Pagina 1 din 1

eroare C4 ESP/ASR FAULT,autorelease handBRAKE fault,antiroll

Scris: Vin 07-Noi-2014 22:54
de KID0213
Buna tuturor,

Detin un Citroen C4 II, 1.6 e-hdi, an 2011, cutie automata(pilotata). Astazi am avut parte de un incident extrem de nefericit. Si anume, in timp ce mergeam mi s-a aprins in bord martorul "Service" + engine check, iar pe langa acestea mi-au aparut urmatoarele eroari: ESP/ASR FAULT, autorelease handbrake fault, antiroll system fault. Frana de mana de obicei decupla in momentul in care plecam de pe loc automat, acum nu mai decupleaza decat prin actionarea clapetei manual. Pe langa toate acestea schimba treptele foarte brusc si nu mai trage. La relanti, nu se tureaza mai mult de 2800-3000 de turatii. De retinut faptul ca masina a dezactivat espul si asrul. Toate aceste eroari apar in clipa in care pornesc motorul.

Va rog ajutati-ma cu un raspuns.

Multumesc anticipat!

Re: eroare C4 ESP/ASR FAULT,autorelease handBRAKE fault,anti

Scris: Dum 09-Noi-2014 11:11
de KID0213
kroutildaniel scrie:Buna tuturor,

Detin un Citroen C4 II, 1.6 e-hdi, an 2011, cutie automata(pilotata). Astazi am avut parte de un incident extrem de nefericit. Si anume, in timp ce mergeam mi s-a aprins in bord martorul "Service" + engine check, iar pe langa acestea mi-au aparut urmatoarele eroari: ESP/ASR FAULT, autorelease handbrake fault, antiroll system fault. Frana de mana de obicei decupla in momentul in care plecam de pe loc automat, acum nu mai decupleaza decat prin actionarea clapetei manual. Pe langa toate acestea schimba treptele foarte brusc si nu mai trage. La relanti, nu se tureaza mai mult de 2800-3000 de turatii. De retinut faptul ca masina a dezactivat espul si asrul. Toate aceste eroari apar in clipa in care pornesc motorul.

Va rog ajutati-ma cu un raspuns.

Multumesc anticipat!

Imagine

Imagine

Scris: Mar 11-Noi-2014 09:15
de KID0213
Buna tuturor,

Revin cu un raspuns la problema pe care am semnalat-o in acest post. Am dus masina la tester si a dat eroare pe pompa de injectie. Se pare ca din cauza carburantului prost, s-a format o pilitura de metal in sistemul de alimentare, care a afectat injectoarele, pompa de inalta presiune, poma de injectie.

Drept urmare, o sa mi se demonteze intregul sistem de alimentare, in vederea curatarii lui sau reconditionarii partilor afectate.

Mare grija la carburant ! Mentionez faptul ca masina a rulat in Romania 1 an de zile si s-a alimentat numai la OMV, PETROM, MOL si ROMPETROL.

Scris: Mie 12-Noi-2014 19:52
de djmanianfs
Imi pare rau pentru problema ta cu masinuta!
Ca si benzinarii, eu bag de doi ani numai de la MOL si nu am avut nici o problema.
Am evitat cate de mult am putut Petrom pentru cam inteles ca ar fi, dupa lUK, urmatoarea benzinarie cu carburant prost (multi s-au vaitat ca au avut probleme cu masinile dupa alimentrai de la Petrom). Nu stiu OMV ce-i cu ei, dar Rompetrol sunt buni. Ca si sfat din partea mea baga de la MOL sau Rompetrol (nu statii partenere Rompetrol)!
Scuze daca am facut OFF-topic!

Scris: Mie 12-Noi-2014 21:04
de KID0213
Salut,

Eu din cate stiu OMV si Petrom sunt acelasi grup in Romania - "Grup OMV PETROM". OMV cu un shop ceva mai dichisit si o denumire a carburantilor mai sofisticata :D

UPDATE: Deviz piese noi : 6000 ron
Deviz piese SH de pe un C4 2012 din dezmembrari: 3000 ron

:evil:

Scris: Joi 13-Noi-2014 07:29
de mihaistan
Mie mi se pare un pic ciudat , cel putin eu nu am intalnit chiar atat de rau daramate masinile . Si am avut 1.6 si cu 300 000 + km . Sigur asta e problema ? Chiar trebuie atata schimbat ?

Scris: Joi 13-Noi-2014 09:51
de paulsebastiant
acum am si eu o intrebare, pentru ca nu am mai auzit de diagnosticul asta. daca a fost dus doar la testare, cum a reiesit pilitura in sistemul de alimentare?
masina a fost luata SH, sau noua? daca e SH, sigur nu e un defect ascuns de fostul proprietar?

Salut

Scris: Sâm 11-Apr-2015 19:34
de B911SPA
Aceasi problema o am si eu. Am fost la service si a dat eroare la EGR cum ca nu merge in parametri normali si de aceea opreste ESP-ul. Alta eroare nu am gasit merge perfect.