Baterie epuizata subit
Moderator: Echipa Tehnica
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Baterie epuizata subit
Salutare! Sa vedeti nebunie azi, am pornit masina dupa 6 zile, la sfert, am plecat la serviciu. Am ajuns, am oprit. Apoi dupa 3 minute am mutat-o in alta parcare si am oprit. Am incuiat si gata. Peste 9 ore, du-te la masina, apasa sa descui si nimic. Am crezut ca n-am incuiat-o. Trag de maner, incuiata. Am deschis capota cu surubelnita Ca sa vezi inginerie, dom'le....Si am scos borna, nu facea scantei, nu nimic. Am cumparat imediat alta si a pornit. A trebuit reinitializata cheia ca nu mai mergea deloc.
Intrebarea mea este, cum sa moara asa subit bateria in 8 ore, ziua, toamna ?
Iarna trecuta am chinuit-o cu pornitul odata pana nu mai avea putere nici sa aprinda avariile. Dar dupa asta am pus-o la redresor, apoi a incarcat-o masina, si a mers luni bune de atunci. E posibil sa fi murit efectiv bateria azi sau am vreun consumator grav ? Ce parere aveti ?
Intrebarea mea este, cum sa moara asa subit bateria in 8 ore, ziua, toamna ?
Iarna trecuta am chinuit-o cu pornitul odata pana nu mai avea putere nici sa aprinda avariile. Dar dupa asta am pus-o la redresor, apoi a incarcat-o masina, si a mers luni bune de atunci. E posibil sa fi murit efectiv bateria azi sau am vreun consumator grav ? Ce parere aveti ?
- gropitzabogdan
- pasionat
- Mesaje: 812
- Membru din: Lun 29-Sep-2008 19:50
- Localitate: Alba Iulia, Cluj Napoca
- Masina: Peugeot 407 2.0 HDi
- 2: Citroen C5 2.0 HDi
- 3: Citroen C4 1.6 HDi
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Incuietoarea e distrusa ieri am realizat prima data. Nu e acolo deloc.
Update: A ucis si bateria noua, stand, asnoapte. Am masurat incarcarea, e undeva la 14,8 deci incarca. Altceva o ucide stand...
Ventilatorul nu porneste, nu ramane cuplat. Becuri nu, casetofon nu, nimic nu ramane. Ma gandesc la alternator, ca dupa ce opresc motor el ar trebui sa se decupleze. Si cumva sa ramana cuplat si sa consume curent din baterie pana o ucide. Treaba asta ar trebui cumva rezolvata de releul de incarcare, nu ?
Update: A ucis si bateria noua, stand, asnoapte. Am masurat incarcarea, e undeva la 14,8 deci incarca. Altceva o ucide stand...
Ventilatorul nu porneste, nu ramane cuplat. Becuri nu, casetofon nu, nimic nu ramane. Ma gandesc la alternator, ca dupa ce opresc motor el ar trebui sa se decupleze. Si cumva sa ramana cuplat si sa consume curent din baterie pana o ucide. Treaba asta ar trebui cumva rezolvata de releul de incarcare, nu ?
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
0,02 A este intensitatea la stand by. Iar tensiunea nu scade de 11,74 in stand by la borne si cand e pornit are 14,6 cm asa. E ceva care porneste naibii ulterior si seaca bateria aia. Am auzit de la un reprezentant Citroen ca ar putea fi o problema cu dezaburirea sa o ia automat asa si sa stoarca acumuatorul. Ce idei aveti ?
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Problema similara am avut si eu la XM, chiar de curand. Au fost 2 cauze. Primo: alternatorul incarca intermitent, din cauza periilor uzate si intepenite in alternator. A fost destul de greu de depistat, am masurat de multe ori, tot 14,2 V pana am nimerit de a fost 13,5V, ca sa imi dau seama de problema alternatorului sa il demontez si sa vad problema periilor, eu tot dand vina pe baterie. Secundo: periile de la demaror (de fapt platoul periilor spart). Masina se comporta ca o baterie descarcata, pentru ca atunci cand dadeam la demaror practic una din perii sarea de la loc si punea in scurt bateria. Daca masori tensiunea din baterie cand dai la cheie si scade dramatic, de la circa 12,5V la 5-6V, apoi inecepe sa isi revina, e posibil sa fie de acolo. Inainte sa dai la cheie, dupa o zi de stat, verifica intai tensiunea din baterie, daca e circa 12,5V, nu ai consumator care "fura" curent. Daca totusi arata ca o baterie descarcata, e posibil sa fie problema de demaror.
P.S: eu aveam 200mA consum cu masina incuiata din cauza mp3 playerului legat aiurea de catre meseriasul de mine si tot pornea a doua zi, se descarca bateria in schimb dupa 2-3 saptamani de stat nepornita. Si XM ul are niste consumuri fantastice vreo 20-30 de secunde dupa ce deschizi usa, din cauza Hydractive-ului.
P.S: eu aveam 200mA consum cu masina incuiata din cauza mp3 playerului legat aiurea de catre meseriasul de mine si tot pornea a doua zi, se descarca bateria in schimb dupa 2-3 saptamani de stat nepornita. Si XM ul are niste consumuri fantastice vreo 20-30 de secunde dupa ce deschizi usa, din cauza Hydractive-ului.
Nici macar Chuck Norris nu poate repara un XM ca sa fie functional 100
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
https://www.youtube.com/watch?v=ZkvdX-R8VSo
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Update: Am depistat astazi cauza. Bujiile incandescente ramaneau cuplate. Am gasit consum de stand by de 30 Amperi .
Am scos momentan mufa la releu si am fost la reprezentanta Citroen cu ea, a pus-o pe Lexia si maine astept un raspuns pt. un nou releu.
Oare e releul propriuzis ramas blocat sau ceva ii da comanda eronata sa mentina bujiile ?
Am scos momentan mufa la releu si am fost la reprezentanta Citroen cu ea, a pus-o pe Lexia si maine astept un raspuns pt. un nou releu.
Oare e releul propriuzis ramas blocat sau ceva ii da comanda eronata sa mentina bujiile ?
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
- james kilowatt
- pasionat
- Mesaje: 555
- Membru din: Mar 24-Sep-2013 21:25
- Localitate: Europa
- Masina: Citroen C1 1.0 Auto
- 2: Mazda CX-30 SkyactivX AT AWD
Pai daca l-ai schimbat, fa-i o autopsie ca nu ai ce pierde. Doar pentru scopuri stiintifice.
Uite cum arata la mine un releu (pt demaror) de un an vechime facut probabil pe un vapor in mongolia (provine de la chinezaria mea de scuter).
Cand l-am vazut am crezut ca e recuperat de pe Titanic. Si e interesant ca am mai avut scuter marca asta si releul a tinut bine mersi 4 ani pana cand l-am stricat eu.
Uite cum arata la mine un releu (pt demaror) de un an vechime facut probabil pe un vapor in mongolia (provine de la chinezaria mea de scuter).
Cand l-am vazut am crezut ca e recuperat de pe Titanic. Si e interesant ca am mai avut scuter marca asta si releul a tinut bine mersi 4 ani pana cand l-am stricat eu.
- vladd.alex
- pasionat
- Mesaje: 315
- Membru din: Vin 03-Feb-2012 16:56
- Localitate: Iaşi
- Masina: Citroen DS5 2.0 BlueHDi 180 CP
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 3 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187705
Total subiecte 18628
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11744
Cel mai nou membru AndreiC5Tourer