Pagina 1 din 1
Durere mare la prima revizie
Scris: Mar 16-Iun-2009 20:53
de George Ivascu
Am fost la prima revizie cu " robotelul" si.... surpriza mare:
- axul de la volan trebuie schimbat ( zgomot la miscarea volanului stinga-dreapta )
- stopul dreapta spate trebuie schimbat ( abuirt tot )
- probleme cu un ornament lateral la parbriz care e desprins in partea superioara.
Si......la toate astea romanasii nostri de la ATS Baneasa nu au nici o piesa de schimb!!!!
Ba chiar se laudau ca asemenea probleme nu au mai vazut la 20.000 si ca axul de la volan chiar ca e o mare problema ca nu se gaseste nicium la noi.
E ceva extrem de rar!!!!
REGULA aia cum ca: masina frantuzeasca e masina...... de cacao se adevereste.
UN prieten care si-a luat un golf 5 are cu 15000 mai multi km ca mine si nu are nici macar un zumzet in masina...si ( a dat 14000 euroi la Porsche Bucuresti 1Vest ) si eu cu 15600 de euroi lesin pe la ATS cand aud minunatiile de care sufera " limuzina mea ".
CONCLUZIA:
MARE DEZAMAGIRE!!!! Probabil ca m-am pripit cand am ales masina asta.
Sper sa nu ma fi inselat!!! ( Unii cu Logan se pot mandri ca la 40000 nu au apucat sa schimbe ceva pe la cutiuta lor ).
Scris: Mar 16-Iun-2009 21:27
de mbc
ti-ai luat o masina si nu ai nimerit chiar cea mai ok din lot. e de asteptat sa mai cada cate ceva pe la ea, dar este cam tarziu. Masinile frantuzesti de rahat? nu chiar... Oricum, multe dintre masinile care se construiesc astazi sunt slabe calitativ. In legatura cu logan nu ai dreptate deloc. 2 loganuri la firma pe care le folosesc frecvent si au gramezi de probleme (cd player schimbat de 2 ori, frana care scartaie maxim cand lasi pedala, usa soferului nu se inchide bine niciodata. Da, corect, inca mai functioneaza dar asta pentru ca este un motor vechi care deja e testat tot ce se poate, la fel si cu restul. oricum, nu compara un logan cu un c4.
Ma opresc aici. Succes cu masina ta in continuare si mai putine dezamagiri
Re: Durere mare la prima revizie
Scris: Mie 17-Iun-2009 09:36
de Matrixu
George Ivascu scrie:Am fost la prima revizie cu " robotelul" si.... surpriza mare:
- axul de la volan trebuie schimbat ( zgomot la miscarea volanului stinga-dreapta )
- stopul dreapta spate trebuie schimbat ( abuirt tot )
- probleme cu un ornament lateral la parbriz care e desprins in partea superioara.
Si......la toate astea romanasii nostri de la ATS Baneasa nu au nici o piesa de schimb!!!!
Ba chiar se laudau ca asemenea probleme nu au mai vazut la 20.000 si ca axul de la volan chiar ca e o mare problema ca nu se gaseste nicium la noi.
E ceva extrem de rar!!!!
REGULA aia cum ca: masina frantuzeasca e masina...... de cacao se adevereste.
UN prieten care si-a luat un golf 5 are cu 15000 mai multi km ca mine si nu are nici macar un zumzet in masina...si ( a dat 14000 euroi la Porsche Bucuresti 1Vest ) si eu cu 15600 de euroi lesin pe la ATS cand aud minunatiile de care sufera " limuzina mea ".
CONCLUZIA:
MARE DEZAMAGIRE!!!! Probabil ca m-am pripit cand am ales masina asta.
Sper sa nu ma fi inselat!!! ( Unii cu Logan se pot mandri ca la 40000 nu au apucat sa schimbe ceva pe la cutiuta lor ).
Sa fii fericit ca le faci pe garantie...
Problema la coloana de directie e o problema generala...
Scris: Dum 21-Iun-2009 21:14
de George Ivascu
Am vb cu un amic care are un Renault Megane2. Aceiasi problema a avut-o la 8500 de km.
Se pare ca in general toate masinile cu servo electronica au buba asta.
mai devreme s-au mai tarziu se intampla chestia asta.
A-mi spunea ca la Renault era ceva normal sa schimbe axul de la volan pt ca erau f multe masini cu problema asta in primii 20.000 de km.
Dar.... dupa nu au mai fost probleme. Acum are 56000 si totul e OK.
IN rest....... masina e ok si pot spune ca la banii astia nu cred ca se putea mai mult. La noul C4 au mai schimbat cate ceva dar oricum sunt chestii de estetica si functionalitate la interior ( radio-cd cu mp3 de serie. comenzi pe volan pt clima si menu + display schimbat culoare si grafica - arata ceva mai bine decat cel vechi, mai ales prin faptul ca totul e alb si nu orange . Si inca ceva Motorul de 1,6 16Valve are acum 120 CP.
Ce ne framinta cel mai rau... si anume suspensia trebuie sa o spun cu parere de rau ca s-au incapatinat sa o mentina tot pe cea veche ( aici au un mare minus )
Si inca un lucru bun: au vazut ca am pus xenon si nu au comentat absolut nimic. ba chiar m-au intrebat daca face " meserie " noul model cu balast slim. La capitolul intelegere pot spune ca sunt baieti finuti si nu dau cu paru' cum fac altii.
IN schimb resping total ideea montarii unor faruri angel-eyes sau alte chestii. Saptamina asta ma duc sa schimb axul volanului si stopul si sunt curios sa vad cat a-mi ofera pe masina ( am cerut o evaluare pt a-mi lua o alta masina de la ei ) La prima vedere a-mi ofereau cu 15-20 % mai putin , tinand cont ca are un an masina.
Scris: Mar 06-Oct-2009 00:34
de vampa34
mbc scrie:ti-ai luat o masina si nu ai nimerit chiar cea mai ok din lot. e de asteptat sa mai cada cate ceva pe la ea, dar este cam tarziu. Masinile frantuzesti de rahat? nu chiar... Oricum, multe dintre masinile care se construiesc astazi sunt slabe calitativ. In legatura cu logan nu ai dreptate deloc. 2 loganuri la firma pe care le folosesc frecvent si au gramezi de probleme (cd player schimbat de 2 ori, frana care scartaie maxim cand lasi pedala, usa soferului nu se inchide bine niciodata. Da, corect, inca mai functioneaza dar asta pentru ca este un motor vechi care deja e testat tot ce se poate, la fel si cu restul. oricum, nu compara un logan cu un c4.
Ma opresc aici. Succes cu masina ta in continuare si mai putine dezamagiri
Daca tot te-ai luat de logan.. afla ca taicamiu a facut deja cu unul diesel de 65 de cai, 235000 km si singurul lucru care la schimbat la el au fost presurile mai exact 3 seturi, cu toate reviziile la zi.. asa ca nush cate masini se pot lauda cu asa cva..
Scris: Mar 06-Oct-2009 10:32
de mbc
afla ca cu bxul ma duc 400 de km fara pauza in 6 ore jumate cluj-targoviste si cu loganul dupa 100 de km incep sa ma doara chestii, printre care fundul, spatele, piciorul drept (de la modul aiurea in care se apasa pedala de acceleratie). Hai sa nu ne mai mintim intre noi ce masina super e loganul.
Scris: Mar 06-Oct-2009 18:37
de catalin84cat
mbc scrie:ti-ai luat o masina si nu ai nimerit chiar cea mai ok din lot. e de asteptat sa mai cada cate ceva pe la ea, dar este cam tarziu. Masinile frantuzesti de rahat? nu chiar... Oricum, multe dintre masinile care se construiesc astazi sunt slabe calitativ. In legatura cu logan nu ai dreptate deloc. 2 loganuri la firma pe care le folosesc frecvent si au gramezi de probleme (cd player schimbat de 2 ori, frana care scartaie maxim cand lasi pedala, usa soferului nu se inchide bine niciodata. Da, corect, inca mai functioneaza dar asta pentru ca este un motor vechi care deja e testat tot ce se poate, la fel si cu restul. oricum, nu compara un logan cu un c4.
Ma opresc aici. Succes cu masina ta in continuare si mai putine dezamagiri
Cam multe loturi domnu sa recunoastem am fost inselati eu am luat o cu suportii de la motor desfacuti si am reparat cutia de 2 ori in cei 27000km si am luat o cu ''computer'' de bord pacat ca nu pot sa il accesez si sa nu mai zic de scaune BATJOCURA.
Nu as sfatui pe nimeni sa cumpere masini NOI de la firma asta!!!
Despre cele vechi nu ma pot pronunta asa ca ii rog pe cei care detin modele mai vechi sa nu tina partea firmei citroen doar pt simplu fapt ca s-au atasat de aceasta marca, diferenta de calitate este foarte mare. Doar motorul cred ca e de pe atunci care se mai opreste din cand in cand"FAULTY ANTIPOLUTION" va este cunoscut?
Cred ca nu sti ce simti cand te indatorezi la o banca iei o masina care troncane toata si dupa cateva luni se strica, o bagi in service si o tiiiiiiiiiiiiii acolo ca nu au nici o piesa pe stoc.
Scris: Mie 07-Oct-2009 09:21
de mbc
catalin84cat scrie:mbc scrie:ti-ai luat o masina si nu ai nimerit chiar cea mai ok din lot. e de asteptat sa mai cada cate ceva pe la ea, dar este cam tarziu. Masinile frantuzesti de rahat? nu chiar... Oricum, multe dintre masinile care se construiesc astazi sunt slabe calitativ. In legatura cu logan nu ai dreptate deloc. 2 loganuri la firma pe care le folosesc frecvent si au gramezi de probleme (cd player schimbat de 2 ori, frana care scartaie maxim cand lasi pedala, usa soferului nu se inchide bine niciodata. Da, corect, inca mai functioneaza dar asta pentru ca este un motor vechi care deja e testat tot ce se poate, la fel si cu restul. oricum, nu compara un logan cu un c4.
Ma opresc aici. Succes cu masina ta in continuare si mai putine dezamagiri
Cam multe loturi domnu sa recunoastem am fost inselati eu am luat o cu suportii de la motor desfacuti si am reparat cutia de 2 ori in cei 27000km si am luat o cu ''computer'' de bord pacat ca nu pot sa il accesez si sa nu mai zic de scaune BATJOCURA.
Nu as sfatui pe nimeni sa cumpere masini NOI de la firma asta!!!
Despre cele vechi nu ma pot pronunta asa ca ii rog pe cei care detin modele mai vechi sa nu tina partea firmei citroen doar pt simplu fapt ca s-au atasat de aceasta marca, diferenta de calitate este foarte mare. Doar motorul cred ca e de pe atunci care se mai opreste din cand in cand"FAULTY ANTIPOLUTION" va este cunoscut?
Cred ca nu sti ce simti cand te indatorezi la o banca iei o masina care troncane toata si dupa cateva luni se strica, o bagi in service si o tiiiiiiiiiiiiii acolo ca nu au nici o piesa pe stoc.
Acum ca a trecut ceva timp, pot sa va spun motivul: nu vroiam ca omul sa fie dezamagit total. ATAT. Nu mi-as lua citroen nou niciodata (chiar daca noul c5 arata bestial) tocmai pe motivul de fiabilitate. M-am atasat de masina mea strict pentru ca ma duce si ma aduce cu consum mic si confort decent + costuri de intretinere mici. M-as atasa foarte repede de un Impreza sau Legacy Diesel, crede-ma, instant!
PS: nici macar xantia nu mai este la nivelul calitativ al bx-ului. Xantia din semnatura face tot felul de fite, de la faptul ca are momente in care nu se inchide hayonul (nu se blocheaza din telecomanda), instalatia de climatizare este un iad, se abureste fara motiv, daca setezi temperatura pe 22 de grade odata iti baga aer rece, odata baga aer prea cald. Pai in cazul acesta prefer BX-ul, chiar daca intr-o perioada de 5 ani de utilizare bag 1000 de euro in el, eventual mai mult pe piese de schimb.