Pagina 1 din 2

depollution system faulty c4 1.6i 16 valve 120 cp an 2008

Scris: Joi 01-Mar-2012 11:52
de adyspyn
va salut,am o problema de citeva zile care ma streseaza foarte tare ..
am pornit masina fara filtru de aer si de atunci imi apare depollution system faulty si ramine aprins in bord semnul de motor
am probat o baterie si pt asta a trebuit sa dau filtru jos..
va rog daca ma puteti ajuta..
multumesc

Scris: Joi 01-Mar-2012 12:44
de mihaistan
de obicei de la benzina mai apare acest mesaj ... In cel mai rau caz daca persista , putem vedea cu Lexia care ar fi problema :)

depollution system faulty c4 1.6i 16 valve 120 cp an 2008

Scris: Vin 02-Mar-2012 11:32
de adyspyn
sa fie benzina cu apa??

depollution system faulty c4 1.6i 16 valve 120 cp an 2008

Scris: Dum 04-Mar-2012 16:30
de adyspyn
problema persista o sa merg la service sa vad ce si cum
ms

Scris: Sâm 10-Mar-2012 22:02
de RollerMAN
S-a rezolvat?
Daca nu incearca sa scoti borna de la baterie vreo 10 minute.

depollution system faulty c4 1.6i 16 valve 120 cp an 2008

Scris: Lun 12-Mar-2012 00:11
de adyspyn
nu am rezolvat inca problema.. sincer am fost foarte ocupat dar sper saptamana ce vine sa rezolv
o sa incerc sa scot si borna poate am noroc
ms

depollution system faulty c4 1.6i 16 valve 120 cp an 2008

Scris: Lun 19-Mar-2012 12:49
de adyspyn
va salut pe toti
problema mea sa rezolvat ,am pornit masina pe la ora 12 ziua acum doua zile,erau 12 grade afara si spre surprinderea mea eroarea disparuse..
sincer nu stiu ce sa cred .. poate ca perioadele de timp mai reci s au benzina asa cum a spus cineva mai sus.. nu stiu
oricum sa rezolvat
:)

Scris: Mar 20-Mar-2012 23:11
de MikePop
Stai linistit...o sa reapara... :)

Scris: Joi 05-Iul-2012 10:18
de papiluk
Si la mine a aparut aceasta problema prin luna mai 2012 si inca nu s-a rezolvat, s-au schimbat bujiile, bobina de inductie, s-a curatat admisia, s-a bagat aditiv in benzina si acum mi se propune schimbarea sondei de temperatura a lichidului de racire...si toate pe banii mei...pff!

Scris: Lun 09-Iul-2012 18:06
de azmeu
Salut!

Am un C4 coupe, motor pe benzina, 1.6 16v 80kW din 2005.
Mi-a aparut si mie mesajul prima oara sambata trecuta. La fel, masina a mers fara probleme, pana cand la un moment dat, dupa o oprire de o jumatate de ora, masina nu a mai vrut sa porneasca. Cand ii dadeam cheie, se invartea electro-motorul, dar nu pornea motorul. Fratele meu a avut o problema asemanatoare (tot C4 coupe, 1.6 16v 110cp 2005), care s-a rezolvat prin inlocuirea bobinei de inductie. Am crezut ca asta e rezolvarea si la mine, insa dupa ce am cumparat una de la Valeo si am si inlocuit-o, problema persista. Am folosit un program de diagnoza si am primit urmatoarele coduri de eroare:
P0336 - Cranckshaft Position Sensor A Circuit Range/Performance
P0261 - Cylinder 1 Injector Circuit Low
P0267 - Cylinder 3 Injector Circuit Low
P0270 - Cylinder 4 Injector Circuit Low
P0264 - Cylinder 2 Injector Circuit Low
P0444 - Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open
unde P pare a veni de la Powertrain.

Are cineva vreo idee de rezolvare in lumina acestor informatii?

Multumesc!
Alex Zmeu

Scris: Mar 10-Iul-2012 06:22
de Gabitzu
senzor arbore cotit (senzorul de turatie)- posibil defect sau desincronizat. Incearca sa il cureti/repozitionezi sau incearca unul bun si vezi daca se schimba ceva.

Scris: Mar 10-Iul-2012 11:05
de azmeu
Conform unui manual de service, senzorul e pozitionat foarte aproape de baia de ulei, inspre habitaclu. Daca gasesc o rampa, am sa incerc sa vad cat de usor/greu se scoate.

Scris: Mar 10-Iul-2012 13:58
de Gabitzu
verifica acel senzor, eu pe el as da vina, mai ales daca ai incercat si o bobina noua...

Scris: Mie 11-Iul-2012 14:41
de papiluk
papiluk scrie:Si la mine a aparut aceasta problema prin luna mai 2012 si inca nu s-a rezolvat, s-au schimbat bujiile, bobina de inductie, s-a curatat admisia, s-a bagat aditiv in benzina si acum mi se propune schimbarea sondei de temperatura a lichidului de racire...si toate pe banii mei...pff!

Astept in continuare idei, la mine eroarea se manifesta in felul urmator: cand apare, motorul merge prost ,parca merge in 2-3 cilindrii, opresc motorul si dupa repornire isi revine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, martorul ramane aprins la bord si se intampla ca a doua zi la repornire sa dispara si tot asa.....mentionez ca la test apar mereu aceleasi doua coduri cu problema la cilindru 1 si cilindru 4

Scris: Vin 20-Iul-2012 12:51
de papiluk
papiluk scrie:
papiluk scrie:Si la mine a aparut aceasta problema prin luna mai 2012 si inca nu s-a rezolvat, s-au schimbat bujiile, bobina de inductie, s-a curatat admisia, s-a bagat aditiv in benzina si acum mi se propune schimbarea sondei de temperatura a lichidului de racire...si toate pe banii mei...pff!

Astept in continuare idei, la mine eroarea se manifesta in felul urmator: cand apare, motorul merge prost ,parca merge in 2-3 cilindrii, opresc motorul si dupa repornire isi revine ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat, martorul ramane aprins la bord si se intampla ca a doua zi la repornire sa dispara si tot asa.....mentionez ca la test apar mereu aceleasi doua coduri cu problema la cilindru 1 si cilindru 4

Surpriza, de trei zile dupa ce am schimbat releul de la alternator pt ca nu incarca constant ci cu variatii de tensiune eroarea nu a mai aparut... :D