Daca masina sta ceva timp pe loc (2-3 ore, sau mai ales peste noapte) tre' sa tin contactul 2-3 secunde ca s-o ia din loc. Inainte trebuia sa retrag cheia imediat ca pornea foarte repede.
De la ce poa' sa fie?
Cam odata la 2 zile maxim vede 5000rpm, uneori vede si de 3 ori pe zi. Subturat nu merg. E totusi posibil sa fie necesara curatirea injectoarelor? Sau de la ce poa' sa fie? Trebuiesc schimbate bujiile? Nu am curent in baterie? Altceva?
porneste greu
Moderator: Echipa Tehnica
Masina are 33k km, un an si 3 luni. daca tre' sa tin cheia 10 secunde ii dau foc in showroom la astia.
Uneori tre' sa tin cheia si pina la 4 secunde. Altele de prin preajma pornesc mai repede, dacii berline 1310 injectie inclusiv.
++azi erau 26C afara cind am pornit-o. Daca erau 44 ca acum 3-4-5 zile as mai zice...
Daca ma duc cu ea in service au aia c sa-mi faca? Au ce sa-mi regleze? Ca am mai avut problema asta (insa nu se manifesta asa de des si atit de urit, ci doar la prima cheie dimineata) si s-a rezolvat.
Uneori tre' sa tin cheia si pina la 4 secunde. Altele de prin preajma pornesc mai repede, dacii berline 1310 injectie inclusiv.
++azi erau 26C afara cind am pornit-o. Daca erau 44 ca acum 3-4-5 zile as mai zice...
Daca ma duc cu ea in service au aia c sa-mi faca? Au ce sa-mi regleze? Ca am mai avut problema asta (insa nu se manifesta asa de des si atit de urit, ci doar la prima cheie dimineata) si s-a rezolvat.
Nu stiu daca am inteles bine. Trebuie sa insisti sa invarti cheia cateva secunde, dupa ce s-au initializat/aprins display-ul sau pornesti imediat dupa ce ai introdus cheia in contact si nu astepti sa-ti arate nr de km ramasi de parcursi pana la service si starea uleiului..?
Eu. Introduc cheia in contact sucesc pana se aprinde display-ul si astept sa dispara toate mesajele de gen:(oil Ok, km ramasi pana la service) si apoi sucesc cheia mai departe.
Eu. Introduc cheia in contact sucesc pana se aprinde display-ul si astept sa dispara toate mesajele de gen:(oil Ok, km ramasi pana la service) si apoi sucesc cheia mai departe.
PSA car forever/Passion pour Peugeot et Citroen
Si eu fac la fel. Intii bag cheia in contact apoi imi pun centura, ma scarpin, dau jos parasolarul, eventual ies afara sa-mi sterg parbrizul si luneta, deschid portierele sa iasa aerul cald, etc etc etc etc, si abia apoi ii dau cheie. Si tre' sa tin cheia aia 2-3-4 secunde si sa suport hirsiitul ala groaznic de motor care nu vrea sa porneasca. De multe ori din reflex ii dau drumu dupa 2-3 secunde si revin dupa aia. In seara asta a pornit, surprinzator, dupa maxim o secunda, desi masina a stat oprita cam 11 ore cit am stat eu la birou.
Uite, asta e o pornire relativ scurta si ok, si tot tuseste aiurea de vreo citeva ori:
http://www.youtube.com/watch?v=IXNvr9lRWp8
http://www.youtube.com/watch?v=IXNvr9lRWp8
La ultimul plin am inlocuit petrom99+ cu carerra100 si porneste mai usor. Dar tot se chinuie, iar daca sta 3-4 ore pe loc porneste la fel ca si atunci cind aveam petrom99 (adica singura diferenta e la pornirea de dimineata unde tre' sa insist mai putin, sub 2 secunde).
Tind sa cred ca problema nu e neaparat benzina (adica daca si cu asta porneste aiurea ce draq' sa-i mai pun?!).
Tind sa cred ca problema nu e neaparat benzina (adica daca si cu asta porneste aiurea ce draq' sa-i mai pun?!).
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187681
Total subiecte 18620
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11708
Cel mai nou membru Ibr_subaib