Valva EGR si turbo C4 2.0 HDI 136 CP

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

doxypop
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Vin 05-Oct-2012 08:57
Localitate: Baia Mare

Valva EGR si turbo C4 2.0 HDI 136 CP

Mesajde doxypop » Joi 21-Feb-2013 18:19

Scuze, dar nu am gasit nici un topic cu asemenea probleme la C4 2.0 HDI . Motorul nu trage, nu se tureaza peste 3000 ture. Nu are forta , putere. La un tester pe computer mi-a zis ca e valva EGR , la alt service mi-a spus ca e turbo .... Cum se poate curata valva EGR si turbo si unde sunt pozitionate pe motor ? Cum se demonteaza? Cum pot sa imi dau seama daca e una sau alta ? Cum se pot verifica ?
Multumesc mult!

danny29
pasionat
Mesaje: 294
Membru din: Lun 23-Iul-2012 10:17
Localitate: ardeal

Mesajde danny29 » Joi 21-Feb-2013 18:25

parerea mea e ca sa lași meseriași sa isi faca treaba lor, daca nu ai nimic cu mecanica nu te baga. egr-ul ai putea sa il cureti dar si acolo ii dificil.

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Joi 21-Feb-2013 23:58

Sincer nu cred ca e turbo. Am avut probleme cu turbo, masina scotea fum, trepida din toate incheieturile, si sunetul motorului era de tractor. :roll:

doxypop
de-abia inscris
Mesaje: 4
Membru din: Vin 05-Oct-2012 08:57
Localitate: Baia Mare

Mesajde doxypop » Sâm 02-Mar-2013 11:11

O.K. Multumesc mult. Am desfacut EGR-ul, l-am curatat si merge mai bine . Nu-mi mai da eroare pe bord dar, tot nu trage cum trebuie. Tubul care vine de la turbo este jegos , plin de ulei ! De ce arunca turbo uleiul ? Se poate reconditiona sau doar schimbat ? Multumesc mult.

mapo13
just curious
Mesaje: 7
Membru din: Mar 15-Oct-2013 22:20
Localitate: Brasov

Mesajde mapo13 » Mar 15-Oct-2013 22:42

Uleiul de pe conexiunea pe turbosuflanta denota un lucru urat din pacate ...uzura la ax sau la simeringurile de ungere de pe partea axiala a turbinei .
Fara prea multe povesti este bine sa apelati la un specialist in domeniu sa analizeze cauzele exacte . Turbo se poate reconditiona fara probleme ...
Cu EGR -ul (EXSHAUST GASE RECIRCULATION) este o alta teorie destul de complicata . Va asigur ca nu din cauza ei aveti acel simptom de lipsa putere sau turatie limitata la 3000 de ture ...parca .
EGR-ul raspunde mai mult de functionarea in regim de minim a motorului - dar nu este exclusa in anumite cazuri corelarea cu acelasi simptom ca al d- voastra .
In concluzie sigur se verifica ambele pentru a da un verdict clar .
Si o diagnoza competenta va duce la cauza exacta a defectului ...
Spor


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu