Destul de probabil a fost un consum foarte mare care venea imediat dupa pornirea motorului. Cel mai mult cred ca a consumat motorul electric de la dezaburirea fata.
Eniuei, se pare ca nu e recomandat sa lasi motorul sa mearga la relanti mai mult timp. Eu fac asa: deschid masina (daca mai pot

), imi iau "sculele" de dezapezire si ma apuc de treaba. Cind am terminat, ma asez la volan si pornesc motorul. Il mai accelerez putin vreo juma' de minut, dupa care o iau din loc. In primele momente dupa ce am pornit, am de lucru la greu cu cirpa sa sterg geamul. Tot dupa ce am pornit, dau drumul la dezaburire pe fata. Dupa vreun kilometru, incep sa se vada efectele dezaburirii, dupa inca un km totul e ok

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!