Problemute la C4...

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 29-Oct-2006 17:40

stevey scrie:Oricum mi se pare prea stupid sa nu vrea mai mult de 3!!


Poate mai mult de 3 si chiar merge daca nu apuca sa se amestece cele 2 aere inainte. Deci poate doar ca astia in cartea tehnica recomanda sa tii diferenta dintre cele 2 sub 3, pentru ca se poate ajunge in situatia (stupida dupa parerea mea, si aici e de vina utilizatorul) in care pentru a produce aer de temperatura T1 pentru ocupantul 1 aerul trebuie incalzit iar pentru a produce aer de temperatura T2 pentru ocupantul 2 aerul sa trebuiasca racit. Mi se pare ca e ca si cum te-ai chinui sa iesi din sant cu frina de mina trasa.

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Dum 29-Oct-2006 21:11

Gusti scrie:apropo....ce parere aveti de climatizare ..nu stiu de ce dar am impresia ca nu baga rece/cald atat cat trebuie ..adica atunci cand erau 35 de grade era climatronicul pus pe 18 grade si parca tot nu faceam foarte frig iar acum il tin pe 27 si nu ma da caldura afara din masina !!
"asa face toate?" sau e doar a mea pusa pe glume? tin sa mentionez ca a fosta solenza cand venea vb de caldura statea iarna pe treapta 2 la ventilator si puteam sta cu un tricou cu maneca lunga si era super ok


Sigur ai o defecþiune Gusti. În loc sã cârcoteºti mai bine te duce-ai la service.
De ce ai renunĂžat la solenĂža Âşi Ăži-ai cumpĂŁrat C4, pentrucĂŁ te simĂžeai aÂşa de
bine ĂŽn tricou Âşi cu ventilatorul pornit?
"Nu toate face aÂşa" ci numai a ta, du-te repede la service cĂŁ la iarnĂŁ o sĂŁ ĂŽngheĂži Âşi cu pilota pe tine.

DMX
pasionat
Mesaje: 748
Membru din: Vin 02-Dec-2005 15:32
Localitate: RO.Bucuresti
Contact:

Mesajde DMX » Dum 29-Oct-2006 22:22

Solenta aia baga la caldura de nu se poate , incredibil de repde si o caldura sufocanta daca nu o ocntrolezi !!

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Lun 06-Noi-2006 13:38

mituc scrie:E posibil sa incep sa am si eu problema aia cu ambreajul... uneori mi se intimpla (destul de des in ultima mie de km, a 14-a) sa o bag in marsalier, ea piuie de zor ca da cu spatele dar nu cupleaza cutia.


Treaba e cam aiurea, insa am vazut ca daca in momentul in care nu cupleaza in marsalier ridic 1cm piciorul de pe ambreaj si tin maneta in tensiune (adica in incercarea disperata de a o cupla in marsalier) cupleaza fara probleme.
Ma gindesc ca de acuma s-o bag in marsalier fara a mai calca deloc ambreajul, sa vad ce face. Glumesc, bineinteles, dar e aiurea. O sa cam fac urit la revizie acusica... si cu necuplatul in ambreaj in 100% din cazuri, si cu scirtiitul cind plec cu motorul (sau cutia?) rece, etc. Si am sa mai fac si scandal ca pe linga ca are problemele astea (peste care as putea trece) nu are macar 250CP si nu e turbo. Deci sa aleaga, ori 250CP turbo ori 110cp aspirat si fara problemele astea.

Avatar utilizator
Alex Motan
pasionat
Mesaje: 198
Membru din: Lun 11-Sep-2006 22:20
Localitate: Bucuresti,Galati

Mesajde Alex Motan » Lun 06-Noi-2006 13:45

Referitor la "necuplatul" in marsarierre, e o problema intalnita la multe citroenuri si ciar si la unele peugeoturi. Nu disperati, scoate-ti-o din viteza si apoi incercati iar. In acelasi timp ridicati si piciorul du pa ambreeaj.
NU FORTATI CUTIA!!! Calm, reluati operatiunea de cate ori este necesar.
P.S. Mi se intampla de 3 ani jumate la Picasso, a facut-o cand era noua o face si acum.

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Lun 06-Noi-2006 13:51

...Referitor la "necuplatul " in marsarierre...

Inseamna ca tre' sa ne consolam ?...ca nu exista "tratament" ?
... nu prea sunt de acord ! :evil:

Kerekash_KRK
simpatizant
Mesaje: 93
Membru din: Joi 14-Sep-2006 10:16
Localitate: Bucuresti

Mesajde Kerekash_KRK » Lun 06-Noi-2006 14:33

Referiotor la bagatu in marsarier stai linistit ca si eu am fost cu problema asta... au unso i-au facut tot ce se poate... asa e ea. Si aici nu e de vina nimeni pentru ca majoritatea masinilor fac asa (vorbesc de masini pana in 30.000 - 40.000 euro).
Despre scartaitul cu motorul rece.. dute si batei la cap bine, eu am fost de 3 ori in service cu problema ata pana s-au saturat sa ma mai vada si au schimbat piesa, nu au mai reglato ca pana atunci. Ca sa stii e un colier de la evacuare care nu face priza la rece. Asa ca tinete de ei.
Si acum nu stiu cum sa iti explic mai clar, dar TU ai achizitionat un citroen C4 cu 110 CP, care ATS-ul nu o sa ti-l schimbe pe un Porshe de 250 CP turbo, asa ca renunta la ideea asta :wink:

Avatar utilizator
dumiflo
pasionat
Mesaje: 319
Membru din: Joi 30-Mar-2006 15:27
Localitate: Bucuresti / Medgidia

Mesajde dumiflo » Lun 06-Noi-2006 14:39

...si eu am problema cu scartaitul asta.
@Kerekash_KRK ... Poti sa-mi spui cat dureaza "operatia" de schimbare a colierului respectiv ?...ca as trage si eu o fuga pe la service.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Lun 06-Noi-2006 15:31

si la mine e marsarierul cu probleme...cateodata e enervant, ca dupa 3 incercari tot nu reusesc...si mai face zgomotul ala urat, tipic celor care nu apasa ambreiajul suficient si harjaie pe acolo. si eu stiu clar ca apas la maxim (cred ca ar trebui sa trec prin podea pedala ca sa o duc mai mult)
in fine...asta e..o sa o mentionez la dealer, daca se poate si sa ramana inregistrata cumva situatia, in caz ca se intampla ceva nefericit
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Kerekash_KRK
simpatizant
Mesaje: 93
Membru din: Joi 14-Sep-2006 10:16
Localitate: Bucuresti

Mesajde Kerekash_KRK » Mar 07-Noi-2006 09:45

Operatia de schimbare a colierului respectiv nu dureaza mult. Adica eu am fost la ATS cu o gramada de probleme si am lasat masina seara si am luato a doua seara (total aprox 24 ore). Acu nu stiu ce sa zic ca am programare pentru schimbat parbrizu si reparat 3 zgarieturi in parcare si mi sa spus ca o sa dureze cam o sapt........ :cry: deci multa bafta si sa tio rezolve repede.

Apropo in ultimul timp am observat ca franzeaza mai greu si imi trepideaza putin masina in timpul franei.... aveti idee de cauza (masina are 7000 km).

Avatar utilizator
Gusti
pasionat
Mesaje: 161
Membru din: Joi 18-Mai-2006 12:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde Gusti » Mar 07-Noi-2006 13:12

probabil discuri ovalizate....asta e singurul lucru care imi vine in minte acum
pt nava spatiala n-am avut bani, de asta mi-am luat C4 Coupe 1.6i 16v Jaune Scott VTRVroom Racing Bucuresti !![url=http://upload4.postimage.org/1947160/photo_hosting.html][img:520520e6fa]http://up

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Mar 07-Noi-2006 17:17

Si la mine se aude un scartait, tot la pornirea motorului la rece ,dar nu in mod constant ci din cand in cand si asta daca stau cu geamul deschis si ascult.Pe langa asta, intr-o seara ,mi-a spus prietena ca atunci cand am facut curba s-a auzit ca un zgomot de metal pe metal un scrijelit sau scartait...o fi tot aia?.Ea era afara iar eu nu am auzit nimic.Singurul zgomot neplacut care se aude si in masina este mugetul ala de vaca cand dau cu spatele.Cu schimbatorul am observat ca atunci cand este frig refuza cel mai des sa intre in marsalier.

seridan
pasionat
Mesaje: 155
Membru din: Dum 07-Mai-2006 19:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde seridan » Mar 07-Noi-2006 21:30

Kerekash_KRK scrie:Operatia de schimbare a colierului respectiv nu dureaza mult. Adica eu am fost la ATS cu o gramada de probleme si am lasat masina seara si am luato a doua seara (total aprox 24 ore). Acu nu stiu ce sa zic ca am programare pentru schimbat parbrizu si reparat 3 zgarieturi in parcare si mi sa spus ca o sa dureze cam o sapt........ :cry: deci multa bafta si sa tio rezolve repede.

Apropo in ultimul timp am observat ca franzeaza mai greu si imi trepideaza putin masina in timpul franei.... aveti idee de cauza (masina are 7000 km).


Discuri ovalizate.

Avatar utilizator
john2006
simpatizant
Mesaje: 56
Membru din: Dum 08-Ian-2006 09:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde john2006 » Mie 08-Noi-2006 09:20

Salut,
De vreo 2 saptamani de cand s-a facut mai frig in Bucuresti am inceput sa am probleme mari cu aburirea geamurilor. Trebuie sa am tot timpul pornita dezaburirea, altfel nu mai vad nimic. Pana acum imi facea asa doar pe recirculare, in mod normal nu se abureau - nici anul trecut la - 20.
Mi-a zis un prieten ceva de un filtru de aer ca ar fi imbacsit. Mai are cineva problema asta?

John

Kerekash_KRK
simpatizant
Mesaje: 93
Membru din: Joi 14-Sep-2006 10:16
Localitate: Bucuresti

Mesajde Kerekash_KRK » Mie 08-Noi-2006 09:52

Da si eu am problema cugeamurile aburite, dar la mine e prima iarna si e parbrizul crapat un pic si mam gandit ca si din cauza asta, astept sa vad dupa ce il schimba... De fapt si restul geamurilor din masina tot asa aburite sunt si alea chiar se dezaburesc greu....


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu