Nu am mai postat de mult pe aici pt ca renuntasem sa ma mai lupt cu morile de vant, aka ATS.
As vrea si eu, informativ, sa aflu cati dintre voi au mai avut problemele mele.
Acum am 30k km, masina din sept 2005, 1.4i 90CP, coupe.
Probleme de cand am masina:
Greieri si tzacaneli pe la toate incheieturile.
Cheie defecta de la livrarea masinii, sta deschisa jumate, arata ca un briceag defect. Nu se poate schimba decat cu toate incuietorile etc.
Ciorapei amortizoare x3 ori refixati/schimbati
Tampon motor schimbat
Regulator de viteza defect (senzor pedala ambreiaj stricat) X3 vizite la ATS, rezolvata in Franta problema, in una din vizite in 15 minute.
Kit ambreiaj schimbat(acum e masina in service)
Canister defect - O piesa care daca e defecta imi baga vapori de benzina in masina de te doare capul.
Becuri arse.
Plasticarai desprinse sau rupte.
Avarii minore dar soldate cu revopsiri.
Probleme (de 2 ori) cu ceva antitheft. Adica am oprit masina undeva, am dat s-o inchid si palapaiau doar becurile. Apoi am pus contactul si nu pornea, am incercat sa repun contactul si a murit cu totul. Am pus borna la baterie din nou si si-a revenit. Cred ca e software Microsoft cu reboot.
Sunt norocos sau ba? Oricum cel mai penal e ca sunt gazat si ma lasa ambreiajul in 30k. La opel in 120k m-a lasat.
Sunt total scarbit de ATS in general. Nu ar trebui sa mi se acorde masina de schimb daca pt ambreiaj stau o saptamana cu ea in service sa trimita pozele in franta sa le aprobe aia schimbarea pe garantie? Pe aici nu s-a auzit inca de asa ceva? Sa se doteze naibii cu 100 de C1 sa le dea clientilor.
In Franta nu ai sa auzi de asa ceva. Am trimis reclamatii si in franta si la ATS. Urmeaza protectia consumatorului, justitia si mai ales PRESA.

Spor tuturor si la cat mai putine vizite la ATS. (a se intelege putine vizite = de 5 ori mai putine probleme, daca o problema se rezolva in 5 vizite).