ale sistemului de frânare pot produce devieri ale traectoriei ideale. Blocarea pistonaºului unui etrier, sau cilindru receptor, lipsa jocului Între tambur ºi garniturile de frânã, griparea unuia dintre cablurile secundare ale frânei de staÞionare, unele defecÞiuni ale pãrÞii hidraulice a sistemului ABS pot genera diferenÞe de turaÞie Între roÞi, deºi pedala sau levierul de frânã nu sunt acÞionate.
Verificarea pe un stand de direcÞie poate evidenÞia valori inegale (stânga dreapta) sau abateri de la valorile recomandate de constructor ale unghiurilor de cãdere (de carosaj), ale unghiurilor de Înclinare longitudunalã a pivotului sau fuzetei (de fugã) sau dereglarea convergenÞei roÞilor. Denivelãrile drumului, bordurile sau ºocurile primite de componentele sistemului de direcÞie sau/ºi suspensie pot provoca deformaÞii remanente.
Vã recomandãm sã efectuaÞi verificarea unghiurilor de direcÞie cu o frecvenÞã anualã sau respectând planul de ÎntreÞinere definit de fabricantul automobilului.
DacĂŁ nu sunteĂži de acord cu cele menĂžionate s-au aveĂži nelĂŁmuriri puteĂži sĂŁ-l contactaĂži la adresa auto@evz.ro
auto@evz.ro
Nu stiu de ce ziceti voi da rla mine directia este super. Imi place mult, este ferma, este agila, masina se comporta excelent.
E adevarat ca am cauciucurile noi, fara jocuri in directie.... Am fost pe drumuri lungi in Europa si nu am simtit ca imi obosesc mainile pe volan. Dar e drept ca te cam obliga sa stai cu mana pe volan dat fiind lipsa spitelor volanului care ti-ar fi dat o sansa sa "atarni" o mana sau alta ca la alte masini.
Poate ca tocmai datorita faptului ca directia e sensibila in combinatie cu comportamentul rigid al masinii iti da senzatia de oboseala si tendinta de a ajusta fiecare miscare a masinii.... Daca masina ar fi fost mai "barca" probabil ca nu s-ar fi simtit asa de tare nevoia de ajustare a directiei.
Din punctul meu de vedere e excelenta directia.
E adevarat ca am cauciucurile noi, fara jocuri in directie.... Am fost pe drumuri lungi in Europa si nu am simtit ca imi obosesc mainile pe volan. Dar e drept ca te cam obliga sa stai cu mana pe volan dat fiind lipsa spitelor volanului care ti-ar fi dat o sansa sa "atarni" o mana sau alta ca la alte masini.
Poate ca tocmai datorita faptului ca directia e sensibila in combinatie cu comportamentul rigid al masinii iti da senzatia de oboseala si tendinta de a ajusta fiecare miscare a masinii.... Daca masina ar fi fost mai "barca" probabil ca nu s-ar fi simtit asa de tare nevoia de ajustare a directiei.
Din punctul meu de vedere e excelenta directia.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO