Pagina 1 din 2

C4 -2 probleme (in inchipuirea mea dupa parerea ATS....)

Scris: Mar 18-Sep-2007 14:14
de Blanco
Salutari ! Poate aici reuseste sa ma ajute/lamureasca cineva...
Sunt posesorul unui C4 1.6 HDI (26.000km) cu 2 probleme pe care cei de le reprezentantza oficiala din Bucuresti fie nu au putut sa le remedieze fie nu au fost in stare sa-mi explice in mod logic de ce in viziunea lor nu e nici o problema ...
In primul rand, la oprirea motorului toata partea fatza se zguduie de parca se dezmembreaza masina. Am fost la ATS, raspunsul dupa 2 min si o tura de 20 m in parcare a fost - e volanta, comandam, inlocuim - dureaza 2 saptamani no problem. Dupa 2 luni si n'spe telefoane din partea mea au luat masina si la ridicarea ei a doua zi - atzi ghicit - se zguduia la fel de tare - intreb: E normal? - Nu nu e normal - inapoi pe rampa. Acuma cica "probabil sunt tamburii" s-a schimbat cica unul pe partea dreapta si dupa inca 1 saptamana - e gata masina. MA duc sa o ridic si.. atzi ghicit din nou...- bineinteles "zguduitul" la oprire e in continuare prezent - acuma cica'i normal ca-i de la tamburii pe ulei si asa trebuie sa faca. Zice-ti si voi cei care aveti motorizare similara - a mai patzit cineva asa ceva? Ce ma sfatuiti sa fac?
A doua kestie e ca de la o vreme se aude in mers un "uruit" destul de enervant in fatza (ca un zgomot de rulment) care se accentueaza cand rotesc volanul stanga sau dreapta - la ATS mi s-a spus cu ocazia vizitei de mai sus ca nu e nimic, mi se pare, e zgomot normal la rulare; asa o fi da' eu nu am mai auzit la nici o masina asa ceva - poate la aia cu pedale a lu fi'miu :lol: , si in plus nu a facut asa de la inceput.
Sfaturi?
Tx !

Scris: Mar 18-Sep-2007 14:44
de nicum
Ce povestesti tu e simptom clar de volanta dusa. Insista sa iti faca reparatia pe garantie.
A doua "kestie" suna a pompa de servo dusa. Poti sa testezi asa: ridici capota si pui pe cineva la volan sa miste maxim stinga-dreapta. Pompa trebuie sa faca zgomot doar la capat de cursa.
"tamburii" aia sint fie tampoanele de la motor, fie tachetii, cred ca ai gresit ceva aici.
In mod cert cei de la ATS vor fi mai mult decit bucurosi sa faca toate reparatiile DUPA ce masina iese din garantie. Pina atunci "asa face toate" :wink:

Scris: Mar 18-Sep-2007 14:55
de Blanco
Multumesc de lamuriri.
Ei nu au zis ca nu-mi schimba volanta - au comandat-o (a durat 2 luni...) si dupa ce au facut ce-or fi facut ei p'acolo ca nu stiu exact - declarativ mi-au zis ca o sa schimbe volanta, masina tot asa facea. Si dupa aia au zis ca trebuie sa fie de la tampoane (nu tamburi cum am zis eu- mersi de corectie) ca cica schimbasera ce era de schimbat initial.... au schimbat cica si unul d'asta da' masina tot se zgaltzaie :( .
Multumesc de sfatul cu pompa -am sa verific.
Aveti fratzilor idee unde naiba as putea merge la un service unde se lucreaza cu raspundere sa-mi fac masina (kiar si afara ma duc - sa verific daca garantia e valabila si in strainatate.... :roll: )??
Ca mi se par cam mult cele 2 bube adunate dupa numa' 26k...

Scris: Vin 21-Sep-2007 12:32
de mituc
Din cite stiu eu garantia e valabila in orice service agreat citroen.

Scris: Vin 21-Sep-2007 13:00
de tzun
inainte de a opri motorul opreste clima mai intai ( asta in cazul in care nu o opresti ) si mai stai un pic dupa ce ai ajuns la destinatie cu motorul pornit !!

Scris: Vin 21-Sep-2007 13:33
de Blanco
Mersi de sfat. Am incercat in toate felurile. Tot se zgaltzaie (motor rece, cald, pornit oprit imediat, pornit lasat la relanti 5 min oprit, venit din drum oprit imediat, venit din drum stat 2-3 min si oprit dupa, cu clima fara clima.... you name-it). Acum fac o programre la un alt service pentru problema cu uruitul la rulare si ii rog sa se uite din nou si la kestia asta. Sper sa se rezolve.

Scris: Vin 21-Sep-2007 23:34
de XENON
am un prieten cu C4 hdi 1.6 110 cai, face si la pornire si la oprire EXACT cum descrii tu(14.000 km). din pacate omul meu e destul de neglijent si nu a luat problema in serios desi i-am spus clar ca nu e normal. o sa vb. cu el sa vad daca a rezolvat ceva la revizia de 15.000. personal cred ca e vorba de tampoane motor. oricum la km tai, ca sa nu mai vb. de ai lui, e urat rau...

Scris: Vin 21-Sep-2007 23:47
de XENON
l-am sunat acum: cica "asa face toate", i-au zis baietii de la ats, oricum, nu e prea interesat de asta, treaba lui, dar tocmai am aflat ca i-au schimbat si mocheta ca intra apa in masina, si nu stiu ce fire ca nu se mai auzeau bine difuzoarele! :( grav, ce mai pot sa zic, sper sa o scoti la capat cumva.

Scris: Vin 12-Oct-2007 18:55
de bizkit1
salut! cred ca sunt cel mai in masura sa va dau un raspuns. deci eu dupa 5000 km am avut aceleasi probleme: zgomot la oprire, zgomot la servo + pana acum 2 sapt mirosea a ars de la ambreiaj.
Volanta mi-au schimbat-o de 2 ori printr-un mare noroc, a doua oara fiind acum 2 zile cand mi-am luat masina din service unde a stat aprox 2 sapt. pe langa asta mi-au mai schimbat kitul de ambreiaj si pompa de servo. in trecut rtot din cauza trancanitului am mai avut schimbate tampoanele de la Motor de 2 ori si n remapari soft, schimbnplacute frane + discuri. concluzia este ca dupa toate astea, toate problemele s-au rezolvat mai putin tremuratul la oprire. Parerea mea este ca dupa schimbat volanta de 2 ori + tampoane, este ca ori asa e Normal sa faca (asa mi-au zis si Cei de la ats), ori problema este alta. Si masina deabia a facut un an si are 22000 km. oricum in afara de tremurat vreau sa va spun ca merge bici acum, ca noua cu toate piesele astea noi. oricum as vrea sa ma duc si la un service dasta profi sa se dea si ei cu parerea

Scris: Vin 12-Oct-2007 19:27
de Blanco
Domnilor - va urez viatza lunga cu frumoasele masini C4. Design excelent, motorul trage cum trebuie, o gramada de extra-uri, ce mai masini faine. PAcat ca la 20-30k km sunt multzi care deja au probleme MARI cu ele (inclusiv eu). Asa ca azi am dat masina (in pierdere as putea zice) si sper ca a fost doar o "necompatibilitate" intre mine si masina si ca noul proprietar o sa aiba noroc si nu o sa patzeasca nimic (mai are un an juma de garantie sa urle constant la service-uri sa-i repare orice ar mai putea sa cada..).
Va salut, C4 a fost a doua masina Citroen si sigur ultima; mai degraba ma duc si-mi iau un logan 1.5D 85 CP - macar daca-mi pica masina- (desi din ce cunosc de la posesorii de loganuri NICI UNUL nu a avut problemele mele si ale altora la asa putini km) zic si io' ca de' asta e e masina romanesca. Macar zic si eu ca sustin ("suport"in eng) economia romanesca (ca service-ul de kk-o de la ATS sigur nu-l mai suport !!).
Ave !

Scris: Vin 12-Oct-2007 20:39
de Matrixu
Ai facut alegerea corecta ;)...

Scris: Vin 12-Oct-2007 20:57
de DanCld
Tremuratul de la oprire eu zic ca nu are cum sa vina din alta parte decat din centrarea volantei, poate e o problema cu prinderea ei la vibrochen :oops: Oricum un defect in zona respectiva ar trebui sa se "sanctioneze" in mod normal cu inclocuirea intregii masini pe garantie - dar n-am vazut asta la ATS si nici n-o sa vedem :?

Scris: Sâm 13-Oct-2007 08:33
de bizkit1
Volanta asta e cu masa dubla si din cate am vazut are niste arcuri intre, care astea fac zgomotul ala la oprire. Din cate am mai citit pe net si am mai auzit se pare ca asa fac modelele astea de volante si oricum sunt de kko.

Scris: Sâm 13-Oct-2007 11:06
de bizkit1
Sa va arat cum ar trebui sa fie si volanta de la C4..asa ca parerea mea este ca si schimbata de 10 ori cu aceeasi marfa tot la fel o sa faca.
Uitati aici cum arata cu adevarat o volanta cu masa dubla buna si osa intelegeti si de ce vibreaza ca toti dracii la C4.

http://www.zf.com/multimedia/zmsFunktio ... sch_V3.wmv

Scris: Dum 14-Oct-2007 15:02
de Shadow
Si a mea facea la fel, iar cei de la ATS mi-au zis acelasi raspuns clasic: Asa fac toate!!!

Dar eu pun pariu ca ei nici macar nu schimba nici o piesa!!!

Dupa ultima revizie facuta la ei m-am convins de lucrul asta!!! Sunt cei mai neseriosi si nesimtiti oameni!!! ATS cred ca este cel mai de kko dealer de masini si celor de la Citroen ar trebui sa le fie rusine ca le-au dat dreptul sa le vanda masinile!!!
La ultima revizie am constatat ca nu mi-au schimbat filtru de aer(cu toate ca mi l-au facturat), nu mi-au schimbat filtrul de ulei si doar mi-au completat uleiul in loc sa-l schimbe (bineinteles facturate). Si peste toate astea eu le-am adus uleiul meu (Castrol Edge) care l-au FURAT.
Exact, dupa parerea mea asta este FURT, in momentul cand tu ii aduci un lucru si ei te mint ca l-au pus in masina si de fapt l-au pastrat pt ei, este FURT!!!

In urma cu o sapt m-am hotarat sa-mi schimb masina (nu datorita calitati ci datorita puteri), poate mi-as mai fii luat si alta data o masina de la Citroen, dar dupa ce am patit cu ATS, nu vreau sa mai vad o masina marca Citroen in parcarea mea.

Ca un sfat in urma unei experiente personale: Cereti piesele schimbate, chiar si daca este doar o revizie!!!
Nu stiu daca doar mecanicii sau si persoane din conducere, dar tot ATS este plin de HOTI!!!