Problemute la C4...

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 01-Iul-2006 21:23

Daca schimbi doar jantele si pastrezi diametrul cauciucului atunci se pierde contextul problemei ridicate initial..

Ma insel sau nu stii cum se interpreteaza notatiile cauciucurilor?

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Sâm 01-Iul-2006 22:19

MARIAN scrie:Ma insel sau nu stii cum se interpreteaza notatiile cauciucurilor?


Nu stiu la ce anume te referi si e posibil sa ma insel eu, insa ca sa pastrezi diametrul exterior trebuie ales cauciucul astfel incit diametrul interior initial (15") + 2*inaltimea cauciucului (2*0.65*195) sa fie egal cu 17" + 2*205*noul ratio (sau eventual 225 daca ai aripa unde sa bagi janta cu asemenea latime).
Un calcul rapid da ca ar trebui sa bagi 205/50/r17 sau ceva de genul 225/40/r17. Omul spunea de offroad si din calculele intrmediare rezulta ca inaltimea cauciucului coboara de la 195*0.65=126mm la 205*0.5=102mm. Deci sincer khane, nu stiu de la ce ne hirjonim atita.

Cred ca totusi ar trebui definit si ce inseamna offroad in ziua de azi, ca hotii astia de edili/parlamentari/ce-or mai fi ei ne pun numai zgura cu muci pe strazi care sare la prima ploaie, si iaca ai un fel de offroad :) Oricum prin gropi/asfalt neuniform/etc eu nu as merge cu pneuri cu inaltime asa mica.

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde White Wizard » Dum 02-Iul-2006 11:00

... s-a deviat foarte mult de la subiect :!:

caponel21
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Joi 22-Iun-2006 12:59
Localitate: Bucuresti

:)

Mesajde caponel21 » Vin 07-Iul-2006 13:50

(revin putin la scut)
am intrebat de scut special ca sa accentuez prostia celor de la Citroen...
ca vorbeam de ASR ( masina se compora la demaraj ca si cum ar avea... cu toate ca nu are acel buton ; cineva spunea ca au toate o chestie la cutie... care nu te lasa sa scartai rotile, nu am inteles ce!)
Iar scutul .. teoretic nu ar fi trebuit sa am.. dar AM. :)
Cand am incheiat contractul am vb clar despre masina care era in showroom deja, mai multe detalii cum ar fi anul de fabricatie ; si abia dupa ce am avut talonul in mana am constatat ca e fabricata in 2005.

Una peste alta ce mai era un ASR acolo in + sau -. :))

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 07-Iul-2006 16:25

Daca ti-au zis ei ca au scut iti spun sigur ca nu ai.Asa m-a vrajit si pe mine dealeru cu toate ca se vedea clar ,ba mai mult m-a asigurat ca masina are scut iar la revizie mi-au spus clar ca NU ARE si m-am uitat si eu (are in schimb prelungirile de la spoiler care sunt mari).Are doar daca ti-au pus ei optional si a intrat in pret dar ma cam indoiesc.Asa ca nu mai fi asa sigur ce zic ei, mai bine te uiti la motor si daca vezi asfaltul fii sigur ca nu ai.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Vin 07-Iul-2006 20:53

Eu cred ca are scut. A mea are...nu din metal ce-i drept dar are...e un material gen plastic asa.
Cat despre aberatiile alea ca, cutia de C4 are nu stiu ce sa nu mai scartaie rotile... :minigun: .
Pleaca masina cu scartait doar daca stii cum sa dai in ea...altfel nu pleaca.
Daca ai ESP deci automat si ASR(la C4 e un buton mare pe care scrie ESP) nu prea o sa scartaie decat pentru ff putin timp, dupa care roata se va bloca.

caponel21
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Joi 22-Iun-2006 12:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde caponel21 » Vin 07-Iul-2006 21:33

am scut .. ca l'am vazut.
mi-am pus ambitia azi cu ea, ca tot era putin ud pe jos... si se pare ca se pot scartai rotile si inca tare :), sper sa nu imi fac un obicei din asta :p ca dup'aia ... o sa schimb cam repede ambreajul.

Voi ce presiune avetzi in pneuri??
Am fost azi sa le verific presiunea pt prima oara de cand am masina (5200km),(pareau 1 pic lasate) si se pare ca aveam 3 atm :shock: .
Rezultatul a fost ca le-am desumflat in loc sa le umflu :?: .

Maine dim o sa testez autostrada Soarelui :p (o plimbare scurta pana la mare)
chiar! mai merge careva in directia aia? ar fi marf sa fim vro 10 C4 in coloana :D

Avatar utilizator
Adrian
pasionat
Mesaje: 439
Membru din: Dum 18-Sep-2005 18:47
Localitate: Bucuresti

Mesajde Adrian » Vin 07-Iul-2006 22:01

Eu ma duc in Moldava in weekend! La mare sapatamana viitoare! Imi planific deja banii pt 2000 km :(

Mi-am facut presiunea cand am schimbat pneul dreapta fata! Restul erau ok
!
[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]

regedit
pasionat
Mesaje: 381
Membru din: Sâm 15-Apr-2006 20:01
Localitate: la volan

Mesajde regedit » Lun 10-Iul-2006 14:21

caponel21 scrie:am scut .. ca l'am vazut.
mi-am pus ambitia azi cu ea, ca tot era putin ud pe jos... si se pare ca se pot scartai rotile si inca tare :), sper sa nu imi fac un obicei din asta :p ca dup'aia ... o sa schimb cam repede ambreajul.

Voi ce presiune avetzi in pneuri??
Am fost azi sa le verific presiunea pt prima oara de cand am masina (5200km),(pareau 1 pic lasate) si se pare ca aveam 3 atm :shock: .
Rezultatul a fost ca le-am desumflat in loc sa le umflu :?: .

Maine dim o sa testez autostrada Soarelui :p (o plimbare scurta pana la mare)
chiar! mai merge careva in directia aia? ar fi marf sa fim vro 10 C4 in coloana :D


daca te uiti pe usa de la sofer sunt trecute parca acolo presiunile care trebuie sa le ai in roti. si pe mine dealerul mi le-a dat cu 3 si m-a sfatuit sa le mai dezumflu ca sa fie mai confortabila la gropi. nu l-am ascultat pentru ca daca producatorul scrie ceva e bine sa respecti. greutatea masinii nu este chiar mica si dezumflarea rotilor si rularea la viteze mari poate duce la uzuri premature ale pneurilor.

caponel21
just curious
Mesaje: 12
Membru din: Joi 22-Iun-2006 12:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde caponel21 » Lun 10-Iul-2006 16:15

pai asta voiam sa spun si eu
la mine scrie ca trebuie sa am 2,3 pe fata si 2 pe spate si eu aveam 3 in toate.
La tine scrie ca trebuie sa ai 3???

Si... da... chiar e mai confortabila la denivelari ( la piatra cubica se simte cel mai bine)

murphy
pasionat
Mesaje: 143
Membru din: Mar 16-Mai-2006 10:21
Localitate: craiova

Mesajde murphy » Lun 10-Iul-2006 17:00

au inceput sa-mi scartaie franele. si nu mai intra in marsarier asa usor ca la inceput. sper sa nu-mi faca vreo figura cu ambreiajul, desi o mai foloseste si sotia care are carnet de 2 luni.
zambeste, maine va fi mai rau. :D

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 10-Iul-2006 21:34

producatorul da o presiune convenabila pentru toate tipurile de drum, adica face un compromis. daca tu mergi mult pe sosea de ex si ti se par moi, poti baga in ele mai mult decit zice producatorul, daca mergi mai mult pe drumuri denivelate si ti se pare prea dura suspensia, poti sa bagi mai putin. prin incercari repetate poti ajunge la o valoare care te multumeste
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 11-Iul-2006 00:39

De ieri am inceput sa am probleme cu frana de mana.Cand vreau sa o scot imi agata, nu mai cupleaza butonu ala din capat cred, si ma chinui de mor de nervi.Dupa ce am facut si eu sa mearga tasnitoarea din dreapta acuma s-a stricat frana de mana.A mai patit cineva asa ceva si ce pot sa fac, ca nu am de gand sa merg pana la focsani pt. un buton defect.A si la un drum mai denivelat pietris etc. imi balangane volanu...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 11-Iul-2006 08:44

@stevey: asta cu volanul e normal. Asa a facut de la inceput si asa va face pina la sfirsit. Fericiti cei cu DIRAVI... :lol:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Lun 17-Iul-2006 18:44

A mai avut cineva problema de genu cand bagat in marsalier sa caraie scurt ca si cum ar agata ceva...?Azi am patit-o de 6 ori la rand (pe langa ca refuza cu vehementa sa mai intre) , cu toate ca apasam ambreiaju ala de era sa trec prin podea.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu