Baterie epuizata subit

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Baterie epuizata subit

Mesajde vladd.alex » Vin 19-Sep-2014 22:10

Salutare! Sa vedeti nebunie azi, am pornit masina dupa 6 zile, la sfert, am plecat la serviciu. Am ajuns, am oprit. Apoi dupa 3 minute am mutat-o in alta parcare si am oprit. Am incuiat si gata. Peste 9 ore, du-te la masina, apasa sa descui si nimic. Am crezut ca n-am incuiat-o. Trag de maner, incuiata. :shock: Am deschis capota cu surubelnita :!: Ca sa vezi inginerie, dom'le....Si am scos borna, nu facea scantei, nu nimic. Am cumparat imediat alta si a pornit. A trebuit reinitializata cheia ca nu mai mergea deloc.

Intrebarea mea este, cum sa moara asa subit bateria in 8 ore, ziua, toamna ?

Iarna trecuta am chinuit-o cu pornitul odata pana nu mai avea putere nici sa aprinda avariile. Dar dupa asta am pus-o la redresor, apoi a incarcat-o masina, si a mers luni bune de atunci. E posibil sa fi murit efectiv bateria azi sau am vreun consumator grav ? Ce parere aveti ?

Avatar utilizator
gropitzabogdan
pasionat
Mesaje: 812
Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
2: Citroen C5 2.0 HDi
3: Citroen C4 1.6 HDi

Mesajde gropitzabogdan » Sâm 20-Sep-2014 09:48

Da. Asa am patit si eu la C5 , a murit bateria fara nici un semn.
PS: La toate masiniile cred ca se intampla asa, (Nissan ,BMW, Mercedes, VW...)
Prima baterie a tinut ~6 ani , iar a doua a fost bosch si a murit dupa 3 ani. Acum sunt la a 3-a baterie, ROMBAT(Sa vedem cat tine si asta)

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Mesajde vladd.alex » Sâm 20-Sep-2014 11:29

Incuietoarea e distrusa ieri am realizat prima data. Nu e acolo deloc.

Update: A ucis si bateria noua, stand, asnoapte. Am masurat incarcarea, e undeva la 14,8 deci incarca. Altceva o ucide stand...

Ventilatorul nu porneste, nu ramane cuplat. Becuri nu, casetofon nu, nimic nu ramane. Ma gandesc la alternator, ca dupa ce opresc motor el ar trebui sa se decupleze. Si cumva sa ramana cuplat si sa consume curent din baterie pana o ucide. Treaba asta ar trebui cumva rezolvata de releul de incarcare, nu ?

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Sâm 20-Sep-2014 19:45

Se verifica destul de simplu ce consum are "masina" stand in parcare cu un multimetru pus pe scala 20A initial,inseriat cu bateria.
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Mesajde vladd.alex » Dum 21-Sep-2014 10:12

0,02 A este intensitatea la stand by. Iar tensiunea nu scade de 11,74 in stand by la borne si cand e pornit are 14,6 cm asa. E ceva care porneste naibii ulterior si seaca bateria aia. Am auzit de la un reprezentant Citroen ca ar putea fi o problema cu dezaburirea sa o ia automat asa si sa stoarca acumuatorul. Ce idei aveti ?

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Dum 21-Sep-2014 16:27

Nici gand dezaburirea :lol:
Masina are alarma?daca as,as incerca sa o las o noapte doar incuiata cu cheia fara a fi armata
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Mesajde vladd.alex » Dum 21-Sep-2014 18:58

Nu are alarma...Am telecomanda cu incuiat, descuiat si faruri, atat...

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Lun 22-Sep-2014 15:21

N-are cum sa se descarce intr-o noapte cu un consum de 0.02A. Ori e alta problema, ori consumul e masurat gresit si in realitate e altul. Cu asemenea consum ar trebui sa stea vreo doua luni ca sa se descarce la jumatate.

Avatar utilizator
cristi_s
pasionat
Mesaje: 223
Membru din: Mar 04-Aug-2009 07:57
Localitate: Brasov

Mesajde cristi_s » Lun 22-Sep-2014 15:53

Problema similara am avut si eu la XM, chiar de curand. Au fost 2 cauze. Primo: alternatorul incarca intermitent, din cauza periilor uzate si intepenite in alternator. A fost destul de greu de depistat, am masurat de multe ori, tot 14,2 V pana am nimerit de a fost 13,5V, ca sa imi dau seama de problema alternatorului sa il demontez si sa vad problema periilor, eu tot dand vina pe baterie. Secundo: periile de la demaror (de fapt platoul periilor spart). Masina se comporta ca o baterie descarcata, pentru ca atunci cand dadeam la demaror practic una din perii sarea de la loc si punea in scurt bateria. Daca masori tensiunea din baterie cand dai la cheie si scade dramatic, de la circa 12,5V la 5-6V, apoi inecepe sa isi revina, e posibil sa fie de acolo. Inainte sa dai la cheie, dupa o zi de stat, verifica intai tensiunea din baterie, daca e circa 12,5V, nu ai consumator care "fura" curent. Daca totusi arata ca o baterie descarcata, e posibil sa fie problema de demaror.
P.S: eu aveam 200mA consum cu masina incuiata din cauza mp3 playerului legat aiurea de catre meseriasul de mine si tot pornea a doua zi, se descarca bateria in schimb dupa 2-3 saptamani de stat nepornita. Si XM ul are niste consumuri fantastice vreo 20-30 de secunde dupa ce deschizi usa, din cauza Hydractive-ului. :roll: :shock:
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Mesajde vladd.alex » Lun 22-Sep-2014 17:11

Update: Am depistat astazi cauza. Bujiile incandescente ramaneau cuplate. Am gasit consum de stand by de 30 Amperi :shock: :shock: :shock: .

Am scos momentan mufa la releu si am fost la reprezentanta Citroen cu ea, a pus-o pe Lexia si maine astept un raspuns pt. un nou releu.

Oare e releul propriuzis ramas blocat sau ceva ii da comanda eronata sa mentina bujiile ?

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Mesajde vladd.alex » Lun 22-Sep-2014 17:17

Uite ce mic era consumul de stand by:

Imagine

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Lun 22-Sep-2014 21:09

Cred ca ti-a ramas cuplat acel releu,fie a intrat ceva umezeala(putin probabil) fie s-a topit la interior ceva...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Mesajde vladd.alex » Lun 22-Sep-2014 21:58

Imposibil sa fi intrat ceva, doar a rĂŁmas cuplat poate...e capsulat..

Avatar utilizator
james kilowatt
pasionat
Mesaje: 555
Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
Localitate: Europa
Masina: Citroen C1 1.0 Auto
2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD

Mesajde james kilowatt » Mar 23-Sep-2014 10:25

Pai daca l-ai schimbat, fa-i o autopsie ca nu ai ce pierde. Doar pentru scopuri stiintifice.

Uite cum arata la mine un releu (pt demaror) de un an vechime facut probabil pe un vapor in mongolia (provine de la chinezaria mea de scuter).
Imagine
Cand l-am vazut am crezut ca e recuperat de pe Titanic. Si e interesant ca am mai avut scuter marca asta si releul a tinut bine mersi 4 ani pana cand l-am stricat eu.

Avatar utilizator
vladd.alex
pasionat
Mesaje: 315
Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
Localitate: Iaşi
Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP

Mesajde vladd.alex » Mar 23-Sep-2014 17:02

Done. Releul era blocat. Are continuitate pe circuitul principal (cele doua contacte mari). L-am schimbat. Putea lua foc masina.


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187705
    Total subiecte 18628
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11744
    Cel mai nou membru AndreiC5Tourer