un c 5 2.0 HDI 2002 cu un c 4 diesel 2004 ?
ce ziceti ?
eu parca m-am saturat de C5 .. cam mare si greoi
C4 pare mai sprinten ..
sa schimb ?
Moderator: Echipa Tehnica
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 09-Ian-2007 22:54
- Localitate: Baia Mare
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu ne-ai spus motorizarea de pe C4. In orice caz daca vei trece la C4, clar vei pierde la comfort. Uita-te ce punte spate ai tu la C5 si ce punte are C4 ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Eu voi fi un pic mai acid si voi spune ca C5-ul, cu suspensia lui pneumatica cu tot,
nu va oferi niciodata la fel de multa placere unui sofer precum C4...
Mai mult, C5-ul din 2002 arata cel putin ciudat, a se citi 'nasol', in timp ce C4 este
o capodopera a designului auto...
La capitolul timeline, C4-ul din 2004 nu sta foarte bine... primele modele aparute,
nu au fost cele mai reusite si in timp au survenit cateva modificari...
In plus, daca masina a fost rulata in Ro si a fost prin service-urile din Ro... e nasol...
Acum e cum e, dar in 2004, mecanicii stateau cu cartea de service in fata si se intrebau ce sa faca...
Peste aceste cateva observatii voi mai spune doar atat: indiferent de problemele
pe care le are C4 (mai putine la Diesel, decat la benzinar), titlul de cel mai ingrat model
Citroen, tot C5-ului ii revine, in special C5-ului din 2002, ale carui probleme sunt de notorietate...
Concluzia mea, a se citi IMHO: Ia C4 HDI, nu vei regreta... vei avea o masina mai frumoasa,
mai interesanta si placuta la atingere, intr-un cuvant, mai michteaux!
PS: Mi-e lene sa ma uit acum, dar sunt sigur ca C5-ul din 2002 nu are 5 stelutze EuroNCAP...
nu va oferi niciodata la fel de multa placere unui sofer precum C4...
Mai mult, C5-ul din 2002 arata cel putin ciudat, a se citi 'nasol', in timp ce C4 este
o capodopera a designului auto...
La capitolul timeline, C4-ul din 2004 nu sta foarte bine... primele modele aparute,
nu au fost cele mai reusite si in timp au survenit cateva modificari...
In plus, daca masina a fost rulata in Ro si a fost prin service-urile din Ro... e nasol...
Acum e cum e, dar in 2004, mecanicii stateau cu cartea de service in fata si se intrebau ce sa faca...
Peste aceste cateva observatii voi mai spune doar atat: indiferent de problemele
pe care le are C4 (mai putine la Diesel, decat la benzinar), titlul de cel mai ingrat model
Citroen, tot C5-ului ii revine, in special C5-ului din 2002, ale carui probleme sunt de notorietate...
Concluzia mea, a se citi IMHO: Ia C4 HDI, nu vei regreta... vei avea o masina mai frumoasa,
mai interesanta si placuta la atingere, intr-un cuvant, mai michteaux!
PS: Mi-e lene sa ma uit acum, dar sunt sigur ca C5-ul din 2002 nu are 5 stelutze EuroNCAP...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Poate ca exista posibilitatea de buy-back, insa e doar o varianta teoretica. vei primi foarte putini bani pe masina.
@SAMmy: C5 nou cu motor crapat, inca nu am vazut, dar la C4 avem citeva exemple.
C5 seria I are 4 stele si C5 seria II are 5 stele. Si C1 are 4 stele, insa evident ca nu se poate pune semnul egal intre stele, decit daca sint la aceeasi clasa.
Si nu ai spus de unde vine placerea aia pentru sofer. C4 are o punte spate oribila: si zgomotoasa si necomfortabila. Un mare pas inapoi fata de Xsara. C5 are puntea spate complet independenta, suspensia e hidraulica si activa, ca tot vorbim noi de siguranta.
@SAMmy: C5 nou cu motor crapat, inca nu am vazut, dar la C4 avem citeva exemple.
C5 seria I are 4 stele si C5 seria II are 5 stele. Si C1 are 4 stele, insa evident ca nu se poate pune semnul egal intre stele, decit daca sint la aceeasi clasa.
Si nu ai spus de unde vine placerea aia pentru sofer. C4 are o punte spate oribila: si zgomotoasa si necomfortabila. Un mare pas inapoi fata de Xsara. C5 are puntea spate complet independenta, suspensia e hidraulica si activa, ca tot vorbim noi de siguranta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Re: sa schimb ?
olimpiuserban scrie:un c 5 2.0 HDI 2002 cu un c 4 diesel 2004 ?
ce ziceti ?
eu parca m-am saturat de C5 .. cam mare si greoi
C4 pare mai sprinten ..
Cati ani ai si pentru ce iti trebuie masina?
nicum scrie:C4 are o punte spate oribila: si zgomotoasa si necomfortabila. Un mare pas inapoi fata de Xsara. C5 are puntea spate complet independenta, suspensia e hidraulica si activa, ca tot vorbim noi de siguranta.
Nicum, singurul motor cu probleme se pare ca este ala de 1.6 benzinar. Restul sint si pe C5 (ma refer si la 1.6i pe C5 - 1, 1.6HDI, 2.0HDI/138CP, 2.0i/143CP).
Pentru o masina din clasa ei C4 nu este deloc neconfortabila, ba dimpotriva. Suspensia spate este intr-adevar nejustificat de zgomotoasa si provoaca un disconfort mai mult psihic.
++La c4 suspensiile sint ceva mai tari pentru o dinamica mai buna si un caracter sportiv ceva mai pronuntat. C5 este mai eleganta, senzatia tre' sa se indeparteze de cea din barca cu motor C4 si sa-ti dea o atmosfera de iaht (desavirsita probabil abia la C6).
Daca vrei o masina mult mai sportiva/sprintena atunci C4 este ok si pot sa spun chiaro alegere buna (eu nici un momentul asta nu am reusit sa fiu dezamagit de al meu c4 1.6i desi eposibil sa vreau sa-l vind). Daca vrei o masina sport atunci... habar nu am, leon cupra/vw gti/vw gti30ed/megane RS/clio3 sport/pe aici.
mituc scrie:nicum scrie:Daca vrei o masina mult mai sportiva/sprintena atunci C4 este ok si pot sa spun chiaro alegere buna (eu nici un momentul asta nu am reusit sa fiu dezamagit de al meu c4 1.6i desi eposibil sa vreau sa-l vind). Daca vrei o masina sport atunci... habar nu am, leon cupra/vw gti/vw gti30ed/megane RS/clio3 sport/pe aici.
Sau BMW seria1 130i. :P
Fun Citroen
Re: sa schimb ?
olimpiuserban scrie:un c 5 2.0 HDI 2002 cu un c 4 diesel 2004 ?
ce ziceti ?
eu parca m-am saturat de C5 .. cam mare si greoi
C4 pare mai sprinten ..
clAr nu!!!!! practic la c4 te atrage mult stilul ei dar cel mai bine fa un test drive cu ea si convingete singur si gata
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Razvane, C4 e chair o masina super ok in clasa ei. Si nu are asa multe probleme precum pare. Intr-adevar, aici pe forum au fost vreo citiva ghinionisti ale caror probleme ne-au impresionat neplacut pe toti... dar ai sa vezi ca si concurenta are mai multe dureri. SIngura chetie la care ne referim sint caracteristicile celor 2 masini, ele sint singurele care pot inclina balanta.
Deci da, drivetest neaparat.
Deci da, drivetest neaparat.
Si unde au fost probleme grave, s-au cam rezolvat in vreun fel sau altul...
Daca omul nostru are o varsta, si vrea confort, vrea sa fie burghez in masina atunci sa isi ia C5...
Daca e mai tinerel si nelinistit atunci sa ia C4!
PS: M-am dat zilele trecute cu un C5 Exclusive, Full options, full electric, ditamai motorul pe el, automat... M-a lasat rece!!
Daca omul nostru are o varsta, si vrea confort, vrea sa fie burghez in masina atunci sa isi ia C5...
Daca e mai tinerel si nelinistit atunci sa ia C4!
PS: M-am dat zilele trecute cu un C5 Exclusive, Full options, full electric, ditamai motorul pe el, automat... M-a lasat rece!!
Eu am condus C5 in test drive si, exact cum a spus Bogdan, m-a lasat rece...
Cat despre fiabilitate... pls... au fost ceva probleme mai grave cu C4, dar sa nu le transformam
in mai mult decat cazuri exceptionale...
Faptul ca nu ai auzit tu, sau faptul ca nu ai citit pe forum chestii nasoale despre C5 sunt fapte
explicabile statistic... Ceea ce nu e subiectiv este faptul ca C5 a fost votat ca fiind cel mai 'nefericit' model Citroen,
in cel mai mare studiu statistic ce implica posesorii (TopGear)...
Pe langa toate astea, mie nu imi place cum arata C5-ul (argument subiectiv, dar exista referinte
in presa de specialitate)... Pe de alta parte, omu' asta si cerea... o parere subiectiva... parerea noastra...
parerea mea...
PS: Ce placere aduce C4 soferului? Nu ai condus niciodata C4? Incearca si mai vorbim...
Mie imi place foarte mult directia sub-asistata si precisa... nu la 170Km/h pe autostrada,
ci la 60Km/h pe serpentine...
Cat despre fiabilitate... pls... au fost ceva probleme mai grave cu C4, dar sa nu le transformam
in mai mult decat cazuri exceptionale...
Faptul ca nu ai auzit tu, sau faptul ca nu ai citit pe forum chestii nasoale despre C5 sunt fapte
explicabile statistic... Ceea ce nu e subiectiv este faptul ca C5 a fost votat ca fiind cel mai 'nefericit' model Citroen,
in cel mai mare studiu statistic ce implica posesorii (TopGear)...
Pe langa toate astea, mie nu imi place cum arata C5-ul (argument subiectiv, dar exista referinte
in presa de specialitate)... Pe de alta parte, omu' asta si cerea... o parere subiectiva... parerea noastra...
parerea mea...
PS: Ce placere aduce C4 soferului? Nu ai condus niciodata C4? Incearca si mai vorbim...
Mie imi place foarte mult directia sub-asistata si precisa... nu la 170Km/h pe autostrada,
ci la 60Km/h pe serpentine...
Citroën C6 Exclusive
Citroën C4 Coupé VTR
Citroën C4 Coupé VTR
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Eu m-am dat cu C5-ul si mi-a placut, chiar daca era diesel.
Nu am inteles cum se masoara "nefericirea" unei masini.
Ca design, o masina poate sa iti placa sau nu, sa te impresioneze sau sa te lase rece, dar acestea sint chestiuni subiective, si sint greu daca nu imposibil de cuantificat. Dincolo de aspectele astea, sint datele tehnice. Prin prisma datelor tehnice putem compara o masina cu alta. Putem compara motoare, suspensii, etc. Si in materie de suspensie cel putin C5-ul e mult peste C4.
M-am dat si cu C4 si imi place mult designul bordului, dar suspensia spate il trage mult inapoi. M-am dat si cu Xsara, care sta mult mai bine decit C4 la capitolul asta.
Nu am inteles cum se masoara "nefericirea" unei masini.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ca design, o masina poate sa iti placa sau nu, sa te impresioneze sau sa te lase rece, dar acestea sint chestiuni subiective, si sint greu daca nu imposibil de cuantificat. Dincolo de aspectele astea, sint datele tehnice. Prin prisma datelor tehnice putem compara o masina cu alta. Putem compara motoare, suspensii, etc. Si in materie de suspensie cel putin C5-ul e mult peste C4.
M-am dat si cu C4 si imi place mult designul bordului, dar suspensia spate il trage mult inapoi. M-am dat si cu Xsara, care sta mult mai bine decit C4 la capitolul asta.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib