Salutare tuturor si scuze anticipate pentru faptul ca, desi detin alta masina, indraznesc sa va cer sfatul voua, detinatorilor de Citroen. Problema mea e urmatoarea, am cumparat in urma cu 2 saptamani din Germania, unde lucrez de 2 ani, o masina cu care sa vin de sarbatori in tara (pe a mea o vandusem in vara). Nu mai intru indetalii spunandu-va ca dimineata plecasem dupa un benzinar si, fiind vandut altuia, m-am ales cu un diesel. E vorba de un Peugeot 207 SW cu foarte multe dotari (senzori ploaie, lumini, parcare,navigatie mare, plafon sticla, clima, jante originale de aliaj etc). Masina arata foarte bine estetic atat interior cat si exterior. Cand am cumparat-o, neavand numere, am dat o tura cu ea prin parcarea autohouse-ului, al accelerat-o, fum nu scotea, am verificat uleiul, apa vin vas sa nu aibe urme de ulei si cam atat. Motorul se auzea frumos, fara intreruperi sau turatii inconstante. Dupa 2 zile, cand am luat-o de acolo, pe autostrada am constatat cu stupoare ca masina nu are putere... In vit. a 2-a si a 3-a nu urca mai mult de 3000 rpm iar in a 4-a si a 5-a nu sare nici moarta de 2500-2600 rpm. Fum nu scoate, aveam un coleg care a mers cu masina in spatele meu pe toata distanta de la autohouse pana acasa (250 km). O sa radeti de mine dar, desi am avut multe masini, toate au fost pe benzina. Tot ce e legat de diesel (turbina, intercooler, injectoare, filtru particule) mi-e total strain. Tocmai in ideea asta nu cumparam masini diesel, fiindu-mi teama de probleme. Rugamintea mea e sa-mi recomandati pe cineva bun din Timisoara care se pricepe sa identifice astfel de probleme. Cineva imi spunea ca poate fi si ERG ul. Altcineva imi spunea de intercooler. Am incercat sa cer ajutor pe "peugeotclubromania.ro" dar, desi mi-am facut cont, nu mi-a fost nici acum activat (si a trecut o saptamana). Citisem acolo despre un anume Lucian din Timisoara insa, cum n-am putut sa scriu, nu stiu cum sa ajung la el. O alta intrebare a mea este daca risc sa raman pe drum pe parcursul a 1300 km, cat am de la Stendal pana in Timisoara. Masina e foarte inchegata, n-are nicio bataie, nu zdrangane nimic pe ea, directia e super, fum nu scoate insa... ma gandesc sa nu agravez si mai tare starea in care se afla. Inca ceva, dupa apr 100 km parcursi, mi s-a aprins si martorul "check engine" si nici ca s-a mai stins de atunci.As vrea sa vin cu ea pe roti pt ca are rezervorul plin si nu-mi permit sa mai dau 4-500 euro sa mi-o aduca cineva.
Va multumesc anticipat pentru raspunsuri si va doresc mii de km fara probleme.


