Probleme,problemute C4 dupa 1 an de exploatare sau 20000 km

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Probleme,problemute C4 dupa 1 an de exploatare sau 20000 km

Mesajde Matrixu » Joi 29-Iun-2006 12:23

Am considerat util un astfel de topic, in care fiecare poate sa isi spuna "ofurile" legate de masina dupa primul an de exploatare sau 20 000 km..Poate dupa ce se vor strange ceva posturi putem sa dam un verdict la cat de fiabila sau nu este masina. V-as ruga sa fiti cat mai obiectivi, si sa scrieti ca la Politie :D tot ce a insemnat pentru voi problema,problemuta,nemultumire si inca mai inseamna. Nu vreau sa facem referire la serviceuri, pentru ca, gravitatea problemelor s-ar dubla numai cand ne gandim la meseriasii de prin diverse serviceuri.

Cum e si nomal incep eu... :lol: (ar fi bine sa mentionati modelul masinii, data achizitiei, precum si nr de km care il are masina, precum si costul reviziei si serviceul in care s-a realizat)

Model: C4 Coupe 1.4 X
Data achizitiei: 28.06.2005
Km: ~18 000
Cost Revizie/Service: ~5mil - Alpha Motors Constanta


Probleme,problemute,nemultumiri:

1. Numarul din fata rupt de vreo 3 sau 4 ori pana acum...deh, prostia se plateste.
2. In decembrie 2005/ianuarie 2006 schimbat kit ambreiaj + volanta + boxe fata totul pe garantie...in afara de boxe restul le pot numi ghinion, pt ca au fost destul de rare cazurile cu schimbat ambreiaj si volanta, dar ramane totusi o problema
3. Tot in ianuarie tacanit in partea dreapta fata, rezolvat prin reglarea nu stiu carei supape(~20 min a durat totul)
4. Iunie 2006, bateria moarta asa deodata...schimbat baterie pe garantie, nici pana acum nu se stie cauza, motivul invocat fiind alarma
5. Becuri schimbate de cei de la service pe motiv ca ar fi arse...dar sa zicem si asta o mica problema
6. Usa indoita din prostia mea, reparata tot in iunie 2006
7. Atinsa in partea dreapta de o mare desteapta cand a iesit din parcare.
8. Niste greieri nemernici unul in spate care a fost dintotdeauna, si unul din cand in cand la usa din dreapta.

Tragand o linie dupa toate cele, pot sa zic ca sunt multumit de banii care i-am dat pe ea, si felul cum s-a comportat.
Sper ca si la anu' pe vremea asta lista de probleme sa fie cel putin la fel de mica ca cea de sus.

PS: Am modificat titlul in ideea ca exista situatia sa nu ai un an si sa ai mai mult de 20 000km. :)


Va rog insinstent ca pe acest topic sa faceti doar sinteza problemelor, restul aspectelor gen intrebari, alte probleme ale masinii daca nu are 1 an sau 20 000, se pot discuta pe topicul "Problemute C4"
Mesajele off-topic sau cele care nu respecta modelul de mai sus vor fi sterse !
Ultima oară modificat Mie 05-Iul-2006 09:51 de către Matrixu, modificat de 9 ori în total.

Avatar utilizator
White Wizard
pasionat
Mesaje: 246
Membru din: Mar 15-Noi-2005 19:38
Localitate: Bucuresti

Mesajde White Wizard » Joi 29-Iun-2006 13:12

Model: C4 1.6 hdi SX
Data achizitiei: 15.02.2005
Km: ~ 20000

Nicio problema cu ea. Am fost de patru ori cu ea in service:
1. la prima revizie , 2000 km;
2. la o campanie , s-a verificat pozitionarea unui fir de la alternator;
3. cand au vopsito ( ... curcubeu ) cei de la ats;
4. revizie 15000 km.

...si repet, nu am avut nicio problema cu ea, nici greieri nu se aud, nici cu amortizoarele spate, nici cu frana etc... Chiar sunt multumit de aceasta masina.

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 05-Oct-2006 11:39

Mike scrie:Model: C4 1.6 HDI SX 110CP 5 usi
Data achizitiei: 10.10.2005
Km: 21 000
Cost Revizie/Service: 3.6 mil - ATS Bucuresti

si avem asa:
1. erori la cruise control in primii 2,500 km dar si dupa; inca nu s-a rezolvat; la prima revizie doar au sters logul (Champions) iar la revizia de 20,000 (ATS) - nu erau specialistii la ora aia, dupa 20.00)

2. aer conditionat dreapta - au rezolvat-o la revizia de 20k, fara sa schimbe nimic; nu au explicat care a fost problema.

3. cheia cu telecomanda: o singura data a facut probleme (umezeala multa); si-a revenit ulterior. Destul de deranjant, pt ca la deschiderea usilor pornea alarma aiurea (Texalarm, de la ATS)

4. troncanit amortizoare spate - as vrea tare mult sa le schimb, am inteles ca sunt cam scurte; s-au speriat ai mei cand i-am plimbat prima data.

pe total, sunt super-multumit de alegerea facuta.

Mike

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 05-Oct-2006 11:40

DanAlarm scrie:model: Citroen C4 1,4.16v 90cp coupe.
data livrare: 09.08.2005
km: 10500

observatii:
- reglat tacanit supapa retur ( revenit in service pentru programarea cd-player - se oprea dupa un minut!!!......revenit in service pentru programarea cd-player - nu mai avea lumina!!!)

- problema climatizare - schimbat vaporizator;

- schimbat claxon (ragusise :)) )

- primit scrisoare pentru schimbat blok luminii si stergatoare ( amanat de doua ori....astept sa vin din concediu)

pe total foarte multumit de masinuta! e tare! (mai ales suspensiile :)) )

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 05-Oct-2006 11:42

Laur scrie:model; citroen C4 1,4 90cp coupe
data livrari;25.08.2005
km: 13700
probleme:
25km schimbat calculator injectie
5000km tacanit dreapta motor
5120 km noaptea in depasire da-u semnal si se sting farurile
7200km la minus 15 grade senzor usa stinga nu mai functioneaza
11000km zdranganit la toba finala
11010km miros de benzina in masina la viraje si la frinare

Matrixu
pasionat
Mesaje: 2318
Membru din: Vin 15-Apr-2005 11:27
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Matrixu » Joi 05-Oct-2006 11:48

Ovidiub scrie:Model: C4 1.4i X
Data achizitiei: 29.06.2005
Km: ~ 14000

Probleme:
1. Bloc inchidere usa dreapta spate - schimbat pe garantie
2. Scartaituri/trosnituri geamuri fata
3. Scazut brusc nivelul lq racire. Completat. Acum a ramas la acelasi nivel.
4. Receptia de pe radio Clarion...rezolvata
5. Tacanit in partea dreapta fata, rezolvat

Per total ma declar multumit. La categoria minusuri: AC-ul nu mai functioneaza sub 5 grade Celsius si poate ar fi trebuit ca airbagurile sa fie pe toate masinile indiferent de variantele de echipare, iar la plusuri: frine, directia, design.


Avatar utilizator
m.s.
pasionat
Mesaje: 337
Membru din: Dum 10-Iul-2005 16:42
Localitate: cluj

Mesajde m.s. » Joi 05-Oct-2006 13:56

C4 1,6HDI 92cp
Achizitie:Aug 2005
Km: 50.000
In afara de probl. mult dezbatute pe forum-zdranganit punte spate
-"greierashi" geamuri fata
-receptie posturi radio,
Am inlocuit o clapeta aer(pe garantie)
Am avut o problema la inchiderea geamului stg. fata(rezolvata cu calc. din service)
Nu imi indica km.pe care ii mai am de facut pana la urmat. revizie.
Din punctul meu de vedere sint probleme minore care nu m-au facut sa-mi schimb parerea despre masina.

ghilvaci mircea
just curious
Mesaje: 14
Membru din: Mie 19-Oct-2005 12:33
Localitate: Bucuresti
Masina: Citroen C4

Re: Probleme,problemute C4 dupa 1 an de exploatare sau 20000

Mesajde ghilvaci mircea » Joi 14-Dec-2006 13:12

Cea mai grava problema a fost cand am luat o groapa si dupa 200 de metrii mi-a semnalizat la bord ca am supratemperatura la apa, m-am speriat, ca si orice om cu experienta in motoare am lasat motorul pornit la relanti, sa scada temperatura dar nici o sansa, am deschis capota si am bagat degetul in borcanul de antigel sa vad daca nu fierbe epa, oricum daca fierbea trebuia sa dea pe afara, era calduta...asa ca era alt defect, asa ca am fost nevoit sa duc masina tractata sa nu mai risc, pana la reprezentanta cea mai apropiata, defectul constatat a fost seszor de temperatura defect, de la o groapa sau alt soc, deci atentie la gropi prieteni.

Matrixu:pune te rog si modelul masinii, varsta, si nr de km in acest post, precum scrie si la semnatura modelul masinii ;)

newt
simpatizant
Mesaje: 54
Membru din: Mar 25-Apr-2006 08:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde newt » Vin 15-Dec-2006 09:02

Am aproape 1 an (fara o luna) si doar 10500 km dar cred ca nu se supara nimeni daca postez deja:

- cativa greierasi prin usi (rezolvati in service)
- discuri de frana fata ovalizate la 6000 km (schimbate in garantie)
- un scartait enervant la pedala de frana cand o calc ceva mai energic (am programare in curand la o revizie si sper s-o rezolv tot atunci)
- protectia ("ciorapelul" ca sa-i citez pe cei de pe forum) unui amortizor pe stanga spate cazuta (sper sa se rezolve tot la urmatoarea "internare" in service)
- dificultati in a cupla mars-arriere-ul dar cu manifestare complet aleatoare si destul de rara (suspectez o bucsa in angrenajul schimbatorului.... vom vedeea...)
- sonda de temperatura a motorului decalibrata (asta mi s-a intamplat chiar aseara - i-am sunat pe baietii de la ATS, mi-au spus sa vin cu masina pe roti pana la ei fiind destul de aproape si dupa 20 de minute problema era rezolvata)

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Joi 21-Dec-2006 14:37

Avand in vedere ca in cateva zile caruta mea implineste 1 an am sa scriu si eu probleme(avand in vedere ca azi am venit de la suceava unde am fost in service)Deasemeni pot sau nu sa ma laud ca fiind printre putinii posesori de c4 cu numarul cel mai "multe" de problemute sau mai bine zic printre cele mai grave in doar 7800km.

C4 1,6i 16v 110cp
Achizitionat: 25 dec 2005
Km: 7800

- Tacaneala in relanti(mai bine zis bataie metalica) si zdranganeala in 1800Rpm cu accentuari in ultimul timp(culmea ca masina merge bine si greu au depistat pe calculator posibila problema) - verdict posibil dereglaj culbutori si trebuie schimbati(mi-au facut comanda deocamdata)

- Material umflat pe portiera pasager si inceput pe portiera sofer - comanda si pt. astea mi le schimba pe ambele.

- Etriere spate necomforme( din cauza asta mugea ca vaca si se auzea un zgomot mai ciudat pe spate la mers o vuiala) - comanda si pt acestea

- Frana de mana care agata - o va rezolva tot atunci

- Eroare indicator intretinere - rezolvat

OFF TOPIC :Si acum cateva cuvinte pt serviceul din suceava: e nou e superfain(zici ca e un mall) oameni ff. draguti si vorbareti te ajuta iti explica din pacate sunt destul de noi si eu am fost singurul care a venit cu asa probleme la ei fapt pt. care au cerut asistenta de la bucuresti.
Deasemeni recomand, celor ce nu dau prea multa atentie la ulei si lichid de racire, dupa cum mi sa spus si mie.Trebuie verificat lichidul de racire in mod constant(la mine era la minim si miau pus ei) macar de 2 ori pe an (sau km) pt. ca se evapora si daca ramaneti fara, vine si va ia cu rampa ca masina nu mai porneste.La ulei deasemeni trebuie verificat si completat daca aveti ceva mai putin de jumate sau chiar jumate din masura (mie mi-au completat acolo)

Avatar utilizator
dac55
simpatizant
Mesaje: 40
Membru din: Lun 05-Dec-2005 22:57
Localitate: calarasi

Mesajde dac55 » Vin 29-Dec-2006 17:54

model: Citroen C4 1,4.16v 90cp
data livrare: 14.12.2005
km: 15200
revizia:ATS-cost 500RON

Probleme la un an de la exploatare:
-inchiderea-deschiderea centralizata din telecomanda,defecta in luna iunie,s-a rezolvat la aproape 2 luni prin schimbarea telecomandei cu cheie
cu tot;
-sonda de temperatura a cedat la inceputul lui octombrie,schimbat in aceeasi zi la ATS;
-cruise contolul s-a defectat acum cateva zile,s-a rezolvat la revizie;,
-la revizie mi-au mai schimbat tamponul motor dreapta si mi-au ridicat si "ciorapeii".

spooky
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 07-Aug-2006 00:09
Localitate: Bucuresti

C4 6luni 21000km

Mesajde spooky » Joi 18-Ian-2007 23:37

C4 1.6HDi 110cp
Km: ~21000
Achizitionata: 11 iulie 2006

Probleme:
1. nr zgariat deobicei in ce se afla deasupra bordurilor... bine ca e flexibil spoilerul ala.
2. probleme cu radio (cine nu are probleme?... s-a rezolvat?)
3. probleme cu cd-player... mananc cd-uri si le scuipa uneori dupa 24 de ore... se pare ca consola centrala se incalzeste si cd-ul se supra incinge... s-a intamplat si dupa 30 de min de ascultat cd si in conditiile in care aerul nu era directionat pe centru.
4. tampon (se pare) cu probleme, va fi inlocuit... nu se stie exact ce e, dar imi creeaza o rezonanta la muzica/si pe benzile albe cu grilaj (bate si in geam)
5. troncanit infernal - rezolvat in service dupa testari indelungate (mi-a aparut cand eram in Iasi... asa ca aveti grija pe acolo cum mergeti :D)... mai am uneori cate un poc in usa tot pe acolo... dar cel putin mi-a scazut nivelul de stres.
6. greier in.... spate, nu stiu unde... un fel de fluiera la denivelari.. nu s-a rezolvat...
7. in jurul reviziei de 15000 mi-a crescut consumul in medie cu 1%... acum s-a mai normalizat.
8. partea dreapta zgariata usor dintr-un capat in altul... autor necunoscut :)
9. prag stanga sub usa infundat/zgariat intr-o treapta in curtea unei case... oops.
10. perforat cauciucul cu janta de aliaj (a trecut janta prin 2 straturi de cauciuc) intr-o groapa adanca si lata rau la 100 km/h pe langa miercurea ciuc. cumparat cauciuc. no casco. janta nu a patit nimic.

in rest, toate bune si frumoase.
ori e o impresie personala, dar se pare ca de multe ori am probleme cu gasirea pozitiei ideale de condus (pozitia scaunului).... dar care difera cand sunt in oras si daca merg la drum lung.
treaba cu mars-arrier-ul l-am observat la multe masini... trebuie putin mai multa vointa sa cupleze.
la un moment dat curatam masina... era frig... in jur de 0 grade, poate putin sub si atunci lcd-urile (turometrul in special) au inceput sa sangereze... si-a revenit dupa ce am bagat caldura.
revizia de 15000 a fost ok -> 367ron

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Dum 21-Ian-2007 21:20

Model: C4 1.6i SX Motion;
Data achizitiei: 04-04-2006;
Numar Kilometri: 20000 ( http://blackblue.iasi.rdsnet.ro/2007012 ... -20:20.jpg );
Prima revizie: la aprox 17400km (cost vreo 560RON cu tot cu un set de parfumuri si echilibrare o roata);
Ce maninca:
    - benzina petrom99+ sau OMV Carera 100;
    - lichid de spalare geamuri, prefera prelix;
    - pamintul si asfaltul de sub ea.

Probleme aparute in exploatare:
    - greieri. Fratilor, deci ii am pe toti :supz: , veniti la mine sa vi-i arat :) E o colectie unicat de greieri linga care pot pune eventual colectiile de masini din gumele "Turbo" din anii '90 :mrgreen: . In seara asta ca a fost seara aniversara insa au tacut toti! Se trezesc ei miine, cel putin ala din boxa portiera pasager si de la clemele in care se prind banchetele.
    - scirtiit aiurea la mers cu spatele (se datoreaza etrierilor spate, nereparat inca);
    - scirtiit + sunet ca de desfacut capacul unui borcan de compot la schimbarea treptelor cu motorul rece (coliere montate aiurea pe teava de esapament care nu fac priza corect la rece);
    - pocnete la amortizoarele spate in special cind masina e incarcata (sau cind iau un hop mai tare);
    - probleme la cuplarea in marsalier (cam odata la 6-7 incercari am probleme, solutia este sa mentin tensiunea asupra levierului ca si cum as vrea sa-l duc spre pozitia de cuplare in marsalier si in acelasi timp sa dau drumu usor la ambreaj);
    - parfumul de ambianta nu ambienteaza nimic. Daca-l scot si bag botul in el miroase, insa nu suficent cit sa se imprastie si in habitaclu, asa ca am luat niste parfumuri ulei, torn in cartonul ala sau ce e el odata la 2-3 saptamini si pute-a liliac in masina de zici ca esti primavara pe cimpii;
    - Pe la 12-13kKm au picat ciorapeii. Mi i-au fixat cei de la service la prima revizie si de atunci nu au mai cazut (chiar am verificat asta azi la intilnirea de la Iasi);

Probleme cauzate de mine (sau altii):
    - zgirieturi: peste tot (de la cosuri de cumparaturi impinse spre masina de ratati in parcari, pietricele de la mers pe drumuri cu criblura nefixata, pupaturi usoare pe care mi le-au dat bajeti cu dacii prin parcari, lemne scapate de oameni peste stopul din stinga, crengi, garduri vii, etc);
    - stop stinga fisurat (de la un brat de lemne scapat peste stop si aripa), inca nerezolvat;
    - far dreapta schimbat, idem clips-urile de prindere a aripii dreapta in urma unui sarut dat cu fundul de un SUV;
    Insa nu am nici o indoitura la nimic din caroserie, si cu asta ma pot consola pentru toate zgirieturile, fie ele provocate de mine (cred doua sint alte mele) sau de altii (restul pina la vreo 20). Oricum toate zgirieturile alea (cu exceptia uneia care e de fapt o julitura pe jumatate de centimetru patrat) vor iesi la un eventual polish.

spooky
simpatizant
Mesaje: 31
Membru din: Lun 07-Aug-2006 00:09
Localitate: Bucuresti

Mesajde spooky » Mar 27-Mar-2007 18:39

azi am facut revizia de 30000 (am 28300).. 518RON din care vreo 44RON becul.

- intre timp am schimbat si eu volanta acum vreo 1000 si ceva de km...
- azi am schimbat proiectoarele de ceata ca mi se sparsera amandoua (457RON... sper sa ma rezolv partial sau total cu asigurarile..)
- mi s-a ars un bec faza scurta chiar ieri inainte de revizie (H7)
- mi se mai desprinsese putin ornamentul pe partea stanga de la parbriz... cica se rupsese o clema... (ei zic ca e posibil de la masinariile alea automate de spalat masina.... eu am zis ca nu, ca nu m-am bagat la alea), care au inlocuit-o gratuit
- i-am pus sa-mi puna in pozitii corecte manivelele de la geamurile de pe spate ca se intampla sa coboare putin geamul si imi trancanea usa/geamul...
- problema nerezolvata: butoanele de temperatura imi fac uneori probleme in sensul ca eu dau sa cresc/scad temperatura si face contact gresit (cred) si-mi sare temperatura in jos sau in sus cu cateva grade... uneori devine frustrant.
- nerezolvat: imi tot vibreaza la anumite melodii cu mai multe joase ceva in usa dreapta de rezoneaza si geamul.
- usa sofer trosneste putin dupa ce ridic geamul pana ce se aseaza ceva inauntru (imediat la ridicare si putin dupa prin gropi sau daca ma sprijin eu in ea)... tot nu au nimerit-o.
- rezolvat: scartait scaun sofer... aparent niste suruburi slabisera.

ps: nu am schimbat deloc placutele de frana pana acum si sunt la 50% uzura... asa mi-au zis...

Remus
de-abia inscris
Mesaje: 2
Membru din: Dum 25-Mar-2007 21:00
Localitate: Bucuresti

Probleme,problemute C4 dupa 1 an de exploatare sau 20000 km

Mesajde Remus » Mar 27-Mar-2007 21:20

Citroen C4, 1.6 HDI, 110 CP, achizitionat in iulie 2005 (fabricat in mai 2005).
Probleme:
-zgomot amortizoare spate si "ciorapei" cazuti (problema nerezolvata, inca);
-schimbat, pe garantie, dispozitiv deschidere-inchidere portbagaj;
-repozitionare cablu alimentare electromotor pornire (campanie ATS - rechemare in service);
-upgrad-are soft deschidere airbag-uri (campanie ATS - rechemare in service);
-schimbat bloc stergatoare de parbriz (campanie ATS - rechemare in service);
-aparitie eroare "system antipolution" in timp ce actionam dispozitivul "cruise control". Am continuat drumul (aprox. 130 km), in prezenta acestei erori, masina comportandu-se normal. La destinatie, dupa aprox. 1 ora de repaus (motor oprit), eroarea a disparut de la sine ???


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11814
    Cel mai nou membru alexseen