Pagina 1 din 2

Probleme probleme

Scris: Dum 11-Mar-2007 11:18
de Maco
Salut!

Sunt fericitul (sau nefericitul) posesor al unui C4 coupe 1.4 16v 90 de ponei
Masina are aproape 2 ani si 27.000 km si o serie de probleme:

1. probleme cu cruise control-ul (cind vreau sa-l fixez pe 50 - 55 km, liniutele unde ar trebui sa se inregistreze viteza palpaie fara sa se intimple nimic. Am inchis si am deschis controlul de mai multe ori dar se intimpla aceeasi chestie. Singura modalitate de a seta viteze mici pe cruise este sa cobor de la o viteza de peste 90 setata in prealabil pina la sub 60)

2. inchizatoare bancheta rabatabila spate (fractiunea 2/3) ramine blocata si trebuie sa o imping cu o surubelnita sau ceva ca sa o potdebloca

3. parasolar dreapta dezlipit (sistemul de prindere este probabil pe superglue :( si cu timpul se cam duce)

4. zgomot dreapta spate - am descoperit ca este chestia din plastic care imbraca amortizorul

5. al 2 lea parbriz schimbat - ambele ciobite de pietricele sarite din carosabil. Nu stiu din ce au facut baietii astia geamurile la Citroen dar e cazul sa schimbe compozitia

6. Scartait la frane ingrozitor. de fiecare data cand franez se aude chitaitul (problema a aparut dupa primii 10.000 km)

7. ambreaiaj sau cuite de viteze (nici eu nu prea stiu) - cind plec de la semafor mai tare si dau drumul la ambreiaj mai repede masina incepe sa trepideze, patineaza iar rotile parca rup la aderenta; trebuie sa apas ambreiajul si sa o iau mai moale. Partea proasta - nu prea te bagi la liniute ca pina pleci tu ti-a afumat ala parbrizul

8. cutia de viteze - agata in treapta 1 si in marsarier.

9. la 15.000 de km am avut accident cu ea (un prost a intrat pe rosu in intersectie la Lujerului si mi-a facut zob fata. Rezultatul - capota, faruri, aripi, 2 radiatoare, compresor aer, bara de torsiune fata - zob. 2 luni de asteptat fara masina dar a meritat : masina a fost facuta de baietii de la service-ul din focsani si arata ca noua. fara diferente de culoare, fara piese montate shui.

10. consum combustibil EXAGERAT !!!!! E drept ca ma dau la ia, dar sa ajungi la consum pe computerul de bord de 13.9 l/100 km in Bucuresti e cam tare, nu credeti? Ce sa mai spun ca nu a consumat niciodata mai putin de 8l/100 decat daca merg ca tataie - 50 km localitate / 90 afara.

11. boxa dreapta fata (cea din usa) a inceput sa gajaie .... si se zice ca e sistem JBL :))

12. o rechemare la service ca sa verifice daca sub pedala de acceleratie au montat placuta de plastic care iti permite sa activezi Kick down-ul din pedala.


Prin urmare, desi mai am 2 ani de plata la ea, ma gindesc deja serios sa renunt la ea. A inceput sa-mi faca cu ochiul o Mazda 3 2.0 150 de caluti si sunt sigur ca japonezii au facut treaba mai buna.

Scris: Dum 11-Mar-2007 12:45
de bezz
daca este sistemul audio stock nu e jbl ci sunt niste boxe no-name, ASK mi se pare...
in rest ai problemele tipice de c4 :? imi pare rau pentru tine, sper sa gasesti sfaturi pe sectiunea C4 a forumului
bine ai venit!

ps incearca sa-ti treci masina in semnatura.

Scris: Mar 13-Mar-2007 09:29
de T.rac3Er
-cruise controlul merge doar in trepta 4 si 5...si peste 40kmh
esti sigur ca ai indeplinit aceste conditii de rulare? daca da, atunci e o problema si trebuie mers imediat la diagnostic
-pt bancheta tot la service. avand in vedere ca sunt mai multe probleme te duci cu spume la gura, ca "nu e posibil asa ceva"...
-parasolar, sa il lipeasca la loc, sau ce i-ar face
-ciorapeii sunt clasici la c4. se rezolva lejer prin introducerea unui mastic in locasul respectiv. daca te duci la orice c4 scos proaspat din uzina lor si tragi de acel plastic in jos, va cobori.
-orice parbriz modern e prevazut sa se crape, si e pe straturi. ghninionul tau ca ai nimerit la locul nupotrivit la momentul nepotrivit. de asemenea ar trebui sa analizezi capota pt ciobituri de vopsea (mai mult ca sigur ai asa ceva) dupa 2 geamuri schimbate de la piete
-si eu sufar de scartaituld e frane. cica sunt placute ecologice, fara azbest...kkt. lke-am zis sa imi puna neecologice, ca numai o dacie berlina cazuta rau de tot scartaie, nu o masina straina de peste 2005. n-ai cu cine. le ordoni cu aceleasi spume (chemi si directorul daca e nevoie) sa schimbe franele.
-la ambreiaj se spala pe maini. de fapt depinde f mult de cum ai mers cu masina. daca ai forjat-o, folosit abundent ambreiajul e posibil sa fie slabit. nu e acoperit de garantie. daca facea f urat in primii kilometrii (au fost cateva c4 1.4 cu probleme "de noi" la ambreiaj/volanta) atunci aveai posibilitatea prin nervi si galagie sa iti schimbe pe garantie.
-marasrierul este iar o hiba de proiectare. dupa atata timp cu masina cred ca ai invatat ce sa faci. si mie imi face problema o data la 2 saptamani sa nu intre din prima.
-14% in bucuresti e ok...precizeaza v medie de parcurgere a drumului la cel consum. s-a mai discutat intensiv. daca circuli intr-o treapta inferioara consumul e mai mare l aaceeasi turatie. te intrebi oare de ce citroen a decis ca CPU sa nu indice consumul instant decat dupa 30kmh? pt ca poate ajunge si la 50l%. si apoi apare scandal. dacia a decis pe aceste considerente sa dezactiveze acest consum la break -ul de test-drive din cauza reclamatiior. valorile afisate NU corespundeau nici pe aproape de cele din hartii :D
-ai cumparat tu sistemul jbl, cu subwoofer? sau ai pe cel stock? oricum problema e la insonorizare nu de boxe. trebuie demontate panourile. cel putin si la mine barzaie plasticele. boxele in schimb nu fac probleme. altii in schimb spun ca boxele ar fi de vina la ei. depinde de masini, cred

Scris: Mar 13-Mar-2007 09:48
de tartorul
Inca putin si viitorii cumparatori de C4 se vor duce direct la fabrica sa isi faca retusurile pe banda de finisare. ;)

Scris: Mar 13-Mar-2007 12:21
de Oz
Problema cu afisajul consumulu instantaneu la viteze mici, unde eroarea de afisare este destul de mare, este o problema comuna la constructorii de masini. Eu am vazut aceasta problema tratata diferit in functie de constructor la diverse tipuri de masini unde:
- ori (ca si la Citroen) nu se afiseaza valoarea consumului instantaneu sub anumite viteze (din considerente de acuratete pt ca eroarea e f mare)
- ori se afiseaza dar ajunge la valori ff mari ale consumului instantaneu.

De ex. Seat afiseaza consumul iar in trepte mici si viteze mici ajunge la consum instantaneu indicat de 30 % si peste
De ex. Mercedes a adoptat o alta politica si afiseaza un consum "After Start" care este o medie a consumului de la pornirea motorului (si spre deosebire de alte sisteme, se ia in considerare si consumul la mers in gol). Cu alte cuvinte daca mergi si scoti un consum de 7% mers constant si apoi stai la un stop 15 minute... consumul incepe sa creasca. Si asta pentru ca acel consum e exprimat in x% la 100 km si nefacand km.... logic creste valoarea.

Modelele la care m-am referit au fost Seat Ibiza si Mercedes S 500

Scris: Mar 13-Mar-2007 12:24
de Oz
T.rac3Er scrie:-ciorapeii sunt clasici la c4. se rezolva lejer prin introducerea unui mastic in locasul respectiv. daca te duci la orice c4 scos proaspat din uzina lor si tragi de acel plastic in jos, va cobori.


Tracer cum ai rezolvat problema cu "ciorapeii" ? Ai folosit un banal mastic? (acel renumit "silicon"?) Cum s-a comportat, a tinut, au mai cazut?

multam

Scris: Mar 13-Mar-2007 19:14
de bizkit1
Uite unu de-al meu. Si eu sincer regret ca mi-am luat C4. Am fost prost rau de tot. Am zis ca domne masinuta arata bine, e facuta de francezi....da de unde. Ca motor si partea electrica sa zic ca se comporta binisor. Pana acum nu am avut probleme la astea. Dar, la caroserie JALNIC!!! Nu stiu cum au prins astia usile si firele din ele si geamurile. Pana acum am fost la service cu problemele astea de nici nu mai stiu cate ori. Imi faceau cate ceva...nu se mai auzea peste 1 zi sau doua incepea sa se auda in alta parte. Ultima data am fost cu geamul din fata stanga ca trancanea. Mi-au zis ca asa e din fabrica...in fine amplecat. De 3 zile a inceput sa faca zgomot usa din spate. Acum trebuie sa ma imi fac din nou o programare.
@OZ In legatura cu ciorapeii aia de pe amortizor: si eu am fost cu problem asta si mi i-a spanzurat cu 2 sarme, bine ei au spus ca nu stui ce coliere mi-au pus da m-am uitat si sunt 2 sarme.

Scris: Mar 13-Mar-2007 20:02
de DMX
-neplacute probleme

Scris: Mie 14-Mar-2007 10:04
de Aledar1199
salut.

cred ca totusi sa incerci si la alt service.
nu de alta, dar sincer cred ca in alta parte exista posibilitatea sa dai si peste oamenii care vr incerca sa rezolve problemele.

eu personal, sunt din Campina si tocmai am masina in service la Brasov. Nici nu ma gandesc sa o duc vreodata in Bucuresti.

o sa postez cam cum sunt baietii din Brasov, si daca sunt ok, poate o sa reusesti sa rezolvi acolo macar o parte din probleme.

Scris: Mie 14-Mar-2007 20:50
de bizkit1
Am ajuns la sfarsitul rabdarii cu harbu asta de masina. Azi am fost din nou la service , unde am asteptat 4 ore. Mi-a spus ca mi-a desfacut usile ca au scos tot ca au uns si dracu mai stie ce au facut. In fine cateva ore nu s-a auzit nimic, dupa care a inceput usa din stanga. Mai nou se aud si zgomote din ambii stalpi, asa ca de unu singur am scos absolut tot de pe ei, de la plastice pana la suportul de centura pana am ramas cu stalpu gol. Zgomotul vine din tabla! Cum dracu sa se auda frate zgomot din tabla...aia au uitat sa sudeze ce dracu??? Si daca o sa mi-o faca ei, ce o sa faca o sa puna aparatul de sudura ca si-au gasit prostul sa mearga cu fieru resudat. M-am saturat de masina asta, ori am nimerit cea mai prost lucrata masina din productie ori asa este toata gama C4. Sa nu mai spun ca toata plasticele din ea sunt pe dos jegoase in ultimu hal, se vad niste urme ca niste vene. M-am saturat sa merg cu masina si sa aud zgomote din toate colturile. Ca motor si ca felul cum merge nu am nimic dar in rest e jalnica. Cu cata dragoste mi-am dorit c4 cu atata scarba vreaus a scap de ea. Vreau sa stiu daca exista vreo metoda sa imi schimbe masina pe garantie sau alte metode. In cazul in care nu o sa o vand

Scris: Mie 14-Mar-2007 21:36
de dimabogdan
WELCOME to the horrid world of the C4's owners.And the saga goes on.I'm just as sick!

Scris: Mie 14-Mar-2007 23:26
de stevey
Pe mine ma ingrijoreaza faptul ca si alte marci sunt cu probleme.De ex 2 forduri mondeo luate de 2 ani identice(doi prieteni) unul a avut din start probleme cu cutia de viteze si altele (dat in judecata ) celalat domle nici o problema.Acu cateva zile ia cazut ambreiaj si probleme cutie viteza...si a iesit din garantie si pe langa asta i-a montat-o si prost.Ideea dupa cum am mai spus-o mai bine cu probleme in garantie si din fabricatie decat dupa...Concluzia mea:nu se mai fac masini bune sau fiabile.Ori iti pica pe drum ori nu-ti pica dar vin cu probleme de fabricatie.Personal prefer o masina sa imi scartaie cateva chestii inauntru, sa imi schimbe niste etrieri care mugesc ,sa imi cada mansoanele, decat sa raman cu ea in drum si fara garantie...

Scris: Joi 15-Mar-2007 10:20
de T.rac3Er
si passat nou am auzit probleme grave..si 407...
si au un singur lucru in comun....masini noi cumparate din .ro..intelegeti voi mai departe...stiam acest lucru inainte sa cumpar masina (dar pt ca nu aveam toti banii, mi s-a impus sa iau una noua) ca SH a fost alegerea mea, si va fi tot timpul. acolo stiu ca daca apar probleme apar, si le rezolv (adica nu voi cumpara tepe, sa am cine stie ce belele). micile chestii stiu ca se rezolva mai ales ca nu mai exista interes al dealerului sa nu raporteze masini cu probleme in garantie. sa vezi ce dispusi si primitori devin oamenii cand iesi din garantie. totul fac

PS: consumul instant nu este o medie
consumul instant NU are eroare prea mare, ci indica exact fluxul de combustibil prin injectoare. eroare apare cand vorbesti de "medii", pt distante ramase, cand se fac medii ponerate ale consumurilor trecute, si se extrapoleaza o versiune. aceasta in schimb are acuratete daca se pastreaza parametrii de circulare cu masina. daca in schimb voi frana, voi avea o panta, o accelerare, un vant s-au dus toate calculele (de aici intervine eroarea. nu poti obtine conditii perfect egale decat intr-un mediu inchis, ceea ce nu se preteaza realitatii, de aceea este prezentat cu caracter orientativ...

Scris: Joi 15-Mar-2007 10:44
de Onacus
Eu as incerca o masina japoneza. Sunt cele mai fiabile cam peste tot, in toate tarile.

Mai scumpe, intr-adevar. Dar se pare ca daca vrei o masina de calitate, 14K euro nu sunt de-ajuns. Probabil trebuie sarit undeva la 18K.

In fine, eu macar stiu de cine sa ma feresc pe viitor, chiar daca am invatat pe banii mei (si nu putini) si cu mult chin. Asta este, noi sa fim sanatosi :roll:

Of of mai mai

Scris: Sâm 17-Mar-2007 15:02
de Maco
Salutari Tracer.

Aceeasi chestia mi-au spus-o si mie despre placute. Mai mult, mi-au spus ca si VW foloseste "ecologicele" da sa fiu al dreaq daca eu am auzit un golf scartaind precum o caruta.
Cat despre consum, ceea ce spun eu sunt valorii medii, nu consum instantaneu.
Oricum ar fi m-am cam lamurit cum sta treaba cu frantzujii si masinile.
e drept ca de la 14k euro la 18 k euro e o diferenta, dar macar nu o sa mai injur de fiecare data cind ma urc in masina.
Viva la revolucion companeros