Mesajde nickysor » Lun 02-Ian-2012 18:19
Salutare
am vazut acest forum si acum 3 ore am patit aceeasi chestie. ideea e ca am pornit masina si dupa 10 minute de mers in oras cu drumuri libere, s-a auzit beep-ul de eroare si becul de stop cu mesajul "engine temperature too high".
cred ca e senzorul pentru ca e imposibil sa se incalzeasca atat de tare decat daca apa nu ar circula deloc, dar la 10 grade afara nu ar fi trebuit in 10 minute, cel putin dupa logica mea. si am mers cu 70 km la ora in vit IV, deci putin turata.
Am apa in borcan, nu imi curge ceva anume la motor, uleiul nu fumega tare (doar gazele carter normale) si desi am mai mers cam 15 minute cu temperatura prea mare cand m-am oprit in fata blocului capota era rece, motorul era rece si radiatorul la fel.
Singura observatie e ca acum 1 saptamana cand eram in relanti, pe loc, temperatura la motor scadea (de la 1 liniuta sau 2 la niciuna stand pe loc, cand nu exista flux de aer si la o temperatura externa de 2-3 grade).
Maine am de gand sa merg la service cu ea si sper sa fie doar acel senzor, nu ca am de ales in cazul in care e ceva mai grav.
Apropos: m-am uitat la esapament si nu e fum albicios, in schimb pe busonul de ulei am gasit ceva spuma albicioasa pe interiorul busonului. pana acum nu am mai observat asa ceva.
Daca aveti sugestii, sau ati patit ceva asemenator mi-ar prinde bine.
Multumesc.
PS: motor benzina 1.6, VTI, 120 CP, 2008 sep, 65.000 km la bord, revizia acum 2000 km. ca si sunet si feeling merge bine, poate la pronire, cat e rece motorul merge in trepte.