Turbina
Moderator: Echipa Tehnica
Turbina
Ce mai faceti?
Mai intai sa-mi cer scuze ca nu am mai intrat de mult pe forum dar am fost foarte ocupata.
Haideti sa va povestesc ceva. Mi se tot aprindea un martor pe bord si-mi spunea computerul: Antipolution faulty. Mi se intampla cand mergeam cu viteza si imi si lua din demaraj mult. Apoi dupa o vreme se stingea... Si se intampla din nou minunea. Am mers la service (in pitesti) si mi s-a spus sa merg la ei cand se aprinde. Dar cum faceam eu asta daca eram in Bucuresti. In fine... Vineri mergeam spre pitesti si mi s-a aprins becul. Evident am dat telefon la Citroen la service ca trec pe acolo. Abia abia si-au dat aia seama care era problema. Pana la urma si-au dat seama ca nu-mi pleca turbina din cauza unui furtun care aspira aer... nu prea stiau ei sa explice bine ce avea masina... deci practic, la mine turbina nu a plecat niciodata. Mi se parea mie cam lenesa, dar nici chiar asa.
Acum sunt foarte fericita de cum merge. se infige la fel ca renaultul meu de 2 litri, benzina. Sa vedeti cum ridica boticul...
Va pup pe toti.
PS: Daca merge careva din voi la service in pitesti, nu-i lasati sa va vorbeasca de sus. Luati-va de ei!
Mai intai sa-mi cer scuze ca nu am mai intrat de mult pe forum dar am fost foarte ocupata.
Haideti sa va povestesc ceva. Mi se tot aprindea un martor pe bord si-mi spunea computerul: Antipolution faulty. Mi se intampla cand mergeam cu viteza si imi si lua din demaraj mult. Apoi dupa o vreme se stingea... Si se intampla din nou minunea. Am mers la service (in pitesti) si mi s-a spus sa merg la ei cand se aprinde. Dar cum faceam eu asta daca eram in Bucuresti. In fine... Vineri mergeam spre pitesti si mi s-a aprins becul. Evident am dat telefon la Citroen la service ca trec pe acolo. Abia abia si-au dat aia seama care era problema. Pana la urma si-au dat seama ca nu-mi pleca turbina din cauza unui furtun care aspira aer... nu prea stiau ei sa explice bine ce avea masina... deci practic, la mine turbina nu a plecat niciodata. Mi se parea mie cam lenesa, dar nici chiar asa.
Acum sunt foarte fericita de cum merge. se infige la fel ca renaultul meu de 2 litri, benzina. Sa vedeti cum ridica boticul...
Va pup pe toti.
PS: Daca merge careva din voi la service in pitesti, nu-i lasati sa va vorbeasca de sus. Luati-va de ei!
Adica in loc de 90 de cai tu mergeai cu 60? Hmm... Cam nu prea imi vine sa cred! Mai degraba poate nu dadea randament optim! In fine, ma bucur ca ridica boticul din nou! 

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Adrian scrie:Adica in loc de 90 de cai tu mergeai cu 60? Hmm... Cam nu prea imi vine sa cred! Mai degraba poate nu dadea randament optim! In fine, ma bucur ca ridica boticul din nou!
Asa au zis cei de la service. Ca problema asta ii lua cam 30 CP din putere. Nici mie nu-mi vine a crede ca era prea mare diferenta... Dar acum... o iubesc mai mult.... apropo, e fetitza.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
@segnorita: omasina fara turbina pierde in primul rind cuplu, iar cutia de viteze e gindita pentru un cuplu mai mare. Am vazut un audi tdi 2.5l v6, care abia ajungea la 90 la ora
Tie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
nicum scrie: Tie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.
Sa fii sigur ca asta a si avut... Un furtun pe undeva pierdea din presiune ;)
Asta cu turbina o stiu si de la altii

[b:8a91ac8b41]Citroen Spirit on my C4... VTR 1.6i, Obsidien [/b:8a91ac8b41][img:8a91ac8b41]http://www.sloganizer.net/en/style3,C4.png[/img:8a91ac8b41]
Adrian scrie:nicum scrie: Tie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.
Sa fii sigur ca asta a si avut... Un furtun pe undeva pierdea din presiune ;)
Asta cu turbina o stiu si de la altii
Asa mi-au spus cei de la service. Ca un furtun tragea aer si nu avea presiune, deci nu putea turbina sa traga. Probabil se sparsese furtunul respectiv.
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nicum scrie:@segnorita: omasina fara turbina pierde in primul rind cuplu, iar cutia de viteze e gindita pentru un cuplu mai mare. Am vazut un audi tdi 2.5l v6, care abia ajungea la 90 la oraTie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.
nicule, tin sa te contrazic. eu cand am avut furtunul de la intercooler spart, am inchis turbina de la clapeta, si facusem traseu direct de la admisiie la filtru, adica practic anulasem turbina. am mers asa cam 3 luni, si pot spune ca masina tot se tura pana la 4000 rpm, intr-adevar, nu mai avea socul ala pe la 2000-2500 de ture, dar cuplu sa zic ca tot avea. sa fie oare din cauza ca e motorul mai mare? nu stiu. oricum, stiu de la cineva ca la un opel astra H, cand i s-a stricat turbina masina tragea extraordinar de prost, consuma ca vaca, dar viteza tot isi lua... am impresia ca la motoarele td generatie mai noua, cele cu electronica multa, pierderea de putere e mult mai mare daca nu merge turbo.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11822
Cel mai nou membru pyms