Problemute la C4...
Moderator: Echipa Tehnica
Asa cum a spus si Matrixu, par a fi simptome de ambreiaj patinat. E buna ideea cu frana de mana. Poti sa mai incerci sa pleci de pe loc cu a 2-a sau sa o talpuiesti nitel mai tare in mers si sa vezi daca se repeta figura. Cati km ai cu masina?
Eu zic sa nu te panichezi. Incearca sa nu pleci la drumuri lungi cu ea cel putin pana nu te dumiresti cu problema asta. Mai tine-o cateva zile in probe si vezi ce si cum.
Eu zic sa nu te panichezi. Incearca sa nu pleci la drumuri lungi cu ea cel putin pana nu te dumiresti cu problema asta. Mai tine-o cateva zile in probe si vezi ce si cum.
nu cu frina de mina se face proba, ci accelerind blana in timp ce mergi cu treapta 5 la 50-60 km/h. daca nu se tureaza peste aiurea, nu e ambreiajul, daca incepe sa salte in ture fara sa se modifice viteza, atunci e ambreiajul
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
Eu zic ca in cazul in care problema se reproduce constant cum a zis khan sa te duci neaparat cu ea in service pana nu se agraveaza problema si mai mult. S-ar putea sa fi ajuns ulei pe la simeringuri si d-asta sa patineze. Oricum, pare a fi o problema cu ambreiajul.
Ce verificari ti-au facut cand ai fost cu masina in service? Ti-au urcat-o pe rampa, s-au uitat sub ea, au facut o proba de drum? Ai incercat de mai multe ori sa testezi cu metoda lui khan si de fiecare data ai simtit ca patineaza?
Ce verificari ti-au facut cand ai fost cu masina in service? Ti-au urcat-o pe rampa, s-au uitat sub ea, au facut o proba de drum? Ai incercat de mai multe ori sa testezi cu metoda lui khan si de fiecare data ai simtit ca patineaza?
Azi iar am avut probleme cu pornirea.De trei ori i-am dat pana sa porneasca.Alaltaieri am pus benzina carerra 100.Ma gandesc totusi ca e de la fosta benzina(top 99) a mai ramas si nu i-a placut ceva.La fel a mai patit taicamiu cu meganeu zilele astea cu 95 de la omv...si de aia ma gandesc ca totusi benzina e de vina.O alta intrebare pe care asi vrea sa o pun este in legatura cu "fluieratul" ala cand o accelerezi parca are turbo.Parca acum se aude mai tare ca inainte si in turatii joase.E ceva normal sau...Din cate am inteles ar fi de la filtru de aer...?
stevey scrie:Azi iar am avut probleme cu pornirea.De trei ori i-am dat pana sa porneasca.Alaltaieri am pus benzina carerra 100.Ma gandesc totusi ca e de la fosta benzina(top 99) a mai ramas si nu i-a placut ceva.
Eu de ceva vreme bag doar top99 in loc de carera 100. masina merge la fel iar un plin ma costa cu vreo 35RON mai putin. OMV95 masina a tusit, nu petrom 99 nu (si consuma la fel ca si cu carera 100).
stevey scrie:O alta intrebare pe care asi vrea sa o pun este in legatura cu "fluieratul" ala cand o accelerezi parca are turbo.Parca acum se aude mai tare ca inainte si in turatii joase.E ceva normal sau...Din cate am inteles ar fi de la filtru de aer...?
Se deschid toate supapele. Pina la o anumita turatie sau efort se deschid doar 2 din 4 (per cilindru). Cind se deschid toate se aude flueratul ala superb care ma face sa nu mai iau piciorul de pe acceleratie si nici sa nu mai schimb de ciuda ca nu am turbo (dar fac eu rost de un turbo benzinar pina la urma...

Acum cum e mai frig probabil computerul de bord comanda deschiderea tuturor supapelor ceva mai devreme, si probabil foloseste alt timing pentru a le deschide si inchide intr-un anumit interval.
De exemplu,cind era mai cald mi se deschideau toate pe la 45-50Kmph in treapta a 2-a, si pe la 70 intr-a 3-a(undeva dupa 3500rpm, cred ca spre 4000). Acum mi se deschid pe la 38-40 si intr-a 3-a pe la 65 (tot cam pe acolo dar sesizabil mai devreme).
P.S.: dar nu poti sa spui ca nu-ti place suieratul ala, nu?

stevey scrie:Azi iar am avut probleme cu pornirea.De trei ori i-am dat pana sa porneasca.Alaltaieri am pus benzina carerra 100.Ma gandesc totusi ca e de la fosta benzina(top 99)
A propos de pornire, totusi e posibil ca la tine sa fie alte dureri... Bine ar fi ca acum inainte de a da frigurile sa mergi sa faci o verificare pe la pompa de injectie, injectoare, eventual filtrul de aer (poate e mai imbicsit si dimineata e mai ermetic pina trage putin aer prin el).
Aha deci si la tine e la fel cu fluieratul..ma gandeam ca o fi luat-o la mine razna.Am inteles ca la turbo scade durata de viata a motorului(daca nu e conceput pt asa ceva).La fel si cu compresorul.Si pe mine ma batea gandul dar deocamdata prefer o usoara personalizare nu la motor.
Despre pornire am sa-i mai fac niste teste zilele astea sa vad cum se comporta, oricum sper sa ajung pe la brasov(mai am si alte problemute cu ea si trebuie facut si updateu la airbag).Culmea ca nu a ratat nici o pornire iarna trecuta pe -20 grade si acum face figuri.Cat despre benzina am nedumeriri deoarece a mai facut asa cand i-am pus top 99.Cu cea de la omv nu am patit.
Despre pornire am sa-i mai fac niste teste zilele astea sa vad cum se comporta, oricum sper sa ajung pe la brasov(mai am si alte problemute cu ea si trebuie facut si updateu la airbag).Culmea ca nu a ratat nici o pornire iarna trecuta pe -20 grade si acum face figuri.Cat despre benzina am nedumeriri deoarece a mai facut asa cand i-am pus top 99.Cu cea de la omv nu am patit.
- instalatorul
- simpatizant
- Mesaje: 36
- Membru din: Joi 06-Apr-2006 14:09
- Localitate: constanta
- Contact:
Se deschid toate supapele. Pina la o anumita turatie sau efort se deschid doar 2 din 4 (per cilindru). Cind se deschid toate se aude flueratul ala superb care ma face sa nu mai iau piciorul de pe acceleratie si nici sa nu mai schimb de ciuda ca nu am turbo (dar fac eu rost de un turbo benzinar pina la urma... Super ).
Acum cum e mai frig probabil computerul de bord comanda deschiderea tuturor supapelor ceva mai devreme, si probabil foloseste alt timing pentru a le deschide si inchide intr-un anumit interval.
De exemplu,cind era mai cald mi se deschideau toate pe la 45-50Kmph in treapta a 2-a, si pe la 70 intr-a 3-a(undeva dupa 3500rpm, cred ca spre 4000). Acum mi se deschid pe la 38-40 si intr-a 3-a pe la 65 (tot cam pe acolo dar sesizabil mai devreme).
Cum se deschid supapele astea? Cu sunt actionate sa fie deschise independent?
Matrixu: 10 mesaje total offtopic = curatenie! Orice reply offtopic va fi sters. Aici se vb despre probleme C4 si nu despre achizitionare,negociere,culori, C3 etc
Acum cum e mai frig probabil computerul de bord comanda deschiderea tuturor supapelor ceva mai devreme, si probabil foloseste alt timing pentru a le deschide si inchide intr-un anumit interval.
De exemplu,cind era mai cald mi se deschideau toate pe la 45-50Kmph in treapta a 2-a, si pe la 70 intr-a 3-a(undeva dupa 3500rpm, cred ca spre 4000). Acum mi se deschid pe la 38-40 si intr-a 3-a pe la 65 (tot cam pe acolo dar sesizabil mai devreme).
Cum se deschid supapele astea? Cu sunt actionate sa fie deschise independent?
Matrixu: 10 mesaje total offtopic = curatenie! Orice reply offtopic va fi sters. Aici se vb despre probleme C4 si nu despre achizitionare,negociere,culori, C3 etc
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11817
Cel mai nou membru Storm199