matrixu, problema din asta am avut si eu... am scris mai demult.
Trebuie deconectata borna de la baterie, lasa-ta putin, si apoi reconectata.
Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
Am si eu problema aia cu scartaitul supapei la motor... Mi s-a spus la revizia gratuita ca o sa o regleze la 15.000km! Ma enerveaza la culme cand cupleaza motorul, se aude ca o masina de 200k km!
Eram la benzinarie azi, spalam masina, si a venit un C4 Berlina... A facut omu niste manevre cu masina - inainte, inapoi... Se auzea la fel ca la mine! Ziceai ca e cazan masina
La voi se aude la fel?
Eram la benzinarie azi, spalam masina, si a venit un C4 Berlina... A facut omu niste manevre cu masina - inainte, inapoi... Se auzea la fel ca la mine! Ziceai ca e cazan masina

La voi se aude la fel?
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Trebuie sa recunosc ca dupa 3700 km nu am acest scartait dar ma pot lauda cu altele pe care bunii nostri prieteni de la ATS le-au rezolvat (in fetzele de la usi, pedala de ambreiaj, tetiera soferului).
Acum ma enerveaza un alt scartait undeva in zona volanului dar sesizabil doar pe piatra cubica (din nefericire mai avem suficiente strazi prin bucuresti cu altfel de pavaj).
Se poate argumenta ca e o problema la nivel psihic (in sensul ca reactionez la orice zgomot mai suspect pe care il aud si ca la o mashina de 15k euro ar trebui sa fiu mai ingaduitor) dar atata timp cat exista garantie ATS-ul o sa ma aiba de client pentru ca tin prea mult la mashinutza asta.
Acum ma enerveaza un alt scartait undeva in zona volanului dar sesizabil doar pe piatra cubica (din nefericire mai avem suficiente strazi prin bucuresti cu altfel de pavaj).
Se poate argumenta ca e o problema la nivel psihic (in sensul ca reactionez la orice zgomot mai suspect pe care il aud si ca la o mashina de 15k euro ar trebui sa fiu mai ingaduitor) dar atata timp cat exista garantie ATS-ul o sa ma aiba de client pentru ca tin prea mult la mashinutza asta.
newt scrie:Trebuie sa recunosc ca dupa 3700 km nu am acest scartait dar ma pot lauda cu altele pe care bunii nostri prieteni de la ATS le-au rezolvat (in fetzele de la usi, pedala de ambreiaj, tetiera soferului).
Acum ma enerveaza un alt scartait undeva in zona volanului dar sesizabil doar pe piatra cubica (din nefericire mai avem suficiente strazi prin bucuresti cu altfel de pavaj).
Se poate argumenta ca e o problema la nivel psihic (in sensul ca reactionez la orice zgomot mai suspect pe care il aud si ca la o mashina de 15k euro ar trebui sa fiu mai ingaduitor) dar atata timp cat exista garantie ATS-ul o sa ma aiba de client pentru ca tin prea mult la mashinutza asta.
Si eu am mers aproape 1000 km cu acel scirtiit in zona volanului pana am descoperit ca venea de la becul de la scrumiera care era slabit si la orice hop(denivelare) lovea in ceva care dadea acea senzatie de scartiit(tacanit).Nu strica sa verifici!!
la mine este a doua masina dupa un golf 2 diesel care l-am tinut 6 ani. cea mai tare masina, parerea mea, ca tinuta, spatiu, functionalitate, motor, consum si intretinere. avea un singur defect: 15 ani impliniti. dupa ce i-am facut buletinul i-am dat-o unui bun amic care a avut grija de ea si cat a fost in proprietatea mea si a facut-o sa renasca (scaune noi, desi cele vechi nu aveau nimic, luminitze in bord, bari mai late, jenti bbs). eu nu mai suportam psihic sa o mai renovez inca odata desi m-ar fi costat cam cat rata pe 3 luni la asta noua, dar ma rog, acum am si eu alt statut de onorat. sunt tare curios cum imbatraneste c4 - si de aici mi-a venit si ideea noului subiect !
Azi cica masina a fost gata cu partea de tinichigerie care a iesit bine spre surprinderea mea,si astept devizul de plata(sper sa nu am probleme cu asiguratorul, insa ei au zis ca mai mult de 4-5 mil nu ar costa ce trebuie sa indrepte si vopsit pe cand mesterii de la ATS au zis ca fara 11-12 mil nici nu se pune problema...scumpi domne meseriasii astia de la ATS)
S-a facut revizia la 18 000 km care a costat 4.6 mil...revizia clasica cu schimbat filtre ulei si manopera. Exact cum ma asteptam adica pana in 5 mil.
Nu au mai gasit nimic la ea cica,totul in regula cu articulatiile, bucsaraie etc acum astept sa se rezolve problema cu bateria..inca e in teste cica nu stiu ce aparat le trebuie sa vada ce e cu bateria si ap. ala inca e stricat
. Cam de kko dar asta e, bine ca nu prea are nimeni nevoie de masina.
Reamintesc ca e vorba de noul service din Constanta...si cine a fost cu masina a ramas oarecum surprins de amabilitatea celor de acolo,raspunsuri clare, nu lalaiala, nu vrajeala cel putin pana acum... sper sa fie un verdict favorabil si cu bateria...ca tot o tineau ceva cu alarma...oricum alarma e pusa in service autorizat citroen...asa ca mi se cam rupe...sa bage pe garantie ce trebuie schimbat...si sa rezolve problema.
S-a facut revizia la 18 000 km care a costat 4.6 mil...revizia clasica cu schimbat filtre ulei si manopera. Exact cum ma asteptam adica pana in 5 mil.
Nu au mai gasit nimic la ea cica,totul in regula cu articulatiile, bucsaraie etc acum astept sa se rezolve problema cu bateria..inca e in teste cica nu stiu ce aparat le trebuie sa vada ce e cu bateria si ap. ala inca e stricat

Reamintesc ca e vorba de noul service din Constanta...si cine a fost cu masina a ramas oarecum surprins de amabilitatea celor de acolo,raspunsuri clare, nu lalaiala, nu vrajeala cel putin pana acum... sper sa fie un verdict favorabil si cu bateria...ca tot o tineau ceva cu alarma...oricum alarma e pusa in service autorizat citroen...asa ca mi se cam rupe...sa bage pe garantie ce trebuie schimbat...si sa rezolve problema.
Vreau si eu sa mentionez cateva "problemute" daca le pot numi asa pe care le-am mai descoperit intre timp.Tin defapt de calitatea materialelor si anume:
1: Partile de cauciuc sau chedere de pe conturul geamului de dinafara nus cum se numesc chiar si dupa spalarea masinii raman incleiate si cand dau ca sa le curat eu personal frec la ele de-mi iese ochii si surpriza carpa NEAGRA.Le sterg pana incep sa scartaie la atingere dar tot aia.
2.Pragul este dintr-un material texturat (nu stiu cine a gandit sa puna material texturat la praguri!!!) dar daca il atingi si esti oleaca murdar de norui sau praf nul mai cureti nici cu peria(poate daca te chinui vreo 3 ore)
3.Acelasi prag este la baza din 2 bucati imbinate la mijloc !!! iar in spate mi s-a dezlipit.
4.Protectia de cauciuc de la portbagaj sa facut alba.
5.Si in final cateva observatii:La materiale deschise cum am eu un bej in partea de jos la portiere si la bord plasticul arata ca dracu(pacat de material ca e super combinatia de culori) materialu da senzatia de prost lucrat si grosolan are urme de la matrita(asta se observa cam la majoritatea pieselor din plastic dur mai putin alea pe negru)Daca ar fi sa trag o concluzie as spune ca atat partea de jos a bordului, praguri, portiere, chedere ,materialele sunt ff prost finisate neduse pana la capat si de proasta calitate.
Nu sunt obsedat sau maniac dar au fost cateva mici observatii pe care tineam sa le spun.Nu sunt perfectionist dar sa stiti ca difera mult ce primim noi fata de ce au aia in franta unde un c4 aceleasi dotari costa cu aproape 2000e mai mult ca un golf V.
1: Partile de cauciuc sau chedere de pe conturul geamului de dinafara nus cum se numesc chiar si dupa spalarea masinii raman incleiate si cand dau ca sa le curat eu personal frec la ele de-mi iese ochii si surpriza carpa NEAGRA.Le sterg pana incep sa scartaie la atingere dar tot aia.
2.Pragul este dintr-un material texturat (nu stiu cine a gandit sa puna material texturat la praguri!!!) dar daca il atingi si esti oleaca murdar de norui sau praf nul mai cureti nici cu peria(poate daca te chinui vreo 3 ore)
3.Acelasi prag este la baza din 2 bucati imbinate la mijloc !!! iar in spate mi s-a dezlipit.
4.Protectia de cauciuc de la portbagaj sa facut alba.
5.Si in final cateva observatii:La materiale deschise cum am eu un bej in partea de jos la portiere si la bord plasticul arata ca dracu(pacat de material ca e super combinatia de culori) materialu da senzatia de prost lucrat si grosolan are urme de la matrita(asta se observa cam la majoritatea pieselor din plastic dur mai putin alea pe negru)Daca ar fi sa trag o concluzie as spune ca atat partea de jos a bordului, praguri, portiere, chedere ,materialele sunt ff prost finisate neduse pana la capat si de proasta calitate.
Nu sunt obsedat sau maniac dar au fost cateva mici observatii pe care tineam sa le spun.Nu sunt perfectionist dar sa stiti ca difera mult ce primim noi fata de ce au aia in franta unde un c4 aceleasi dotari costa cu aproape 2000e mai mult ca un golf V.
Nu stiu daca e problema de perceptie, sau sint diferite masinile. Mie mi se pare finisarea mult mai buna in Citroenul meu decit in alte masini din aceeasi clasa. Am facut drive teste cam cu toate si diferenta mi s-a parut mare. Uitati-va la mult laudatul Ford Focus, in finisarea "normala", nu Ghia. Plastice de calitate slaba, plastic alb care imita metalul pe schimbatorul de viteze, minerele interioare la usi parca lipite si nefinisate, etc. La C4 materialele de pe bord, minerele de la usi, tapiteria, sertarele de pe bord, toate mi se par de calitate mai buna. Si nu e doar impresia mea, ci si a colegilor si prietenilor care s-au urcat in ea.
Pai nu m-am referit la sertare si bord sau schimbator alea intradevadr sunt bine realizate m-am referit la alte parti.De calitatea unui material iti dai seama cand te uiti cat de cat atent.Conteaza si cum reflecta lumina textura sau la pipait in fine eu am spus observatiile mele.Si mai conteaza si prima impresie cand te urci in masina ca la inceput zau daca am observat ceva...
Ford focus ,primul, era mai rau ca un logan la finisaje in int. asta o stie toata lumea in cel nou am urcat doar odata si nu mai tin minte exact dar arata mult superior primului sau asta a fost prima impresie...

Bre, stiti ceva? Eu dupa aproape 5000km (parcursi in vreo 2 luni de cind am masina) pot sa spun ca nu am probleme cu ea.
Sint in continuare fericit de alegere si dupa cum merg treburile e foarte posibil sa ramin asa. Sper ca peste ceva ani sa mai evolueze modelul asta, sa fie disponibil si cu un V6 sau macar un turbo, sa se poata monta eleron si pe berlina (ca tot berlina vreau) ca sa imi iau tot de la ei ceva.
Sint in continuare fericit de alegere si dupa cum merg treburile e foarte posibil sa ramin asa. Sper ca peste ceva ani sa mai evolueze modelul asta, sa fie disponibil si cu un V6 sau macar un turbo, sa se poata monta eleron si pe berlina (ca tot berlina vreau) ca sa imi iau tot de la ei ceva.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo