Pagina 1 din 2

Turbina

Scris: Mar 28-Mar-2006 08:59
de segnorita
Ce mai faceti?

Mai intai sa-mi cer scuze ca nu am mai intrat de mult pe forum dar am fost foarte ocupata.

Haideti sa va povestesc ceva. Mi se tot aprindea un martor pe bord si-mi spunea computerul: Antipolution faulty. Mi se intampla cand mergeam cu viteza si imi si lua din demaraj mult. Apoi dupa o vreme se stingea... Si se intampla din nou minunea. Am mers la service (in pitesti) si mi s-a spus sa merg la ei cand se aprinde. Dar cum faceam eu asta daca eram in Bucuresti. In fine... Vineri mergeam spre pitesti si mi s-a aprins becul. Evident am dat telefon la Citroen la service ca trec pe acolo. Abia abia si-au dat aia seama care era problema. Pana la urma si-au dat seama ca nu-mi pleca turbina din cauza unui furtun care aspira aer... nu prea stiau ei sa explice bine ce avea masina... deci practic, la mine turbina nu a plecat niciodata. Mi se parea mie cam lenesa, dar nici chiar asa.

Acum sunt foarte fericita de cum merge. se infige la fel ca renaultul meu de 2 litri, benzina. Sa vedeti cum ridica boticul...

Va pup pe toti.

PS: Daca merge careva din voi la service in pitesti, nu-i lasati sa va vorbeasca de sus. Luati-va de ei!

Scris: Mar 28-Mar-2006 20:29
de Adrian
Adica in loc de 90 de cai tu mergeai cu 60? Hmm... Cam nu prea imi vine sa cred! Mai degraba poate nu dadea randament optim! In fine, ma bucur ca ridica boticul din nou! :lol:

Scris: Mie 29-Mar-2006 00:03
de nicum
Daca nu iti merge turbina deloc, greu treci peste 2000 de ture.

Scris: Mie 29-Mar-2006 09:45
de segnorita
nicum scrie:Daca nu iti merge turbina deloc, greu treci peste 2000 de ture.


Adica ce vrei sa zici? O masina fara turbina nu trece de 2000 ture? Sa fim seriosi...

Scris: Mie 29-Mar-2006 09:45
de segnorita
Adrian scrie:Adica in loc de 90 de cai tu mergeai cu 60? Hmm... Cam nu prea imi vine sa cred! Mai degraba poate nu dadea randament optim! In fine, ma bucur ca ridica boticul din nou! :lol:


Boticul ca boticul... dar sa vezi cum zambeste...

Scris: Mie 29-Mar-2006 09:47
de segnorita
Adrian scrie:Adica in loc de 90 de cai tu mergeai cu 60? Hmm... Cam nu prea imi vine sa cred! Mai degraba poate nu dadea randament optim! In fine, ma bucur ca ridica boticul din nou! :lol:


Asa au zis cei de la service. Ca problema asta ii lua cam 30 CP din putere. Nici mie nu-mi vine a crede ca era prea mare diferenta... Dar acum... o iubesc mai mult.... apropo, e fetitza.

Scris: Mie 29-Mar-2006 12:10
de paco
De unde stii ca e fetita? :)

Scris: Mie 29-Mar-2006 14:04
de nicum
@segnorita: omasina fara turbina pierde in primul rind cuplu, iar cutia de viteze e gindita pentru un cuplu mai mare. Am vazut un audi tdi 2.5l v6, care abia ajungea la 90 la ora :!: Tie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.

Scris: Mie 29-Mar-2006 20:33
de Adrian
nicum scrie: Tie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.


Sa fii sigur ca asta a si avut... Un furtun pe undeva pierdea din presiune ;)
Asta cu turbina o stiu si de la altii :)

Scris: Mie 29-Mar-2006 20:42
de MARIAN
off:
De unde stii ca e fetita?

Ete pt. ca a vazut-o dandu-se la CX-ul meu :P :oops:

Scris: Vin 31-Mar-2006 10:40
de segnorita
Adrian scrie:
nicum scrie: Tie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.


Sa fii sigur ca asta a si avut... Un furtun pe undeva pierdea din presiune ;)
Asta cu turbina o stiu si de la altii :)


Asa mi-au spus cei de la service. Ca un furtun tragea aer si nu avea presiune, deci nu putea turbina sa traga. Probabil se sparsese furtunul respectiv.

Scris: Mie 19-Sep-2007 16:01
de cyraxval
Exact aceeasi problema am si eu, mi se va inlocui turbina.

Scris: Mie 19-Sep-2007 16:19
de dj01fad
cyraxval scrie:Exact aceeasi problema am si eu, mi se va inlocui turbina.


daca ai aceeasi problema, de ce sa inlocuiasca turbina? nu se poate inlocui furtunul???? :shock:

Scris: Mie 19-Sep-2007 16:24
de dj01fad
nicum scrie:@segnorita: omasina fara turbina pierde in primul rind cuplu, iar cutia de viteze e gindita pentru un cuplu mai mare. Am vazut un audi tdi 2.5l v6, care abia ajungea la 90 la ora :!: Tie probabil ca turbina iti mai baga ceva presiune.


nicule, tin sa te contrazic. eu cand am avut furtunul de la intercooler spart, am inchis turbina de la clapeta, si facusem traseu direct de la admisiie la filtru, adica practic anulasem turbina. am mers asa cam 3 luni, si pot spune ca masina tot se tura pana la 4000 rpm, intr-adevar, nu mai avea socul ala pe la 2000-2500 de ture, dar cuplu sa zic ca tot avea. sa fie oare din cauza ca e motorul mai mare? nu stiu. oricum, stiu de la cineva ca la un opel astra H, cand i s-a stricat turbina masina tragea extraordinar de prost, consuma ca vaca, dar viteza tot isi lua... am impresia ca la motoarele td generatie mai noua, cele cu electronica multa, pierderea de putere e mult mai mare daca nu merge turbo.

Scris: Mie 19-Sep-2007 16:32
de cyraxval
nu stiu, mi-au spus ca e turbina fisurata, ca pierde aer si ca trebuie sa o schimbe