Problemute la C4...

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mie 13-Sep-2006 14:13

Nu stiu cum este la voi, dar la mine cand schimb vitezele am o senzatie clara ca se "agatza".
Am mers cu C4-ul lui tracer si am ramas putin uimit de cat de usor si uniform aluneca schimbatorul lui.

Este normal ca la mine sa intre in viteza mai "tarsita"?

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Mie 13-Sep-2006 14:30

PROBLEMUTE??? Asta e culmea....daca faptul ca stau de 1 luna cu masina in service mai e problemuta am sa ma impusc. 14000 de km si au intervenit urmatoarele: chiuluasa, capacul de la ea, axul cu came in cap, distr varibila...toate se inlocuiesc. Problema e ca cei de aici lucreaza ffffff greu cu cei din Franta ca nu stiu sa imi repare motorul si au nevoie de indrumare din Franta cat despre piese nu mai zic nimic. Vina este de la o bila sau o chestie din ce am inteles eu care a descentrat tot motorul. Nu comentez de service pt ca mi-au dat masina la schimb nu e asta dar... DACA NU STITI SA REPARATI O MASINA NU O VINDETI!!!! Oricum ar trebuii sa o iau cat de curand ca deja am ilocuit aproape tot motorul. App daca cineva de aici poate sa ma indrume unde as putea face o reclamatie in Franta pt un eventual schimb de masina sau de motor pt ca nimeni nu ma asigura ca acesta "reparat" va functiona k la inceput, as fi recunoscator. (foarte suparat dar in continuare imi iubesc masina :D )

.................................
C4 VTS 180 BHP negru

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 13-Sep-2006 14:46

Msg to Alex Motan

Dar ce i-ai facut de trebuie schimbate asa multe la ea? Eu credeam ca la banii pe care ii dai pe un VTS nu ai probleme inca de la 14000 de km

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 13-Sep-2006 14:53

la noi in tara pe partea de service sunt putin oameni care se pricep. restul sunt habarnisti care isi dau cu ciocanu in degete. nici cursuri de specializare nu li se ofera mecanicilor la brandul respectiv. asta e o problema manageriala, si de mentalitate romaneasca. asa e mai simplu sa ii dai afara, sa ii inlocuiesti (nu ai investit sume importante in ei) dar cand vine partea de profesionalism al muncii clientul sufera. el face reclamatie, directorul il da afara pe mecanicul vinovat (caruia oricum nu-i daduse sansa profesionala sa cresca calitativ) angajeaza altul la fel de bata, si asteapta urmatorul client
nu merita sa enumar marcile care se confrunta cu acesta problema pt ca sunt toate.

PS @DinoG
:lol: :lol: :lol:
nu e greu de inchipuit ce ii poti face unui vts, cand ai nevoie de adrenalina. stiu eu cum sunt, si cam cum ma stapanesc cu greu...momentan :D
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 13-Sep-2006 14:58

T.rac3Er scrie:
PS @DinoG
:lol: :lol: :lol:
nu e greu de inchipuit ce ii poti face unui vts, cand ai nevoie de adrenalina. stiu eu cum sunt, si cam cum ma stapanesc cu greu...momentan :D


Nasol cu excesul asta de adrenalina, cauzeaza reactii adverse: mecanici infumurati, servicii facute de mantuiala. Un lucru e bun si din povestioara anterioara, macar acum nu se mai streseaza ca-i consuma mult in oras si ca n-are loc de parcare :D

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 13-Sep-2006 15:09

prin bucuresti sunt ceva tuneri priceputi (ma refer la tehnica) care isi stiu treaba, si o fac cu sarg. as opta pt unul din ei decat amarasteanul de service autorizat oricand. ma "ceva" pe garantia lor la respectiva componenta pt am incredere in cine imi face lucrarea. oricum mai rau decat o fac ei nu poate fi. :D

Arise scrie:Nu stiu cum este la voi, dar la mine cand schimb vitezele am o senzatie clara ca se "agatza".
Am mers cu C4-ul lui tracer si am ramas putin uimit de cat de usor si uniform aluneca schimbatorul lui.

Este normal ca la mine sa intre in viteza mai "tarsita"?


ar fi fost normal sa mearga ca "uns" doar masina avea >1000km
sa mai treaca timp si vom vedea cum se prezinta.
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Mie 13-Sep-2006 15:17

T.rac3Er scrie:ar fi fost normal sa mearga ca "uns" doar masina avea >1000km
sa mai treaca timp si vom vedea cum se prezinta.


Sunt totusi peste 12.000 de kilometri...

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 13-Sep-2006 15:31

@Alex Motan: am citit pe un alt forum despre un VW passat cu blocul motor fisurat. Desi aia de la porsche au vrut sa-i repare motorul, omul s-a tiganit cu ei vreo luna pina au acceptat aia sa-i inlocuiasca motorul cu totul.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Mie 13-Sep-2006 15:38

MSG to DINOG...
CE-I POT FACE UNU-I VTS??? :shock: Da de ce mi-am luat-o?? Ca sa ma uit la ea? sa merg cu 30 prin oras? Crezi ca schimb numa la rosu? Ca imi bat joc de ea? Offf....merit sa explic. Aceasta masina are un motor Peugeot derivat din WRC, nu are treaba cu turatiile si nu am mai auzit sa pice pana acum, se tureaza pana la 7200rpm fara probleme iar eu care cand ii dau schmb la 6000. Nici nu ar trebuii sa scartaie dupa 3 ani 5 ani dapai dupa 3 luni. Sunt motare cu o directie fff bine precizata de constructor: "Pt cei ce vor senzatii". Nu le poti avea cu o masina de serie si de aceea pt "pasionati" se inventeaza astfel de motoare. Sunt masini de fuga din 80 care nu au avut probleme la motor: am avut un Renault Chamade Williams pe mana si nici de cum sa aud astfel de probleme. Concluzia: Masina de dat "in gura" e de dat in gura si dupa 10 ani nu are voie sa cedeze ca deasta e facuta. Cat despre commenturi de genu ce i-am facut ma abtin pt ca am condus tot felul de masini si nu sunt un novice care abia m-am urcat la volan si ii dau pana se inroseste un display portocaliu din fata mea. :D

Avatar utilizator
DinoG
simpatizant
Mesaje: 87
Membru din: Mar 13-Iun-2006 09:49
Localitate: Bucuresti

Mesajde DinoG » Mie 13-Sep-2006 15:48

Alex Motan scrie:MSG to DINOG...
CE-I POT FACE UNU-I VTS??? :shock: Da de ce mi-am luat-o?? Ca sa ma uit la ea? sa merg cu 30 prin oras? Crezi ca schimb numa la rosu? Ca imi bat joc de ea? Offf....merit sa explic. Aceasta masina are un motor Peugeot derivat din WRC, nu are treaba cu turatiile si nu am mai auzit sa pice pana acum, se tureaza pana la 7200rpm fara probleme iar eu care cand ii dau schmb la 6000. Nici nu ar trebuii sa scartaie dupa 3 ani 5 ani dapai dupa 3 luni. Sunt motare cu o directie fff bine precizata de constructor: "Pt cei ce vor senzatii". Nu le poti avea cu o masina de serie si de aceea pt "pasionati" se inventeaza astfel de motoare. Sunt masini de fuga din 80 care nu au avut probleme la motor: am avut un Renault Chamade Williams pe mana si nici de cum sa aud astfel de probleme. Concluzia: Masina de dat "in gura" e de dat in gura si dupa 10 ani nu are voie sa cedeze ca deasta e facuta. Cat despre commenturi de genu ce i-am facut ma abtin pt ca am condus tot felul de masini si nu sunt un novice care abia m-am urcat la volan si ii dau pana se inroseste un display portocaliu din fata mea. :D



ma bucur ca esti un mare expert in masini de fuga. Dar si Ferrari daca e tot trebuie sa-i respecti rodajul in cazul in care nu-l are facut. Eu mai am un GTI de 2 luni si a trebuit sa am grija de rodaj si la el. Nu l-am turat excesiv in primii 2500 km si nici foarte tare n-am mers.
Fie ea masina de 'fuga' sau nu rodajul e rodaj si trebuie respectat asa cum scrie in carte.

Referitor la cat de tare esti in VTS te invit la o tura pana la munte, dar mergem pe Rucar-Bran. Cine ajunge ultimul in Bran ii plateste celuilalt benzina dus-intors. (sau preferi dubla mansa?)

lefteye
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Mar 23-Mai-2006 21:15
Localitate: Bucuresti

Mesajde lefteye » Mie 13-Sep-2006 17:51

Salut. Aseara m-am intilnit cu o problema care a mai fost expusa aici. Computerul raporta ca temperatura in motor este prea mare si ca trebuie sa opresc imediat. Asa am facut dupa care am sunat la ATS pentru lamuriri. Mi-a s-a raspuns ca probabil este senzorul de temperatura care trebuie schimbat, si sa vin miine (adica azi ) sa vada cum ma strecoara in service. Zis si facut la ora 10 am eram acolo si i-am rugat sa se uite un pic si la frine deoarece aveam senzatia de trepidatie in volan cind frinam la viteza mare. M-au sunat dupa amiaza ca masina este gata si spre surprinderea mea mi-au scimbat ambele discuri de frina fata plus plcute (totul in garantie). Oare cum iti dai seama daca aceeasi problema este si cu discurile spate? Merci

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Mie 13-Sep-2006 18:07

Deci se pare ca asta cu discurile e o problema destul de raspandita..de cand ai masina?

lefteye
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Mar 23-Mai-2006 21:15
Localitate: Bucuresti

Mesajde lefteye » Mie 13-Sep-2006 18:14

Februarie 2006 (masina e fabricata 22.12.2005) si am 10309 km facuti in conditii standard zic eu. Oricum nu au comentat nimic si de aici deduc ca stiau despre problema. Eu m-am bucurat ca au schimbat si placutele pentru ca apostat cineva aici pe care l-au pus sa le plateasca.

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mie 13-Sep-2006 19:45

Nu stiu ce inseamna rodaj pt. voi dar din cate se stie rodajul se face pe banc in fabrica iar ceea ce numim noi rodaj (pe care il facem noi) este o obisnuire a pieselor , ca sa nu zic a masinii , intre ele, in functie si de stilul de mers.Si sa fiu a naibii daca am gasit ceva scris de rodaj in manualul ala ca am cautat foaie cu foaie.Chestia e ca niciodata nu vor fi 2 masini la fel cineva tot o va nimeri pe una proasta mai mult sau mai putin.E ca la jocurile de noroc cine o prinde de buna e un om fericit.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Mie 13-Sep-2006 20:02

[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO