Pagina 1 din 3
Cum este posibil la 3000 KM
Scris: Mie 24-Ian-2007 13:34
de FlorianB
In primul rand va salut pe toti, iar in al doilea rand revin si va ibtreb cum este posibil ca la 3000 de km C4 de 2 luni sa-i pice panoul de sigurante, rezervorul si aeroterma si indicatorul de combustibil, clima si un super troncanit pe spate din cand in cand???????????
Nu cred ca este normal sa se intample asa ceva la o masina de 2 luni !
Prietenul meu a carui masina este a luat-o razna.... Nu mai spun ca plateste la ea de ii sar ochii!
Si eu am C4 de 2 luni si am avut o problema cu regulatorul de aer, dar s-a rezolvat si acum este ok! Masina se comporta destul de ciudat pt ca la relanti tremura si nu se accelera cum trebuie
A mai patit-o cineva?

Scris: Mie 24-Ian-2007 13:37
de silvius
salut,
cele 2 c4 sunt in garantie si vi le rezolva. Ori ati nimerit un lot prost, ori ati nimerit in acel procent cu probleme. Sigur nu a spalat prietenul tau motorul?
Scris: Joi 25-Ian-2007 01:56
de FlorianB
Salut
Cu siguranta nu a spalat motorul, dar si-a montat o alarma, culmea la furnizorul alarmelor pentru ATS Citroen!!!
nici el nu reuseste sa-si dea seama de unde a aparut problema! Cei de la Ats au ridicat din umeri!
Cat despre masina mea -- eu am rezolvat problema-- cu regulatorul de aer si merge super acum!
Scris: Joi 25-Ian-2007 02:30
de silvius
stai ca nu inteleg chestia cu alarmele

pai daca iei alarma de la ATS se monteaza la ATS, asta iti spun de la mine chiar. dupa cum reiese, nu a fost defect de fabricatie, ci eroare umana. Noroc cu garantia ca altfel era mai nasol

Scris: Joi 25-Ian-2007 12:03
de FlorianB
Salut,
Alarma a fost montata de catre furnizorul de alarme ceva AUTOWA....
eugenro2001 wrote: ti-am editat eu mesajele, te rog nu mai scrie cu bold decat acolo unde este nevoie, in rest este deranjant la citit
Scris: Joi 25-Ian-2007 12:12
de vldst
FlorianB scrie:Salut,
Alarma a fost montata de catre furnizorul de alarme ceva AUTOWA....
Mai lasa bold-urile alea, ca ne dor pe toti ochii :x Esti asa de convins ca problema e de la alarma? Poate a avut masina un defect ascuns de fabricatie, e greu de spus. Asa toata lumea arunca vina pe alarma cand are o problema electrica la masina.
Alarma este aproape sigur Autowatch si a fost montata chiar la firma importatoare, nu la ATS. Acolo mi-am montat si eu alarma. Pot sa-ti spun ca baiatul de acolo lucreaza destul de ingrijit, eu am stat langa el cand a montat alarma pe masina mea.
Nu zic ca problema n-ar putea fi de la alarma, dar prietenul tau are motive serioase sa creada ca e de acolo?
Scris: Joi 25-Ian-2007 12:19
de FlorianB
Sincer sa fiu nu stiu ce motive are sa creada ca este de aolo, dar daca o gandesti logic si intrebi pe la diferiti montatori si importatori de alarme ai sa auzi ca nu se potriveste decat un fel de alarma simpla care nu face mai mult de 150 ron! si revin la logic daca era sa-i cada panoul ii picau toate, tot ce este racordat su trece prin panoul respectiv, pecand lui nu-i mai merge aeroterma/clima !
Cat despre alarme toti mi-au spus ca in momentul montarii unei alarme necorspunzatoare apar probleme si erori de genul....
Cat despre BOLD

imi pare rau si multumesc pentru reeditare!

Scris: Joi 25-Ian-2007 12:37
de vldst
Stai linistit ca alarmele Autowatch sunt compatibile cu Citroen. Daca si ATS-ul monteaza din astea... Cat despre montaj, ma indoiesc ca s-a facut o eroare acolo. Alarma este alimentata pe direct din firele din care este alimentat si BSI-ul (calculatorul central al masinii, situat undeva sub volan, in zona mufei OBD). Pentru armarea / dezarmarea alarmei sunt folosite pulsurile de incuiere / descuiere de la inchiderea centralizata. Iar pentru detectarea deschiderii prin efractie a unei usi se foloseste semnalul de la plafoniera. Asa s-a facut montajul, cel putin la mine.
Alarmele Autowatch montate de ATS, ca si de importator, sunt alarme universale, adica invata singure semnalele de incuiere / descuiere de pe inchiderea centralizata ca sa se armeze / dezarmeze automat cand se foloseste telecomanda originala a masinii. In felul asta nu mai ai nevoie de o a 2-a telecomanda doar pentru alarma. Din cate stiu eu, Autowatch e o firma respectabila de alarme, iar o alarma la ei nu e chiar o prastie de 150 RON, luata din targ. Nu zic ca sunt cei mai buni in domeniul asta, dar alarmele lor isi fac treaba si nu urla toata noaptea de pomana, ca alte pocnitori.
In mod normal, cei de la ATS erau cei mai in masura sa puna un diagnostic la problema prietenului tau.
Scris: Joi 25-Ian-2007 12:53
de FlorianB
Sunt de acord cu tine, dar ei au ridicat di umeri si i-au spus ca nu stiu de la ce este !

Ideea este ca la 3000 Km sa patesti asa ceva nu este tocmai placut. Mai rau este ca trebuie sa-i schimbe si rezervorul, indicatorul de benzina indica total aiurea.... Eu cel putin la a mea nu am patit decat cu reg de aer pe care l-am schimbat, in rest nimic, dar la el este groaznic...
Si asa doar cu reg aer mi-am iesit din minti....
totusi am dat o gramada de bani!
Scris: Vin 02-Feb-2007 13:17
de silvius
pai cred ca totusi e o problema din fabricatie la prietenul tau. Ori si-a bagat nasul prin partea electrica

Scris: Sâm 03-Feb-2007 12:20
de Adrian
Toate alarmele sunt prastii... Sunt la fel ca si detectoarele radar.. Toate citesc 6 benzi, numai ca unele au pictograme, avertizor sonor bi-tonal, etc! Dar mecanismul e acealsi!
Parerea mea este ca cel care a montat alarma a atins ceva si pop, scurt, sar sigurantele, pop, se strica ceva!
Se va repara!
Scris: Dum 04-Feb-2007 22:23
de FlorianB
Scris: Joi 08-Feb-2007 17:24
de surprindila
salutare
Eu sunt "fraieru" cu aeroterma si rezervoru' si altele de care va povestea FlorianB. Tin sa va spun ca am facut super spume. Fratilor ... concluzia mea este ca masinile sunt OK, dar strica rahatii de romani. Daca va vine sa credeti, toata problema cu rezervorul care se videaza si s-a supt, cu indicatul benzinei, cu troncanitul, au aparut din cauza unei amarate de supape de pe gatul de alimentare care nu mai functioneaza. (si gatul de alimentare e dintr-o bucata cu rez

) Cat despre aeroterma/clima ... nu era vorba despre panoul de sigurante (cum gresit am fost informat si eu) ci de un BS ceva pe care l-au comandat odata cu rezervorul.
Deci, daca desteptii de la ATS ar fi avut gura sa-mi explice exact despre ce e vorba, m-ar fi scutit si pe mine de o groaza de nervi si drumuri la ei datorita faptului ca troncanea.

Nu zic ... par sa lucreze bine, dar partea cu explicatu' e la pamant. Te trateaza de parca esti ultimu fraier si ei ti-au facut tie o favoare ca ti-au dat masina. Oricum ... se pare ca solutia care pare inca sa functioneze cat de cat e sa te infigi putin in ei. Si tot degeaba ... mare parte din ceea ce v-am spus am descoperit singur.
Asa ca ATS ... la partea de relatii cu clientii sunt de tot rahatul. Mai nasol e ca nu mai este nici un alt service autorizat si nu am de ales ca altfel ... ii trimiteam in sorginte de mult.
Oricum ... rezervorul si piesa cealalta cica ar ajunge pe 22 feb. Astept cu nerabdare sa vad ce se intampla. Va tin la curent cu ce se mai intampla.
Toate cele bune.
Scris: Joi 08-Feb-2007 20:46
de stevey
Scris: Joi 08-Feb-2007 22:40
de surprindila
Aaaa .... am uitat sa va zic ... dupa ce au umblat la bord sa vada ce e cu aeroterma, cand am plecat de la ei am avut placuta surpriza sa observ ca atunci cand viram, coloana de sirectie agata ceva de se simtea pana in consola centrala. A mai fost nevoie de inca o tura la ei pentru a repara reparatia.
Ce mai ... incompetenti mai mari greu gasesti in alta tara. Ce-i mai nasol e ca fazele astea nu se intampla numai la ATS ci si la Opel, VW, Renault (de astia stiu din surse sigure) si probabil si altii.
Asa ca fratilor, hai sa ne mutam in alta tara.
Toate cele bune si bafta cu idiotii de la reprezentantele Citroen.