o fi geamul din care e fĂŁcut parbrizul cam nasol sau o fi la mine mai problematic?
am vreo 2 ciobituri ĂŽn el cauzate de pietricele aruncate de maÂşini de pe contrasens.
Âşi la dacie am primit pietre-n geam da nu s-a ciobit.
parcĂŁ am mai citit pe undeva cĂŁ are cineva problema asta.
am auzit cĂŁ cicĂŁ vara ciobiturile alea se cam mĂŁresc, sĂŁ schimb geamu pe casco sau pe garanĂžie?
Âş-apoi, la ce meseriaÂşi avem noi, se meritĂŁ sĂŁ schimb geamu pt 2 fleacuri?
parbriz cu probleme?
Moderator: Echipa Tehnica
Re: parbriz cu probleme?
colegu scrie:am auzit cĂŁ cicĂŁ vara ciobiturile alea se cam mĂŁresc, sĂŁ schimb geamu pe casco sau pe garanĂžie?
Âş-apoi, la ce meseriaÂşi avem noi, se meritĂŁ sĂŁ schimb geamu pt 2 fleacuri?
Casco.
Dar vezi ca sint firmulite dintr-astea de cartier de service parbrize. Mergi la ei si pentru 300-500k ROL iti dau ei o gaura mai mare in parbriz, o umplu cu nus' ce minune si apoi il vulcanizeaza de arata ca nou.
Daca ai ciobituri e bine sa le repari repejor, daca-s mari e posibil ca de acolo sa inceapa sa crape.
colegu scrie:parcĂŁ nu l-aÂş "vulcaniza" , mai ales cĂŁ o ciobiturĂŁ e sub ÂştergĂŁtoare, deci "mascatĂŁ" de bord.
Âşi dacĂŁ tot o sĂŁ-l schimb pe casco, o sĂŁ aÂştept sĂŁ treacĂŁ primul an.
Asa am gindit si eu insa nu cred ca se merita deranjul. Eu am zis ca decit sa stau pe la prostii aia pe la casco sa ma intrebe citi centrimetri pe minut aveam cind am luat piatra, si unde am luat-o, si sa ma duc la politie sa le spun ca de fapt nu am avut accident dar totusi sa-mi dea autorizatii, etc. am zis ca mai bine ma duc la gigeii aia si mi-l aranjeaza ei, ca iese ca nou atit ca integritate cit si ca look, cheltuiesc doar 40RON si doar 40 de minute cu drum cu tot.
Si eu am abut ciobitura aia la vreo 2cm deasupra stergatorului si era aproape mascata de bord, insa exista pericolul sa se crape daca nu faci ceva.
Tu faci cum crezi, eu doar iti spun ca exista o modalitate mult mai ieftina ca si timp si umblatura insa te-ar costa in jur de 40-50RON.
poĂži pune o pozĂŁ ceva sĂŁ vedem Âşi noi cum a ieÂşit lucrarea?
dacĂŁ gĂŁsesc vreo firmĂŁ d-asta de vulcanizat geamuri p-acilea o sĂŁ dau o fugĂŁ pe la ei sĂŁ vĂŁd care-i treaba.
Âşi ĂŽncĂŁ ceva, tipii oferĂŁ Âşi garanĂžie pe lucrare?
adicã sã nu iasã dopul ãla sau ce-or pune ei la prima ploaie/vânt/ninsoare etc..
dacĂŁ gĂŁsesc vreo firmĂŁ d-asta de vulcanizat geamuri p-acilea o sĂŁ dau o fugĂŁ pe la ei sĂŁ vĂŁd care-i treaba.
Âşi ĂŽncĂŁ ceva, tipii oferĂŁ Âşi garanĂžie pe lucrare?
adicã sã nu iasã dopul ãla sau ce-or pune ei la prima ploaie/vânt/ninsoare etc..
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
eugenro2001 scrie:Din cate stiu eu nu se vulcanizeaza (doar cauciucul se vulcanizeaza). Este o procedura speciala, se polizeaza crapatura, ciobitura si apoi se umple cu o rasina speciala, transparenta, apoi se slefuieste.
Exact, iar rasina aia se transforma in parbriz dupa ce ii fac aia ceva, cu ultrasunete sau cu caldura, chiar nu cunosc procedura si nu am stiut cum s-o numesc altfel decit "vulcanizarea parbrizului"


-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
atentie la service-urile traditionale de "barbrize" nu intotdeauna monteaza un parbriz atermic (cum banuiesc ca aveati standard), asa ca intrebati de doua ori si cereti si actele de provenienta.
Daca nu e crapat eu iti zic sa incerci cu rasina, la CASCO vei avea anul viitor malus (sau cel putin nu vei mai avea bonus, in cazul in care il folosesti pentru prima oara acum) si mai este si acea mica insignifianta taxa de redeschidere a dosarului.
Eu m-am dus la CASCO cand n-am mai suportat crapatura (era de la un colt la altul).
Atentie cu caldura pe parbriz in diminetile reci, daca ajunge sa faca o crapatura s-a intins peste tot prin procedeul sus mentionat.
Si daca-mi aduc aminte, la CASCO mi-au cerut adeverinta de reparatie eliberata de politie-accidente...deci cozi, si teoretic parbrizul tau nu e crapat...inca.
Daca nu e crapat eu iti zic sa incerci cu rasina, la CASCO vei avea anul viitor malus (sau cel putin nu vei mai avea bonus, in cazul in care il folosesti pentru prima oara acum) si mai este si acea mica insignifianta taxa de redeschidere a dosarului.
Eu m-am dus la CASCO cand n-am mai suportat crapatura (era de la un colt la altul).
Atentie cu caldura pe parbriz in diminetile reci, daca ajunge sa faca o crapatura s-a intins peste tot prin procedeul sus mentionat.
Si daca-mi aduc aminte, la CASCO mi-au cerut adeverinta de reparatie eliberata de politie-accidente...deci cozi, si teoretic parbrizul tau nu e crapat...inca.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
acum am vazut ca esti din constanta, daca-mi aduc aminte era un service de parbrize (repet pentru reparatii nu schimbat) la iesirea inspre 0vidiu pe dn 2a, imediat dupa intersectia semaforizata cu centura, deci in zona serelor. baietii puneau si folie parca, si am auzit destui sa-i recomande. eu am fost la ei sa-mi stopeze o crapatura.
Cosmin
high energy music expression
high energy music expression
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO