Pagina 1 din 1

probleme motor

Scris: Mie 17-Feb-2016 12:53
de mihai_g
buna ziua,
Tin sa mentionez din start ca sunt sofer incepator. Acum 2 saptamani am luat un c4 din 2005 cu 35 000 km cat se poate de reali. l-am dus la un baiat mecanic (recomandat) pentru ca garnitura de chiuloasa si distributia trebuiau schimbate. Chiuloasa era praf pentru ca fostul proprietar pusese antigel cu vascozitate aiurea. Am planat chiuloasa. Dupa o saptamana am luat masina inapoi si motorul la relanti avea un zgomot sacadat si parea ca se 'ineaca'. am aflat ca poate fi de la bujii, sonda lambda etc. Am schimbat bujiile. Acum motorul are niste vibratii foarte infundate si sacadate. Mai mult de atat, inainte sa duc masina la mecanic, motorul parca avea mai multa putere (acum intre 2500-3000 rotatii intr-a doua masina se chinuie, inainte zgomotul era mult mai slab).
Ma puteti ajuta cu sfaturi, i s-a mai intamplat chestia asta cuiva ? replici gen 'ia-ti alt mecanic' sunt inutile, oricum daca nu voi gasi cauza, o sa ma duc la un service autorizat.

Multumesc anticipat

Scris: Joi 18-Feb-2016 09:50
de mihaistan
Va fi foarte greu sa afli un raspuns , pentru ca nu stim exact ce a facut respectivu la masina ! Nu e indicat sa asculti sfaturi de pe net , avand in vedere ca deja primele recomandari te-au adus in aceasta stare cu masina .

Asa ca gasirea cauzei este strans legata cu gasirea persoanei care sa verifice masina corect !

Succes

Scris: Joi 18-Feb-2016 11:44
de mihai_g
teoretic, el a schimbat distributia si garnitura chiuloasei. s-a dus sa planeze chiulasa, cand l-am intrebat cat a luat din ea n-a stiut sa-mi spuna. asta a fost un mare semn de alarma, stiu ca daca planezi chiuloasa trebuie sa stii exact cat se ia din ea. de asemenea, cand a desfacut chiuloasa eram si eu de fata. a tras de galeria de admisie ca de pensie! e posibil sa fi stricat ceva la galerie ? stiu ca poate fi un motiv pentru dardaiala sacadata a motorului....

Scris: Joi 18-Feb-2016 14:59
de mihai_g
din nou, scuzati-mi limbajul, nu sunt de specialitate....

Scris: Joi 18-Feb-2016 15:46
de mihai_g
Am facut si diagnoza...
Imagine

Imagine

Scris: Joi 18-Feb-2016 17:51
de james kilowatt
În mod normal ar trebui șterse toate și văzut dacă reapar. Altfel ar putea fi mai vechi.

Scris: Joi 18-Feb-2016 19:58
de sandor mihai
acum,gandeste-te si tu logic: daca inainte motorul a mers bine,inseamna ca bujiile si sonda ies din ecuatie pentru ca nu se puteau strica in acest interval.cel mai probabil distributia nu e pusa corect. ar mai putea fi ceva mufa care nu e bagata la loc sau e pusa intr-un loc gresit chiar daca toate mufele au sistem antiprost.nu cred ca a luat atat din chiulasa incit sa modifice raportul de compresie,dar nu se stie niciodata.

Scris: Vin 19-Feb-2016 15:03
de mihai_g
imi puteti recomanda un service ?

Scris: Vin 19-Feb-2016 18:52
de djmanianfs
SD Prestige