Probleme in service
Moderator: Echipa Tehnica
Azi am fost cu ea la ATS(Champion nu aveau program, cu toate ca mi-a raspuns cineva la Service dar mi-a zis ca luni), pe langa maruntisuri gen becul de la bricheta si ceva suspesct in usa, de vreo cateva zile am simtit ceva ciudat cu ambreiajul, doar cand plec dupa loc. Da senzatia ca masina nu mai are aderenta, ca si cum roata s-ar invarti pe loc. Bineinteles ca acolo nu mai facea, dar nenea care a mers cu ea a simtit si el la un moment dat chestia asta. Mi-a zis clar ca de la discul de ambreiaj nu e, pentru ca ar face in orice viteza etc. Ideea e ca luni astept telefon sa vad cand ma programeaza cu ea.Bine ca n-0am nici un drum mai lung de facut ca imi stricam toate planurile cu programarile lor.
Tipul de la ATS a fost super OK,contrar asteptarilor si nu avea mentalitatea aia de: "asa face toate", sau "masina merge super bine, doar vi se pare".
Si inca ceva ce i-am semnalat de vreo cateva ori(de 2 ori am auzit in 11 000 km,)la franare brusca sau plecare mai in forta de pe loc, se auzea in fata ceva de ziceai ca se rupe masina. MI-a zis ca tehnic e normal, ca nu stiu ce se intampla cu bascula,amortizoare etc si da sunetul ala, undeva la flanse si sa nu-mi fac griji.Si mi-a mai zis ca se aude si atunci cand dai in gropi ale naibii de mari(n-am dat pana acum in nici una mare)
Nu o sa ii las, cand ma programeaza, vreau o explicatie mai buna decat asta, ca sa nu imi fac intr-adevar griji.
Acum astept sapt viitoare mare programare. Nu a putut sa ma programeze de azi ca au un nou sistem informatic acolo si el habar n-are cum sta treaba cu el, o fi mintit n-o fi mintit nu stiu ce sa zic.
Surprinzator mi-a recomandat benzina de la Rompetrol si OMV, doar de 95 sau maxim 98.
Mi-a zis sa evit MOL, de ce, habar n-am si cica nici ce-i de 99 din cauza aditivilor, nu prea face bine la injectoare.
Luni daca vorbesc cu altul cred ca imi zice pe dos, sau daca ma duc la alt service
Tipul de la ATS a fost super OK,contrar asteptarilor si nu avea mentalitatea aia de: "asa face toate", sau "masina merge super bine, doar vi se pare".
Si inca ceva ce i-am semnalat de vreo cateva ori(de 2 ori am auzit in 11 000 km,)la franare brusca sau plecare mai in forta de pe loc, se auzea in fata ceva de ziceai ca se rupe masina. MI-a zis ca tehnic e normal, ca nu stiu ce se intampla cu bascula,amortizoare etc si da sunetul ala, undeva la flanse si sa nu-mi fac griji.Si mi-a mai zis ca se aude si atunci cand dai in gropi ale naibii de mari(n-am dat pana acum in nici una mare)
Nu o sa ii las, cand ma programeaza, vreau o explicatie mai buna decat asta, ca sa nu imi fac intr-adevar griji.
Acum astept sapt viitoare mare programare. Nu a putut sa ma programeze de azi ca au un nou sistem informatic acolo si el habar n-are cum sta treaba cu el, o fi mintit n-o fi mintit nu stiu ce sa zic.
Surprinzator mi-a recomandat benzina de la Rompetrol si OMV, doar de 95 sau maxim 98.
Mi-a zis sa evit MOL, de ce, habar n-am si cica nici ce-i de 99 din cauza aditivilor, nu prea face bine la injectoare.
Luni daca vorbesc cu altul cred ca imi zice pe dos, sau daca ma duc la alt service
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Matrixu scrie:Azi am fost cu ea la ATS(Champion nu aveau program, cu toate ca mi-a raspuns cineva la Service dar mi-a zis ca luni), pe langa maruntisuri gen becul de la bricheta
Cu becul de la bricheta iti dau yo explicatia! Ala are un sistem mai prost conceput... si tot cada de unde ii este locul! Dureaza cam o ora - ora si jumatate , dupa ce demonteaza cam jumatate de bord! Si yo am problema cu acest bec ... si m-am lasat pagubas!
In privintza benzinei, nici ei nu stiu de capul lor... unii zic una , iar alti zic total contrar! Mai bine nu-i mai intreba!
Nici nu i-am intrebat el m-a intrebat pe mine de unde pun, nu stii ca daca te duci la service cu vreo problema primul lucru te intreaba de unde pui benzina ?
Cred ca o sa renunt la becul ala daca e vorba de dat juma de bord jos, oricum nu-mi foloseste.O sa le zic sa il lase asa cum e, dar asta cand m-or chema la service, sa vad luni ce si cum.
Daca ma lungesc cu programarea ma duc la Champion, si macar stau langa masina cat mesteresc aia pe la ea, nu ca ar fi mare lucru insa parca stau mai linistit.

Cred ca o sa renunt la becul ala daca e vorba de dat juma de bord jos, oricum nu-mi foloseste.O sa le zic sa il lase asa cum e, dar asta cand m-or chema la service, sa vad luni ce si cum.
Daca ma lungesc cu programarea ma duc la Champion, si macar stau langa masina cat mesteresc aia pe la ea, nu ca ar fi mare lucru insa parca stau mai linistit.
- White Wizard
- pasionat
- Mesaje: 246
- Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
- Localitate: Bucuresti
Azi zi de marti si 13, si a mai fost si cutremur, unul de pamant, si unul mic la ATS.
Fug azi pe la 12:00 spre ATS, inarmat cu rabdare, cu nervii tari, pentru a rezolva urmatoarele probleme:
1. Zgomote in usi
2. Scaunul soferului se misca un picut fata/spate
3. Acel tremurat la plecarea de pe loc(care nu se manifesta tot timpul ci doar cand se merge mult cu masina in regim de Ia - II a)
4. Zgomot suspect in spate(s-a dovedit a fi placajul acela).
Un nene super amabil(la inceput) imi ia talonul, face nu stiu ce fisa etc, si la ora 12:35 masina este in service(eram programat la 12:30). Mi se spune ca dureaza pana pe la 15:30-16:00(nota 10, in sinea mea, ca imi zice omu exact cat dureaza si nu ma duce cu zaharelul).
Se face 15:45 aproape, acelasi nene amabil vine la mine si incepe sa imi ce s-a facut la masina:
1. Scaunul nu s-a rezolvat ca trebuie programare speciala, etc etc, deja m-am enervat putin, sa-i zicem Level 1 de enervare, din 10.
2. La usi nu stiu ce s-a gasit rupt niste picioruse s-a rezolvat
3. S-au facut probe practice cu masina, s-a mers cu ea si nu au reusit sa isi dea seama de problema, si ca sa astept pana se mai agraveaza sa vin din nou cu ea. Level 3 direct de enervare.
4. S-au uitat pe dedesub, au strans nu stiu ce pe la rezervor cica, nu stiu ce pe la amortizoare era cazut au pus la loc. etc, in continuare Level 3 de enervare. Iar dupa niste discutii referitoare la scaun si la agravarea problemei o las asa cum e si dau sa plec, asta in jur de 16:00, deci 4 ore de asteptare.
Ma urc in masina, si surpriza surprizelor, Level 10 de enervare, kilometrii erau aceeasi cand am dus eu masina, adica 11197, cum mama lor au facut ei teste cu masina? Ma intorc la nenea de la receptie, deja am inceput sa tip si sa vorbesc la per tu ca nu se mai putea. M-am dus frumos la Domnul Director al serviceului(super om), i-am explicat despre ce e vorba ca am stat 4 ore si nu s-a facut nimic la masina in tot acest timp. A fost chemat individul de la receptie care facuse intre timp pierduta acea hartie verde pe care este scris ce s-a facut concret la masina.
Masina s-a luat la teste pentru prima data in 5 ore, si s-a mai gasit un Gica Contra care sa dea de inteles ca sunt nebun si masina nu are nimic, plec si eu cu masina in teste cu un mecanic(super om) si surpriza, la usi nu se facuse nimic, aceleasi zgomote, nici macar nu fusesera date jos fetele de la usi(Gica contra, imi zice, ca s-a mers cu masina prin hala si nu au auzit nici un zgomot, pai cum mama voastra sa auziti daca se aude pe drum prost si vibreaza de la basi, pe drum ca-n palma si la 5km/h ce sa se auda).
Partea cu tremuratul nu am reusit sa o reproduc, si era evident ca nu se poate, pentru ca trebuie incalzita masina cu Ia - II a destul ca sa se intample.(Am plecat de la service si bineinteles ca a inceput sa faca din nou, dupa cativa km).
Din nou la director. ii zic si de acest lucru, a tras singur concluzia ca in 4 ore de asteptare nu s-a facut nimic la masina din ce am semnalat eu, si mi-a zis ca respectivul de la receptie a fost concediat, si ca peste 2 saptamani nu-l voi mai vedea.(n-am crezut, bineinteles).
Surpriza mare, masina in service, si roiau mecanicii/electricienii in jurul ei, (eu am stat langa masina si nu mi-a zis nimeni absolut nimic), nu mai stiau care cum sa se apuce, au lasat ce aveau de facut si s-au apucat de a mea, si mai si vorbeau intre ei, ca respectivul a fost dat afara si etc etc.
Un baiat care se ocupa de partea electrica, a dat jos fetele la usi, cu super rabdare si-a dat seama de zgomote, le-a rezolvat,s-a uitat si la scaun si a vazut si el ca se misca putin dar nu a stiut ce sa zica,s-a uitat si la placajul din spate, si surpriza, imi si schimba boxele pe garantie(s-a facut deja comanda).
Cam asta e patania in mare. Sincer imi pare rau daca respectivul a fost cu adevarat dat afara, dar mie nu mi-a picat deloc bine sa stau 4 ore si sa isi bata joc de mine ca s-a lucrat la masina si etc.
Concluzia care am tras-o este urmatoarea:
Nu mecanicii/electricienii si cine mai e pe acolo sunt de vina pentru ce se intampla in service, ci aia mai mari care ar trebui sa stea si sa ii puna la munca. Cum naiba se face, ca dupa o mica discutie cu directorul, toata lumea isi dadea interesul sa rezolve problemele.
ATS - sucks(si as ruga moderatorii sa nu cenzureze si sa nu imi atraga atentia asupra acestei exprimari, dupa patania de azi) prin atitudinea celor care ar trebui sa supervizeze si sa coordoneze lucrarile care trebuiesc facute asupra masinii.Cei care sunt intre Directori si mecanic, ei sunt cei raspunzatori, asta am vazut eu azi.
Nu mecanicul care, chiar daca sta, chiar daca munceste si isi ia tot aceeasi bani(asta e mentalitatea romanului, trebuie impins de la spate), este de vina, ci aia care ar trebui sa ii dea taskurile, sa supervizeze.
Deja ma doare capul, sper sa fi fost cat de cat coerent in tot ce am scris, si mare mare grija cu receptionerii de la ATS, care pot fi foarte draguti sau pot sa isi bata joc in stil barbar.
Fug azi pe la 12:00 spre ATS, inarmat cu rabdare, cu nervii tari, pentru a rezolva urmatoarele probleme:
1. Zgomote in usi
2. Scaunul soferului se misca un picut fata/spate
3. Acel tremurat la plecarea de pe loc(care nu se manifesta tot timpul ci doar cand se merge mult cu masina in regim de Ia - II a)
4. Zgomot suspect in spate(s-a dovedit a fi placajul acela).
Un nene super amabil(la inceput) imi ia talonul, face nu stiu ce fisa etc, si la ora 12:35 masina este in service(eram programat la 12:30). Mi se spune ca dureaza pana pe la 15:30-16:00(nota 10, in sinea mea, ca imi zice omu exact cat dureaza si nu ma duce cu zaharelul).
Se face 15:45 aproape, acelasi nene amabil vine la mine si incepe sa imi ce s-a facut la masina:
1. Scaunul nu s-a rezolvat ca trebuie programare speciala, etc etc, deja m-am enervat putin, sa-i zicem Level 1 de enervare, din 10.
2. La usi nu stiu ce s-a gasit rupt niste picioruse s-a rezolvat
3. S-au facut probe practice cu masina, s-a mers cu ea si nu au reusit sa isi dea seama de problema, si ca sa astept pana se mai agraveaza sa vin din nou cu ea. Level 3 direct de enervare.
4. S-au uitat pe dedesub, au strans nu stiu ce pe la rezervor cica, nu stiu ce pe la amortizoare era cazut au pus la loc. etc, in continuare Level 3 de enervare. Iar dupa niste discutii referitoare la scaun si la agravarea problemei o las asa cum e si dau sa plec, asta in jur de 16:00, deci 4 ore de asteptare.
Ma urc in masina, si surpriza surprizelor, Level 10 de enervare, kilometrii erau aceeasi cand am dus eu masina, adica 11197, cum mama lor au facut ei teste cu masina? Ma intorc la nenea de la receptie, deja am inceput sa tip si sa vorbesc la per tu ca nu se mai putea. M-am dus frumos la Domnul Director al serviceului(super om), i-am explicat despre ce e vorba ca am stat 4 ore si nu s-a facut nimic la masina in tot acest timp. A fost chemat individul de la receptie care facuse intre timp pierduta acea hartie verde pe care este scris ce s-a facut concret la masina.
Masina s-a luat la teste pentru prima data in 5 ore, si s-a mai gasit un Gica Contra care sa dea de inteles ca sunt nebun si masina nu are nimic, plec si eu cu masina in teste cu un mecanic(super om) si surpriza, la usi nu se facuse nimic, aceleasi zgomote, nici macar nu fusesera date jos fetele de la usi(Gica contra, imi zice, ca s-a mers cu masina prin hala si nu au auzit nici un zgomot, pai cum mama voastra sa auziti daca se aude pe drum prost si vibreaza de la basi, pe drum ca-n palma si la 5km/h ce sa se auda).
Partea cu tremuratul nu am reusit sa o reproduc, si era evident ca nu se poate, pentru ca trebuie incalzita masina cu Ia - II a destul ca sa se intample.(Am plecat de la service si bineinteles ca a inceput sa faca din nou, dupa cativa km).
Din nou la director. ii zic si de acest lucru, a tras singur concluzia ca in 4 ore de asteptare nu s-a facut nimic la masina din ce am semnalat eu, si mi-a zis ca respectivul de la receptie a fost concediat, si ca peste 2 saptamani nu-l voi mai vedea.(n-am crezut, bineinteles).
Surpriza mare, masina in service, si roiau mecanicii/electricienii in jurul ei, (eu am stat langa masina si nu mi-a zis nimeni absolut nimic), nu mai stiau care cum sa se apuce, au lasat ce aveau de facut si s-au apucat de a mea, si mai si vorbeau intre ei, ca respectivul a fost dat afara si etc etc.
Un baiat care se ocupa de partea electrica, a dat jos fetele la usi, cu super rabdare si-a dat seama de zgomote, le-a rezolvat,s-a uitat si la scaun si a vazut si el ca se misca putin dar nu a stiut ce sa zica,s-a uitat si la placajul din spate, si surpriza, imi si schimba boxele pe garantie(s-a facut deja comanda).
Cam asta e patania in mare. Sincer imi pare rau daca respectivul a fost cu adevarat dat afara, dar mie nu mi-a picat deloc bine sa stau 4 ore si sa isi bata joc de mine ca s-a lucrat la masina si etc.
Concluzia care am tras-o este urmatoarea:
Nu mecanicii/electricienii si cine mai e pe acolo sunt de vina pentru ce se intampla in service, ci aia mai mari care ar trebui sa stea si sa ii puna la munca. Cum naiba se face, ca dupa o mica discutie cu directorul, toata lumea isi dadea interesul sa rezolve problemele.
ATS - sucks(si as ruga moderatorii sa nu cenzureze si sa nu imi atraga atentia asupra acestei exprimari, dupa patania de azi) prin atitudinea celor care ar trebui sa supervizeze si sa coordoneze lucrarile care trebuiesc facute asupra masinii.Cei care sunt intre Directori si mecanic, ei sunt cei raspunzatori, asta am vazut eu azi.
Nu mecanicul care, chiar daca sta, chiar daca munceste si isi ia tot aceeasi bani(asta e mentalitatea romanului, trebuie impins de la spate), este de vina, ci aia care ar trebui sa ii dea taskurile, sa supervizeze.
Deja ma doare capul, sper sa fi fost cat de cat coerent in tot ce am scris, si mare mare grija cu receptionerii de la ATS, care pot fi foarte draguti sau pot sa isi bata joc in stil barbar.
Problemuţe C4
Arise scrie:Esti dilau.
Bravo. Aşa ar trebui să reacţionăm toţi ĂŽn situaţii de acest gen.
M-am mai calmat, oricum daca esti mai moale asa de fire, n-ai ce cauta la ATS.
O sa ma duc sa le pun masina in brate dupa ce o sa o frec eu maine toata ziua sa vad cum imi rezolva problema cu "tremuratul".
Ce-i drept nu aveau ce sa ii faca azi daca nu se reproducea tremuratul ala, nu am nimic de reprosat pe chestia asta.
Ce am de reprosat este ca nici macar nu au incercat sa reproduca, ce si-au zis in sine, da-l draq pana nu ii face tot timpul il lasam sa se chinuie.
Drept dovada spusele celui de la receptie(cel concediat si inca unul):" Asteptam sa se mai agraveze dupa care veniti cu ea la noi
O sa ma duc sa le pun masina in brate dupa ce o sa o frec eu maine toata ziua sa vad cum imi rezolva problema cu "tremuratul".
Ce-i drept nu aveau ce sa ii faca azi daca nu se reproducea tremuratul ala, nu am nimic de reprosat pe chestia asta.
Ce am de reprosat este ca nici macar nu au incercat sa reproduca, ce si-au zis in sine, da-l draq pana nu ii face tot timpul il lasam sa se chinuie.
Drept dovada spusele celui de la receptie(cel concediat si inca unul):" Asteptam sa se mai agraveze dupa care veniti cu ea la noi

Ultima oară modificat Mie 14-Dec-2005 00:59 de către Matrixu, modificat 1 dată în total.
Seara buna oameni buni, intr-adevar cumplita zi, marti 13
Matrixu ai perfecta dreptate sa fi suparat pentru ce ai patit astazi la ATS, se poate intampla oricui poate si la case mai mari dar dupa cum stim toti e omenesc sa gresesti
Dupa cum ai spus astazi a fost un mic cutremur la ATS, si intr-adevar acel baiat simpatic (un tip foarte amabil si foarte priceput pe felia lui) de la receptie a fost concediat. Am aflat printr-un simplu telefon la ATS in seara asta (au fost surprinsi de unde stiu, si ca a si aparut pe forul problema lor)
Nu vreau sa supar pe nimeni dar asta simt in momentul in care scriu (de felul meu sunt mai sufletist).
Mai sint cateva zile si vine craciunul...cum crezi ca se simte acel tip de la receptie cand stie ca de sarbatori a ramas pe drumuri (poate a gresit , poate nu este vina lui si a picat la mijloc), oricum e groaznic si nu vreau sa fiu in pielea lui.
Si ce este mai important cum crezi ca vom fi priviti de colegii lui noi cei de pe clubcitroen cand vom mai merge pe acolo cu diverse problem... nu vorbim aici de profesionalism ca nu au incotro si trebuie sa ne rezolve dar una este cand o faci cu drag si spor si alta este cand sti ca esti cu sabia deasupra capului
Trebuia sa o fac de la inceput... a nu se crede din cele mai sus scrise ca am ceva de impartit cu ATS pile etc... nu am fost decat la revizie si atunci cand am avut probleme cu masina, si de fiecare data am fost super multumit de cum am fost servit.
Fac o paranteza : conteaza foarte mult prima impresie care o lasi...daca te duci cu frumosul la receptie si spui ce ai patit eu zic ca altfel te primesc cei de acolo, decat atunci cand te duci si dai cu pumnul in masa si iti ceri drepturile, pe care le-ai dobindit cumparand un citroen (ma refer la garantie)
Acest incident s-ar putea sa fie cu doua taisuri pentru noi cei de pe forum....in ceea ce priveste relatia directa cu mecanicul din service...poate ar trebui sa reflectam asupra celor intamplate
Matrixu poate pana maine iti mai trece supararea si poti reveni asupra plangeri de la ATS poate reusim sa salvam concedierea baiatului de la receptie si ni-l facem prieten pe viata (o super pila la receptie nu cred ca ne-ar strica)
In acest fel facem si noi o fapta buna pe anul acesta si ne mai spalam pacatele ca sigur avem cu totii destule
Ce zici Matrixule !!! (sper ca ma intelegi ce am vrut sa spun si nu te superi pe mine)
In continuare cred ca si voi ceilalti m-ati inteles si ca nu o sa aruncati cu pietre in mine cand o sa mai postez si eu pe aci
In urma acestui incident eu cred ca cei de la ATS au retinut ce era de fapt important si pe viitor nu se va mai repeta
Poate ca un mail la Directorul de Service sau cel General din partea ClubCitroen (in cazul in care sunteti toti de acord ca merita salvat acel baiat) ar anula concedierea... Ce ziceti?
Seara buna si sper sa nu va suparati pe mine pentru cele scrise (din fire sunt mai sufletist si chiar imi pare rau pentru cel de la receptie)
Astept raspunsuri PRO sau Contra
Matrixu ai perfecta dreptate sa fi suparat pentru ce ai patit astazi la ATS, se poate intampla oricui poate si la case mai mari dar dupa cum stim toti e omenesc sa gresesti
Dupa cum ai spus astazi a fost un mic cutremur la ATS, si intr-adevar acel baiat simpatic (un tip foarte amabil si foarte priceput pe felia lui) de la receptie a fost concediat. Am aflat printr-un simplu telefon la ATS in seara asta (au fost surprinsi de unde stiu, si ca a si aparut pe forul problema lor)
Nu vreau sa supar pe nimeni dar asta simt in momentul in care scriu (de felul meu sunt mai sufletist).
Mai sint cateva zile si vine craciunul...cum crezi ca se simte acel tip de la receptie cand stie ca de sarbatori a ramas pe drumuri (poate a gresit , poate nu este vina lui si a picat la mijloc), oricum e groaznic si nu vreau sa fiu in pielea lui.
Si ce este mai important cum crezi ca vom fi priviti de colegii lui noi cei de pe clubcitroen cand vom mai merge pe acolo cu diverse problem... nu vorbim aici de profesionalism ca nu au incotro si trebuie sa ne rezolve dar una este cand o faci cu drag si spor si alta este cand sti ca esti cu sabia deasupra capului
Trebuia sa o fac de la inceput... a nu se crede din cele mai sus scrise ca am ceva de impartit cu ATS pile etc... nu am fost decat la revizie si atunci cand am avut probleme cu masina, si de fiecare data am fost super multumit de cum am fost servit.
Fac o paranteza : conteaza foarte mult prima impresie care o lasi...daca te duci cu frumosul la receptie si spui ce ai patit eu zic ca altfel te primesc cei de acolo, decat atunci cand te duci si dai cu pumnul in masa si iti ceri drepturile, pe care le-ai dobindit cumparand un citroen (ma refer la garantie)
Acest incident s-ar putea sa fie cu doua taisuri pentru noi cei de pe forum....in ceea ce priveste relatia directa cu mecanicul din service...poate ar trebui sa reflectam asupra celor intamplate
Matrixu poate pana maine iti mai trece supararea si poti reveni asupra plangeri de la ATS poate reusim sa salvam concedierea baiatului de la receptie si ni-l facem prieten pe viata (o super pila la receptie nu cred ca ne-ar strica)
In acest fel facem si noi o fapta buna pe anul acesta si ne mai spalam pacatele ca sigur avem cu totii destule
Ce zici Matrixule !!! (sper ca ma intelegi ce am vrut sa spun si nu te superi pe mine)
In continuare cred ca si voi ceilalti m-ati inteles si ca nu o sa aruncati cu pietre in mine cand o sa mai postez si eu pe aci
In urma acestui incident eu cred ca cei de la ATS au retinut ce era de fapt important si pe viitor nu se va mai repeta
Poate ca un mail la Directorul de Service sau cel General din partea ClubCitroen (in cazul in care sunteti toti de acord ca merita salvat acel baiat) ar anula concedierea... Ce ziceti?
Seara buna si sper sa nu va suparati pe mine pentru cele scrise (din fire sunt mai sufletist si chiar imi pare rau pentru cel de la receptie)
Astept raspunsuri PRO sau Contra
Iti raspund eu si e CONTRA. Daca e vorba de aceeasi persoana care mi-a pierdut si mie dosarul de daune de anul trecut din august ("numai" 198 mil. lei) in momentul cand i l-am cerut ca sa verific niste chestii care nu fusesera remediate la masina pe motiv ca nu au fost trecute in constatare, nu are de ce sa-mi para rau. Eu sunt de partea lui matrixu: poate ca e timpul sa luam si noi atitudine fata de cum suntem serviti. Si eu si, probabil, marea majoritate, riscam sa ne pierdem locul de munca daca nu ne facem treaba asa cum trebuie. El de ce nu si-a facut-o si acum s-ar fi pregatit linistit de sarbatori?
Rayan, stai putin, ca m-ai inteles gresit.
Eu nu am facut nimic, ca sa fie concediat acel om, departe de mine acest gand, si chiar imi pare rau ca s-a intamplat asa(dar cum a zis si directorul cineva trebuie sa plateasca pentru asa ceva).
Eu m-am dus la directorul serviceului si i-am zis ce am patit, si ca o asemenea bataie de joc nu ar trebui sa mi se intample.
El a fost cel care a luat decizia, eu nu am sustinut demiterea acelui om.
Ca orice om, fiecare gresim si trebuie sa ne asumam greselile, precum si consecintele.
Ceea ce a fost de un mare rahat ca sa nu zic altfel, si cred ca asta l-a intarit si mai tare pe director in privinta concedierii, a fost acea foaie verde care angajatul respectiv a facut-o pierduta, a venit foarte senin in birou si a zis ca nu o mai gaseste, foaie in care erau stipulate exact ce interventii s-au facut la masina.
Rayan inca o intrebare:
Cum crezi ca m-as fi simtit eu, stiind ca oamenii aceia s-au uitat la masina, sa plec cu masina din tara si sa raman cu ea cine stie pe unde, din cauza acelui tremurat??????(vorbim ipotetic)
Cine imi plateste mie timpul de ~7 ore pierdut in service?Cine se gandeste la treaba pe care o aveam azi la firma???
Iti zic eu: EU ma gandesc la astea si nu ATS-ul, nu directorul, nu tipul de la receptie, nu mecanicii, NU.
Rayan simt putina frica din partea ta cand afirmi/intrebi:" Cum vor fi vazuti colegii de pe forumul citroen cand se duc in service".
Vor fi vazuti asa cum trebuie vazut orice client al firmei, sa fie respectati si tratati cum trebuie indiferent de probleme cu care vin.Ceea ce s-a intamplat azi nu stiu daca va schimba putin comportamentul celor de acolo, insa cu siguranta isi vor aminti ca a existat un precedent referitor la concediere, si poate ca se vor gandi de 2 ori inainte, sa inceapa cu manevre si minciuni de 2 lei.
Si poate isi schimba si mareata idee cum ca: Masina merge super bine, si noi suntem doar niste schizofrenici si masochisti care vrem sa le facem lor zile amare, pe timpul nostru, si cum timp=bani, si pe banii nostri.
Rayane, ziceai ceva de un mail de la clubcitroen. Ai avut vreodata sau ai functie de conducere?
Stii ce inseamna pentru tine ca director/manager sa concediezi un om astazi si maine sa il chemi inapoi??? Gandeste-te bine ce inseamna lucrul asta, si dupa aia sa ne zici daca mai vrei sa trimiti mailuri la ATS, si sa-l rogi pe domn director sa il cheme inapoi la job pe respectivul.
E posibil sa se intample asta, e posibil sa nu se intample. Din partea mea sa il cheme inapoi, sunt socotelile lor, si ma repet, imi pare rau ca s-a lasat cu sanctiuni atat de drastice, dar pun pariu ca inaintea mea au fost alti zeci sau chiar sute care au patit acelasi lucru, si sau nu au observat sau au fost o fire mai moale si nu au actionat asa cum trebuie.Si mai pun pariu inca o data ca toti sunt la fel, dar uite ca el a avut ghinionul sa se ocupe de masina mea azi.
Si inca ceva rayane, stii cum s-a purtat toata lumea cu mine, dupa acest incident?? IMPECABIL, si vreau sa multumesc baietilor care s-au ocupat de masina, pentru rabdarea si treaba care au facut-o, NOTA 10.
Nu ati fi fericiti si bucurosi ca sa se intample asa de fiecare data cand ajungeti cu masina in service????
Si nu iti port pica cu nimic, dar uneori trebuie sa faci mai mult decat iti dicteaza sufletul, oricat de sufletist sunt eu, nu suport sa fiu calcat in picioare si batjocorit de niste indivizi care sunt platiti sa se ocupe de masina pe care au am cumparat-o din banii munciti de mine, si la care platesc vreo 2-3 ani.




Eu nu am facut nimic, ca sa fie concediat acel om, departe de mine acest gand, si chiar imi pare rau ca s-a intamplat asa(dar cum a zis si directorul cineva trebuie sa plateasca pentru asa ceva).



Eu m-am dus la directorul serviceului si i-am zis ce am patit, si ca o asemenea bataie de joc nu ar trebui sa mi se intample.
El a fost cel care a luat decizia, eu nu am sustinut demiterea acelui om.
Ca orice om, fiecare gresim si trebuie sa ne asumam greselile, precum si consecintele.
Ceea ce a fost de un mare rahat ca sa nu zic altfel, si cred ca asta l-a intarit si mai tare pe director in privinta concedierii, a fost acea foaie verde care angajatul respectiv a facut-o pierduta, a venit foarte senin in birou si a zis ca nu o mai gaseste, foaie in care erau stipulate exact ce interventii s-au facut la masina.

Rayan inca o intrebare:
Cum crezi ca m-as fi simtit eu, stiind ca oamenii aceia s-au uitat la masina, sa plec cu masina din tara si sa raman cu ea cine stie pe unde, din cauza acelui tremurat??????(vorbim ipotetic)
Cine imi plateste mie timpul de ~7 ore pierdut in service?Cine se gandeste la treaba pe care o aveam azi la firma???
Iti zic eu: EU ma gandesc la astea si nu ATS-ul, nu directorul, nu tipul de la receptie, nu mecanicii, NU.
Rayan simt putina frica din partea ta cand afirmi/intrebi:" Cum vor fi vazuti colegii de pe forumul citroen cand se duc in service".
Vor fi vazuti asa cum trebuie vazut orice client al firmei, sa fie respectati si tratati cum trebuie indiferent de probleme cu care vin.Ceea ce s-a intamplat azi nu stiu daca va schimba putin comportamentul celor de acolo, insa cu siguranta isi vor aminti ca a existat un precedent referitor la concediere, si poate ca se vor gandi de 2 ori inainte, sa inceapa cu manevre si minciuni de 2 lei.
Si poate isi schimba si mareata idee cum ca: Masina merge super bine, si noi suntem doar niste schizofrenici si masochisti care vrem sa le facem lor zile amare, pe timpul nostru, si cum timp=bani, si pe banii nostri.
Rayane, ziceai ceva de un mail de la clubcitroen. Ai avut vreodata sau ai functie de conducere?
Stii ce inseamna pentru tine ca director/manager sa concediezi un om astazi si maine sa il chemi inapoi??? Gandeste-te bine ce inseamna lucrul asta, si dupa aia sa ne zici daca mai vrei sa trimiti mailuri la ATS, si sa-l rogi pe domn director sa il cheme inapoi la job pe respectivul.
E posibil sa se intample asta, e posibil sa nu se intample. Din partea mea sa il cheme inapoi, sunt socotelile lor, si ma repet, imi pare rau ca s-a lasat cu sanctiuni atat de drastice, dar pun pariu ca inaintea mea au fost alti zeci sau chiar sute care au patit acelasi lucru, si sau nu au observat sau au fost o fire mai moale si nu au actionat asa cum trebuie.Si mai pun pariu inca o data ca toti sunt la fel, dar uite ca el a avut ghinionul sa se ocupe de masina mea azi.
Si inca ceva rayane, stii cum s-a purtat toata lumea cu mine, dupa acest incident?? IMPECABIL, si vreau sa multumesc baietilor care s-au ocupat de masina, pentru rabdarea si treaba care au facut-o, NOTA 10.
Nu ati fi fericiti si bucurosi ca sa se intample asa de fiecare data cand ajungeti cu masina in service????
Si nu iti port pica cu nimic, dar uneori trebuie sa faci mai mult decat iti dicteaza sufletul, oricat de sufletist sunt eu, nu suport sa fiu calcat in picioare si batjocorit de niste indivizi care sunt platiti sa se ocupe de masina pe care au am cumparat-o din banii munciti de mine, si la care platesc vreo 2-3 ani.
Ai perfecta dreptate Matrixu in ceea ce spui...dar dupa cum am spus mai sus eu am fost tratat super adevarat de fiecare data si din aceasta cauza am inclinat sa cred ca este vorba de o gresala...Imi vine greu sa cred ca nu mai cu mine s-au purtat frumos...mai sunt persoane pe forum care nu s-au plans de serviciile ATS-ului
Referitor la acel tremur din glasul meu ... la cum vom fi primiti in service de acum in colo suntem totusi in Romania si orice este posibil
Ai dreptate si cu Dom' director si eu m-am gandit la problema asta dar am scris ce am simtit atunci pe moment
E adevarat ca, manager fiind e singurul lucru care-l poti face cand se iveste o situatie de genul asta, pentru a nu-ti pierde reputatia de firma serioasa
Daca ai fi in locul directorului si ai primi un mail oficial de la clubcitroen (club vazut destul de bine de cei de acolo...apropo de cate ori am fost pe acolo am surprins discutii despre forumul nostru si nu pot sa spun ca erau tocmai indiferenti despre ce se intampla pe aici...chiar pe calculatorul de la receptie am vazut odata cu coada ochiului pagina noastra deschisa) cred ca ai putea sa revi asupra deciziei pentru ca ai avea o motivatie serioasa
Era doar idee chestia cu mail-ul si oricum nu eu eram cel in masura sa trimit asa ceva...doar am sugerat
Sper sa nu fi suparat pe nimeni cu felul meu de a gandi
Poate daca as fi patit si eu ce ai patit tu as fi gandit altfel acu
Noapte buna
Referitor la acel tremur din glasul meu ... la cum vom fi primiti in service de acum in colo suntem totusi in Romania si orice este posibil
Ai dreptate si cu Dom' director si eu m-am gandit la problema asta dar am scris ce am simtit atunci pe moment
E adevarat ca, manager fiind e singurul lucru care-l poti face cand se iveste o situatie de genul asta, pentru a nu-ti pierde reputatia de firma serioasa
Daca ai fi in locul directorului si ai primi un mail oficial de la clubcitroen (club vazut destul de bine de cei de acolo...apropo de cate ori am fost pe acolo am surprins discutii despre forumul nostru si nu pot sa spun ca erau tocmai indiferenti despre ce se intampla pe aici...chiar pe calculatorul de la receptie am vazut odata cu coada ochiului pagina noastra deschisa) cred ca ai putea sa revi asupra deciziei pentru ca ai avea o motivatie serioasa
Era doar idee chestia cu mail-ul si oricum nu eu eram cel in masura sa trimit asa ceva...doar am sugerat
Sper sa nu fi suparat pe nimeni cu felul meu de a gandi
Poate daca as fi patit si eu ce ai patit tu as fi gandit altfel acu
Noapte buna
Este dreptul fiecaruia sa se declare nemultumit de un serviciu prestat pe banii lui. Cand acesta este facut si in bataie de joc lucrurile deja se agraveaza. Reclamatiile se fac direct, in linie ierarhica la superior si intr-un caz final la OPC. Fiecare face ce crede de cuviinta pentru a rezolva problema, daca respectivul director a considerat ca e mai bine sa-l concedieze atunci este ograda lui, a dat un semnal care sa fie receptionat. Cineva si-a asumat responsabilitatea, prea putini o fac insa.
Ca o paranteza, consider ca matrixu are dreptate in ceea ce priveste munca mecanicilor, acestia trebuie supravegheati pentru a avea randamentul dorit, si este datoria firmei de service sa se asigure de acest lucru, nu al soferilor.
Ca o paranteza, consider ca matrixu are dreptate in ceea ce priveste munca mecanicilor, acestia trebuie supravegheati pentru a avea randamentul dorit, si este datoria firmei de service sa se asigure de acest lucru, nu al soferilor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo