Pagina 1 din 1

zgomot motor diesel

Scris: Lun 12-Mar-2007 12:04
de redbeben
salutare am un c4 diesel de 92 cai si am deja 32000 km intr-un an.
n-am avut nici o problema decat acum cand imi tacane ceva la motor.
deja se aude naspa rau si la relanti galopeaza ca un aro.
daca deshid capota se aude si mai tare si parca bate ceva chiar pe la injectoare( mie acolo mi se pare ca se aude un tacanit metalic).

Alta faza nu asa naspa e ca pe la furtunul care face legatura intre turbina si motor mi-au aparut urme de ulei dar mi s-a spus ca e ok k e furtunul slab si nu tine la presiune si sunt vapori de ulei.trebuie doar schimbata o garnitura la colier.
sa fie oare tacanitul din cauza asta?

daca calc un pic de tot acceleratia nu se mai aude nimic motorul merge lin daca il las la relanti galopeaza da nu trepideaza masina e doar zgomot nasol.

sa fie de la un injector infundat?(eu bag numai OMV alpin diesel)


Habar n-am,daca aveti vreo idee spuneti-mi si mie sa stiu sa ma duc cu ea la service mai repede.

Multumesc anticipat

Scris: Lun 12-Mar-2007 20:05
de DMX
-telefon , programare si du-te la ATS , s-ar putea sa fie un injector , eu zic sa te duci la ei , masina e in garantie

Scris: Lun 12-Mar-2007 20:55
de bezz
la mine cloncane ca un curcan motorul la relanti, s-au uitat putin la ats pe la el, s-au scarpinat... nu stim
dj01fad a zis ca s-ar putea sa faca asa fulia, dar e prea de tot...
daca o turez nu mai cloncane asa tare...ce-o fi ce-o fi? :lol:

da chiar, poate o asculta doctorii la intalnire...gata cu muzica! ascultam motoru 8) !

Scris: Joi 15-Mar-2007 13:49
de redbeben
nu mai face :lol:
habar n-am de ce

o fi de la motorina?

nu se mai aude nimic nimic acum de vreo 2-3 zile

o fi de bine?
sau s-o fi stricat de tot :roll:

o sa ma duc cu ea totusi in service sapt viit

Scris: Vin 11-Ian-2008 08:45
de E.T.
Acelasi lucru patesc su eu la masina mea.
A mobservat ca la relanti scoate un zgomot aiurea de diesel vechi care troncane ce dispare imediat ce accelerez putin.
Sa aiba legatura cu temperatura de afara?
M-am uitat cu atentie si am vazut ca e si putin scazut nivelul de antigel o fi ceva legat si de asta?

Scris: Vin 11-Ian-2008 22:57
de mituc
Chiar daca puneti super motorina ea tot nu este la fel de fluida ca atunci cind e frumos si cald afara. Mai ales pe vremea asta (si cind sint 40C afara) ar trebui sa nu fit cu antigelul nici la jumatate macar.

Scris: Sâm 12-Ian-2008 08:08
de E.T.
Nu stiu ca sa zic,au mai fost ierni cu acelasi nivel la antigel si nu facea asa.

O fi de la vreme ca acum e cel mai frig in iarna asta, nici geamurile nu le pot deschide de la gheata.

Parca-parca a mai facut candva asa si apoi si-a revenit,dar nu mai stiu sigur.

Oricum, e aiurea tare zgomotul ala la relanti, troncane ceva de speriat, mai putin cand accelerez. O sa-i pun antigel dar pariez ca daca ramane la fel de frig afara tot zgomotul asta o sa-l faca...

Ma irita insa, ca nu stiu de la ce vine...

Scris: Sâm 12-Ian-2008 13:13
de alphie
Chiar daca am C3 si nu C4 confirm ca si mie mi se aude acel cloncanit cu motorul rece (sau daca e foarte frig afara) care dispare la acceleratie.

Din cate tin minte, parca asta-vara nu facea asa...eu sper sa fie de la frig si sa ii treaca. Oricum daca se duce vreunul din voi la "medic", sa ne spuneti ce ati rezolvat.

Scris: Sâm 12-Ian-2008 15:53
de E.T.
Astazi am mers un pic mai mult cu masina.e si mai cald.
Rezultatul : cand am plecat avea zgomot, cand am ajuns la destinatie nu mai avea...

Scris: Sâm 12-Ian-2008 16:03
de dj01fad
daca si galopa in relanti, inseamnca ca un inector incepuse sa faca trasnai. daca s-a calmat, s-ar putea sa isi fi revenit, cine stie o fi intrat vreun gunoi in el, cu toate ca e cam greu de crezut... cum o prinzi ca face iarasi, te duci cu ea direct la service (ma gandesc (sper) ca ai garantie), si vezi ce spun si ei.

OFF:
@bezz: la tine era alt fel de zgomot :lol:

Scris: Sâm 12-Ian-2008 19:39
de abarth_mcm
Galopantul acela si trepidatiile, poate chiar si zgomotul se datoreaza duzelor de la injectoare. Acestea se pot curata, dar nu cred ca are vreun efect prea mare. Cred ca mai degraba schimbate.Acelasi lucru se intampla si la mine....bine..am o masina mult mai veche, dar simptomul e la fel si sigur duzele sunt de vina.Zic asta pentru ca eu le-am verificat cu aparatu pe ale mele si nu pulverizeaza cum trebuie.Dar sa apara aceste trepidatii la un C4..o amsina aproape noua, e destul de dubios.Eu am trepidatii numai la pornire, cateva sec.

Scris: Sâm 12-Ian-2008 19:47
de abarth_mcm
Acele duze au rolul de a pulveriza motorina. Daca sunt uzate, ele nu mai pulverizeaza motorina ci doar arunca motorina. In conditiile astea o sa iti apara trepidatii pentru ca nu mai pulverizeaza motorina exact cum trebuie...zgomotul motorului e mai mare si consumul creste(nu cu mult..ca oricum e diesel).

Scris: Lun 11-Feb-2008 23:12
de catalin_dsc
Am experimentat si eu de cateva ori tzacaniturile
Au venit din senin
Solutia gasita de mine:se ridica capota si se da drumu mai brutal,adica de la mai mare inaltime ,fara sa o trantiti,doar ii dati drumu de sus si dispare zgomotul,cel putin la mine asa s-a rezolvat
Eu insa am alta belea,mi s-a dezlipit chederul de la parbriz,sau ma rog un plastic,cauciuc etc si sta exact pe motor ,impreuna cu vasul cu lichid de frana
Solutia gasita de ATS,montarea unei hartii sau a unui burete intre capacul motorului si rezervorul de lichid de frana,care face ca ,chederul sa revina la pozitia initiala,ingenios nu?