suspensie spate

probleme de natura tehnica, precum si cele rezultate in urma diverselor incidente

Moderator: Echipa Tehnica

stevey
pasionat
Mesaje: 396
Membru din: Joi 15-Dec-2005 00:43
Localitate: romania
Contact:

Mesajde stevey » Vin 25-Aug-2006 22:16

Si eu patesc la fel cand am incarcata masina pe spate la orice denivelare se aude foarte tare parca loveste ceva.Cand e goala nu prea se aude decat daca iau gropi mari.Pai daca suspensiile sunt prea scurte insemna ca e posibil sa-mi indoaie caroseria?

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Sâm 09-Sep-2006 20:19

mi s-a intamplat o chestie ffff buna
si eu eram stresat de zgomotul pe care il facea masina cand era incarcata si treceam peste denivelari
dar...
ieri am fost la vulcanizarea unde ma duc de obicei si am golit rotile de aerul francez cu care a venit masina :D si am bagat azot de romania, la presiunile exact ca cele scrise pe stalp ( 2,4 si 2,1 )
surpriza : nu mai troncane :o
nu stiu daca era presiune prea mare pe spate, sau daca e de la azot ( nu cred ca are vreo legatura ), dar va spun ca s-au redus zgomotele 80% cel putin
testati si voi, astept impresii :shock:
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

Avatar utilizator
silvius
pasionat
Mesaje: 619
Membru din: Dum 13-Aug-2006 23:30
Localitate: bucuresti
Contact:

Mesajde silvius » Dum 10-Sep-2006 08:34

unde ai bagat azotul si cat a fost?
alarma, clima, cd, praguri, navigatie, so on... - B-08-BBK[img:824728406b]http://www.tour-romania.info/citroen/avatarmare.jpg[/img:824728406b]

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Dum 10-Sep-2006 10:22

am mai auzit pe cineva de azot in roti. si ca su nu par chiar asa de nestiutor am tacut :D
imi explica si mie cineva care e faza de fapt cu azotul in roti?? nu conteaza, mai babeste, mai stiitific, dar sa pot sa imi conturez si eu o idee asupra fenomenului...
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]

OPUS Workshop
:: LED designs ::

Adrian Musat
pasionat
Mesaje: 420
Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde Adrian Musat » Dum 10-Sep-2006 10:34

Avantajul azotului este ca e un gaz inert care nu-si schimba volumul odata cu temperatura.

colegu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Mar 29-Aug-2006 19:38
Localitate: ct

Mesajde colegu » Dum 10-Sep-2006 10:57

Adrian Musat scrie:Avantajul azotului este ca e un gaz inert care nu-si schimba volumul odata cu temperatura.

e (total)greÂşit, gazul inert nu reacĂžioneazĂŁ cu cauciucul,janta sau mai Âştiu eu ce.
asta duce la scĂŁderea probabilitĂŁĂžii exploziilor,deteriorĂŁrii gumelor sau mai Âştiu eu ce.
inertul ĂŁsta e dpdv chimic.

DanCld
pasionat
Mesaje: 711
Membru din: Vin 22-Apr-2005 18:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde DanCld » Dum 10-Sep-2006 11:04

Adrian Musat scrie:Avantajul azotului este ca e un gaz inert care nu-si schimba volumul odata cu temperatura.

Chimia de clasa a 7-a ne spune cã orice gaz κi schimbã volumul ºi/sau presiunea odatã cu variaÞia temperaturii ( P*V = "niu"*R*T). Problema aer vs. azot În pneuri e datã În principal de prezenÞa vaporilor de apã care mai ºi condenseazã, cauzând o variaÞie mai mare a presiunii În pneuri decât ar fi normal.

Adrian Musat
pasionat
Mesaje: 420
Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde Adrian Musat » Dum 10-Sep-2006 11:07

http://www.antena3.ro/Anvelope-umflate- ... 5_ext.html
Uitati-va aici si veti vedea ca am si eu dreptate.

colegu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Mar 29-Aug-2006 19:38
Localitate: ct

Mesajde colegu » Dum 10-Sep-2006 11:35

Adrian Musat scrie:http://www.antena3.ro/Anvelope-umflate-cu-azot_rdr_18825_ext.html
Uitati-va aici si veti vedea ca am si eu dreptate.

nu vĂŁd unde.

În cauciuc azotu nu-ºi schimbã volumu pentru cã ºi cauciucu ãlã nu se mãreºte ca o bãºicã.ºi nici presiunea nu se schimbã cine ºtie ce (de la 27 la 37°C presiunea creºte de 1,0(3) ori deci cam vax)


azotul ĂŁsta mai are un (dez)avantaj - are greutate mai mare :))

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Dum 10-Sep-2006 12:51

eu am bagat la ipso din baneasa, 150.000 roata, nu vroiam sa fac "reclama"
chestia pe care o stiam cu azotul e ca nu variaza cu temperatura asa tare ( cum faceam la aer, vara presiune mai mica si iarna mai mare ), asa stiu eu ...
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

colegu
pasionat
Mesaje: 118
Membru din: Mar 29-Aug-2006 19:38
Localitate: ct

Mesajde colegu » Dum 10-Sep-2006 14:43

Costin scrie:chestia pe care o stiam cu azotul e ca nu variaza cu temperatura asa tare

ce sĂŁ varieze,preĂžul sau ce?

Adrian Musat
pasionat
Mesaje: 420
Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde Adrian Musat » Dum 10-Sep-2006 15:14

Deci, cum stiu eu. PxV/T=ct. Pentru ca volumul este constant (intr-adevar pneul nu se umfla ca un balon) creste presiunea. Tocmai aici este secretul ca odata cu cresterea temperaturii azotul nu-si modifica mult volumul. Presiunea din pneu e data de volumul de aer inghesuit in el. Sper ca m-am facut inteles iar daca gresesc imi cer scuze.
Daca discutia asta nu-si are locul aici rog moderatorii s-o mute poate la diverse sau unde considera ei si o putem continua acolo.

Avatar utilizator
T.rac3Er
pasionat
Mesaje: 644
Membru din: Mar 08-Aug-2006 12:22
Localitate: bucuresti

Mesajde T.rac3Er » Dum 10-Sep-2006 15:50

150000 pe roata?! :shock:
la noi in oras cunostinta care imi vorbea de azot spunea de 5 ron pe roata 8) sa ma bucur deci in caz ca voi opta pt azot :D
dar dupa ce ca masina e rigida, mai bag si azot (in reportajul antena3 zsicea de o extra rigiditate) o sa am impresia ca merg cu tancul direct prin hartoape nu cu o masina :roll:
[img:177922ea83]http://img221.imageshack.us/img221/4179/cityracercp1.jpg[/img:177922ea83]



OPUS Workshop

:: LED designs ::

Avatar utilizator
Costin
pasionat
Mesaje: 148
Membru din: Vin 09-Ian-2004 12:40
Localitate: Bucuresti

Mesajde Costin » Dum 10-Sep-2006 16:21

colegu : incearca sa citesti si ce e intre paranteze ( asta daca intrebarea nu era la misto ) :lol:
pt carcotasi : eu v-am spus cum e la mine, vreti sa incercati e ok, eu m-am bucurat f mult pt ca ma stresa zgomotul, mai ales ca se auzea tare cand nu eram singur, lol :?
personal, singura explicatie plauzibila pe care o pot lua in considerare este ca presiunea pe spate era prea mare inainte si acum e ok, chestia cu azotul este facultativa :wink:
fosta Xsara II, 2001, 1,6 16v bleu

Arise
pasionat
Mesaje: 720
Membru din: Mar 20-Sep-2005 09:05
Localitate: Pitesti

Mesajde Arise » Dum 10-Sep-2006 16:32

DanCld scrie:Chimia de clasa a 7-a ne spune cĂŁ orice gaz ĂŽÂşi schimbĂŁ volumul Âşi/sau presiunea odatĂŁ cu variaĂžia temperaturii ( P*V = "niu"*R*T).


Si in topicul asta: http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtop ... 4794#24794
DanCld scrie:Din fizica de liceu: P = F * v (puterea = forĂža * viteza).



Tu ai fost un fel de tocilar, asa... in scoala, nu? :lol:


Înapoi la “Probleme C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187762
    Total subiecte 18621
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos