Tremur ambreaj C4

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Lun 01-Oct-2007 17:18

Nu stiu ce poveste de abureala este asta, dar cum sa o turezi ca berbecul , la plecarea de pe loc, la 2-3-4-5 mii???Nu sunt eu cine stie ce mecanicul lui peste, dar cred ca daca avem 3000 rpm, in treapta 1 si vreau sa fac 2-3 miscari de parcare,se duce dxxxxlui ambreiajul.
La fel cand vin din oras, sa zicem si incetinesc in asa zisa mea parcare, care e pe un platou de pamant, care in unele locuri s-a batatorit, in altele a facut niste transee, mama mama, si eu merg incet cu trepata 1 , undeva intre 7 si 9 sute de ture, parchez si atat.Nu incep sa fac motorul sa raga ca debilul , ca se cam duce pe pustii.
Inca un hint: cand aveam probleme, am plecat intr-o zi nervos de la receptie( stiti voi , dupa chestii de genul: "Dar uitati-va , masina merge!" - si bineinteles ca ea facea ca toate alea(problemele erau la motor)) si am plecat cum aud ca va pune pe unii de pe aici sa plecati de pe loc .Am dat cu spatele aproximativ 15 metrii - 3000 rpm, viteza mica de deplasare= fortat ambreiajul- am dat putin in fata - 2500 rpm, viteza mica de deplasare= stiti voi deja- ma dau jos nervos din masina, sa ma duc la receptie si sesizez miros de ars dinspre compartimentul motor.Ii spun sefului de acolo si imi spune ca e normal mirosul ala, la cum am plecat cu ea, ca s-a incins ambreiajul. :evil:

Avatar utilizator
calin13
simpatizant
Mesaje: 72
Membru din: Mar 29-Aug-2006 14:11
Localitate: Timisoara
Contact:

Mesajde calin13 » Lun 08-Oct-2007 13:54

Am fost azi in service la Eveman Timisoara cu masina. Aceeasi problema: tremura de o lua naiba, iar daca alternam accelerarile, se oprea motorul, se oprea de parca il opream de la cheie. Facea mai ales dimineatza cand e mai racoare. In o ora au rezolvat problema. Nu stiu ce au facut si nici nu-mi pasa. Ideea e ca ca mi-au zis si mie de benzina. Sa-i f**! Pai am avut Solenza 3 ani de zile si nu a facut asa, si face masina asta ca e de 3x banii?

Oricum, acum nu mai face. Am sa vad cat timp.

Sorin_4
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Joi 18-Oct-2007 11:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde Sorin_4 » Joi 18-Oct-2007 11:36

Salutare,

Am si eu o problema asemenatoare. Tremura masina la plecarea de pe loc cand masina e calda. Acum 3 saptamani am fost la ATS Pipera. Dupa diagnostic ei zic ca nu are nimic, ca nu prind, bla, bla, bla. Am convenit cu ei sa revin cand mai imi face la fel. In aceeasi zi am plecat la colindat bucurestiul sa prind problema. Dupa vreo ora masina a inceput sa tremure dar nu foarte tare, oricum m-am dus din nou la ATS, a venit seful de la service cu mine, a vazut pr, mi-a zis ca poate e de la niste tamburi. A pus pe cativa sa se uite pe acolo, dupa vreo 15 min imi dau masina si imi spun ca trebuie schimbat kit ambreaj + volanta. Masina e inca in garantie, mai are vreo 2 luni, are 24000 km parcursi. Piesele au sosit dar inca nu am acceptul de la garantie. Daca imi refuza garantia cred ca OPC -ul e ultima solutie.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Joi 18-Oct-2007 14:41

Volanta nu e o piesa operabila de catre utilizator, ori ti-o dau pe garantie ori OPC :?

Sorin_4
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Joi 18-Oct-2007 11:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde Sorin_4 » Joi 18-Oct-2007 16:51

Nici kit-ul de ambreaj nu e, doar discul este din cate stiu eu. Dar daca e volanta nu asta a cauzat si defectarea kit-ului? Ei mereu zic ca e vina utilizatorului, dar chiar cred ca au pr generale cu astea. Eu conduc de 10 ani, de 5 ani am masina personala care o conduc, deci cred ca pr utilizatorului nu exista.

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Joi 18-Oct-2007 18:00

Se rezolva prin schimbarea discului de ambreaj si a placii de presiune. Nu stiu daca temporar sau definitiv, eu am alta placa de presiine si alt disc de ambreaj de vreo 12k km si nu mai face. Sa vad ce zice peste inca vreo 10k.

Sorin_4
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Joi 18-Oct-2007 11:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde Sorin_4 » Vin 19-Oct-2007 20:27

Daca ei spun ca e si volanta cred ca se bazeaza pe ceva. Poate pe faptul ca nu face mereu cand plec de pe loc. Problema cea mare e cu garantia ca majoritatea dau garantie la ambreaj de 20000 km. M-as mira sa se strice asa repede discul de ambreaj fara motiv.

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Mar 30-Oct-2007 16:35

Azi am incercat ceva : in parcare , am luat piciorul de pe acceleratie, in treapta 1.Masina s-a parcat " singura" la turatie de relanti.Nici macar nu a dat vreun semn ca moare sau alte din astea.Si atunci, cum pot nesimtitii aia sa indrazneasca sa spuna ca masina trebuie turata big time cand pleci de pe loc ??
Va spun eu, pe astia cand ii angajeaza la ATS, dau test cu poligraful, care minte mai al draq, trece si e angajat!!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 30-Oct-2007 17:21

Rapoartele pentru treapta I sau marsarier sint aproximativ egale. Daca masina s-a miscat deja de pe loc si nu e incarcata sau ceva de genul asta, atunci ar trebui sa mearga singura la relanti. Daca ai la dispozitie un diesel aspirat, atunci poti sa experimentezi chiar o plecare de pe loc doar cu ampreiajul, fara acceleratie :wink:
Deci ca sa pleci de pe loc in conditii normale (fara panta, greutate, etc.) 2000 de ture (pt benzina) sint super de ajuns.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Mar 30-Oct-2007 18:35

Pai eu cind dau cu spatele foarte rar accelerez. Marsarier-ul e undeva intre treapta 1 si 2 ca raport.
E normal sa turezi cind pleci tare de pe loc, insa in parcare te poti misca doar din ambreaj, la relanti ai 8Kmph in treapta 1 si e suficient de cele mai multe ori.

dimabogdan
pasionat
Mesaje: 322
Membru din: Vin 12-Ian-2007 11:06
Localitate: constanta

Mesajde dimabogdan » Mie 31-Oct-2007 11:44

Corect, am incercat si asta azi.De azi inainte numai asa fac 8)

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 31-Oct-2007 12:47

Va recomand sa cititi articolul urmator si, daca la C3-C4 e tot volanta dual-mass, faceti un print si mergeti cu el la service. :lol:
Poate mai invata si aia de la ATS cate ceva.

Flywheel dual-mass

Un alt link:
Flywheel

Puteti da si voi un search pe google sa aflati mai multe informatii. Pana la urma, concluzia e nu ca ambreiajul e prost, ci mai degraba solutia oferita de Citroen nu e buna. Sau, faptul ca nu ti se spune de cand ai luat masina cum trebuie s-o conduci.
Stiu, pentru unii poate parea frustant acest lucru (sa ti se spuna ca nu stii sa conduci), dar asta e adevarul, si nu e vina voastra. In fiecare an, apar solutii noi, se fac modificari, apar modele noi.
Noi, ca si conducatori auto trebuie sa ne adaptam schimbarilor, iar ei, ca si producatori si dealeri trebuie sa accepte ca se fac si greseli constructive si, totodata, sa informeze corect cumparatorul asupra ce are de facut.
Daca va incanta cu ceva, desi nu prea cred, exact aceeasi problema o am si eu la Subaru Legacy. Din fericire, oamenii de la service au inteles despre ce e vorba si va fi schimbat pe garantie tot kitul: ambreiaj+volanta.
O sa incerc schimbarea lui cu un sistem single mass. Probabil ca pedala de ambreiaj va fi mai greu de apasat (voi avea reclamatii de la sotie), dar, sper ca sa fie mai rezistent decat asta actual. Bine, la Subaru mai e si alta problema: avand tractiunea integrala permanenta, ambreiajul e mult mai solicitat decat la o masina cu tractiunea pe o singura punte. Probabil, incercand sa protejeze transmisia, au pus acest ambreiaj cu volanta dual-mass. Totusi, Foresterul XT sau Impreza STI, desi au 230CP, respectiv 280CP, au single mass si nu am auzit de astfel de probleme.

PS: aceleasi probleme au fost raportate cu tipul acesta de volanta si la Ford, VW, Audi...deci nu e un capat de tara. Se intampla si la altii.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 31-Oct-2007 14:30

Solutia asta cu volanta din 2 bucati e folosita acum de majoritatea producatorilor europeni. Pretextul este reducerea vibratiilor, dar adevaratul motiv este faptul ca o piesa care inainte era "for life" acum devine consumabil, cu efecte benefice pentru service-uri si nefaste pentru buzunarul nostru, pentru ca piesa aia costa ceva bani, iar manopera inca pe atit.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
adytzu
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 1308
Membru din: Vin 11-Iul-2003 09:34
Localitate: Bucuresti

Mesajde adytzu » Mie 31-Oct-2007 15:07

Nu stiu ce sa spun, Nicule...eu nu as fi chiar atat de radical in afirmatii. Cred ca sunt avantaje si dezavantaje de ambele parti.
Ramane la latitudinea fiecaruia sa vada partea plina a paharului. Asa cum scrie si intr-unul din link-urile alea, cel dual-mass e mai usor de utilizat, face plecarile mai usoare, pedala de ambreiaj e mai moale (pentru doamne), reduce vibratiile motorului, dar in schimb, "nu tine la tavaleala", ca sa zic asa.
Iar in Bucuresti, in halul in care a ajuns circulatia, nu poti circula decat in conditii extreme: plecari tari sa nu-ti ia altul fata ca pe urma nu mai reusesti sa te incadrezi pe banda, frane, iar plecari, tinut la 3km/h, si tot asa. Nu cred ca pentru asa ceva au fost gandite. :cry:
Daca poti fi calm si sa-i lasi pe toti sa plece inaintea ta, daca nu te grabesti niciodata, nicaieri, poate ca da, acest tip de ambreiaj e chiar bun.
Eu, sincer, il prefer pe celalalt.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Vin 02-Noi-2007 11:53

La C3-ul din semnatura volanta nu este cu masa dubla. E inca un mister cum s-a deformat :?


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187681
    Total subiecte 18620
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11708
    Cel mai nou membru Ibr_subaib