Pagina 1 din 3
Clima - Bi-zonala!!! problem
Scris: Dum 16-Apr-2006 23:54
de danalarm
am remarcat ca: avand temperatura reglata in mod egal, 20 grade, pus pe auto. cand afara erau vreo 24 la sofer baga mai rece iar in dreapta mai cald!!!!
s-a stricat?
am facut un test: am lasat in stanga 20g si in dreapta 17g. tot caldut baga pe dreapta!!!!
ce dracu are?
Re: Clima - Bi-zonala!!! problem
Scris: Lun 17-Apr-2006 10:06
de mituc
danalarm scrie:am remarcat ca: avand temperatura reglata in mod egal, 20 grade, pus pe auto. cand afara erau vreo 24 la sofer baga mai rece iar in dreapta mai cald!!!!
s-a stricat?
am facut un test: am lasat in stanga 20g si in dreapta 17g. tot caldut baga pe dreapta!!!!
ce dracu are?
Cred ca nimic. Prin gura de aerisire unde e parfumul de ambianta parca baga aer care vine de afara, iar daca nu trebuie incalzit atunci vine asa cum e el de afara. Parca scrie pe undeva prin cartea tehnica dar nu mai stiu pe unde.
Scris: Lun 17-Apr-2006 16:05
de arp
Masina sorei mele, tot un C4 are aceeasi problema..pe o parte functioneaza climatizarea pe partea cealalta baga caldura (rau de tot)...Inca nu a ajuns la service...
Scris: Lun 17-Apr-2006 18:27
de traian
Am patit-o si eu. Pe fantele din dreapta venea aer cald, in conditiile in care AC-ul era pornit (am bizonal). Am fost in service si mi s-a spus ca este o defectiune la valva de pe partea dreapta (a ramas blocata pe cald). Se schimba pe garantie. Mi s-a spus ca este o defectiune intalnita la masinile din primele serii si ca ulterior s-a remediat de fabricant. Asa ca nu mai stati pe ganduri. Fuga la service.
Scris: Lun 17-Apr-2006 18:33
de danalarm
traian scrie:Am patit-o si eu. Pe fantele din dreapta venea aer cald, in conditiile in care AC-ul era pornit (am bizonal). Am fost in service si mi s-a spus ca este o defectiune la valva de pe partea dreapta (a ramas blocata pe cald). Se schimba pe garantie. Mi s-a spus ca este o defectiune intalnita la masinile din primele serii si ca ulterior s-a remediat de fabricant. Asa ca nu mai stati pe ganduri. Fuga la service.
merci mult! deja maine sun pentru programare. cu ocazia asta poate imi regleaza si supapa aia de la retur, ma cam scoate din sarite tacanitul ala!
Clima - Bi-zonala!!! problem
Scris: Lun 17-Apr-2006 19:04
de speedyman
Acelasi lucru l-am patit si eu tot pe dreapta, se rupe un dinte la pinionul care este invartit de motoras pentru a regla temperatura. Se schimba blocul de climatizare cu totul, eu astept sa ma sune de 3-4 saptamani (nu stiu ce dureaza atat sa vina mai ales daca se cunoaste aceasta problema).
E destul de enervant, mie mi-au reglat temp manual si mi s-a parut ok atunci, dar cum am mai prins zile cu firg 0 grade, am fost la munte am facut frigul pt ca nu facea faca chiar daca la maxim pe stanga sufla foarte rece pe dreapta.
Scris: Lun 17-Apr-2006 19:17
de arp
Da, azi a fost soru-mea in service si exact aceeasi explicatie a primit...Se comanda din Franta si duureeazaaa....
Scris: Lun 17-Apr-2006 19:55
de danalarm

ceeee porcarieeeee
nu se poate mai nene, prima oara radio de kk, dupa aia amortizoare de kk, dupa aia tacanit dela valva de kk de peretur, acum clima de kk........
ce facem fratilor cu masinile astea? trebuie sa le tinem in parcare doar ca sant frumoase si sa moara vecinii de invidie.
din cante vad eu cum se folosesc un pic mai mult cum se ma istrica ceva......incet incet incep sa regret.....toti prietenii imi spuneau: nemteasca tot nemteasca...dar eu am vrut frantuzeasca ca este mai misto.....asta este...

Scris: Mie 19-Apr-2006 11:36
de regedit
din experiente personale iti pot spune ca nici nemtii nu mai fac masinile care le faceau. si atunci celebra reclama cu cat de perfect poti face o masina te agaseaza si mai rau cand schimbi turbina la 10.000 km. raspunsul vine pe loc. cat de perfect ?! perfect pentru 10.000km. nici o masina nu e fara cusur (sau ma rog - nici o masina de large market) asa ca trebuie sa ne invatam sa le exploatam cat mai bine pentru a minimiza efectele nasoale. oricum achizitia oricarui model in primul an de la lansare (vezi valva) e un test cobai pe care eu am preferat sa nu-l fac.
Scris: Mie 19-Apr-2006 14:06
de nicum
@danalarm: acum toate masinile sint la fel, poate cu execeptia japonezelor fabricate in Japonia. In rest, cuvintul de ordine pentru toata lumea e "reducere de costuri", iar firmele nu mai traiesc din vinzarea de masini, ci din intretinerea lor.
Povesti cu masini nemtesti si masini perfecte, erau valabile acum 20 de ani si nu pentru toate modelele. Asa ca prefer sa imi iau un C4 coupe dupa care toata lumea intoarce capul, decit un passat care e mai tern ca moartea.
Scris: Mie 19-Apr-2006 17:21
de stevey
Taica-miu are megane de 5 ani si nu a avut nici o problema repet nici o problema inafara de amortizoare fata ,care numai dumnezeu stie ce au suferit.Pe unde a mers cu masina aia nu intra nici passat si a fost lovita pe toate partile de doua ori ia schimbat spoileru si acum capota(nu au fost grave)A mers si pe drum forestier sa impotmolit si merge si acu la 85mii km cu 200 la ora.A pus si benzina cu apa de la petrom si tot a mers.Eu personal nu am vazut megane pe rampa fata de cate vw am vz.Asa ca ca in leg cu fiabilitatea masinilor frantuzesti cel putin renault pe mine m-a comvins.Si chestia cu masinile nemtesti ca sunt cele mai bune pe mine deja ma calca pe nervi.Eu consider ca orice masina straina este ok chit cai nemteasca chit cai frantuzeasca(poate difera ca putere sau lux asta intradevar cele nemtesti sunt cele mai tari).Si eu am tacaneala la motor intra mai aiurea in a 2-ua si alte chestii care ma enerveaza dar asta e ceam ales asta am,probabil daca imi luam golf 5 sau astra 2 aveam alte probleme de care sa ma plang.De mers sa mearga si sa ma simt eu bine in ea atata vreau.Si sa nu uitam ca si ca alte obiecte depinde din ce slot ne vin sau serie...poate sa fie una proasta sau una buna...asta e.
Scris: Joi 20-Apr-2006 16:10
de danalarm
nicum scrie:@danalarm: acum toate masinile sint la fel, poate cu execeptia japonezelor fabricate in Japonia. In rest, cuvintul de ordine pentru toata lumea e "reducere de costuri", iar firmele nu mai traiesc din vinzarea de masini, ci din intretinerea lor.
Povesti cu masini nemtesti si masini perfecte, erau valabile acum 20 de ani si nu pentru toate modelele. Asa ca prefer sa imi iau un C4 coupe dupa care toata lumea intoarce capul, decit un passat care e mai tern ca moartea.
nicum: zic si eu asa la suparare, oricum CITROEN C4 este cea mai frumoasa masina (parerea mea) sant indragostit de ea. dar cand mai apar probleme ma cam enenervez si io ca tot omu'
sper sa se rezolve cat mai repede!!!
Scris: Vin 21-Apr-2006 08:57
de nicum
...si dupa parerea altora C4 este cea mai frumoasa masina din lume. Totusi imi pare rau pentru problemel voastre si sper ca se vor rezolva cit mai repede.
Scris: Vin 21-Apr-2006 14:26
de danalarm
am fost azi (vineri 21 aprilie) pentru a comanda piesa ( se numeste vaporizator = 14milioane!!!!), bine ca este pe garantie ca altfel renuntam la clima

.
piesa ar trebui sa vina pana pe 10 Mai, pe 11 Mai am programare la service. de la 07.00 pana pe la 15.00!
operatiunea consta in demontarea bordului!!!! cam tot. am ramas mut cand am auzit, dar asta e! am intrebat daca mai il pun la loc cum a fost si parea increzator in echipa lui din service, cel de la receptie!
pentru cei care au fost deja cu problema la ats si se va rezolva inaintea mea, am si eu rugamintea sa scrieti si voi cum au decurs lucrurile.
bafta tuturor.
Scris: Sâm 29-Apr-2006 00:04
de danalarm
Chiar nu s-a rezolvat nici o masina cu problema asta!
Eu inca astept acel 11Mai....